Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Vriendin van mij is vandaag gebeld dat ze een nieuwe iphone 12 mag bij inleveren van haar 11. Ben benieuwd of dit bij ons ook zo is 

Nou dat zou zeker wel een hele goede oplossing zijn voor alle mensen met dit probleem die klant zijn bij kpn!

Dat zou een mooie oplossing zijn, hoop dat ze me dat ook gaan aanbieden. Ben nog niet gebeld, zit in spanning af te wachten 

Vriendin van mij is vandaag gebeld dat ze een nieuwe iphone 12 mag bij inleveren van haar 11. Ben benieuwd of dit bij ons ook zo is 

Nou dat zou zeker wel een hele goede oplossing zijn voor alle mensen met dit probleem die klant zijn bij kpn!

Ik heb mijn forum profiel ingevuld en ik word graag op de lijst geplaatst. 

Ook ik ervaar problemen sinds 15-07-2022 met zowel 4g als telefonisch bereik. Het probleem is gedurende de tijd verslechterd; ik heb nu gemiddeld 1 keer op een dag verbinding voor enkele minuten. Ook mijn batterij conditie is aanzienlijk gezakt. Ik ben inmiddels 5 keer bij de KPN winkel geweest en niet afdoende geholpen. Eerst een nieuwe simkaart, toen het toestel laten opsturen en de simkaart lezer laten vervangen, vervolgens e-sim geprobeerd. Allemaal tevergeefs. In de winkel zouden ze mij op een lijst plaatsen om sms-updates te ontvangen; ik heb niets ontvangen. Vorige week hebben ze een een schadeclaim aangemaakt in het systeem. Ik hoop dat KPN snel met een redelijke oplossing en vergoeding komt. En dat er contact met mij wordt opgenomen via e-mail, want ik heb toch geen bereik! Het is ontzettend frustrerend, want ik kan helemaal niks met dit apparaat. KPN, Apple, fix it! 

Ik heb ook mijn forum profiel ingevuld en wil op de lijst geplaatst worden. 

Wil nu ook niet horen, dat ik geen privé abbo via KPN heb en niet op de lijst kan komen. 

Je beide nummers heb ik niet inzichtelijk, je hebt nu contact met het forum voor klanten met een privé abonnement van KPN en dat zijn ook de enige klanten die wij hier mee kunnen helpen. Het is geen kwestie van onwil, wij kunnen vanuit hier helaas niets voor je betekenen. Zowel Simyo als de zakelijke markt van KPN hebben eigen instructies waar dit forumtopic geen onderdeel van uit zou moeten maken. 

Dit is pertinent ONWAAR. Simyo (ALS ONDERDEEL VAN KPN BV) verwijst naar dit topic voor alle informatie en vervolgstappen...in al haar klantcontacten!

Wat is dit voor onzin de telefoons van 200.000 mensen zouden kapot zijn geloof er niks van 

Zowel Simyo als de zakelijke markt van KPN hebben eigen instructies waar dit forumtopic geen onderdeel van uit zou moeten maken. 

Dit is pertinent ONWAAR. Simyo (ALS ONDERDEEL VAN KPN BV) verwijst naar dit topic voor alle informatie en vervolgstappen...in al haar klantcontacten!

En toch is dat wat @Maja_ schrijft volledig juist.

Zowel Simyo als de zakelijke markt van KPN hebben eigen instructies waar dit forumtopic geen onderdeel van uit zou moeten maken. 

Zeg dat maar tegen Simyo, die als onderdeel van KPN gewoon verwijst naar dit KPN forum voor informatie en updates en verdere vervolgstappen…

@GvW29 jouw gegevens zijn genoteerd. Net als die van @ninapoww 

Help ?

Ik heb mijn telefoon los gekocht. Aankoopbon aanwezig van de phonehouse. Vanaf 21 juli al geen internet alles ingevuld. Maar ik heb nergens recht op omdat alleen sim-only heb bij KPN. Lees ik dit nu goed ? 

Zeg dat maar tegen Simyo, die als onderdeel van KPN gewoon verwijst naar dit KPN forum voor informatie en updates en verdere vervolgstappen…

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

Ik was de vriendin die op de vorige pagina vermeld werd, KPN heeft mij inderdaad vanmiddag gebeld met de oplossing om mijn iPhone 11 om te ruilen. Super blij dat er eindelijk een oplossing is. Wel werd ik een beetje overvallen door het telefoontje want ik was aan het paardrijden, dus ik ga morgen even terugbellen met nog wat vragen. Ik zou graag in plaats van een iPhone 12 een nieuwer model ontvangen, uiteraard tegen bijbetaling (als dit mogelijk is natuurlijk) dus ga onder andere dat even vragen.

Ik hoop dat er voor iedereen in dit topic snel een oplossing komt!

Help ?

Ik heb mijn telefoon los gekocht. Aankoopbon aanwezig van de phonehouse. Vanaf 21 juli al geen internet alles ingevuld. Maar ik heb nergens recht op omdat alleen sim-only heb bij KPN. Lees ik dit nu goed ? 

Nee, dat lees je niet goed. Ook met een sim only abonnement en deze problematiek kom je in aanmerking voor de oplossing. Heb je jouw forumprofiel al ingevuld? 

Ik ondervind al een paar maand problemen, leek heel even opgelost te zijn, maar dat was van korte duur, elke keer problemen met bellen, en zeer onstabiel internet, valt continu weg, het is een bekend probleem, in de KPN winkel kunnen ze je niet helpen, geen oplossingen.

Beste KPN, wie helpt deze groep mensen die enorm benadeelt worden??

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11

Ik ben vanmorgen gebeld met een voorstel en  ik ben er akkoord mee gegaan. Nu heb ik geen bevestiging mail ontvangen of iets ontvangen.

kunnen jullie kijken of alles goed is gegaan of als we deze mail pas later ontvangen ?

alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes

Yordali

Ook ik heb mijn gegevens aangevuld, maar ik kan niet op de lijst worden gezet vanwege mijn sim only abonnement bij YouFone. Echter maken zij gebruik van het netwerk van KPN en word ik telkens verwezen naar dit forum. Ik zit al maandenlang zonder oplossing en ben radeloos. Ik heb een los toestel aangeschaft bij Coolblue. Geldt deze oplossing ook voor deze groep klanten? 

hierbij mij aangemeld! ben benieuwd!!

vr gr Frank Gre

Ik was de vriendin die op de vorige pagina vermeld werd, KPN heeft mij inderdaad vanmiddag gebeld met de oplossing om mijn iPhone 11 om te ruilen. Super blij dat er eindelijk een oplossing is. Wel werd ik een beetje overvallen door het telefoontje want ik was aan het paardrijden, dus ik ga morgen even terugbellen met nog wat vragen. Ik zou graag in plaats van een iPhone 12 een nieuwer model ontvangen, uiteraard tegen bijbetaling (als dit mogelijk is natuurlijk) dus ga onder andere dat even vragen.

Denk niet dat dat zal gebeuren, een upgrade van de 11 naar de 12 is al een net aanbod.

Zojuist aangemeld, hier ook problemen met mijn Iphone 11 geen verbinding buiten Wifi bereik

@Frank Gre Rot dat je hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik heb je op onze lijst gezet.

@E atta Dat is niet fijn. Wij kunnen via deze weg alleen particuliere klanten van KPN helpen door ze op de lijst te zetten. Ik raad je toch aan om contact op te nemen met je eigen provider voor hulp hierbij.

@RTournay Goed dat je het aankaart. Ik zet je op de lijst.

Denk niet dat dat zal gebeuren, een upgrade van de 11 naar de 12 is al een net aanbod.

Ja ik ga er ook niet vanuit dat dat gratis kan, maar ik zou graag iets bijbetalen om het wel mogelijk te maken.

Hi @Marc v Z, ik heb geprobeerd jouw gegevens op te zoeken. Ik vind wel een KPN Thuis abonnement maar geen particulier mobiel abonnement van KPN. Heb je een zakelijk abonnement of een abonnement van een andere provider, dan kan je contact met de betreffende klantenservice opnemen. Zij helpen je verder. Dit onderzoek is voor particuliere mobiele abonnementen van KPN.

Hier ook problemen sinds juli met iphone 11 4g verbinding. Ben uiteindelijk op dit forum gewezen. Kan een van de moderators mij ook op de bel-lijst zetten?

@Frank Gre Rot dat je hier ook last van hebt. Goed dat je het aankaart. Ik heb je op onze lijst gezet.

@E atta Dat is niet fijn. Wij kunnen via deze weg alleen particuliere klanten van KPN helpen door ze op de lijst te zetten. Ik raad je toch aan om contact op te nemen met je eigen provider voor hulp hierbij.

@RTournay Goed dat je het aankaart. Ik zet je op de lijst.

Mijn provider maakt gebruik van jullie netwerk, dus word ik telkens hierheen verwezen. Wordt hier hulp voor gezocht?