Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Goedemorgen, ook ik ondervind al geruime tijd de genoemde problemen en wordt graag ook op de lijst gezet, zodat ik mijn Iphone weer kan gebruiken waar ik hem voor gekocht heb.

Gr.Ronald

@Nvdl_ Ik zie dat er al een melding voor je aangemaakt is, je staat op de lijst.

@E atta Ik zou je graag helpen, maar je hebt geen KPN abonnement, daarom kunnen we helaas niks voor je doen. Jouw eigen provider hoort een eigen onderzoek te doen en gegevens van hun klanten te verzamelen. Daarom kan ik je alleen adviseren contact met hen op te nemen. Kijk eventueel even of ze een eigen forum hebben en kaart het daar aan, is mijn advies.

@kpn; ik ben dus gebeld door jullie 088 nummer (zoals jullie in de SMS aangaven). Echter had ik natuurlijk weer geen bereik en krijg ik een uur later een sms dat ik jullie oproep gemist heb….

Ik kan het nummer niet terugbellen, hij gaat dan helemaal niet over.

Graag mij nogmaals bellen

Goedemorgen, ook ik ondervind al geruime tijd de genoemde problemen en wordt graag ook op de lijst gezet, zodat ik mijn Iphone weer kan gebruiken waar ik hem voor gekocht heb.

Gr.Ronald

@Ronaldbrrrrrr Hi Ronald, geen probleem. Vul je daarvoor jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je ons dan hier een seintje?

@Alexandra Zojuist is er een poging gewaagd om met mij telefonisch contact te krijgen… maar ja, de verbinding was niet optimaal. Volgens mij is dit juist het probleem vanaf juli…!!!

Ik gaf al aan dat hij maar moest terugbellen, maar na een uur wachten heb ik de hoop opgegeven.

Eigenlijk is dit de zoveelste domper en werkt de KPN niet in oplossingen.

Wat kan ik nog van de KPN verwachten? Wij hebben vijf mobiele abonnementen en de meest uitgebreide internet en tv abonnement! De overstap naar Ziggo en Vodafone is snel gemaakt, als er nu niet heel snel actie wordt ondernomen‼️‼️‼️

Gr.Ronald

@Ronaldbrrrrrr Hi Ronald, geen probleem. Vul je daarvoor jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in en geef je ons dan hier een seintje?

Profiel is bijgewerkt ik hoor graag of ik op de lijst sta om gebeld te worden.

Gr.Ronald

Volgens mij heeft kpn zojuist geprobeerd mij te bellen ik kan het nr niet terug bellen. En had geen geluid tijdens het opnemen. Zouden jullie het nog eens kunnen proberen?

@Ronaldbrrrrrr Hi Ronald, ik heb geprobeerd jouw gegevens op te zoeken, maar ik vind geen particulier mobiel abonnement van KPN. Heb je een zakelijk abonnement of een abonnement van een andere provider, dan kan je contact met de betreffende klantenservice opnemen. Zij helpen je verder. Dit onderzoek is voor particuliere mobiele abonnementen van KPN.

@Ronaldbrrrrrr Hi Ronald, ik heb geprobeerd jouw gegevens op te zoeken, maar ik vind geen particulier mobiel abonnement van KPN. Heb je een zakelijk abonnement of een abonnement van een andere provider, dan kan je contact met de betreffende klantenservice opnemen. Zij helpen je verder. Dit onderzoek is voor particuliere mobiele abonnementen van KPN.

Het is inderdaad een zakelijk abonnement via een andere provider, ik ga contact met ze opnemen.

Had de hoop dat het rechtstreeks kon omdat het probleem hetzelfde is.

@Sonja9191 en anderen: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen dan meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Hoi KPN, Vanmorgen gebeld door 088-7751033. (ik neem aan dat jullie dit zijn?) Probeer terug te bellen krijg gelijk in gesprek. Is er misschien een nummer waar ik naar toe ken bellen? Want ik heb namelijk alleen bereik als ik thuis ben of ergens met WiFi………

Sinds eind juli heb ik geen 4G bereik meer op mijn I Phone 11 en heb ik slecht bereik met bellen. Ik heb een nieuwe simkaart besteld en mijn telefoon opnieuw opgestart maar niets helpt. Een simkaart van een andere provider werkt wel gewoon goed in mijn telefoon, dus mijn telefoon is niet stuk. 

Duidelijk is dus dat het ligt aan de combinatie van KPN met IPhone 11.  Ik betaal KPN dus maandelijks voor een abonnement dat niet werkt. Ik mag verwachten dat een product dat ik afneem gewoon goed werkt. Nu ben ik verplicht om een andere telefoon te kopen wil ik mijn abonnement kunnen gebruiken.

Het geleverde product van KPN is in dit geval dus niet zoals beloofd. Graag wil ik z.s.m. een oplossing.

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11

@Lisa.01 Goed dat je het aankaart. We hebben jouw reactie naar dit topic verplaatst, bovenin in het vastgezette bericht lees je meer over de laatste status. We voegen je ook graag toe aan de lijst. Vul dan je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

@enricotjezz Zie mijn eerdere reactie:

@Sonja9191 en anderen: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen dan meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ben zo benieuwd wanneer ik gebeld wordt door kpn. Natuurlijk moeten we gewoon onze beurt afwachten maar de nood is zo hoog. 

@kpn; ik ben dus gebeld door jullie 088 nummer (zoals jullie in de SMS aangaven). Echter had ik natuurlijk weer geen bereik en krijg ik een uur later een sms dat ik jullie oproep gemist heb….

Ik kan het nummer niet terugbellen, hij gaat dan helemaal niet over.

Graag mij nogmaals bellen

Ik ben ook vanochtend gebeld maar had ook geen bereik. Ik ben ook benieuwd of ze het nogmaals proberen. Het nummer kan je niet terug bellen. 

@Alexandra Zojuist is er een poging gewaagd om met mij telefonisch contact te krijgen… maar ja, de verbinding was niet optimaal. Volgens mij is dit juist het probleem vanaf juli…!!!

Ik gaf al aan dat hij maar moest terugbellen, maar na een uur wachten heb ik de hoop opgegeven.

Eigenlijk is dit de zoveelste domper en werkt de KPN niet in oplossingen.

Wat kan ik nog van de KPN verwachten? Wij hebben vijf mobiele abonnementen en de meest uitgebreide internet en tv abonnement! De overstap naar Ziggo en Vodafone is snel gemaakt, als er nu niet heel snel actie wordt ondernomen‼️‼️‼️

Ik krijg zelfs geen response op mijn bericht…

Nee ik kan idd ook niet terug bellen en ik heb alleen vaak thuis bereik.. hoop dus dat kpn vandaag nog een x belt

Allen, als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen. Dit staat ook duidelijk in ons gepinde bericht te lezen. 

Vorige week kreeg ook ik het sms’je dat ik binnen 2 weken terug gebeld zou worden. Nu is het zo dat ik vanaf vrijdag ochtend 2 weken op vakantie ga, en dus in het buitenland ben. Nu vraag ik me af hoe het gaat als jullie mij in deze 2 weken niet te pakken kunnen krijgen?

Hii,

Ik ben zojuist eindelijk terug gebeld over de problemen met de iphone 11, hier in werd verteld dat ik ter compensatie van de afgelopen maanden  een nieuw toestel zou ontvangen en het oude toestel terug moest opsturen.

Ik heb aangegeven dat het al een lange tijd heeft geduurd waardoor ik, in de tussentijd ben overgestapt. Mijn nieuwe abonnement loopt nu net een weekje. De medewerker wist niet zeker of dit invloed had op mijn recht ter compensatie, dus het proces ging verder.

Na dat we het hele proces telefonisch doorliepen, wordt er heel snel en onduidelijk verteld over de nieuwe abonnementskosten, waarbij ik verduidelijking vroeg (i.v.m. met mijn abonnementsbeëindiging) 

De medewerker wist het niet en heeft toen een collega gevraagd ter verduidelijking, waar hij mij op heeft geantwoord dat ik nu niet meer in aanmerking zou komen…

Ik heb daarna het 0800 nummer gebeld en een andere collega gesproken die een klacht voor mij heeft ingediend. Ik hoop dat jullie dit recht zetten..

Als ik gewoon probleemloos van mijn toestel (waar ik veel voor heb moeten betalen) gebruik had kunnen maken, was ik nooit overgestapt. We zijn namelijk nu inmiddels 2 maanden verder voordat er een oplossing voor deze toestel problemen is aangeboden.. 

Graag een oplossing!

Groet,

Charmain

@Lisa.01 Goed dat je het aankaart. We hebben jouw reactie naar dit topic verplaatst, bovenin in het vastgezette bericht lees je meer over de laatste status. We voegen je ook graag toe aan de lijst. Vul dan je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt

Oke, ik heb zojuist mijn 06-nummer en adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel. Ik hoop op een gepast oplossing van KPN

Ik heb zojuist mijn 06-nummer en adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel. Ik hoop op een spoedige gepaste oplossing en tegemoetkoming van KPN

Het duurt erg lang voor een oplossing

Kan wel een vergoeding verwachten maar liever een werkende telefoon

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goedemiddag,

Hier nog een iPhone11-gebruiker die vanaf eind juli getroffen is door dit probleem☹️. Adresgegevens en telefoonnummer zijn toegevoegd aan het profiel.

Bart

Sinds halverwege juli heb ook ik zo goed als geen bereik meer (zowel 4G als regulier bellen) op mijn iPhone 11. Ik ben op 28 juli naar een KPN winkel geweest en de medewerker daar heeft mij toen een fysieke i.p.v. E-sim gegeven om te testen. Toen dit niet werkte werd mij verteld dat mijn toestel kapot is. Geld voor een nieuw toestel heb ik momenteel niet, dus ik leen sindsdien een oude iPhone X van mijn schoonouders terwijl mijn eigen telefoon onbruikbaar is. 

Ik ben er door dit topic inmiddels achter dat het niet aan mijn toestel ligt en het een breder probleem betreft, dus ik zou ook erg graag telefonisch benaderd worden voor een passende oplossing. Het betreft een SIM-only abonnement. Ik heb mijn gegevens in het forumprofiel achtergelaten.

Ik zou graag een bevestiging ontvangen dat mijn gegevens goed ontvangen zijn.