Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@LianneHoHo Ze kunnen toch niet iedereen gelijktijdig bellen?

Veel succes nog

Veel succes nog

@Roos ik ben gisteren gebeld. Maar ja, met amper bereik is zo'n gesprek niet te doen. N.a.v. het telefoongesprek een mail gehad over opsturen voor reparatie. Gisteren op een ander moment teruggebeld naar KPN; medewerker aan de lijn die nergens vanaf weet. Vanmorgen opnieuw geprobeerd; wederom een medewerker die van niks weet. Diverse berichten op dit forum.

Ik heb mijn best gedaan en stop ermee. 

U ook succes verder en een fijne avond verder.

@RemyZ 

Mijn Samsung kan ik op "2G only" zetten. Ik ga ervan uit dat Apple die instelling toch ook heeft. 

Veel succes nog

@Roos ik ben gisteren gebeld. Maar ja, met amper bereik is zo'n gesprek niet te doen. N.a.v. het telefoongesprek een mail gehad over opsturen voor reparatie. Gisteren op een ander moment teruggebeld naar KPN; medewerker aan de lijn die nergens vanaf weet. Vanmorgen opnieuw geprobeerd; wederom een medewerker die van niks weet. Diverse berichten op dit forum.

Ik heb mijn best gedaan en stop ermee. 

U ook succes verder en een fijne avond verder.

Lekker geregeld dus allemaal..

wederom gemiste kans

@LianneHoHo heb je hetzelfde nummer teruggebeld? 

@PeterG, een iPhone kan niet alleen vastgezet worden op alleen 2G.

Ook last van dit probleem sinds eind juli. Om gek van te worden. Meldt me hier ook maar en verwacht op zijn minst schadevergoeding en een snelle oplossing. Waardeloos dit.

Meerdere medewerkers al gesproken en komen allemaal met wazige antwoorden. Het is nu al een aantal maanden verder en nog 0 resultaat.

Voor de zekerheid nog naar een telefoonzaak geweest en antenne laten testen en alle functies gereset. Mocht allemaal niet helpen.

Kan ondertussen net zo goed met een aardappel lopen. Ben ik net zo bereikbaar als mijn iPhone 11.

Ik heb begin augustus al meerdere meldingen gedaan, ik krijg wel smsjes maar heb nog geen telefoontje gehad helaas.. Ik wacht nog geduldig! 

Gisteravond kreeg ik het voorstel voor een iPhone 12, alles doorgenomen met de klantenservice maar nu geen bevestiging.

gaat dit goed kpn?

Gisteravond kreeg ik het voorstel voor een iPhone 12, alles doorgenomen met de klantenservice maar nu geen bevestiging.

gaat dit goed kpn?

Klopt, gisteren ook gebeld geweest maar geen bevestiging. Wacht het gewoon af, werd aangegeven binnen 4 weken dus zie het wel

@Wouter2342 ik heb jouw gegevens genoteerd. je gaat mee in het oplossingsproces. 

Ik word nu toch wel een beetje simpel denk ik.. Gebeld door het contactcenter van KPN voor een compensatieregeling met ander toestel etc. Na 5 minuten geeft ze aan dat ze e.e.a. niet kan doorvoeren omdat ze een iMEI nummer van mijn oude iphone 8 heeft staan. Vervolgens word ik doorverbonden naar de klantenservice om dit te regelen. De beste mevrouw geeft aan dat ze geen idee heeft waar ik het over heb en dat ze het IMEI nummer van de betreffende iPhone 11 niet kan registreren. “excuses voor het ongemak en een fijne dag verder”. Totaal weer 31 minuten kwijt voor lucht.

Top dit. 

Ik word nu toch wel een beetje simpel denk ik.. Gebeld door het contactcenter van KPN voor een compensatieregeling met ander toestel etc. Na 5 minuten geeft ze aan dat ze e.e.a. niet kan doorvoeren omdat ze een iMEI nummer van mijn oude iphone 8 heeft staan. Vervolgens word ik doorverbonden naar de klantenservice om dit te regelen. De beste mevrouw geeft aan dat ze geen idee heeft waar ik het over heb en dat ze het IMEI nummer van de betreffende iPhone 11 niet kan registreren. “excuses voor het ongemak en een fijne dag verder”. Totaal weer 31 minuten kwijt voor lucht.

Top dit. 

ze had gewoon aan jou het imei nummer moeten vragen…🙈

Top dit. 

ze had gewoon aan jou het imei nummer moeten vragen…🙈

Ja heb ik haar 2x gegeven, maar daar kon ze zogezegd niets mee. Het is ongetwijfeld weer zo'n extern call center waar enkel een vast script gevolgd kan/mag worden en alles wat daar buiten valt, wordt naar de klantenservice van KPN doorverbonden ( die je vervolgens ook niet kunnen helpen) 👍🏻.

Top dit. 

Misschien een idee om jouw imei nummer van je 11 in je profiel te plaatsen? Dus op een stukje wat enkel de moderators kunnen lezen?

Want dan kunnen die dat toevoegen aan jouw gegevens.

@Jeroen_dB  Is dit een idee?

Top dit. 

Hoi @ThomasSchram, balen dat dit nu moeizaam verloopt. Ik ga hier achteraan, om voor jou het proces op een goede manier te laten vervolgen. Is het mogelijk zoals @Roos79 al oppert om het iMEI nummer in jouw forumprofiel te zetten? 

Top dit. 

Hoi @ThomasSchram, balen dat dit nu moeizaam verloopt. Ik ga hier achteraan, om voor jou het proces op een goede manier te laten vervolgen. Is het mogelijk zoals @Roos79 al oppert om het iMEI nummer in jouw forumprofiel te zetten? 

Ik heb hem in mijn profiel gezet onder het kopje “opmerkingen". 

Welk IMEI nummer wil KPN precies weten?

Ik heb namelijk een KPN eSIM en die zit op IMEI2 en een T-Mobile prepaid SIM (om toch bereikbaar te zijn) en die zit op de ‘gewone’ IMEI. Oftwel: moet ik de IMEI doorgeven dat gekoppeld zit aan mijn KPN-abonnement of gewoon het eerste IMEI-nummer dat mijn telefoon heeft?

Welk IMEI nummer wil KPN precies weten?

Ik heb namelijk een KPN eSIM en die zit op IMEI2 en een T-Mobile prepaid SIM (om toch bereikbaar te zijn) en die zit op de ‘gewone’ IMEI. Oftwel: moet ik de IMEI doorgeven dat gekoppeld zit aan mijn KPN-abonnement of gewoon het eerste IMEI-nummer dat mijn telefoon heeft?

Imei van de telefoon zelf 

Aangemeld

beste KPN, even een vraag, ik volg al even een tijdje dit forum, ben inmiddels ook aangemeld en sta op de lijst. Ik zie al een aantal dagen “ door de KPN gebeld worden “ issue, een hoop frustratie, lijkt moj ook voor jullie een monsterklus om dit te doen, iedereen wachten en wacht.

Wat ik nog niet weer kan vinden wat de reden is van dit belletje die in veel gevallen ook misgaat. Is dit een verificatie of iets dergelijks? lijkt mij dat dit toch veel makkelijker op te lossen is, 

Jullie hebben alle gegevens dacht ik, een mail naar iedereen op de lijst met een link, zodat eea uitgeleverd kan worden, tis even een simpele gedacht….. :-)

@07-09-1967 gegevens zijn genoteerd. 

@Frank Gre Soms kloppen gegevens niet en dan is bellen toch wel handig.

Ook hebben sommige een Sim only en los toestel dus dan is het toestel ed niet bekend.

En wat je zegt het is een grote organisatie om alles geregeld te krijgen.

Ik hoop voor degene die wachten dat ze snel gebeld worden!

Voor iedereen:

Hetgeen @Marcia_ hierboven schrijft klopt. Ik ben de afgelopen maanden bijzonder kritisch geweest en soms ook heel hard, echter moet ik terug komen op mijn aannames dat KPN wel een nieuw abonnement zal proberen te slijten aan de telefoon.

Zo juist ben ik gebeld door KPN en inderdaad wordt mijn iPhone 11 omgeruild voor een iPhone 12 met dezelfde geheugencapaciteit als de iPhone 11. Kleur is echter alleen zwart.

Binnen nu en 4 weken krijg ik de iPhone 12 thuisgestuurd samen met een retourdoos en labels voor de iPhone 11. Deze moet binnen 14 dagen retour worden gestuurd anders krijg ik de rekening gepresenteerd voor de iPhone 12.

Naast de omruilactie wordt zoals reeds al eerder gemeld de abonnementskosten van de afgelopen 3 maanden middels een creditering verrekend.

Kortom, ondanks dat ik kritisch was en ben, als het gaat zoals aan de telefoon uitgelegd, vind ik de aangeboden oplossing vanuit KPN netjes.

@Speedmaster, ik sluit me graag aan bij jouw woorden. Ben zeer kritisch geweest, mn naar medewerkers die ik gesproken heb. Maar alle afspraken die men toegezegd heeft de afgelopen periode zijn ze voor mij nagekomen. Ik ga er derhalve ook vanuit dat de omruil goed gaat komen.

@KPN; weer een afspraak niet nagekomen. Ik werd gister gebeld op een ongelegen moment en we hadden afgesproken dat jullie vandaag om 12:30 zouden terugbellen. Ik ben niet teruggebeld. Graag word ik vandaag nog teruggebeld voor 17:00. 

Ik kan jullie helaas  jullie 088 nummer niet zelf bellen, best onhandig…...

Ik ervaar ook forse verbindingsproblemen. Erg lastig als je dienst hebt…

Al meer info over wanneer dit is opgelost?

en hoe wordt ik gecompenseerd hiervoor?