Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Hallo,
ik meld me hier ook aan met mijn naam en telefoon nummer heb ik op mijn profiel gezet.
Al een paar maanden problemen met de iPhone 11 alles al geprobeerd
nieuwe simkaart
esim
telefoon gereset
netwerkinstellingen gereset
maar niks heeft geholpen,
meerdere keren contact gehad met kon en in de winkels maar niks of nooit verder geholpen totdat ik er gisteren achter kwam dat en een compensatie regeling in gang gezet zou worden.
met vriendelijke groet,
sanne
In plaats van gebruikers hier de les te lezen lijkt het mij zinvol dat jullie oog blijven houden voor het op tijd en complete verstrekken en bijwerken van de bekende informatie in de startpost…..!
Begint hier echt langzaam aan een kleuterschool te worden….
Ik zag je eerste bericht ook. We hebben er nu voor gekozen om de sms niet te delen, omdat deze inhoud niet voor iedereen geldt. Je mag je toon iets matigen.
We zien een aantal berichten dat niet iedereen de meest recente sms heeft gekregen inderdaad. We zoeken uit waarom niet en daar komen we na het weekend op terug.
Ik kan jou niet toevoegen
Apple en Youfone verwijzen naar KPN, want dat is de netwerk leverancier die iets? Gewijzigd heeft, iets wat de Apple iPhone 11 niet handelen kan! En KPN verwijst terug naar haar “partners” want “wij kunnen niets voor jou doen” maar zowel Apple als Youfone kunnen me niet meer vertellen, want hun communicatie diensten worden blijkbaar nog slechter geïnformeerd dan KPN klanten. En ja, dat ben ik ook met andere diensten!! dus wimpel me niet af en ga aan de slag om ook indirecte klanten een oplossing te bieden!
In plaats van gebruikers hier de les te lezen lijkt het mij zinvol dat jullie oog blijven houden voor het op tijd en complete verstrekken en bijwerken van de bekende informatie in de startpost…..!
Begint hier echt langzaam aan een kleuterschool te worden….
Ik zag je eerste bericht ook. We hebben er nu voor gekozen om de sms niet te delen, omdat deze inhoud niet voor iedereen geldt. Je mag je toon iets matigen.
Hé KPN, Lees even een paar posts terug vóórdat het onderwerp weer de toon van de berichten gaat worden… 🤯
Zoals zojuist telefonisch gemeld ondervind ik vanaf juli 2022 al flinke problemen met mijn netwerk op mijn IPhone 11. Als moeder van kleine kinderen die overdag bij de opvang zitten voelt het niet prettig om onbereikbaar te zijn.
Slecht internet via 4G en bellen gaat slecht tot niet.
Ik ga er dan ook vanuit dat het zsm opgelost wordt. En ben benieuwd naar de compensatie vanuit KPN. Omdat ik kosten betaal voor een abonnement waar ik niets aan heb.
Gr. Lianne
Admin: vraag naar centrale topic verplaatst
Onvoorstelbaar, dergelijke arrogante reacties van KPN, ze denken alle macht te hebben. mijn vader is na een paar boos en gefrustreerde maar nette opmerkingen na 1 waarschuwing gewoon van dit forum geschopt en daarmee monddood gemaakt… schandalig!! De dag erna heeft hij KPN opgezegd en de Apple telefoon omgeruild voor een Samsung, want men blijft al vanaf het begin doorgaan met elkaar de schuld geven zonder zich om hun klanten te bekommeren.
Apple en Youfone verwijzen naar KPN, want dat is de netwerk leverancier die iets? Gewijzigd heeft, iets wat de Apple iPhone 11 niet handelen kan! En KPN verwijst terug naar haar “partners” want “wij kunnen niets voor jou doen” maar zowel Apple als Youfone kunnen me niet meer vertellen, want hun communicatie diensten worden blijkbaar nog slechter geïnformeerd dan KPN klanten. En ja, dat ben ik ook met andere diensten!! dus wimpel me niet af en ga aan de slag om ook indirecte klanten een oplossing te bieden!
Hé KPN, Lees even een paar posts terug vóórdat het onderwerp weer de toon van de berichten gaat worden… 🤯
Goed, blijkbaar heeft KPN een dubbele agenda aangaande deze storing. Het feit dat de SMS niet in de startpost gedeeld wordt geeft mij het idee dat het telefoontje wat dus een aantal van ons
(aangezien het blijkbaar niet voor iedereen geld) gaat krijgen wellicht gewoon van de afdeling Save is.
Deze afdeling probeert alleen maar vertrekkende klanten te behouden met het voorhouden van een (kortings) worst om maar te blijven.
Leuk z'n kortingsworst maar vergeet daarbij niet dat hiermee ook je huidige voorwaarde van je abonnement komen te vervallen.
Heb je bijvoorbeeld een oud Telfort abonnement dan verlies je het meenemen van ongebruikte data naar de nieuwe maand en kan je dus aan het eind van je databundel een stukje maand overhouden..…
Mijn gedachten is dat KPN door de klant te bellen, begrip te tonen, misschien sorry te zeggen, een kleine korting aan te bieden en een nieuw toestel te verkopen in combinatie met een abonnement dit
probleem kleiner te maken is . Echter gaat KPN hiermee voorbij aan het verlies voor de klant van waarde in de vorm van een onbruikbare iPhone 11, immers 2e hands verkopen gaat moeilijk worden
aangezien de koper deze ook niet kan gebruiken op het KPN netwerk.
Het bovenstaande is puur mijn gedachten over het te verwachten telefoontje, het feit dat op mijn vraag wat we telefonisch kunnen verwachten NIET beantwoord word door KPN, EN het feit dat de
bewuste SMS niet in de startpost opgenomen gaat worden omdat die niet voor iedereen geld, geeft mij duidelijk te denken.
Blijkbaar denkt KPN munt te kunnen slaan uit deze situatie, maar nogmaals dit is puur mijn gedachten.
Persoonlijk zal ik met een voorstel zoals hierboven geschetst niet akkoord gaan. Een toestel binnen 2 jaar, waar ik bijna 800,= Euro voor heb betaald, afschrijven omdat KPN/Apple hun
zaakjes niet op orde hebben, is voor mij onbespreekbaar. Een rekensom kunnen wij allemaal maken, die voor mij is redelijk simpel, waarde van het toestel na krap 21 maanden zal circa 450,=/500,=
Euro zijn. Tel hier nog even je te vergoeden abonnementskosten bij van de afgelopen 3 maanden, in mijn geval maar 18,50 * 3 is 55,50. en je komt al snel in de buurt van de 550,=/600,= Euro.
Dit is dus mijn rekenvoorbeeld. Voor iedereen die de SMS heeft gehad dus bij deze de heads-up om goed voor je zelf te kijken wat je wil en waar je tevreden mee kan zijn. Dat KPN mogelijk haar afdeling Save inzet om die manier de onvrede weg te nemen en er vervolgens, met mogelijk slechtere abonnementsvoorwaarde, mee weg te komen blijft voor mij een kwalijke zaak.
Nogmaals, zolang KPN bij monden van de moderators op dit forum, weigeren openheid van zaken te geven over het te verwachten telefoontje, EN dan ook nog eens toegeven dat dit niet voor iedereen gaat gelden, blijf ik bij mijn bovenstaande gedachten die ik graag met iedereen deel en waarbij ik iedereen uitdrukkelijk wil waarschuwen om goed na te denken over het mogelijke
aanbod vanuit KPN.
Heb je dit SMSje niet gehad en ben je gewoon klant van KPN consumentenmarkt dan weet je meteen hoe KPN waarschijnlijk in de wedstrijd staat in deze storing. Suc6.
Alle mede gedupeerden,
laten we niet op de zaken vooruit lopen en het telefoontje van KPN afwachten alvorens in dit forum weer pagina’s te vullen met aannames. Het bericht van Speedmaster hierboven zegt voldoende, dan kunnen we ons voorbereiden en vast nadenken over wat we kunnen verwachten en je mening hierover vormen. Gezien de langdurige ellende en ontbreken van eventuele oplossingen vanuit KPN en Apple mogen we toch wel rekenen op een correct voorstel.
Nou ik ben benieuwd heb het in me agenda staan voor uiterlijk 21 oktober mocht ik dan niks horen vanuit kpn gaan we weer even bellen van hoe of wat (omdat we binnen 2 weken een telefoontje krijgen) hoop dat er een oplossing gaat komen.
Hallo,
Ik heb sinds half juli problemen met mijn iphone 11 en mobiele internet verbinding. Sta ik na aanleiding van dit bericht op de lijst voor de vergoedingen?
Alvast bedankt,
Groet, Rob
Hallo
Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.
Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.
Ja inderdaad
Wie verzint dat nou weer: “We gaan je bellen… Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. ”.
Dit topic gaat er juist over dat men niet bereikbaar is…. Tenzij het dan opgelost is natuurlijk.
Ja inderdaad
Ja precies ik vraag mij af hoe dan. Bizar dit blijft bizar!! Ze mogen wel met iets heel goeds komen. Want mijn geduld is helemaal op.
Goedemiddag! Wat fijn dat dit topic er is! Ik heb al een tijdje problemen met de 4G verbinding op mijn IPhone11. Van de week bij de KPN winkel geweest, daar een nieuwe Sim kaart ontvangen, maar kreeg niet het idee dat de medewerker op de hoogte was dat er meerdere mensen dit probleem hebben.. Kan ik ook op de lijst geplaatst worden? Ik ben erg benieuwd wat de oplossing is!
Groetjes,
Iris
Fijn dat er contact met ons wordt opgenomen, ik hoop dat er nu dan toch eindelijk een oplossing (of een aantrekkelijk alternatief) geboden wordt.
Wel nog even een praktische vraag @KPN, kunnen wij het nummer waardoor we gebeld worden ook zelf (terug)bellen zodra er contact is opgenomen? Telefonische oproepen komen namelijk 9 van de 10 keer niet door vanwege de storing… hoop toch niet dat we hierdoor het telefoontje mislopen.
Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Zojuist mijn profiel aangemaakt. Ik heb hier sinds juli/augustus ook al last van. Word graag op de hoogte gehouden en verwacht ook zeker een goede compensatie voor dit probleem.
kim
Mocht je niet te bereiken zijn verwacht ik zeker dat mijn collega het nog een keer probeert.
Heb ik een bericht gemist over het terugbellen?
Dan komt dat nog.
Mocht je niet te bereiken zijn verwacht ik zeker dat mijn collega het nog een keer probeert.
Ik heb zojuist mijn gegevens toegevoegd aan het profiel. Bedankt alvast!
Bedankt
Bij deze meld ik mij ook, inmiddels sinds juli al problemen en de telefonische klantenservice kan niet verder helpen. Maar verwijzen ook niet naar dit forum!
Al sinds juli jl. problemen, meerdere keren aangekaart, maar vind inmiddels dit echt niet normaal meer. En vooral ook omdat er nog steeds geen oplossing is, je wordt aan het lijntje gehouden met een projectgroepje wat er telkens mee bezig is en er overleg over heeft zoals telefonisch door klantenservice wordt gezegd... Niet geloofwaardig!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.