Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
@kpn waarom krijg ik geen sms’jes binnen ?
Goedemiddag, ook hier al maanden slechte verbinding. Kunnen jullie mij aub op de lijst zetten?
Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Nog maar eens een reminder !!!! KPN morgen 11/10 is de laatste dag dat jullie mogen reageren, mijn aangetekende brief is 27/9 in ontvangst genomen!! Bellen jullie mij niet zijn jullie in gebreke, vanaf dit moment gaat mijn advocaat een claim indienen. Het is echt heel kwalijk wat jullie doen maar goed ik zal er verder geen woord meer aan vuil maken. Jullie moesten je schamen diep schamen.
Ik ben ook benieuwd wat er zal worden gezegd bij het telefoontje dat we kunnen verwachten. Het zou ook kunnen dat mensen die gebeld zijn het hier misschien niet mogen delen.
Ondertussen ligt mijn iPhone 11 ook al iets langer dan een week bij het reparatiecentrum in Luxemburg en ik heb geen idee wanneer ik die ooit terugkrijg. De statusupdates zijn erg vaag en lijken vertaald door google translate
Hoi, ik heb hier al een tijdje last van. Kan ik op de lijst worden gezet?
Gedaan, dank
Ik heb ook geen bereik/verbinding met mijn iPhone 11 al langere tijd. Heb mijn profiel ingevuld
Ik heb ook geen bereik/verbinding met mijn iPhone 11 al langere tijd. Heb mijn profiel ingevuld
Hoi
Ik herken veel van de genoemde problemen met mijn iPhone 11. Zowel in Nederland als in het buitenland vaak geen data(4G) terwijl iemand anders met een andere telefoon en hetzelfde netwerk juist een uitstekende verbinding hebben.
Graag wil ik ook de update sms en e-mail!
Ik herken veel van de genoemde problemen met mijn iPhone 11. Zowel in Nederland als in het buitenland vaak geen data(4G) terwijl iemand anders met een andere telefoon en hetzelfde netwerk juist een uitstekende verbinding hebben.
Graag wil ik ook de update sms en e-mail!
Forumprofiel aangepast, wacht met smart berichtgevingen af.
ik had een mobiel abbonement bij KPN en een iPhone 11 zonder problemen. Maar ik ben HELAAS 2 maand geleden overgestapt naar youfone. Sindien alleen maar problemen met het netwerk en bijna alleen maar E bereik. Youfone geeft aan dat het probleem bij KPN ligt en zij er niks mee kunnen doen. Afgelopen weekend bij de KPN winkel in Zwolle geweest, en zij geven inderdaad aan dat het probleem bij KPN ligt. Ik wil graag weer terug naar KPN, maar de verkopen gaf aan dat het geen zin had aangezien het exact hetzelfde netwerk is. Kan er iemand aangeven wanneer ze verwachten dat het probleem verhopen wordt en hoe ik mij kan aanmelden om op de lijst te komen, aangezien youfone niks gaat doen en alleen maar met de vinger naar KPN wijst.
Forumprofiel aangepast, wacht met smart berichtgevingen af.
Top.
Ik heb dit probleem ook al langere tijd, kan ik ook op de lijst gezet worden?
Heeft iemand iOS 16.0.3 al geprobeerd? Deze update is zojuist uitgekomen.
Hoii
ik heb al meerdere keren een post geplaatst zodat ik op de contactenlijst kom van deze post echter is dit nog niet gebeurd. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden mijn forumprofiel is nogmaals aangepast
Hallo,
Ik heb mijn KPN forum bijgewerkt en mijn mobiele nummer ingevoegd. Ik heb sinds eind juli ook problemen met mijn netwerk verbinding zowel bij bellen als internetten. Ik wil graag gebruik maken van de compensatie en ga ervan uit met dit bericht dat het zsm geregeld kan worden. Ook hoop ik dat het probleem heel snel is opgelost, want het is enorm frustrerend en ik wil ook niet weg bij KPN
groetjes Lindsey Leenders
Ik kan wel janken. Mijn hele oude telefoon die ik nu bijna 3 maanden noodgedwongen moest gebruiken is gisteren ook kapot gegaan. Kpn ik kan niet wachten op het verlossende telefoontje met een oplossing of aanbieding. Want een nieuw toestel zo los kopen gaat eigenlijk niet. Nu Sim weer terug gedaan in de iPhone 11 maar ben gewoon niet te bereiken en krijg gelijk voicemail. Vraag me af hoe jullie ons dan wel gaan bereiken.
kpn wij schreeuwen om hulp!!!
Sinds eind juli geen 4G bij iPhone S11. KPN contact tot nu toe met resultaat: wisseling van E- Sim naar vaste simkaart en wanneer geen effect dan contact zoeken met Apple.
Uitgebreid contact (3x) met Apple klantservice gehad. Zeer bereidwillig en ondersteunend.
Verschillende testen uitgevoerd en vastgelegd met printscreens. Mobiel “ leeggehaald”, opgeslagen in ICloud. Toestel ingesteld als nieuw toestel en opgeslagen inhoud ICloud nog niet teruggezet.
Helaas ook nu geen 4G!!!!!! Dringend verzoek dit op te lossen. Probleem doet zich voor bij KPN abbonement, bij andere provider geen probleem. Verzoek aan KPN om faciliterend te zijn bij overstap naar provider svp……
Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11
Ook ik heb dit probleem al langere tijd (pas zo'n 2,5 maand), kan ik ook op de lijst gezet worden?
Gebruik iPhone 11 in dual sim (zowel privé (Simyo) als zakelijk (KPN)), beide via het KPN netwerk!
Ook alles geprobeerd qua resetten, opnieuw instellen etc...al met al te veel tijd in gestopt!!!
Wil nu ook niet horen, dat ik geen privé abbo via KPN heb en niet op de lijst kan komen. Telefonisch contact met zowel KPN als Simyo gehad, die verwijzen me ook naar jullie terug...het enige is dat jullie dit echt moeten oplossen!!! Er is ook veel te lang zonder enige communicatie richting tal van klanten geweest!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.