Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

En wederom geen deadline! 
Ben bang dat we komende maanden elke vrijdag een sms krijgen met dezelfde strekking als de laatste.

We gaan vergoeden als er een oplossing is.

Per direct de incasso stopzetten totdat er een oplossing is lijkt me een veel betere optie.

Dan weet je tenminste zeker dat je verbinding het niet meer gaat doen. 🙄


KPN heeft mijn strijd gewonnen… besloten abonnement af te kopen. De maanden die ze zouden vergoeden worden dus nu toch door mij afbetaald. Stel bloedzuigers, voor mij nooit meer KPN.


En wederom geen deadline! 

Wat voor een deadline verwacht je dan?

Een redelijke termijn waarbinnen dit probleem opgelost gaat worden.

Een termijn die mijns inziens allang is overschreden.


En wederom geen deadline! 

Wat voor een deadline verwacht je dan?

Een redelijke termijn waarbinnen dit probleem opgelost gaat worden.

Een termijn die mijns inziens allang is overschreden.

Klopt, maar wat voor een deadline verwacht je?

Als je een arts vraagt wanneer je weer beter zult zijn terwijl de arts nog niet eens weet wat je mankeert, hoe moet de arts dan een reëel antwoord kunnen geven?


KPN heeft mijn strijd gewonnen… besloten abonnement af te kopen. De maanden die ze zouden vergoeden worden dus nu toch door mij afbetaald. Stel bloedzuigers, voor mij nooit meer KPN.

Hoe lang moest je nog en wat kost het?

Neem aan dat de compensatie dan ook nog wordt uitgekeerd?


KPN heeft mijn strijd gewonnen… besloten abonnement af te kopen. De maanden die ze zouden vergoeden worden dus nu toch door mij afbetaald. Stel bloedzuigers, voor mij nooit meer KPN.

Hoe lang moest je nog en wat kost het?

De goedkoopste optie voor KPN


En wederom geen deadline! 

Wat voor een deadline verwacht je dan?

Een redelijke termijn waarbinnen dit probleem opgelost gaat worden.

Een termijn die mijns inziens allang is overschreden.

Klopt, maar wat voor een deadline verwacht je?

Als je een arts vraagt wanneer je weer beter zult zijn terwijl de arts nog niet eens weet wat je mankeert, hoe moet de arts dan een reëel antwoord kunnen geven?

 


Word wel weer is tijd voor een update KPN!

8 weken !!!

Tijd om beslissingen te maken laten we de klant nog langer wachten of komen we met een gepast voorstel!.

Maar eigenlijk zijn we dit stadium in mijn ogen allang gepasseerd.

Laatste update was alweer een week geleden 

Nou daar kwam de SMS 

Weer niks..


Kan ik op de lijst worden gezet? Hoor ook graag wat de compensatie gaat zijn…


@Joostover Je staat op de lijst! Informatie over de compensatie kun je in het vastgemaakte bericht in dit topic vinden. Meer informatie dan dat is er op dit moment niet. 


Hier hetzelfde probleem, bellen en 4G hebben een wisselende werking. 


Hier exact hetzelfde, bellen werkt soms niet of nauwelijks en 4G valt constant weg. 


@Kevin_NL @Sjaan_71 Jullie staan ook op de lijst! 


@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 


Hallo kunnen jullie mij ook op de lijst zetten. ?


Ik wil graag op de lijst: al weken zelfde probleem met iphone 11 (problemen met bellen en 4g)


Sinds twee maanden geen bereik meer. Sporadisch bereik maar vaker wel dan niet met de iPhone 11


 


@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

Teveel en de oplossing duurt te lang..


@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

Teveel en de oplossing duurt te lang..

Heb je helemaal gelijk in. En zelfs deze vraag zullen ze vast niet beantwoorden. Stel je voor! 


 

Hier was ik ook al bang voor.

Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

Ik hoef dus in ieder geval ook niet bij Belsimpel aan te kloppen voor eventueel omruilen van de 11. 


 

Hier was ik ook al bang voor.

Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

Ik hoef dus in ieder geval ook niet bij Belsimpel aan te kloppen voor eventueel omruilen van de 11. 

Lijkt me logisch als je het toestel bij Belsimpel hebt aangeschaft, dat je voor het toestel bij Belsimpel moet zijn. Voor het abonnement, als dat tenminste bij KPN loopt, KPN deze vergoed.


Sinds eind juli erg veel problemen met mobiel bereik en internetverbinding met mijn iPhone 11. In eerste instantie dacht ik dat het aan de telefoon lag. Echter dit laten checken bij een telefoonspeciaalzaak. Uitkomst: niets aan de hand met de telefoon. Tevens ook simkaart gecheckt: doet het wel in een iPhone 8 en iPhone 7. Nu weet ik dat het probleem bij KPN en Apple ligt. Meerdere telefonische contacten met de klantenservice zet geen zoden aan de dijk: lange wachttijden, medewerkers niet op de hoogte van het algemene probleem, steeds weer de standaard ‘oplossingen’ die geen zin hebben (telefoon opnieuw uit/aanzetten, simkaart checken, check netwerkinstellingen, etc.) Daarnaast de belofte te reageren via de mail wordt niet nagekomen. Je wordt naar mijn idee van het kastje naar de muur gestuurd. Om een lang verhaal kort te maken: na twee maanden in nog steeds niet mobiel bereikbaar en kan ik geen gebruik maken van mobiel internet. Wel ontvang ik smsjes met de mededelingen dat de KPN hard op zoek is naar een oplossing. Tot mij grote irritatie ontving ik afgelopen week wel een mail met daarin de verhoging van het abonnementsgeld vanwege een inflatiecorrectie. Welke rechten heb ik hierin als KPN klant? Wat wordt gezien als een redelijk termijn voor het oplossen van het probleem? Ik kan in oktober overstappen naar een andere provider. Als het probleem dan nog niet is opgelost: kom ik in aanmerking voor compensatie van mijn abonnementsgeld? 

Admin: vraag naar centrale topic verplaatst


 

Hier was ik ook al bang voor.

Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

Ik hoef dus in ieder geval ook niet bij Belsimpel aan te kloppen voor eventueel omruilen van de 11. 

Lijkt me logisch als je het toestel bij Belsimpel hebt aangeschaft, dat je voor het toestel bij Belsimpel moet zijn. Voor het abonnement, als dat tenminste bij KPN loopt, KPN deze vergoed.

Tja maar gaat m nie worre denk ik!


Dezelfde reactie kreeg ik bij mobiel.nl. Zij zagen blijkbaar dezelfde informatie en zagen ook dat het op Tweakers staat. Ze konden niets voor me betekenen.

Wat mij overigens opvalt dat ik blijkbaar toch GB verbruik heb, terwijl ik echt buitenshuis niets kan ophalen via internet. Soms staat er 4G maar als ik dan via internet verder wil, springt het direct op E en staat er dat er geen internet verbinding is. Zijn er meer mensen met dezelfde constatering dat GB verbruik wel op het overzicht staat op MijnKPN?Â