Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Kim1824 ik heb je nu toegevoegd!

@Linds3005 in onze systemen zie ik bij je abonnement geen iPhone 11 maar een iPhone 12 staan, ervaar je de problemen wellicht met een toestel dat je los hebt gekocht?

@Geen 4G ik heb je toegevoegd

@Linds3005 in onze systemen zie ik bij je abonnement geen iPhone 11 maar een iPhone 12 staan, ervaar je de problemen wellicht met een toestel dat je los hebt gekocht? 

@Maja_  dank voor je reactie! Ik heb een iPhone 11 altijd al gehad😂. De telefoon is wel begin dit jaar gestolen en toen heb ik een nieuw toestel gekocht maar maar het abonnement gehouden. Ik verneem graag je reactie, anders even bellen? 
groetjes Lindsey 

Wil nu ook niet horen, dat ik geen privé abbo via KPN heb en niet op de lijst kan komen. 

Je beide nummers heb ik niet inzichtelijk, je hebt nu contact met het forum voor klanten met een privé abonnement van KPN en dat zijn ook de enige klanten die wij hier mee kunnen helpen. Het is geen kwestie van onwil, wij kunnen vanuit hier helaas niets voor je betekenen. Zowel Simyo als de zakelijke markt van KPN hebben eigen instructies waar dit forumtopic geen onderdeel van uit zou moeten maken. 

dank voor je reactie! Ik heb een iPhone 11 altijd al gehad😂. De telefoon is wel begin dit jaar gestolen en toen heb ik een nieuw toestel gekocht maar maar het abonnement gehouden. Ik verneem graag je reactie, anders even bellen? 
groetjes Lindsey 

Ok duidelijk, dan vermeld ik dit er bij!

Ik heb zo het gevoel dat er nog niemand gebeld is. Ik zie nog steeds niks voorbijkomen op het forum en wil nu wel echt graag weten wat er gedaan gaat worden. 😅

Ik heb zo het gevoel dat er nog niemand gebeld is. Ik zie nog steeds niks voorbijkomen op het forum en wil nu wel echt graag weten wat er gedaan gaat worden. 😅

Een bekende van mij heeft vandaag een email van KPN gekregen dat het toestel ter reparatie kan worden aangeboden (ik heb de mail gezien). Maar verder geen info. Niet wat er precies gaat gebeuren, niet hoe lang je zonder toestel zit of krijg je een andere toegestuurd en moet je je eigen terugsturen, niets over wat je moet doen als je een eSIM gebruikt.

Niet dat we schaarse berichtgeving omtrent dit gebeuren niet gewend zijn, maar aik heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht KPN dit oppakt].

Echt ontzettend slecht als dit het enige is wat ze te zeggen hebben. We zitten nu zo lang met dit probleem dit kan gewoon niet.

Echt ontzettend slecht als dit het enige is wat ze te zeggen hebben. We zitten nu zo lang met dit probleem dit kan gewoon niet.

Misschien dat ze mensen met een zelf-gekochte telefoon anders behandelen dan mensen met een abo + telefoon. Maarja. Ik zou het zelf toch beter aangekleed hebben, met duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren. Die bekende van mij is trouwens niet gebeld, kreeg alleen de mail. 

Dat is onzin de toestellen zijn niet kapot 

Ik heb de problemen ook al sinds augustus, met mijn iPhone 11, ellende..

Hallo @Moniekx, heb je het openingsbericht gelezen? Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Ik heb toestel gekocht bij KPN dus maakt niet uit heb ook nog steeds geen antwoord of oplossing 😡

Ook ik ervaar problemen sinds 15-07-2022 met zowel 4g als telefonisch bereik. Het probleem is gedurende de tijd verslechterd; ik heb nu gemiddeld 1 keer op een dag verbinding voor enkele minuten. Ook mijn batterij conditie is aanzienlijk gezakt. Ik ben inmiddels 5 keer bij de KPN winkel geweest en niet afdoende geholpen. Eerst een nieuwe simkaart, toen het toestel laten opsturen en de simkaart lezer laten vervangen, vervolgens e-sim geprobeerd. Allemaal tevergeefs. In de winkel zouden ze mij op een lijst plaatsen om sms-updates te ontvangen; ik heb niets ontvangen. Vorige week hebben ze een een schadeclaim aangemaakt in het systeem. Ik hoop dat KPN snel met een redelijke oplossing en vergoeding komt. En dat er contact met mij wordt opgenomen via e-mail, want ik heb toch geen bereik! Het is ontzettend frustrerend, want ik kan helemaal niks met dit apparaat. KPN, Apple, fix it! 

Heeft iemand iOS 16.0.3 al geprobeerd? Deze update is zojuist uitgekomen.

Ik heb gisteren na overleg met Apple support 16.0.2 geïnstalleerd. Dat heeft niet geholpen maar had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht zou een te eenvoudige oplossing zijn. Dus van 16.0.3 verwacht ik ook niets temeer omdat ze bij onlinesupport van Apple het probleem niet kenden. 

Hallo @Moniekx, heb je het openingsbericht gelezen? Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Check! Gegevens aangepast! 

Vriendin van mij is vandaag gebeld dat ze een nieuwe iphone 12 mag bij inleveren van haar 11. Ben benieuwd of dit bij ons ook zo is 

Vriendin van mij is vandaag gebeld dat ze een nieuwe iphone 12 mag bij inleveren van haar 11. Ben benieuwd of dit bij ons ook zo is 

Ik ken ook iemand die dit aanbod heeft gehad.

Zijn er details bekend over hoe het omwisselen in z’n werk gaat? Eerst nieuwe ontvangen en dan oude terugsturen?

Wat???!!! Ik ben vanmiddag ook gebeld, ik mag hem opsturen en dan wordt mijn telefoon gemaakt 🤔

Wat???!!! Ik ben vanmiddag ook gebeld, ik mag hem opsturen en dan wordt mijn telefoon gemaakt 🤔

Zonder verlenging van Abb?

Hallo @Moniekx, heb je het openingsbericht gelezen? Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Check! Gegevens aangepast! 

Ik heb alle gegevens doorgegeven. 

Zijn er details bekend over hoe het omwisselen in z’n werk gaat? Eerst nieuwe ontvangen en dan oude terugsturen?

Ja eerst nieuwe en dan binnen bepaalde tijd oude inleveren 

Ja.. inderdaad nieuwe ontvangen en andere binnen 2 weken terug sturen.. 

Ja eerst nieuwe en dan binnen bepaalde tijd oude inleveren 

Dat zou een goede oplossing zijn toch. Nu hopen op een snelle uitrol van de toestellen. 

@LisaBaeten heb je een abonnement met telefoon of simonly?