Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Hallo,

Graag word ik ook toegevoegd aan de lijst. Sinds 21-7 ervaar ik alle problemen die in dit topic genoemd worden. Heb eerst zelf van alles geprobeerd om het op te lossen, maar zonder resultaat. In het buitenland ervaar ik geen problemen, maar zodra mijn iPhone 11 weer op het KPN netwerk zit, gaat het mis. 
svp bevestigen dat ik op de lijst sta, mocht ik nog iets anders moeten ondernemen, hoor ik het ook graag.

Dank,

AvdG

Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

Wat een gezwets! Er wordt GEEN degelijke oplossing geboden. Geen leen toestel of eerder verlengen,  maar wel gewoon iedere maand het abonnementsgeld geld incasseren. Ik snap niet dat de KPN hier mee wegkomt.

Hallo,

Graag word ik ook toegevoegd aan de lijst. Sinds 21-7 ervaar ik alle problemen die in dit topic genoemd worden. Heb eerst zelf van alles geprobeerd om het op te lossen, maar zonder resultaat. In het buitenland ervaar ik geen problemen, maar zodra mijn iPhone 11 weer op het KPN netwerk zit, gaat het mis. 
svp bevestigen dat ik op de lijst sta, mocht ik nog iets anders moeten ondernemen, hoor ik het ook graag.

Dank,

AvdG

Exact dezelfde ervaring: in het buitenland alles in orde. Eenmaal terug bij KPN, drama.

@Zomerprinsesje Rot dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik voeg je bij deze toe aan onze lijst. Dat betekent dat je voortaan ook via sms op de hoogte gehouden wordt. Zo gauw er meer bekend is hoor je het en zo gauw alles opgelost is kijken we naar de compensatie.

@AvdG Niet fijn dat je hier tegen aan loopt, goed dat je het meldt. We voegen jou ook graag toe aan de lijst. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je ons hier een seintje?

@KHM Goed dat je het laat weten. Heb jij je gegevens al bij ons achtergelaten zodat we jou ook aan de lijst kunnen toevoegen?

Hallo,

Dank,

AvdG

Exact dezelfde ervaring: in het buitenland alles in orde. Eenmaal terug bij KPN, drama.

Hier ook de zelfde ervaring in het buitenland. Geen probleem met ontvangt en werkend 4G internet. Nog geen 5 minuten de grens over, KPN netwerk, en weer een E.

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

@Zomerprinsesje Rot dat jij hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik voeg je bij deze toe aan onze lijst. Dat betekent dat je voortaan ook via sms op de hoogte gehouden wordt. Zo gauw er meer bekend is hoor je het en zo gauw alles opgelost is kijken we naar de compensatie.

@AvdG Niet fijn dat je hier tegen aan loopt, goed dat je het meldt. We voegen jou ook graag toe aan de lijst. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je ons hier een seintje?

@KHM Goed dat je het laat weten. Heb jij je gegevens al bij ons achtergelaten zodat we jou ook aan de lijst kunnen toevoegen?

By the way!! Ik sta op de lijst maar heb nog geen 1 x een sms met update ontvangen ook weer zoiets 

En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!

Hier vraag ik ook al maanden om wat is de deadline!?!? Maar geen enkele reactie ze kunnen alleen zeggen … dat ze het niet weten. Beschamend dus!!!

@alexandra, profiel ingevuld!

Hier vraag ik ook al maanden om wat is de deadline!?!? Maar geen enkele reactie ze kunnen alleen zeggen … dat ze het niet weten. Beschamend dus!!!

echt een schande! Medelijden met de medewerkers die dit waardeloze beleid van ‘niks doen en wachten tot iedereen een nieuwe telefoon heeft’ moeten uitleggen . KPN het meest klantonvriendelijke bedrijf van Nederland! En dadelijk met trots weer zeggen hoeveel winst ze gemaakt hebben in het derde kwartaal.

By the way!! Ik sta op de lijst maar heb nog geen 1 x een sms met update ontvangen ook weer zoiets 

Zeker. Ik ben bekend bij KPN. Krijg de zelfde nietszeggende sms-jes…… wat een ellende. Wil ik parkeren in de stad….geen internet. Om gek van te worden. Even het banksaldo checken…..geen internet. Heb niet de overtuiging dat het gevoel van urgentie bij KPN op hertzelfde niveau ligt als onze behoefte om dit opgelost te krijgen. Niets klant-centraal. Zeer belabberd. Ik ga toch eens bellen met de ACM. Je weet maar nooit. Wordt vervolgd.

@AvdG Top, ik zet je gegevens op de lijst! Zo gauw er nieuws is lees je het natuurlijk hier en ontvang je voortaan ook updates via sms.

@adiadi Heb jij je gegevens al door ons op de lijst laten zetten? Zo niet, vul je dan je forumprofiel in en geef je een seintje?

Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

@AvdG Top, ik zet je gegevens op de lijst! Zo gauw er nieuws is lees je het natuurlijk hier en ontvang je voortaan ook updates via sms.

@adiadi Heb jij je gegevens al door ons op de lijst laten zetten? Zo niet, vul je dan je forumprofiel in en geef je een seintje?

Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.

Nogmaals ik sta op de lijst maar nog geen sms met update ontvangen???

Gisteren wederom telefonisch contact gehad met KPN. Het wordt langzamerhand de omgedraaide wereld met deze provider. 

Een lotgenoot op dit forum had zijn incasso laten stopzetten (gratis gebruik maken van abonnement zo lang het probleem zich voordoet) ivm een klacht. Dit was ook mijn doelstelling. 

Ik kreeg Jelle aan de lijn. Iemand die extreem voorzichtig was met zijn antwoorden en risicovolle vragen het liefst uit de weg ging. Dit was vooral te merken toen ik aangaf dat ik nu voor iets betaal wat niet geleverd wordt door KPN. Dit was volgens hem niet zo. Het 'product’ kan gewoon geleverd worden als je je SIM-kaart in een ander toestel gebruikt. Oftewel als je geen ander toestel heb liggen, moet je kosten gaan maken voor een werkend product dat niet wordt vergoed door KPN. De kosten die KPN in dit geval zou moeten maken moeten ze naar mijn mening neerleggen bij Apple, als Apple ook daadwerkelijk de 'boosdoener’ is. Nu wordt de claim bij de consument neergelegd.

Daarnaast gaf hij aan dat de levering van het internet niet iets is wat KPN levert, maar Apple. Hoe kan dat? Mijn maandelijkse abonnementsgeld wordt geïnd door KPN en ik heb een contract met KPN?? Hier kon hij geen duidelijk antwoord op geven. 

Nu wordt ik binnen 5 werkdagen teruggebeld door de afdeling klachten over een eventueel dispuut. Ik ben benieuwd, maar ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop alles nu gaat. 

Gisteren wederom telefonisch contact gehad met KPN. Het wordt langzamerhand de omgedraaide wereld met deze provider. 

Een lotgenoot op dit forum had zijn incasso laten stopzetten (gratis gebruik maken van abonnement zo lang het probleem zich voordoet) ivm een klacht. Dit was ook mijn doelstelling. 

Ik kreeg Jelle aan de lijn. Iemand die extreem voorzichtig was met zijn antwoorden en risicovolle vragen het liefst uit de weg ging. Dit was vooral te merken toen ik aangaf dat ik nu voor iets betaal wat niet geleverd wordt door KPN. Dit was volgens hem niet zo. Het 'product’ kan gewoon geleverd worden als je je SIM-kaart in een ander toestel gebruikt. Oftewel als je geen ander toestel heb liggen, moet je kosten gaan maken voor een werkend product dat niet wordt vergoed door KPN. De kosten die KPN in dit geval zou moeten maken moeten ze naar mijn mening neerleggen bij Apple, als Apple ook daadwerkelijk de 'boosdoener’ is. Nu wordt de claim bij de consument neergelegd.

Daarnaast gaf hij aan dat de levering van het internet niet iets is wat KPN levert, maar Apple. Hoe kan dat? Mijn maandelijkse abonnementsgeld wordt geïnd door KPN en ik heb een contract met KPN?? Hier kon hij geen duidelijk antwoord op geven. 

Nu wordt ik binnen 5 werkdagen teruggebeld door de afdeling klachten over een eventueel dispuut. Ik ben benieuwd, maar ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop alles nu gaat. 

Beste Wesley,

Ik ben al 3 mnd bezig reken er maar niet op dat terugbellen!! En als ze een keer bellen krijg je hetzelfde verhaal ze kunnen niets weten niets etc etc… van het kastje naar de muur verhaal!! 
let wel het afschuiven naar Apple is makkelijk maar ook dit mag niet wij “gedupeerde” zijn een overeenkomst aangegaan met KPN dus zij zijn dan ook verantwoordelijk. KPN zal het moeten uitvechten met Apple maarrrr daar mag de klant niet de dupe van worden!! Nooit never!! 
Dit is nu al 3 mnd gaande!! 
Ik zeg het nogmaals neem contact op met:

https://www.consuwijzer.nl/
Schrijf een brief stuur deze aangetekend naar het postadres van KPN 

Dan sta je in je recht lees het even goed want wij als klant hebben rechten!!! 
Het blijft triest dat het op deze manier moet maar het is niet anders

Nou, deze ellende heeft lang genoeg geduurd!! Net bij Ziggo en Vodafone nieuwe abonnementen afgesloten! Klaar met KPN! Zou een perfecte houding zijn als alle gedupeerden dat zouden doen! Voor mij nóóit geen KPN meer, al moet ik overgaan naar postduiven dan nog niet! Wat een arrogantie van KPN zoals met de klanten wordt omgegaan. 

Heel interessant dat KPN de schuld bij Apple legt, hoe kun je dit rijmen met de telefoons die het in het buitenland wel goed doen? 😏

Zoals bekend zijn er problemen met de verbinding van KPN icm de IPhone 11. Bij mij is dat ook het geval. Sinds juli. Heb al veel werk en tijd er in gestopt maar zonder resultaat.

Ik wil ook in aanmerking komen voor de restitutie van de abonnementskosten. Heb al tig keer met de klantenservice gebeld dus die weten er van.

Is dit voldoende zo? Gaat het nu automatisch in orde komen met de restitutie?

En: kan ik per direct het abonnement opzeggen als ik dat wil? (als het bijvoorbeeld nog te lang duurt voordat het probleem is opgelost)

Admin: verplaatst naar het centrale topic over de iPhone 11

Hoi @JulianSp, spijtig dat jij hier ook last van hebt, goed dat je het aangeeft. We hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over de problemen met de verbinding op de iPhone 11. Bovenin vind je de laatste status en meer informatie. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je daarna hier een seintje? Dan voegen we je toe aan de lijst.

Beste Kpn,

Ik vroeg me af of er al een oplossing is voor de iPhone 11. Ik heb zelf van alles geprobeerd van e-Sim naar een normaal Sim, tot aan instellingen van mij telefoon. 
Helaas werkt het niet. Ik heb echt een telefoon nodig ik zit al vanaf juli zonder telefoon(behalve WiFi als ik thuis ben).

In afwachting op antwoord.

Heel interessant dat KPN de schuld bij Apple legt, hoe kun je dit rijmen met de telefoons die het in het buitenland wel goed doen? 😏

In Frankrijk dezelfde ellende gehad, daar ben ik door iemand naar dit topic doorverwezen!

Goedemiddag,

ik sta nu al een tijdje op de lijst maar heb nog niks vernomen van de compensatie. Mijn abonnement loopt gewoon door. Werd een keer gebeld door KPN om te melden dat er geen vorderingen waren maar over de compensatie kon mevrouw geen uitspraken doen. Graag verneem ik wanneer ik de kosten vanaf juli teruggestuurd krijg

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden. @Eline Calma 

Ik ervaar ook de genoemde klachten. Heb mijn nummer achtergelaten in mijn forumprofiel.

Hallo, net terug van een vakantie door Frankrijk en Spanje. Met Iphone 11 in Spanje kon ik alleen internetten via Orange, die nauwelijks bereik had op mijn locatie. Mijn partner heeft een Vodaphone abonnement, zij kon elke willekeurige provider kiezen, zette haar telefoon (Iphone 12) op ‘automatisch aanbieder kiezen’ en had meest Moviestar. Dat liep fantastisch. Ik kon nauwelijks de krant lezen op mijn Ipad, had 50% van de tijd geen bereik. Vreemde was dat de telefoon aangaf wel een volle 4G verbinding te hebben via een andere provider dan Orange, maar ik kon helemaal niets. Contact gehad met KPN klantenservice, waar je ook niet vrolijk van wordt (half uur wachten en vervolgens wordt de verbinding verbroken), maar volgens de medewerkster die ik na ruim een uur bellen aan de telefoon kreeg lag het aan mijn toestel……...