Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@WilcoWitte 
@Cat-75 
@Pajan 
@pellako

Ik heb jullie op de lijst gezet.
@Gdruijter83 wil jij je profiel nog invullen? Dan zet ik je ook op de lijst!

@Thomas Is gebeurd inmiddels!


Hier ook al ruim 2 maanden geen internet wat zo langzamerhand behoorlijk begint te frustreren!

Vandaag weer gebeld maar hetzelfde verhaal. Geen oplossing en ook totaal niet meedenken richten compensatie of leentoestel. Achteraf compenseren wordt er gezegd, als er dan nog klanten zijn met een iPhone 11. Ik denk erover om over te stappen naar Vodafone. Daar nog nooit problemen gehad. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Goedenavond,

 

Helaas heb ik al sinds juli geen internet zonder WiFi. Het begon met bellen dat mensen mij niet konden verstaan tot aan het probleem met geen interner. Ik eIk heb al meerdere keren contact gehad (is terug te vinden) en een nieuwe Sim kaart ontvangen maar helaas niks heeft geholpen en niemand kon iets doen. In de kpn winkel werd ik ook meteen weggestuurd met de reactie “helaas ligt aan de iPhone 11 en kunnen niks doen, sorry”. Erg vervelend en hoop dat dit snel wordt opgelost.

 


@Gdruijter83@Erik-bestek en @Jolienheerink Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst

 


Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart

@Vikash Naar aanleiding van de uitspraak “zodra de oplossing in zicht is” wederom de vraag:

Wat denkt KPN als een redelijke termijn te zien om dit probleem op te lossen?

Als een moderator dit niet mag/kan vertellen dan hoor ik ( en velen met mij ) graag wie dat wel kan en mag.

 

@Vikash Wil je op mijn post reageren? 


Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart

@Vikash Naar aanleiding van de uitspraak “zodra de oplossing in zicht is” wederom de vraag:

Wat denkt KPN als een redelijke termijn te zien om dit probleem op te lossen?

Als een moderator dit niet mag/kan vertellen dan hoor ik ( en velen met mij ) graag wie dat wel kan en mag.

 

@Vikash Wil je op mijn post reageren? 

Zoals al eerder gezegd, is KPN afhankelijk van de informatie van een leverancier. 

Als een moderator of iemand anders iets had mógen of kúnnen zeggen, hadden ze dat al wel gedaan. Denk je niet?! Er zal wel een reden voor zijn. 

En ja, ik heb ook een iPhone 11 met deze problemen.


Sinds 22 juli heb ik ook problemen met mijn iphone 11.

4G is vaak niet aanwezig en telefoongesprekken komen niet aan of gaan direct naar mijn Voice Mail. zonder dat de oproepen verschijnen bij de ‘gemiste gesprekken'.

Is er al zicht op een oplossing?

Hartelijke groet,

Linda 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@LHME welkom! Jammer om te lezen dat je hier ook tegenaan loopt! Het onderzoek is al even aan de gang, maar een oplossing is er helaas nog niet. Zou je ook je adres en evt. klantnummer in je profiel willen zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan nemen we jouw nummer ook als voorbeeld mee. 

Hier ook al ruim 2 maanden geen internet wat zo langzamerhand behoorlijk begint te frustreren!

Vandaag weer gebeld maar hetzelfde verhaal. Geen oplossing en ook totaal niet meedenken richten compensatie of leentoestel. Achteraf compenseren wordt er gezegd, als er dan nog klanten zijn met een iPhone 11. Ik denk erover om over te stappen naar Vodafone. Daar nog nooit problemen gehad. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Lagewegh welkom! Spijtig dat ook jij hier tegenaan loopt. Het klopt wat de klantenservice zegt: we compenseren achteraf. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent, maar ik kan er helaas niets anders van maken. Ik neem jouw 06-nummer mee als voorbeeld.

 

Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart

@Vikash Naar aanleiding van de uitspraak “zodra de oplossing in zicht is” wederom de vraag:

Wat denkt KPN als een redelijke termijn te zien om dit probleem op te lossen?

Als een moderator dit niet mag/kan vertellen dan hoor ik ( en velen met mij ) graag wie dat wel kan en mag.

 

@Vikash Wil je op mijn post reageren? 

@Groene Trol ik heb helaas geen antwoord op je vragen en blijf herhalen: zodra er informatie beschikbaar is, delen we dit direct.


Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

 


Ik heb mijn telefoonnummer en adres gegevens aan mijn profiel toegevoegd. Hopelijk vang ik sms’jes met de Updates. Dank


Ook heb ik dikke problemen sinds eind juni, met de verbindingen en mijn iPhone 11. Een oplossing lijkt heel ver weg en wordt pas achteraf geregeld. Heeft Apple geen iPhone 12 liggen, als compensatie? Twee maanden slecht bereik en nog steeds geen antwoord, is slecht voor KPN en Apple.

 

Hopelijk komt er spoedig duidelijkheid en een passende oplossing…


@Problemen 4G en @deroosjes.nl ik zet jullie op de lijst! En ook wij hopen absoluut dat er spoedig duidelijkheid komt.


Schandalig. Dit kan zo écht niet langer. Al jaren trouwe klant van KPN, maar deze gang van zaken is ronduit belachelijk.

 

Ik snap dat een onderzoek gepleegd moet worden, maar kom nou concreet eens met of er al iets gevonden is of niet. Ongelofelijk…


Sinds 22 juli heb ik ook problemen met mijn iphone 11.

4G is vaak niet aanwezig en telefoongesprekken komen niet aan of gaan direct naar mijn Voice Mail. zonder dat de oproepen verschijnen bij de ‘gemiste gesprekken'.

Is er al zicht op een oplossing?

Hartelijke groet,

Linda 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@LHME welkom! Jammer om te lezen dat je hier ook tegenaan loopt! Het onderzoek is al even aan de gang, maar een oplossing is er helaas nog niet. Zou je ook je adres en evt. klantnummer in je profiel willen zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan nemen we jouw nummer ook als voorbeeld mee. 

Hier ook al ruim 2 maanden geen internet wat zo langzamerhand behoorlijk begint te frustreren!

Vandaag weer gebeld maar hetzelfde verhaal. Geen oplossing en ook totaal niet meedenken richten compensatie of leentoestel. Achteraf compenseren wordt er gezegd, als er dan nog klanten zijn met een iPhone 11. Ik denk erover om over te stappen naar Vodafone. Daar nog nooit problemen gehad. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Lagewegh welkom! Spijtig dat ook jij hier tegenaan loopt. Het klopt wat de klantenservice zegt: we compenseren achteraf. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent, maar ik kan er helaas niets anders van maken. Ik neem jouw 06-nummer mee als voorbeeld.

 

Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart

@Vikash Naar aanleiding van de uitspraak “zodra de oplossing in zicht is” wederom de vraag:

Wat denkt KPN als een redelijke termijn te zien om dit probleem op te lossen?

Als een moderator dit niet mag/kan vertellen dan hoor ik ( en velen met mij ) graag wie dat wel kan en mag.

 

@Vikash Wil je op mijn post reageren? 

@Groene Trol ik heb helaas geen antwoord op je vragen en blijf herhalen: zodra er informatie beschikbaar is, delen we dit direct.

Wie heeft er wel een antwoord dan? Dat was namelijk de vraag. Deze standaardantwoorden kennen we nu wel. 
Nogmaals: wat vind KPN een redelijke termijn waarbinnen dit probleem moet zijn opgelost? 
 


Beste KPN, tot mijn spijt is het mij nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor het betalen van mijn KPN factuur. Ik wacht nog steeds op informatie van mijn boekhouder en ben van hem afhankelijk voor het betalen van een rekening. Zodra ik daar nieuws over heb, stel ik u daarvan op de hoogte.
Groet Groene Trol.

 

Komt dit enigszins bekend voor KPN? 

 

 


Welke termijn stelt KPN tot ze zelf ook doorhebben dat dit zo niet langer gaat? Ik ben nu niet bij machte om een nieuwe telefoon te kopen, en ik denk in de huidige tijd velen met mij. Dat KPN dit voor lief neemt getuigt van zoveel klantonvriendelijkheid…

 

Ik heb 2 jaar geleden bewust het nieuwste en duurste model gekocht, zodat ik er zeker 4 jaar mee vooruit zou kunnen. En nu is hij al ruim 2 maand onbruikbaar zonder uitzicht op verbetering. Bespottelijk echt dat we zo lang aan het lijntje worden gehouden en wel gewoon door moeten blijven betalen ‘tot er een oplossing is’. Wie verzekert ons ervan dat er uberhaupt een oplossing komt binnen een fatsoenlijke termijn?! 


@Problemen 4G en @deroosjes.nl ik zet jullie op de lijst! En ook wij hopen absoluut dat er spoedig duidelijkheid komt.

Staan wij (@DeRoosjes) ook op de lijst?

 


@Problemen 4G en @deroosjes.nl ik zet jullie op de lijst! En ook wij hopen absoluut dat er spoedig duidelijkheid komt.

Staan wij (@DeRoosjes) ook op de lijst?

 

@DeRoosjes Even goed lezen😊


Ook ik heb al langere tijd last van dit probleem. Zo langzamerhand raak ik zeer gefrustreerd. Ik heb een contract met KPN met onbeperkt data. Dit heb ik afgesloten met oog op vakantie, zodat ik niet afhankelijk hoef te zijn van het (slechte) internet op campings. Dat camping-internet is nu vaak zelfs beter dan wat ik ervaar bij KPN. Teruggaaf van het abonnementsgeld voor deze periode is het minste wat KPN kan doen. Maar wat met het deels verloren plezier tijdens mijn vakantie?


@Problemen 4G en @deroosjes.nl ik zet jullie op de lijst! En ook wij hopen absoluut dat er spoedig duidelijkheid komt.

Staan wij (@DeRoosjes) ook op de lijst?

@DeRoosjes Ja, Marcia heeft jullie op de lijst gezet gisteravond!

 

@Kaaijtje Rot dat je hier tegen aan loopt en we begrijpen de frustratie heel goed. Ik zie dat je al op de lijst staat, dat is mooi. We delen het via sms en hier in het topic zo gauw er meer bekend is.


Sta ik @Ries12 ook op de lijst?


Hoi KPN, alweer bijna een week verder zonder enige update, laat staan een oplossing.

Jullie klantenservice heeft weer een ticket toegevoegd aan mijn bestaande klacht, uiteraard zou ik binnen 24 uur teruggebeld worden. Jullie onkundig personeel heeft weer laten versloffen.

 

IK HOEF GEEN COMPENSATIE MEER, IK WIL PER DIRECT KOSTELOOS MIJN CONTRACT ONTBINDEN!!!!!!!!! (Abonnement zonder enige vorm van financiering op mijn toestel)


Via een artikel van Tweakers erachter gekomen dat dit een probleem is die meerdere klanten ondervinden. Heb zelf 5 keer met KPN aan de telefoon gezeten en ben naar de winkel gegaan maar er werd steeds gedaan alsof ik een apart geval ben. Nu zie ik hier 106 pagina’s aan reacties van mensen die hetzelfde probleem ondervinden. Ook lees ik hier voor het eerst dat ik recht heb op compensatie. Betaal nu al 2 maanden voor EDGE verbinding. Ben afhankelijk van andere mensen hun hotspots en werd vd week gebeld voor een sollicitatie maar door mijn slechte verbinding heb ik daar ook geen professionele indruk achtergelaten (moest 4 keer terugbellen voor ik iets kon horen aan de andere kant vd lijn). Ik vind het vrij opmerkelijk dat er door KPN medewerkers gedaan wordt of het aan de iPhone 11 ligt terwijl zij de enige provider zijn die dit probleem ondervind. 

 

Graag ontvang ik compensatie en kom ik op de lijst


@Ries12 Nog niet, daarom heb ik je bij deze op de lijst gezet. Je ontvangt vanaf nu ook updates per sms, zo gauw er nieuws is.

 

@RVROSS Het heeft weinig zin om je berichten in Caps Lock te schrijven, het maakt het niet beter leesbaar en verandert ook niet hoeveel nieuws we voor je hebben. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier in het topic. Als je je contract wilt ontbinden, kan je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0402.


Via een artikel van Tweakers erachter gekomen dat dit een probleem is die meerdere klanten ondervinden. Heb zelf 5 keer met KPN aan de telefoon gezeten en ben naar de winkel gegaan maar er werd steeds gedaan alsof ik een apart geval ben. Nu zie ik hier 106 pagina’s aan reacties van mensen die hetzelfde probleem ondervinden. Ook lees ik hier voor het eerst dat ik recht heb op compensatie. Betaal nu al 2 maanden voor EDGE verbinding. Ben afhankelijk van andere mensen hun hotspots en werd vd week gebeld voor een sollicitatie maar door mijn slechte verbinding heb ik daar ook geen professionele indruk achtergelaten (moest 4 keer terugbellen voor ik iets kon horen aan de andere kant vd lijn). Ik vind het vrij opmerkelijk dat er door KPN medewerkers gedaan wordt of het aan de iPhone 11 ligt terwijl zij de enige provider zijn die dit probleem ondervind. Hopelijk snel een oplossing en anders maar overstappen...

@Eline Calma Rot dat jij hier ook tegenaan loopt. Wél fijn dat je dit topic nu gevonden hebt. Ik voeg je toe aan onze lijst. Dat betekent ook dat je voortaan updates ontvangt via sms, en zo gauw er meer bekend is delen we het hier in dit topic.


Sinds ik ben over gestapt op een onbeperkt internet abonnement van KPN (daarvoor had ik een 20G abonnement en nergens last van) heb ik 4G problemen op mijn iphone 11, ik deel mijn abonnement met mijn kids (die hebben allemaal andere iphones) en die hebben nergens last van.

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic.