Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Ssanne, ik heb ook jou op de lijst gezet. Je wordt hier per sms verder van op de hoogte gehouden. In het startbericht helemaal bovenaan vind je alle beschikbare informatie over dit issue. 

@EvaKuijs 112 is gewoon bereikbaar, als de huisarts je niet kan horen kun je proberen VoLTE uit te zetten op je toestel of Vowifi aan te zetten op je toestel (als je binnen bereik van je wifi bent)

Sinds een maand of 2 ben ik slecht bereikbaar, kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden, internet schakelt continu naar edge. Waardeloos dit. Al van alles geprobeerd, zelfs harde restart of terug naar fabrieksinstellingen helpt niet. Ik heb de telefoon nodig voor mijn werk en ik ben mantelzorger dus moet in geval van nood bereikbaar zijn. Toen ik naar KPN belde kreeg ik te horen dat als het aan mijn toestel ligt, ze niets voor me kunnen betekenen. Ik overweeg dan toch maar een andere provider te gaan proberen, zou dat helpen?

Hi @EllenStoop, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over de problemen met de iPhone 11, je bent namelijk niet de enige die deze klachten ervaart 🙁 Bovenin vind je de laatste status en meer informatie. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je daarna hier een seintje? Dan voegen we je toe aan de lijst.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Nogmaals ik blijf dit herhalen niemand pakt dit op!!! Ik sta al lange tijd op de lijst maar krijg geen updates via sms!!! Graag actie!! Zou fijn zijn als iemand dit even oppakt mijn hemel pffff

@Ssanne, ik heb ook jou op de lijst gezet. Je wordt hier per sms verder van op de hoogte gehouden. In het startbericht helemaal bovenaan vind je alle beschikbare informatie over dit issue. 

@EvaKuijs 112 is gewoon bereikbaar, als de huisarts je niet kan horen kun je proberen VoLTE uit te zetten op je toestel of Vowifi aan te zetten op je toestel (als je binnen bereik van je wifi bent)

Zit er ook een nadeel vast aan bellen via WiFi aanzetten? Bij mij heeft dit namelijk altijd uitgestaan. 

Mijn profiel inmiddels ook aangevuld. Heb inmiddels ook de rechtsbijstand ingeschakeld. Desnoods gooi ik de hele boel bij hen over de schutting. Ik werk veel in de horeca en kan ‘s avonds laat net zo goed mijn telefoon niet meenemen onderweg. Je hebt er nl op deze manier niets aan. Graag op de update lijst.

Mijn profiel inmiddels ook aangevuld. Heb inmiddels ook de rechtsbijstand ingeschakeld. Desnoods gooi ik de hele boel bij hen over de schutting. Ik werk veel in de horeca en kan ‘s avonds laat net zo goed mijn telefoon niet meenemen onderweg. Je hebt er nl op deze manier niets aan. Graag op de update lijst.

NOGMAALS IK STA OP DE LIJST MAAR ONTVANG GEEN SMS UPDATE HALLOOOO DIT IS MIJN 4 DE BERICHT IS ER IEMAND WAKKER???

@JAcqGr ik heb ook jou op de lijst gezet.
@Ssanne daar zitten geen nadelen aan.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Dat gezegd hebbende zijn er ook al weer even geen sms updates geweest.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

Hierbij een seintje dat mijn forum profiel is aangevuld.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

Ik adviseer jullie een toontje lager te zingen! misschien handig om eens na te gaan hoe jullie met de klanten omgaan! Ik ben geen kleuter let wel ik wacht al maanden op reacties die niet komen en zou al zo vaak terug gebeld worden dus ga mij nu niet de les lezen aub want dit gaat natuurlijk nergens over. Zoals je kunt lezen ben ik niet de enige die totaal klaar is met het beleid van KPN ook de service en omgaan met de klant is ver beneden pijl. Dus laat het commentaar aub achterwegen. Kom nu eerst maar eens met gepaste oplossingen voordat je gaat afgeven op je klanten. 

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Ik zou dus graag op de lijst willen en sms updates ontvangen.

Bij voorbaat dank.

Wat ik zo graag wil weten is; is er zicht op een oplossing binnen een paar weken? Zo niet dan zal ik, hoe onredelijk dit ook voelt met een telefoon van 2 jaar oud en een gerenommeerde mobiele data/telefoon aanbieder, zelf rigoreuze maatregelen moeten treffen. Ik kan me dit zowel zakelijk als privé namelijk niet zo lang meer permitteren.

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Dank je Marc zo denk ik er ook over maar het lijkt dat KPN gewoon door mag gaan op deze voet en dat de onderdanen zoals de klant in den treuren vriendelijk en geduldig moeten blijven. Ik kan je vertellen zo werkt het helaas niet in de echte wereld. Maar deze beste meneer krijg netjes eind van de maand zijn salaris betaald van KPN en ik niet zzp en geen bereik dus geen geld wellicht iets om mee te nemen voordat je uitspraken doet meneer Thomas. De maat is natuurlijk een keer vol.

Ik zou dus graag op de lijst willen en sms updates ontvangen.

Bij voorbaat dank.

Wat ik zo graag wil weten is; is er zicht op een oplossing binnen een paar weken? Zo niet dan zal ik, hoe onredelijk dit ook voelt met een telefoon van 2 jaar oud en een gerenommeerde mobiele data/telefoon aanbieder, zelf rigoreuze maatregelen moeten treffen. Ik kan me dit zowel zakelijk als privé namelijk niet zo lang meer permitteren.

Nou dat dus Ellen ik zit zo al 3 mnd dit kost mij bakken met geld gezien ik niet netjes het salaris krijg eind van de maand maar dit lijkt KPN niet te begrijpen. Er zijn ook mensen die buitenshuis werken en die niet van de baas hun salaris netjes krijg elke maand dit kost mij klauwen met geld. 

Werkelijk waar weer een ongelofelijke actie vanuit KPN. Het probleem ligt bij KPN en bij hun leverancier, maar het wordt bij ons neergelegd. Deze ‘toon’ kan voorkomen worden door KPN door normaal en openlijk te reageren op onze vragen en ook daadwerkelijk actie te ondernemen dit snel te willen oplossen. Iets met actie reactie? 

Ik heb straks contact met de klachtenafdeling, dus zal het wel gelijk erbij vermelden. 

De werknemers die dit forum beheren doen vast echt hun best. Ze vertegenwoordigen KPN, daar worden ze voor betaald. Dat kan je ze in mijn ogen niet kwalijk nemen. Daarom zal ik ze niet aanvallen en ben blij dat ze reageren.

ik begrijp uiteraard ook heel goed de frustratie van mijn collega klagers op dit forum.

Kennelijk wordt er gewacht op Apple. Dat duurt inmiddels wel erg lang.

Ik vraag me af of er vanuit hogerhand druk wordt uitgeoefend. Hier lees ik niks over. Dat zou mij wel enigszins geruststellen. De restitutie van abonnementsgeld geeft indirect wel aan dat er aandacht voor is want dat kunnen uitvoerende werknemers niet zo maar beslissen.

Sinds juni een Iphone 11 zelf gekocht overgestapt van Samsung naar Iphone en me abonnement verhoogd naar onbeperkt internet. Sinds paar maanden geen internet met 4g en bellen werkt ook niet heel af en toe doet heb ik een goede verbinding maar dat werk niet voor lang alles geprobeerd met instellingen wat op internet staat om het te kunnen verhelpen maar dit werkt niet. Ik heb 2 nieuwe sim kaarten geprobeerd en een e-sim kaart maar werkt ook niet. Ik heb van vodafone en t-mobile een simkaart geprobeerd van familie en hier doet ie het gewoon me 4g. Dit is erg vervelend omdat ik vaak lange reizen maak door nederland maar ben dus niet bereikbaar. Ik wil dus graag ook op de update sms lijst komen

Ohh dat is goed nieuws!! Ik bedoel niet van je probleem maar van die simkaarten van familie. Ik weet genoeg.

@Joey. en @EllenStoop jullie staan beiden op de lijst! 

Dank je wel Sanne!

Ook ik wil me graag aanmelden.

heb alles in mijn account ingevuld.

Heb alles al geprobeert! 
Het slaat echt nergens op dat klanten zo lang moeten wachten en er geen oplossing word geboden! 
Het word met de dag slechter! Zelfs WiFi word een probleem…!!

Goedemiddag, 

ik woon sinds enige tijd in Amsterdam en heb hierom mijn abonnement omgezet naar een onbeperkt abonnement (was eerst een abonnement bij Hollands Nieuwe).

Echter heb ik sinds die tijd heel veel problemen met mijn 4G/5G. Ik heb een iPhone 11, echter heb ik heel vaak geen/slechte verbinding met mijn mobiele data. Is hier iets aan te doen/te controlleren?

Met vriendelijke groet,

Kevin

Admin: bericht in een centraal topic gezet. 

@Brenda Tempert Je staat op de lijst! 

Goedemiddag, 

ik woon sinds enige tijd in Amsterdam en heb hierom mijn abonnement omgezet naar een onbeperkt abonnement (was eerst een abonnement bij Hollands Nieuwe).

Echter heb ik sinds die tijd heel veel problemen met mijn 4G/5G. Ik heb een iPhone 11, echter heb ik heel vaak geen/slechte verbinding met mijn mobiele data. Is hier iets aan te doen/te controlleren?

Met vriendelijke groet,

Kevin

Lees eerst de overige reacties onder dit topic maar even door. Is een specifiek probleem bij KPN icm Iphone 11.

@Kevinvzut We hebben meer signalen rond de iPhone 11 binnengekregen en ik heb je bericht verplaatst naar een centraal topic. Zou je jouw profiel kunnen invullen? Dan zet ik je op de lijst en nemen we je mee in het onderzoek en houden je op de hoogte! 

Gedaan, wanneer wordt verwacht een update te krijgen?