Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Ik heb een e-mail ontvangen om mijn iPhone 11 ter reparatie aan te bieden. Meer mensen die deze e-mail hebben ontvangen of dit wellicht al hebben gedaan? Ik ben namelijk hoogzwanger dus kan echt absoluut niet lang zonder telefoon! Iemand enig idee hoe lang de reparatie duurt en of het probleem daarna is verholpen? Of is het een betere optie om over te stappen naar een andere provider op korte termijn? Heeft iemand advies?
Sommigen in het forum gaven aan nieuwsgierig te zijn naar de ‘oplossing’ die KPN het beperkte aantal klanten dat hierover een sms ontving, aanbiedt. Ik ben zojuist gebeld door een bijkans onverstaanbare mevrouw die namens KPN aanbood de iPhone 11 gratis om te ruilen voor hetzelfde type iPhone 12.
Voor mij dus geen oplossing omdat ik na een week of 8 geen of amper bereik, een iPhone 13 heb gekocht waarbij ik de iPhone 11 heb ingeruild.
Niettemin hield mevrouw bij hoog en bij laag vol dat KPN nu een ‘oplossing’  heeft geboden en dat ik daarop niet heb gewacht, waarbij KPN er aan voorbijgaat dat voor sommige klanten bijna 3 maanden geen bereik hebben, geen optie is.Â
Ergo de geboden ‘oplossing’  is nog steeds geen oplossing.
Herplaatst met mention.
Hoi, Iris. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je zegt daardoor niet zonder telefoon te kunnen. Maar hoe doe je het nu dan? En buiten de deur?Â
Van wie heb je die email. KPN, Apple, indien andere provider van die?
Gezien de vele reparaties ( meer iPhone 11 met het probleem) reken op zeker 4 weken.Â
Ik hoop dat je een simkaart hebt en niet e-sim.Â
De kaart moet je er zeker uit halen als het toestel ter reparatie gaat. Die kan je in bijvoorbeeld een geleend toestel gebruiken. ( kan nu al). Heb je daarmee direct ook weer 4G bereik! Het moet dan natuurlijk niet een iPhone 11 zijn.
Overstappen met nummerbehoud kan alleen als je contractvrij bent.
Geniet van je kindje straks.
Â
Ik heb een e-mail ontvangen om mijn iPhone 11 ter reparatie aan te bieden. Meer mensen die deze e-mail hebben ontvangen of dit wellicht al hebben gedaan? Ik ben namelijk hoogzwanger dus kan echt absoluut niet lang zonder telefoon! Iemand enig idee hoe lang de reparatie duurt en of het probleem daarna is verholpen? Of is het een betere optie om over te stappen naar een andere provider op korte termijn? Heeft iemand advies?
Ik heb aan het begin van deze problemen mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. In totaal ben ik mijn iPhone11 4 weken kwijt geweest. Ik ondervind nu nog steeds hetzelfde probleem als waarvoor ik mijn telefoon heb opgestuurd. Uiteindelijk heeft reparatie dus echt niets geholpen. Het probleem van geen verbinding met 4g en bellen ligt niet bij de telefoon zelf. Dus ik zou de telefoon niet ter reparatie opsturen! Schiet je niets mee op.
Hoi,Â
Vervelend dat je de aanbieding mis loopt doordat je zelf al een nieuwe telefoon had gekocht. En de iPhone 11 dus niet meer kunt inruilen voor de geboden 12.
Maar je hebt tenminste weer bereik met je iPhone 13 lees ik! Geniet van dat mooie toestel.
@Idadeboer  schrijft: Het probleem van geen verbinding met 4g en bellen ligt niet bij de telefoon zelf.
Dat Apple de 11 nu via kpn omruilt geeft aan dat het wel de telefoon is. Tevens werkt de simkaart gewoon in een ander type.Â
Hoi, Iris. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je zegt daardoor niet zonder telefoon te kunnen. Maar hoe doe je het nu dan? En buiten de deur?Â
Van wie heb je die email. KPN, Apple, indien andere provider van die?
Gezien de vele reparaties ( meer iPhone 11 met het probleem) reken op zeker 4 weken.Â
Ik hoop dat je een simkaart hebt en niet e-sim.Â
De kaart moet je er zeker uit halen als het toestel ter reparatie gaat. Die kan je in bijvoorbeeld een geleend toestel gebruiken. ( kan nu al). Heb je daarmee direct ook weer 4G bereik! Het moet dan natuurlijk niet een iPhone 11 zijn.
Overstappen met nummerbehoud kan alleen als je contractvrij bent.
Geniet van je kindje straks.
Hoi Peter! Onwijs bedankt voor je reactie. Om eerlijk te zijn heb ik afgelopen weken overleefd met zoveel mogelijk op de WiFi zitten waardoor ik telefonisch ook beter bereikbaar was. Nu merk ik alleen thuis dat het bereik met bellen ook steeds slechter wordt waardoor ik een beetje angstig ben dat als straks de bevalling begint dat ik met moeite de verloskundige kan bellen vanwege het bereik.. Mijn partner heeft nog een oude iPhone 8 (die wel echt heeeel snel leeg gaat) sinds gister heb ik die telefoon in gebruik dus heb nu wel iets meer vertrouwen, maar had eigenlijk gehoopt dat KPN met een oplossing zou komen waardoor ik gewoon snel weer bereikbaar was op mijn eigen telefoon.. Mijn abonnement mag sinds 2 weken volgens mij verlengd worden dus vandaar ook de gedachte om over te stappen, want met alle kosten die ik heb gehad (nieuwe woning, babykamer etc) kan ik momenteel geen nieuwe losse telefoon aanschaffen en met de kosten die nog gaan komen houd ik de abonnementskosten liever nog een jaar laag dmv een Sim Only. Peter, heb jij toevallig meer info dat als ik overstap dat mijn IPhone 11 het dan wel doet? Of loop ik bij bijvoorbeeld Vodafone tegen dezelfde netwerk problemen aan? Groetjes!Â
Ik heb aan het begin van deze problemen mijn telefoon opgestuurd voor reparatie. In totaal ben ik mijn iPhone11 4 weken kwijt geweest. Ik ondervind nu nog steeds hetzelfde probleem als waarvoor ik mijn telefoon heb opgestuurd. Uiteindelijk heeft reparatie dus echt niets geholpen. Het probleem van geen verbinding met 4g en bellen ligt niet bij de telefoon zelf. Dus ik zou de telefoon niet ter reparatie opsturen! Schiet je niets mee op.
Hoi Ida, dank voor je reactie en je advies!Â
Het proces van overstappen duurt minstens een maand in verband met de wettelijke opzegtermijn bij een latende provider. Maar als je kpn belt verwacht ik wel coulance op dit punt, maar garantie geef ik er niet op.Â
Overstappen naar Vodafone met de 11 kan. Overstappers naar T-mobile meldden in dit topic dat het probleem dan aanhoudt.Â
Ik ben vandaag gebeld ik krijg een nieuwe iphone 12 en moet mijn iphone 11 terug sturen. Krijg ook 3 maanden abbonnements kosten terug gestort op de rekening. Ps de iphone 12 te krijgen kan nog wel maand duren wat de kon medewerker zei. Ieder geval een goede oplossing blij meeÂ
Hoi,Â
Vervelend dat je de aanbieding mis loopt doordat je zelf al een nieuwe telefoon had gekocht. En de iPhone 11 dus niet meer kunt inruilen voor de geboden 12.
Maar je hebt tenminste weer bereik met je iPhone 13 lees ik! Geniet van dat mooie toestel.
Dat Apple de 11 nu via kpn omruilt geeft aan dat het wel de telefoon is. Tevens werkt de simkaart gewoon in een ander type.Â
Met de reparatie is gebleken dat er met mijn iPhone 11 niets mis is. Daarom heb ik deze ook weer terug gekregen. Het ligt dus aan het kpn netwerk in combinatie met mijn iPhone 11.Â
Fijn om te lezen dat er eindelijk een actie gaande is. Ik ben zelf nog niet gebeld, maar wel erg benieuwd naar de actie m.b.t. sim-only abonnementen i.c.m. de iPhone 11. Ik houd m’n hart vast eerlijk gezegd.
Ik ben vandaag gebeld ik krijg een nieuwe iphone 12 en moet mijn iphone 11 terug sturen. Krijg ook 3 maanden abbonnements kosten terug gestort op de rekening. Ps de iphone 12 te krijgen kan nog wel maand duren wat de kon medewerker zei. Ieder geval een goede oplossing blij meeÂ
Ter info: Ik heb hetzelfde aanbod gekregen
Fijn om te lezen dat er eindelijk een actie gaande is. Ik ben zelf nog niet gebeld, maar wel erg benieuwd naar de actie m.b.t. sim-only abonnementen i.c.m. de iPhone 11. Ik houd m’n hart vast eerlijk gezegd.
Ik heb ook aanbod gekregen en heb Sim-only.
Is dit dan een nieuw contract, of een verlenging? Word er ergens in het gesprek aaangegeven welke kosten er worden gemaakt.
Is dit dan een nieuw contract, of een verlenging? Word er ergens in het gesprek aaangegeven welke kosten er worden gemaakt.
Is niet over gesproken. Ga er van uit dat er aan mijn contract niets wijzigt.
Fijn bericht. Dankjewel. Ik was er al bang voor namelijk...
Is het zo dat je eerst de 11 terug moet sturen en dan een maand later dan de 12 krijgt?
lijkt mij helemaal niet handigÂ
Is het zo dat je eerst de 11 terug moet sturen en dan een maand later dan de 12 krijgt?
Nee je ontvangt eerst de 12..
Nee je ontvangt eerst de 12..
Okay,ben benieuwd wanneer ik gebeld word.
Ze hebben ze tot volgende week vrijdag de tijd.Â
Hoi,Â
Als je 11 nog hebt kun je m nog altijd omruilen toch
Die iPhone 11Â heb ik ingeruild bij de koop van de iPhone 13. Elders omdat KPN na 2 maanden deze iPhone 13 nog steeds niet kon leverenÂ
@kpn zouden jullie mij weer kunnen bellen? Er ging vandaag iets mis ik had geen gehoor bij opname ik kamp nog steeds met problemen nu..
Die iPhone 11Â heb ik ingeruild bij de koop van de iPhone 13. Elders omdat KPN na 2 maanden deze iPhone 13 nog steeds niet kon leverenÂ
Ah okay
@kpn zouden jullie mij weer kunnen bellen? Er ging vandaag iets mis ik had geen gehoor bij opname ik kamp nog steeds met problemen nu..
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.