Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Hoi @Hulya. Wat vervelend dat je ook netwerkproblemen ervaart op jouw iPhone 11. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan voegen we jou toe aan onze lijst zodat je per sms op de hoogte wordt gehouden. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb sinds enige weken ook problemen met de verbinding en bereikbaar zijn. Ik heb mijn forum profiel ingevuld. Kunnen jullie mij ook op de lijst zetten? 

Ik ontvang overigens (nog?) geen sms’jes van KPN. Jullie wel?

Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.

Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.

Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.

Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.

Ja, hahaha

Zojuist mijn forum profiel aangevuld met gegevens ivm slechte verbinding van iphone 11! 

Al ruim 3 maanden last van grrrrrrrrr. 

@kpn kunnen jullie mij ook op de lijst zetten???

Ik ontvang nog steeds geen berichten van KPN over dit topic. Hebben jullie mij toegevoegd aan de lijst?

Ik ontvang nog steeds geen berichten van KPN over dit topic. Hebben jullie mij toegevoegd aan de lijst?

Ik vrees dat er weinig gebeurt waarover de kunnen berichten, want ik krijg ze ook niet.

@Roosv en @Jane96 jullie gegevens staan bij deze genoteerd. @M_T bij deze nogmaals de bevestiging dat jouw gegevens genoteerd staan.

Ik heb in totaal 9 smsjes gehad en de laatste was gister. 
Daarin stond dus dat ze ons zullen gaan bellen. 

@KPN; ik ben gisteren aan de lijst toegevoegd maar ontvang geen sms’jes. Kan iemand dit in orde maken?

@Vikash Wellicht startpost even voorzien van de tekst van de laatste SMS

Ik dacht ook op de lijst te staan maar heb nog geen smsjes ontvangen. Kpn kunnen jullie dit even nakijken? Of betekent dit nu dat het probleem bij mij zich ook verergerd heeft dat sms’en nu ook al niet meer werkt? 

Waarom krijg ik geen sms’jes @KPN ik zou op de lijst staan heb heb nog geen sms’je ontvangen nog niet 1

Ik dacht ook op de lijst te staan maar heb nog geen smsjes ontvangen. Kpn kunnen jullie dit even nakijken? Of betekent dit nu dat het probleem bij mij zich ook verergerd heeft dat sms’en nu ook al niet meer werkt? 

Dat zou ook nog kunnen! Gisteren verwachtte ik een sms. Die ontving ik 4 uur later dan dat die verzonden was.

@Vlijm goed dat je het aangeeft, ik ga kijken wat wij er mee kunnen doen. 

…………………………………….

@Bart_Z 
Ben je al wat verder met mijn en andere suggesties?
Zie o.a.  blz 141

Zojuist mijn forum profiel nogmaals aangevuld. Hiervoor kreeg ik nog geen berichten via sms? Kan hier naar gekeken worden @KPN?

Mij graag toevoegen aan de lijst, vanaf augustus slecht/ geen bereik, ondertussen boos en chagrijnig!

@Roosv en @Jane96 jullie gegevens staan bij deze genoteerd. @M_T bij deze nogmaals de bevestiging dat jouw gegevens genoteerd staan.

@Shyrin_ ik hoor graag ook even de bevestiging, ik dacht dat het al gelukt was afgelopen week om op de lijst te komen (heb telefoonnummer al in profiel geupload) maar ik heb die recente sms nog niet ontvangen.

We zien een aantal berichten dat niet iedereen de meest recente sms heeft gekregen inderdaad. We zoeken uit waarom niet en daar komen we na het weekend op terug.

Ik kan jou niet toevoegen @Boosenchagrijnig, wij kunnen dit alleen voor KPN consumenten aansluitingen doen. Op je profiel heb je gezet dat je een Youfone abonnement hebt. Je kunt bij hun aankloppen, zij kunnen je meer vertellen over hoe zij hier mee om gaan. Wij kunnen niets voor jou doen.

@JAcqGr ik heb ook jou op de lijst gezet.
@Ssanne daar zitten geen nadelen aan.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Dat gezegd hebbende zijn er ook al weer even geen sms updates geweest.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Onvoorstelbaar, dergelijke arrogante reacties van KPN, ze denken alle macht te hebben. mijn vader is na een paar boos en gefrustreerde maar nette opmerkingen na 1 waarschuwing gewoon van dit forum geschopt en daarmee monddood gemaakt… schandalig!! De dag erna heeft hij KPN opgezegd en de Apple telefoon omgeruild voor een Samsung, want men blijft al vanaf het begin doorgaan met elkaar de schuld geven zonder zich om hun klanten te bekommeren.

@JAcqGr ik heb ook jou op de lijst gezet.
@Ssanne daar zitten geen nadelen aan.

@JJ22, ik heb nog even gecheckt, je staat echt op de lijst dus de sms updates worden je toegestuurd.

Dat gezegd hebbende zijn er ook al weer even geen sms updates geweest.

Waarom je ze niet ontvangt heb ik niet direct een verklaring of oplossing voor. Je kunt proberen je toestel te herstarten, VoLTE uit te zetten, je toestel te resetten of anders even langs een winkel.

Ik wil je ook vragen even op je toon te letten, je zit hier op een openbaar forum, het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt en in onze huisregels staat ook dat het niet de bedoeling is ongevraagd privéberichten te sturen. Je hebt al een waarschuwing gehad, als dit zo door blijft gaan zal een tijdelijke ban volgen.

@KPN, iets meer empathie voor de klanten die jullie al maanden in de kou laten staan zou denk ik gepast zijn! Het is een schande hoe jullie met ons omgaan.

Onvoorstelbaar, dergelijke arrogante reacties van KPN, ze denken alle macht te hebben. mijn vader is na een paar boos en gefrustreerde maar nette opmerkingen na 1 waarschuwing gewoon van dit forum geschopt en daarmee monddood gemaakt… schandalig!! De dag erna heeft hij KPN opgezegd en de Apple telefoon omgeruild voor een Samsung, want men blijft al vanaf het begin doorgaan met elkaar de schuld geven zonder zich om hun klanten te bekommeren.

Ja het is schandalig schaamteloos … maar ze komen een keer aan de beurt!! Karma is a bitch 😉

We zien een aantal berichten dat niet iedereen de meest recente sms heeft gekregen inderdaad. We zoeken uit waarom niet en daar komen we na het weekend op terug.

Ik kan jou niet toevoegen @Boosenchagrijnig, wij kunnen dit alleen voor KPN consumenten aansluitingen doen. Op je profiel heb je gezet dat je een Youfone abonnement hebt. Je kunt bij hun aankloppen, zij kunnen je meer vertellen over hoe zij hier mee om gaan. Wij kunnen niets voor jou doen.

😓 🤡

ik ook niet

@Vikash Wellicht startpost even voorzien van de tekst van de laatste SMS

@Alexandra @Alex_P @Jasper 

In plaats van gebruikers hier de les te lezen lijkt het mij zinvol dat jullie oog blijven houden voor het op tijd en complete verstrekken en bijwerken van de bekende informatie in de startpost…..!

Begint hier echt langzaam aan een kleuterschool te worden….