Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Hallo ,

ik ben ook nog niet gebeld mij nummer is wel genoteerd als het goed is al sinds juli geen internet meer dus hoop dat ik ook zsm gebeld wordt met de update ..

Ik ben bijna jaloers op de mensen die gebeld zijn. Zo frustrerend dit. Ik zit nu continu de telefoon in de gaten te houden in de hoop dat kpn belt want stel je voor dat je het gesprek mist. Laten we hopen dat kpn ons nu uit ons lijden gaat verlossen. Las wel ergens dat het nog wel een maand kan duren voor je het nieuwe toestel in huis hebt. Hoop dat ik dat verkeerd gelezen hebt.

Hii,

Ik ben zojuist eindelijk terug gebeld over de problemen met de iphone 11, hier in werd verteld dat ik ter compensatie van de afgelopen maanden  een nieuw toestel zou ontvangen en het oude toestel terug moest opsturen.

Ik heb aangegeven dat het al een lange tijd heeft geduurd waardoor ik, in de tussentijd ben overgestapt. Mijn nieuwe abonnement loopt nu net een weekje. De medewerker wist niet zeker of dit invloed had op mijn recht ter compensatie, dus het proces ging verder.

Na dat we het hele proces telefonisch doorliepen, wordt er heel snel en onduidelijk verteld over de nieuwe abonnementskosten, waarbij ik verduidelijking vroeg (i.v.m. met mijn abonnementsbeëindiging) 

De medewerker wist het niet en heeft toen een collega gevraagd ter verduidelijking, waar hij mij op heeft geantwoord dat ik nu niet meer in aanmerking zou komen…

Ik heb daarna het 0800 nummer gebeld en een andere collega gesproken die een klacht voor mij heeft ingediend. Ik hoop dat jullie dit recht zetten..

Als ik gewoon probleemloos van mijn toestel (waar ik veel voor heb moeten betalen) gebruik had kunnen maken, was ik nooit overgestapt. We zijn namelijk nu inmiddels 2 maanden verder voordat er een oplossing voor deze toestel problemen is aangeboden.. 

Graag een oplossing!

@Charmain JS Goedhart als er een klacht voor jou is ingediend, dan wordt er zeker contact met jou opgenomen. Wacht dit even af! 

Het duurt erg lang voor een oplossing

Kan wel een vergoeding verwachten maar liever een werkende telefoon

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Henri Jochems heb jij, via het forum of telefonisch, aangegeven dat jij hier ook tegenaan loopt? En is er een ticket voor jou aangemaakt?

Fijn om te lezen dat er eindelijk een actie gaande is. Ik ben zelf nog niet gebeld, maar wel erg benieuwd naar de actie m.b.t. sim-only abonnementen i.c.m. de iPhone 11. Ik houd m’n hart vast eerlijk gezegd.

Ik heb ook aanbod gekregen en heb Sim-only.

Is dit dan een nieuw contract, of een verlenging? Word er ergens in het gesprek aaangegeven welke kosten er worden gemaakt.

Is niet over gesproken. Ga er van uit dat er aan mijn contract niets wijzigt.

Er wijzigt inderdaad niets aan het contract @Marc Els., @Speedmaster en @Unmountable 

Is het zo dat je eerst de 11 terug moet sturen en dan een maand later dan de 12 krijgt?

lijkt mij helemaal niet handig 

Neee je krijgt iphone 12 en dan stuur je iphone 11 terug 

Ik ben benieuwd hoeveel iPhone 12's er door Apple beschikbaar zijn gesteld om dit vervelende issue te kunnen verhelpen.

Ik ben vandaag gebeld door een 0887751033 nummer wat betreft een compensatie deal wat betreft slechte internet op iphone 11.

nu is mijn vriendin ook gebeld alleen door ziggo en die kreeg 3 x een andere persoon maar bleek dezelfde te zijn en die heeft ziggo gebeld en dat bleek een nep nummer te zijn.

nu had ik kpn gebeld en klonk de procedure bekent.

alleen kom hy niks terug zien over het gesprek en dat baard me toch zorgen. Want ik moet mijn iphone namelijk opsturen in de retourdoos die ik een van deze dagen ontvang maar nu dacht ik. Misschien kan iemand van kpn het nummer bevestigen. 

zijn er meerdere met deze kwestie?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hai, ik zit nu al sinds eind juni zonder 4g op mijn iPhone 11 (Nu inmiddels de hele tijd mijn Samsung mee als hotspot). Ik heb sim only bij simyo, zit al de hele tijd met hun ook te appen maar daar schiet het niet mee op.

Ik hoop dat Simyo klanten ook iets van een oplossing krijgen, en dat mijn nummer genoteerd kan worden.

(Edit: mijn geduld is echt al een hele tijd op, ik denk van de meeste met hetzelfde probleem ook.)

Hallo @Dylan helstone ,

Het lijkt erop dat het wel snor zit. Maar wacht uiteraard de retourdoos af. 

Wat valt er te lezen op de KPN site; (Het nummer wat jou gebeld heeft, staat er tussen…..) 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

''Veelgebruikte telefoonnummers KPN 
Wij gebruiken bij telefonische verkoop- of servicecampagnes geen geheime nummers, dus zie je altijd een nummer in je scherm. Dat is wel zo open. Zo zie je wie gebeld heeft en kan je makkelijk terugbellen als je nog vragen hebt over het gesprek. De telefoonnummers zijn niet geheim, maar waarschijnlijk nog wel onbekend voor je. Daarom vind je hieronder alle telefoonnummers die KPN gebruikt voor haar verkoop en campagnes.'' 

0886607920 
0886607923 
0886607924 
0886607925 
0886607926 
0886607984 
0886607986 
0886610310 
0886610355 
0886610356 
0886610359 
0887751000–0887751299 
0889324323 

Admin: reactie mee verplaatst

Hi @Roykuh,

Wij kunnen alleen klanten met een KPN abonnement helpen, aangezien dit het forum van KPN is. Simyo heeft hier echter een eigen forumtopic over!

Hi @Roykuh,

Wij kunnen alleen klanten met een KPN abonnement helpen, aangezien dit het forum van KPN is. Simyo heeft hier echter een eigen forumtopic over!

Pagina niet gevonden…

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

Hmm, ik had blijkbaar een foutje in de link, excuus. Ik zie dat je hem alsnog gevonden hebt!

Ook ik heb dezelfde problemen met mijn iPhone 11. 
Heb nu van ellende een andere telefoon te leen.

Niet zo leuk @Arnke 🙁

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we je toevoegen aan de lijst!

Gedaan

Goedenavond KPN,

vandaag ben ik door jullie gebeld inzake mijn melding van de netwerkproblemen met de iPhone 11. Dit gesprek verliep nogal lastig, aangezien we elkaar slecht konden verstaan vanwege de netwerkproblemen. Wellicht handiger om op het andere telefoonnummer te bellen.

Ik heb een mail gehad om mijn telefoon ter reparatie aan te bieden, maar mij is niet duidelijk hoe dit nu verder gaat. Graag zsm reactie. Aangezien ik op het punt sta om naar een andere provider te gaan.

mvg,

lianne

Goedenavond KPN,

vandaag ben ik door jullie gebeld inzake mijn melding van de netwerkproblemen met de iPhone 11. Dit gesprek verliep nogal lastig, aangezien we elkaar slecht konden verstaan vanwege de netwerkproblemen. Wellicht handiger om op het andere telefoonnummer te bellen.

Ik heb een mail gehad om mijn telefoon ter reparatie aan te bieden, maar mij is niet duidelijk hoe dit nu verder gaat. Graag zsm reactie. Aangezien ik op het punt sta om naar een andere provider te gaan.

mvg,

lianne

Ter reparatie?

vervanging is toch het aanbod?

Ik was de vriendin die op de vorige pagina vermeld werd, KPN heeft mij inderdaad vanmiddag gebeld met de oplossing om mijn iPhone 11 om te ruilen. Super blij dat er eindelijk een oplossing is. Wel werd ik een beetje overvallen door het telefoontje want ik was aan het paardrijden, dus ik ga morgen even terugbellen met nog wat vragen. Ik zou graag in plaats van een iPhone 12 een nieuwer model ontvangen, uiteraard tegen bijbetaling (als dit mogelijk is natuurlijk) dus ga onder andere dat even vragen.

Ik hoop dat er voor iedereen in dit topic snel een oplossing komt!

Denk niet dat dat zal gebeuren, een upgrade van de 11 naar de 12 is al een net aanbod.

Ja ik ga er ook niet vanuit dat dat gratis kan, maar ik zou graag iets bijbetalen om het wel mogelijk te maken.

Beste optie gaat zijn de 12 verkopen en dan daarmee een andere kiezen vermoed ik.

Kan er niet gewoon een belafspraak gemaakt worden? Zodat het duidelijk is wanneer ik word gebeld. 

Dan zorg ik dat ik iedergeval rond die tijd op de wifi zit.

Ik heb al weken last van slecht bereik, melding geen service en Edge ipv 4G. 

Regelmatig netwerkinstellingen reset tot meerdere keren telefoon aan en uit gezet echter leidt het tot niets. 

Ik ben op een punt gekomen waar ik wanhopig ben omdat ik KPN zowel privé als zakelijk gebruik. Gezien alle Posts hier graag zsm een oplossing, dit is echt onacceptabel 

Mag je van de iphone 12 ook zelf de kleur uitkiezen? Ik heb nu de gele iphone 11 en zou dan van de 12 de paarse willen bewijze van..

Sommigen in het forum gaven aan nieuwsgierig te zijn naar de ‘oplossing’ die KPN het beperkte aantal klanten dat hierover een sms ontving, aanbiedt. Ik ben zojuist gebeld door een bijkans onverstaanbare mevrouw die namens KPN aanbood de iPhone 11 gratis om te ruilen voor hetzelfde type iPhone 12.

Voor mij dus geen oplossing omdat ik na een week of 8 geen of amper bereik, een iPhone 13 heb gekocht waarbij ik de iPhone 11 heb ingeruild.

Niettemin hield mevrouw bij hoog en bij laag vol dat KPN nu een ‘oplossing’  heeft geboden en dat ik daarop niet heb gewacht, waarbij KPN er aan voorbijgaat dat voor sommige klanten bijna 3 maanden geen bereik hebben, geen optie is. 

Ergo de geboden ‘oplossing’  is nog steeds geen oplossing.

Wat wil je dan? Het is niet gauw goed hè?! Je hebt er zelf voor gekozen een ander toestel te kopen en niet te wachten. Je had ook tijdelijk een toestel kunnen lenen van iemand. De oplossing is er dus wel, alleen jij accepteert deze niet. Dat is wat anders. 

Goedemorgen, 

Ik ervaar nog steeds de problemen met mijn iPhone 11. Wat is momenteel de status en hoe nu verer?

Beste @Erik_ ,

ik heb me ook gemeld met dezelfde klachten, geen compensatie want daar was nog niets over bekend (ik heb me nooit gemeld op het forum, alleen telefonisch) maar heb gisteren een mail gekregen om mijn toestel ter reparatie aan te bieden. deze heb ik inmiddels opgestuurd maar ben wel benieuwd wat er dan gerepareerd gaat worden.

mvg,

Renzo

P.S. Profiel aangevuld etc.

Goedenavond KPN,

mvg,

lianne

Ter reparatie?

vervanging is toch het aanbod?

Mij wordt geen vervanging aangeboden terwijl ik iedereen daarover hoor. Zelfs mensen die dan ook nog eens eisen stellen over de kleur. Kleur interesseert mij niet. Ik wil gewoon een iPhone 12 die wel werkt. Met het aanbod van reparatie ben ik mijn telefoon kwijt. Dat kan gewoon niet! 

Beste meneer XXX,

We hebben u gebeld over uw melding met nummer XXXXXXXXXX. Helaas hebben wij u nog niet gesproken. 

Er is vastgesteld dat uw klacht onderdeel uitmaakt van een zeer complex probleem. Wij hebben daarom besloten u op de volgende manier te helpen omdat dit voor u nu de snelste oplossing is. 

U kunt uw huidige iPhone 11 aanbieden via de onderstaande link: 

Onder het kopje "Toestel laten repareren" kunt u uw gegevens invullen. 

Let erop dat het juiste IMEI-nummer is ingevuld. U kunt het 15-cijferige IMEI-nummer als volgt opzoeken: 
1) Door in uw bel scherm de code *#06# in te voeren 
2) In het instellingen menu onder algemene of toestel informatie 

Onder "Aanvullende opmerkingen met betrekking tot de klacht" kunt u aangeven dat het gaat om netwerkklachten i.c.m. iPhone 11''. 

Bel ons binnen 5 werkdagen
We willen u graag helpen. Bel ons daarom op *** op een moment dat het u uitkomt. Voer de code **. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. Reageert u niet binnen 5 werkdagen? Dan gaan we ervan uit dat alles is opgelost en sluiten we het dossier.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Hierna ook telefonisch contact gehad maar er kon mij niet verteld worden wat de bedoeling was en wat er gedaan zou worden, misschien is dit de manier om ze te kunnen omruilen ??   

Admin: telefoonnummer verwijderd