Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Er is intussen een ton aan berichtjes verstuurd maar opgelost wordt er niets, ik ben een geduldige mens maar ben het nu zo langzamerhand ook spuugzat
Er is intussen een ton aan berichtjes verstuurd maar opgelost wordt er niets, ik ben een geduldige mens maar ben het nu zo langzamerhand ook spuugzat
Zeker niet de berichtgeving op de laatste 2 bladzijdes gelezen. Als je op de lijst staat dan krijg je vanzelf een telefoontje van KPN
Ik heb een vervangende iPhone 11 met ander serienummer gekregen van het reparatiebedrijf DIL.
Heb nu goed bereik en werkende 4G.
Ben benieuwd of dat zo blijft..
Goedemiddag,
Ik ben zojuist gebeld door het nummer, maar toen ik opnam hoorde ik dus niemand. Dat probleem heb ik dus al bijna 3 maanden.
Aan iedereen met dit probleem en ook als vraag aan de moderators.
Helpt het als je je toestel handmatig instelt op alleen 2G (=GSM) opdat ie buiten de deur niet steeds probeert te switchen, ook tijdens een gesprek? Dan zou je n.m.m. in ieder geval een goede belverbinding moeten hebben voor het belletje van uit kpn.
Tell me if i'm wrong.
Op zich een goed idee. Maar hoe zet je je iPhone op 2G dan? Ik kan alleen kiezen voor 3G of 4G.
Als ik mijn abonnement opzeg en een sim only abonnement neem bij een concurrent op een ander netwerk, dan dat van KPN…. En dus wel de iPhone 11 houd?
zou dat werken??
Als ik mijn abonnement opzeg en een sim only abonnement neem bij een concurrent op een ander netwerk, dan dat van KPN…. En dus wel de iPhone 11 houd?
zou dat werken??
Ik zou even afwachten tot je gebeld bent
Voor iedereen:
Hetgeen
Zo juist ben ik gebeld door KPN en inderdaad wordt mijn iPhone 11 omgeruild voor een iPhone 12 met dezelfde geheugencapaciteit als de iPhone 11. Kleur is echter alleen zwart.
Binnen nu en 4 weken krijg ik de iPhone 12 thuisgestuurd samen met een retourdoos en labels voor de iPhone 11. Deze moet binnen 14 dagen retour worden gestuurd anders krijg ik de rekening gepresenteerd voor de iPhone 12.
Naast de omruilactie wordt zoals reeds al eerder gemeld de abonnementskosten van de afgelopen 3 maanden middels een creditering verrekend.
Kortom, ondanks dat ik kritisch was en ben, als het gaat zoals aan de telefoon uitgelegd, vind ik de aangeboden oplossing vanuit KPN netjes.
Netjes! Ik wil toch even mijn waardering uitspreken aan
Klopt, dus de nieuwe iPhone 12 schuif ik hier door in het huishouden, liefhebbers genoeg
Hier heb ik nu zo'n verschrikkelijke hekel aan.
Dat je een vervanging voor een slecht functionerende iPhone 11 wil snap ik volledig, maar om dat als een cadeautje of financieel gewin te zien gaat echt mijn pet te boven.
Na het lezen van de reacties van de mensen die gebeld zijn vraag ik me wel af waarom bij de een de telefoon wordt omgeruild voor een iPhone 12 en de ander de telefoon moet opsturen ter reparatie.
Ben zelf nog niet gebeld overigens dus ben benieuwd.
Na het lezen van de reacties van de mensen die gebeld zijn vraag ik me wel af waarom bij de een de telefoon wordt omgeruild voor een iPhone 12 en de ander de telefoon moet opsturen ter reparatie.
Ben zelf nog niet gebeld overigens dus ben benieuwd.
Als je voor 6 Oktober je aangemeld heb hier op het forum wordt je toestel gelijk vervangen. Dat is wat ik begrijp uit het bericht van Marcia
Even een tip voor mensen die zich voor 6 oktober hebben gemeld en nog niet zijn gebeld: schrijf alvast je IMEI op. Die hebben ze nodig. Ik had het niet bij de hand en moet nu wachten tot ze terugbellen.
Verder kun je er van alles van vinden en ook ik heb me enorm machteloos en zelfs boos gevoeld, maar ik vind deze aanbieding netjes een redelijk.
Even een tip voor mensen die zich voor 6 oktober hebben gemeld en nog niet zijn gebeld: schrijf alvast je IMEI op. Die hebben ze nodig. Ik had het niet bij de hand en moet nu wachten tot ze terugbellen.
Verder kun je er van alles van vinden en ook ik heb me enorm machteloos en zelfs boos gevoeld, maar ik vind deze aanbieding netjes een redelijk.
Staat op het originele doosje waar deze inzat of in je iPhone: Instellingen - Algemeen - Info - Bijna onderaan. Of als je telefoon aan staat *#06# invoeren als telefoonnummer en op bellen drukken Ik had het geluk dat de dame aan de telefoon wilde wachten, moest mijn iPhone uit de kast halen en opnieuw opstarten…
ik heb het voor 6 oktober gemeld en toch de mail gekregen om hem op te sturen voor reparatie, dus ook hier geen eenduidig verhaal in.
Jullie mogen bellen hoor !!
Jullie mogen bellen hoor !!
Ik zit ook met veel smart te wachten. Eindelijk een oplossing
Hier nog 1 die continu d’r telefoon in de gaten houdt! Mijn moeder heeft me gisteren geprobeerd te bellen maar die kwam er überhaupt niet doorheen, en ik heb ook nooit een gemiste oproep gehad… ben dus ergens ook bang dat KPN me helemaal niet kan bereiken straks. Ben benieuwd wat er in dat geval gebeurt…
Ik zit ook te wachten op dat telefoontje. Hoop dat het bellen lukt!!
Voor iedereen:
Hetgeen
Zo juist ben ik gebeld door KPN en inderdaad wordt mijn iPhone 11 omgeruild voor een iPhone 12 met dezelfde geheugencapaciteit als de iPhone 11. Kleur is echter alleen zwart.
Binnen nu en 4 weken krijg ik de iPhone 12 thuisgestuurd samen met een retourdoos en labels voor de iPhone 11. Deze moet binnen 14 dagen retour worden gestuurd anders krijg ik de rekening gepresenteerd voor de iPhone 12.
Naast de omruilactie wordt zoals reeds al eerder gemeld de abonnementskosten van de afgelopen 3 maanden middels een creditering verrekend.
Kortom, ondanks dat ik kritisch was en ben, als het gaat zoals aan de telefoon uitgelegd, vind ik de aangeboden oplossing vanuit KPN netjes.
Heb je een bevestiging mail hier van ontvangen ? Ik ben eergisteren gebeld met de zelfde als jij maar heb daarna geen mail ontvangen waar wordt bevestigd dat de iphone 11 wordt ingeruild voor een iphone 12 zelfde capaciteit. Dus ik maak me zorgen dat er misschien is er iets niet goed gegaan na de gesprek.
Ik wacht ook geduldig af…
Heb je een bevestiging mail hier van ontvangen ? Ik ben eergisteren gebeld met de zelfde als jij maar heb daarna geen mail ontvangen waar wordt bevestigd dat de iphone 11 wordt ingeruild voor een iphone 12 zelfde capaciteit. Dus ik maak me zorgen dat er misschien is er iets niet goed gegaan na de gesprek.
Nee maar ik ga er van uit dat het allemaal klopt.
Dit is grote onzin de telefoons zijn niet stuk dusvreparatie heeft geen zin
Ik had mijn toestel zelf al opgestuurd ter reparatie en heb een vervangende iphone 11 teruggekregen met andere IMEI die vooralsnog goed werkend internet heeft. Ik weet alleen niet wat er bij reparatie via KPN gebeurd. Dit was via Belsimpel en een bedrijf in Luxemburg.
Denk dat het een voorzorgsmaatregel is. Een groot deel van de mensen die hier hebben gereageerd hebben de problemen al langer. Je moet echter ergens een grens trekken tussen direct vervangen of eerst onderzoeken of de klacht klopt.
Beste KPN,
Aangezien ik geen duidelijkheid van jullie krijg, en elke dag dat ik onbereikbaar ben weer een dag teveel is, ben ik zojuist overgestapt naar een andere provider. Begin deze maand ook al met TV en Internet thuis.
Een telefoon opsturen voor reparatie, en dus onbereikbaar, is voor mij geen optie. Gisteren had ik even hoop na de berichtgevingen over het ontvangen van een nieuwe telefoon, maar ben nu klaar met deze poppenkast en sluit het af.
MVG,
Lianne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.