Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Fijn dat er contact met ons wordt opgenomen, ik hoop dat er nu dan toch eindelijk een oplossing (of een aantrekkelijk alternatief) geboden wordt.

Wel nog even een praktische vraag @KPN, kunnen wij het nummer waardoor we gebeld worden ook zelf (terug)bellen zodra er contact is opgenomen? Telefonische oproepen komen namelijk 9 van de 10 keer niet door vanwege de storing… hoop toch niet dat we hierdoor het telefoontje mislopen.

Ja dit zal mogelijk zijn nadat je gebeld bent. 

Beste allemaal,

Ik heb sinds juli/augustus ook precies de zelfde problemen met mijn iPhone 11 in combinatie met een kpn abonnement als iedereen hier. Zou ik ook op de sms/bel lijst kunnen komen? Het mag onderhand wel eens opgelost worden.!

groeten.

Beste @Hans 1991, welkom! Zou je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

Beste @Hans 1991, welkom! Zou je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

​​​​​​beste, @Marcia_ 

heb de gegevens aangevuld. Kunt u me laten weten als u me bij de lijst hebt toegevoegd? Zodat ik de sms’jes ook ga ontvangen?

groetjes.

Ik zie dat je gegevens ingevuld hebt, maar het adres komt niet overeen met het klantnummer en het 06-nummer wordt helemaal niet herkend als KPN nummer, @Hans 1991. Wil je het nog eens controleren?

Ik zie dat je gegevens ingevuld hebt, maar het adres komt niet overeen met het klantnummer en het 06-nummer wordt helemaal niet herkend als KPN nummer, @Hans 1991. Wil je het nog eens controleren?

Het klantnummer dat ik vermeld heb is ons klantnummer prive (tv internet en het telefoon abonnement van mijn vriendin) mijn telefoon (de iPhone 11) loopt via het werk. We zijn vorige week verhuist. Misschien dat dit een probleem geeft met opzoeken van de gegevens?

@Hans 1991 Als het mobiele nummer via het werk loopt, kan het dan zijn dat dit een groot zakelijke aansluiting via een bedrijf is? 

Mocht dat het geval zijn dan zou ik je willen adviseren contact op te nemen met 0800-0403, of een reactie achter te laten op het zakelijke forum. 

Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan je mobiele nummer kunnen controleren en eventueel aanpassen? 

@GKooiker jouw gegevens staan inmiddels op de lijst!

Kpn zou sinds donderdag beginnen met bellen. Zijn er al mensen gebeld? 

Ik heb ook problemen met het 4G netwerk schakelt steeds naar E…..

iPhone 11

Ik heb ook problemen met het 4G netwerk schakelt steeds naar E…..

iPhone 11

Heel erg vervelend, @Klaas1967! Wil jij het 06 nummer waar het om gaat, toevoegen in jouw forum profiel? Alvast bedankt!

Sinds 2 maanden heb ik dit probleem ook al. Contact gehad met het kpn webcare team en die gaven aan dat ik via deze weg meer duidelijkheid kan krijgen over wat de voortgang is omtrent de storing. Het probleem begint nu wel lastig te worden, omdat ik lang aan het reizen ben voor school heb ik mijn 4g echt nodig en is het fijn als ik kan bellen. Door de storing is dit al 2 maanden een probleem de ene keer heb ik edge en dan weer niks.

Yup zelfde probleem sinds augustus.

Ben ook erg benieuwd

Ben ook erg benieuwd

Ik ook!! 

Ik heb ook de melding gehad dat ze zouden bellen, maar ik ben ook nog niet gebeld. Ze gaven wel een termijn van binnen 2 weken. Die termijn is nog niet voorbij.

Ben ook erg benieuwd

Ik ook!! 

Ik hoor graag als iemand gebeld is. Ik zal inhoud met jullie delen zodra ik gebeld ben.

Ik heb nu al maanden op mijn Iphone 11 geen 4G netwerk, ik heb 1 keer de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld en 1 de telefoon opnieuw geïnstalleerd niets helpt, 1 maal een Kpn winkel bezocht en kreeg daar te horen dat het waarschijnlijk aan een update van Apple ligt en 1 maal naar een Apple store geweest en daar kreeg ik te horen dat het probleem al maanden speelt en het niet aan de Iphone ligt, wat moet ik nu geloven, als het inderdaad aan het Kpn netwerk dan kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider want betaal nu voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken en het lijkt erop dat het probleem op korte termijn niet opgelost gaat worden, als dit als zolang duurt is een oplossing niet voorhanden 😡😡 

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11

Hoi @Wilier, zoals je ziet hebben we jouw bericht naar dit topic verplaatst. In het eerste bericht kan je de status van deze situatie volgen. Je hoeft daar geen aparte topics voor aan te maken, hier staat alles centraal.

Ik heb jouw gegevens nu aan de lijst toegevoegd.

Hallo,

Ook ik ervaar al geruime tijd een slechte tot geen verbinding met 4g op mijn iphone 11. Tevens is storingsvrij bellen ook onmogelijk. af en toe helpt het om even naar de vliegtuigstand te gaan en op nieuw te verbinden met het netwerk, maar helaas werkt dit meestal niet.

forum profiel is aangevult.

Grtz Ron

Ik heb sinds ik me hier heb aangemeld, nog geen sms of belletje ontvangen. Ik had mijn telefoon al bij mijn verzekering liggen en straks moet ik kiezen tussen daar eigen risico betalen en het probleem opgelost hebben of hier wachten tot…. En dan nu nog zonder fatsoenlijke telefoon zitten. Of gaan jullie mijn eigen risico kosten dan ook vergoeden?

Nog steeds geen smsje ontvangen van kpn 

Ben ook erg benieuwd

Ik ook!! 

Ik hoor graag als iemand gebeld is. Ik zal inhoud met jullie delen zodra ik gebeld ben.

Ik zou ook graag gebeld willen worden met een oplossing 

Ik denk dat overstappen het beste is, KPN schijnt hier geen oplossing voor te hebben en ik weiger om nog langer te betalen voor een dienst die niet werkt, ik gebruik verschillende apps met sporten en niets werkt, mijn vrouw zou moeten kunnen volgen als ik op de racefiets op pad ben en een melding krijgt in geval van een ongeval, dit bleek laatst helaas tijdens een valpartij ook niet te werken, ik heb sinds jaar en dag alles ondergebracht bij KPN maar ga nu toch aan de kwaliteit van de service twijfelen en vooral over de communicatie over dit onderwerp, niet blij mee, eigenlijk heel boos 😡 

Iemand hier al gebeld na het laatste smsje van KPN? Ik ben zo benieuwd wat dit telefoontje in gaat houden. Merk dat ik er heel hoopvol naar uitkijk, maar misschien is dat ten onrechte…