Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Waarom krijg ik geen sms met informatie over de problemen met de iPhone 11. Is wel toegezegd. Schandalig gewoon. Ze laten je gewoon aan je lot over. Denk erover om alles bij KPN weg te halen. 


Ah, dan heb ik het niet goed begrepen, sorry! Vreemd dat je deze niet gekregen hebt, @D. Hoogstad! Je staat wel op de lijst namelijk. Wil je het laten weten of je de volgende wel krijgt? Dat geldt ook voor jou, @Thijs A. Anders ga ik er vanzelfsprekend voor je achteraan. 

hoe kom ik er achter of ik die NIET ontvang? 🤔

Ja dat is een goeie 


Op 9 september is de laatste sms naar iedereen gestuurd. Ik kan jullie verzekeren dat we niet alleen wachten, maar ook zelf hard aan het werk zijn om een oplossing voor deze situatie te krijgen.

 

@Marcia_Ik denk dat je de communicatie intern eens even moet nakijken. Voor een communicatiebedrijf als de KPN is jouw reactie absoluut niet de waarheid en zet mij ongewild in een kwaad daglicht.

 

Ik ben gewoon een klant van de consumententak net als nagenoeg iedereen hier.

@wjbDe SMS heb ik gistermiddag om 15:11 ontvangen.

 

 

Edit: en voor het geval dat er commentaar komt op mijn screenprints, ik gebruik al weer enige tijd mijn oude iPhone 7 in afwachting van een oplossing

 


Hier hetzelfde probleem, in een andere telefoon ontvang ik wel 4G internet, maar op mijn Iphone 11 niet. Zou ik op de lijst gezet kunnen worden? Alvast bedankt!


Ook ik ervaar sinds eind Juli met enorme verbindingsproblemen. 

 

Kan je mij op de lijst zetten zodat ik hierover op de hoogte wordt gehouden?


Ook ik heb last van dit probleem met mijn iPhone 11. Op een ander deel van het forum zag ik dat abonnementskosten vanaf juli gerestitueerd werden. Ik kan op dat forum niet meer reageren. Ik zou ook graag op de lijst gezet worden! Alvast bedankt

 

 

6 weken terug heb ik mijn telefoon met dit probleem voor reparatie opgestuurd. 6 weken later heb ik mijn telefoon met nogsteeds hetzelfde probleem terug ontvangen. Mijn 4g werkt niet/nauwelijks buiten de WiFi om.


Zoveel vragen …. 
zo weinig antwoorden…😭


Hay!

 

Sinds een Juli problemen met mijn 4G en het bereik, dit valt op verschillende plekken weg of mij 4G doet het totaal niet en meldt alleen een E. Tijdje aangekeken echter word ik er nu langzamerhand wel moe van 😅

Enorm blij met mijn nieuwe Iphone 11 maar kan er eigenlijk buiten huis geen gebruik van maken. Valt hier een compensatie voor te krijgen?

 

Hoor het graag :) 


@wjbDe SMS heb ik gistermiddag om 15:11 ontvangen.

Dat dacht ik al en de reden voor mijn vraag aan jou was dan ook om de uitspraak van @Marcia_ te toetsen.


Dus KPN weet zelf niet dat KPN klanten informeert? Dan snap ik steeds beter dat partijen als Simyo niet geinformeerd lijken...


In juli mobiel abonnement overgezet naar Unlimited, handig denk je en overal gebruik maken van Internet. Helaas is sinds die tijd de verbinding dramatisch slecht en valt het internet en de telefoongesprekken steeds weg. 
Bij KPN winkel geweest, maar daar word je weer weggestuurd, dat ligt aan uw toestel. 

Het toestel is nog geen 8 maanden oud en is verder uitstekend.

Net gelezen op tweekers dat dit een veel voorkomend probleem is en sinds juli. 

KPN mag dit wel snel gaan oplossen. Begrijp dat er compensatie komt, maar op welke wijze is dat in te regelen? 


In juli mobiel abonnement overgezet naar Unlimited, handig denk je en overal gebruik maken van Internet. Helaas is sinds die tijd de verbinding dramatisch slecht en valt het internet en de telefoongesprekken steeds weg. 
Bij KPN winkel geweest, maar daar word je weer weggestuurd, dat ligt aan uw toestel. 

Het toestel is nog geen 8 maanden oud en is verder uitstekend.

Net gelezen op tweekers dat dit een veel voorkomend probleem is en sinds juli. 

KPN mag dit wel snel gaan oplossen. Begrijp dat er compensatie komt, maar op welke wijze is dat in te regelen? 

De meeste hebben pas 8 weken problemen 


Word wel weer is tijd voor een update KPN!

8 weken !!!

Tijd om beslissingen te maken laten we de klant nog langer wachten of komen we met een gepast voorstel!.

Maar eigenlijk zijn we dit stadium in mijn ogen allang gepasseerd.

Laatste update was alweer een week geleden 


Op de inventarisatie/sms-lijst gezet: @Jeffrey13579, @Claudia1998, @Idadeboer, @J.k de Haan, @Riesmodderkolk.

 


Op de inventarisatie/sms-lijst gezet: @Jeffrey13579, @Claudia1998, @Idadeboer, @J.k de Haan, @Riesmodderkolk.

 

Zo jammer dat er niet eens de moeite word genomen om op mijn laatste reactie richting Marcia in te gaan @Erik_@Marcia_@Alexandra

 

Kan iemand hier even duidelijk op reageren;

 

Voel me behoorlijk geschoffeerd door KPN in deze, ik wordt gewoon als leugenaar weggezet in deze


Op de inventarisatie/sms-lijst gezet: @Jeffrey13579, @Claudia1998, @Idadeboer, @J.k de Haan, @Riesmodderkolk.

 

Zo jammer dat er niet eens de moeite word genomen om op mijn laatste reactie richting Marcia in te gaan @Erik_@Marcia_@Alexandra

 

Kan iemand hier even duidelijk op reageren;

 

Voel me behoorlijk geschoffeerd door KPN in deze, ik wordt gewoon als leugenaar weggezet in deze

@Speedmaster Het lijkt erop, dat je de enige bent met deze sms. Kan het zijn, dat het een oude is en die nu pas binnenkomt, omdat je je gewisseld hebt van toestel?


Op de inventarisatie/sms-lijst gezet: @Jeffrey13579, @Claudia1998, @Idadeboer, @J.k de Haan, @Riesmodderkolk.

 

Zo jammer dat er niet eens de moeite word genomen om op mijn laatste reactie richting Marcia in te gaan @Erik_@Marcia_@Alexandra

 

Kan iemand hier even duidelijk op reageren;

 

Voel me behoorlijk geschoffeerd door KPN in deze, ik wordt gewoon als leugenaar weggezet in deze

@Speedmaster Het lijkt erop, dat je de enige bent met deze sms. Kan het zijn, dat het een oude is en die nu pas binnenkomt, omdat je je gewisseld hebt van toestel?

Zeker niet! Ik kan screenshots leveren waar alle sms bij elkaar staan.

En zo juist komt de volgende binnen

 

Maar blijkbaar mag je als moderator bij KPN de gebruikers voor leugenaar uitmaken. Toch @Marcia_ …?


Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN. Ter info, de toestelupdate die afgelopen week gelanceerd is, biedt geen verbetering voor dit issue.

 

die krijg ik net binnen.

Het woord toestelleverancier valt me op in deze.


Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN. Ter info, de toestelupdate die afgelopen week gelanceerd is, biedt geen verbetering voor dit issue.

 

die krijg ik net binnen.

Het woord toestelleverancier valt me op in deze.

Waarom valt je dat op, het is toch logisch dat KPN samen met Apple naar een oplossing zoekt of verwacht je dat er nog een tussenpartij in het spel is?


Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN. Ter info, de toestelupdate die afgelopen week gelanceerd is, biedt geen verbetering voor dit issue.

 

die krijg ik net binnen.

Het woord toestelleverancier valt me op in deze.

Waarom valt je dat op, het is toch logisch dat KPN samen met Apple naar een oplossing zoekt of verwacht je dat er nog een tussenpartij in het spel is?

Zo gek is het niet dat het opvalt. Het toestel werkt immers op andere mobiele netwerken zonder problemen. De problemen hadden net zo goed in de door KPN gebruikte zendapparatuur kunnen zitten. Dat er nu (indirect) wordt gezegd dat het Apple is waarmee KPN praat is verhelderend. 


De problemen hadden net zo goed in de door KPN gebruikte zendapparatuur kunnen zitten.

Misschien zit de oorzaak daar ook wel, wie zal het zeggen.

Feit blijft wel dat het enige getroffen toestel de iPhone 11 is en dan ook nog eens "maar" een gedeelte van de iPhone 11's. En dus ligt samenwerking met Apple wel voor de hand, sterker nog, als die samenwerking er niet zou zijn dan zou menigeen hier zich (terecht) over opwinden.


Vanmiddag ook de besproken sms gekregen!


Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN. Ter info, de toestelupdate die afgelopen week gelanceerd is, biedt geen verbetering voor dit issue.

 

die krijg ik net binnen.

Het woord toestelleverancier valt me op in deze.

Waarom valt je dat op, het is toch logisch dat KPN samen met Apple naar een oplossing zoekt of verwacht je dat er nog een tussenpartij in het spel is?

Zo gek is het niet dat het opvalt. Het toestel werkt immers op andere mobiele netwerken zonder problemen. De problemen hadden net zo goed in de door KPN gebruikte zendapparatuur kunnen zitten. Dat er nu (indirect) wordt gezegd dat het Apple is waarmee KPN praat is verhelderend. 

precies!


En wederom geen deadline! 
Ben bang dat we komende maanden elke vrijdag een sms krijgen met dezelfde strekking als de laatste.

We gaan vergoeden als er een oplossing is.

Per direct de incasso stopzetten totdat er een oplossing is lijkt me een veel betere optie.


En wederom geen deadline! 

Wat voor een deadline verwacht je dan?