Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Dat heb ik ook al eerder aangegeven, maar de Mods hier lijken er anders over te denken...het is zelfs hetzelfde KVK nummer…

 

Gekke is ook dat ik combi voordeel heb, omdat ik Simyo sim-only heb, en KPN TV en Internet. Dus daarmee vindt KPN het wel dat ik klant ben van KPN….qua problemen oplossen denken ze er helaas dus anders over.

 

Het punt is dat KPN mods geen klantgegevens kunnen bekijken van Simyo en omgekeerd.

Het zelfde geld voor KPN zakelijk, ook daar zijn de klantgegevens niet van inzichtelijk voor de KPN mods.

Het punt is, dat het dezelfde organisatie is, al jaren...dat er iemand anders achter de telefoon zit maakt het blijkbaar echter moeilijk...


En voor de meelezers van zakelijk:

@KPN, ik heb deze sms niet gehad, wel alle andere. Wat er gaat er niet goed?


Jammer dat KPN dit frustrerende probleem na ruim een maand gehannes nog steeds niet op heeft weten te lossen. Ik hoef niet te benadrukken hoe waardeloos  het is om als klant te betalen voor een service die je niet krijgt. En wat is de oplossing?

Vul dit formuliertje maar in :-) 

Ik heb een ander formuliertje ingevuld en ben blij dat ik volgende week niet meer van KPN afhankelijk ben. Wat valt me dit tegen.

 


Hallo,

doordat er nog steeds problemen zijn met de iphone 11,zou ik gecompenseerd worden met de rekening!

Ik krijg dus net dat er €25 van mijn rekening wordt geschreven?

Ik neem aan dat dat een foutje is?

mvg Chantal van der Mey

We horen gewoon niets en blijven gewoon betalen… mijn geduld raakt ook echt op:(


Het is de hoogste tijd om een plan van aanpak te delen, of krijgen we vanavond weer een bericht met daarin een brevet van onvermogen? 

 

Ik verwacht beter van KPN!


Ik ben inmiddels met tv en internet al overgestapt naar een andere aanbieder. Nu stuurt kpn een retourdoos omdat we de modem moeten retourneren. Alleen ik ben afhankelijk van mijn leverancier tot dit mogelijk is… ik moet namelijk met de auto naar het centrum om dit op het postkantoor te retourneren. Om te kunnen parkeren moet ik betalen. Dat gaat via een app op mijn telefoon. Die ik al 2 maanden niet kan gebruiken…. Dus zodra kpn dat probleem heeft opgelost kan ik de modem retourneren. Gevalletje van overmacht hier….. 


En voor de meelezers van zakelijk:

@KPN, ik heb deze sms niet gehad, wel alle andere. Wat er gaat er niet goed?

@D. Hoogstad deze sms is naar onze zakelijke klanten gegaan, begrijp ik. Jij bent een particuliere klant, dus dat zal de reden zijn dat je deze niet gekregen hebt. 


@Marcia_ Jouw informatie richting @D. Hoogstad is niet correct. Deze SMS is naar de particulieren markt verstuurt.


@Marcia_ Jouw informatie richting @D. Hoogstad is niet correct. Deze SMS is naar de particulieren markt verstuurt.

ik (Particulier) heb deze (overigens nietszeggende) sms niet ontvangen terwijl ik een kleine 2 mnd op “de lijst” sta


Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 


Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 

hoe kom ik er achter of ik die NIET ontvang? 🤔


Ik heb de sms voor particuliere klanten ook niet gekregen. 
De vorige smsjes wel. 
Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag of het onderzoek stagneert, omdat Apple concludeert dat er niks mis is met de iphones..

Kunnen/mogen jullie hier informatie over geven? 


Wanneer (datum) hebben jullie de laatste sms ontvangen?

Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 

hoe kom ik er achter of ik die NIET ontvang? 🤔

We delen de inhoud van de volgende sms hier ook.


Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag of het onderzoek stagneert, omdat Apple concludeert dat er niks mis is met de iphones..

Op basis waarvan denk jij dat Apple concludeert dat er niets mis is met de iPhones?

Dat een servicedeskmedewerker van Apple je dat vertelt wil nog niet zeggen dat Apple tot die conclusie gekomen is.


Wanneer (datum) hebben jullie de laatste sms ontvangen?

Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 

hoe kom ik er achter of ik die NIET ontvang? 🤔

We delen de inhoud van de volgende sms hier ook.

9 sep jl.


Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag of het onderzoek stagneert, omdat Apple concludeert dat er niks mis is met de iphones..

Op basis waarvan denk jij dat Apple concludeert dat er niets mis is met de iPhones?

Dat een servicedeskmedewerker van Apple je dat vertelt wil nog niet zeggen dat Apple tot die conclusie gekomen is.

Ik heb zelf geen contact gehad met Apple support.

Dit werd gedeeld door @lunaista die had gebeld met KPN klantenservice.

Een medewerker daar had dit aan haar verteld. 
Het zou ook kunnen dat het verhaal van die medewerker niet klopt.  
Beetje lastig als overal andere dingen worden gezegd. 


Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 

ik heb deze ook niet gehad


Ze weten niet eens of het lukt een sms te sturen… ze gaan t wel proberen 😂

 

Dit dus


Moet ik hieruit concluderen dat KPN wacht op een oplossing ... ik mag hopen dat zij ook werkt aan een oplossing.


Helemaal eens met @Groene Trol en @wjb 

Ongelooflijk dat een bedrijf als KPN dit soort teksten rondstuurt. 

We moeten maar wachten tot we een ons wegen. Het komt over alsof KPN hoopt dat we het zelf maar fixen. Door een nieuw toestel aan te schaffen of door over te stappen naar een andere provider.


Ze weten niet eens of het lukt een sms te sturen… ze gaan t wel proberen 😂

 

Dit dus

Welke datum heeft deze sms?


Ze weten niet eens of het lukt een sms te sturen… ze gaan t wel proberen 😂

 

Dit dus

Welke datum heeft deze sms?

Schijnbaar van gisteren… heb m zelf niet gehad


Ze weten niet eens of het lukt een sms te sturen… ze gaan t wel proberen 😂

 

Dit dus

Welke datum heeft deze sms?

Schijnbaar van gisteren… heb m zelf niet gehad

Lijkt me niet van gisteren. Dit is één van de eerste sms'jes. Lekker verwarrend voor iedereen. Not!


Op 9 september is de laatste sms naar iedereen gestuurd. Ik kan jullie verzekeren dat we niet alleen wachten, maar ook zelf hard aan het werk zijn om een oplossing voor deze situatie te krijgen.


En voor de meelezers van zakelijk:

 

@Speedmaster, Wanneer heb je dat smsje ontvangen?