Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik ervaar ook forse verbindingsproblemen. Erg lastig als je dienst hebt…

Al meer info over wanneer dit is opgelost?

en hoe wordt ik gecompenseerd hiervoor?

mvg, Garmt

@vdmjordy Helaas kan een moderator niks doen aan wanneer en hoe laat je word gebeld 

Ik hoop voor je dat ze je snel nog eens bellen.

@Garmt7 Heb je de start post gelezen en wat verder in dit topic?

Ook ik heb het edge-probleem op mijn iPhone 11. Ik wil graag op de lijst gezet worden en informatie blijven ontvangen. Los het probleem a.u.b. snel op.

@vdmjordy, dat is niet zo netjes. Maar je zal zeker nog een keer gebeld worden. Anders misschien met een ander toestel, dan kun je zelf het tijdstip bepalen dat het uitkomt. 

@Garmt7, ik heb melding voor je gemaakt. Er wordt hierover contact met je opgenomen. 

@AnnekeO, ook voor jou melding gemaakt. 

Gisteravond kreeg ik het voorstel voor een iPhone 12, alles doorgenomen met de klantenservice maar nu geen bevestiging.

gaat dit goed kpn?

Heb nav meerdere berichten hierover op die forum gevraagd hoe het zit met de bevestiging. Die krijg je niet. In ieder geval niet via mail of sms. Het komt goed, werd mij verzekerd. Alleen even afwachten. 

In het opmerkingenveld op mijn profiel heb ik het telefoonnummer gezet waarop jullie mij kunnen bellen. Op het bij jullie bekende nummer ben ik niet bereikbaar ivm de netwerkproblemen. 

Ik was een van de eerste op dit forum volgens mij maar helaas nog niet gebeld door kpn. De nood is en blijft erg hoog dus ik hoop snel van jullie te horen. Ik lees een aantal suggesties van mensen die zeggen, waarom niet iedereen een link geven met etc. Dat gaat toch veel sneller. Nu wordt ik bijna gek van het op mijn telefoon kijken of ik niet een gemiste oproep hebt van Kpn

Gisteravond kreeg ik het voorstel voor een iPhone 12, alles doorgenomen met de klantenservice maar nu geen bevestiging.

gaat dit goed kpn?

Klopt, gisteren ook gebeld geweest maar geen bevestiging. Wacht het gewoon af, werd aangegeven binnen 4 weken dus zie het wel

Ik heb ook geen bevestiging gehad. Blijf het wel spannend vinden 

Je wordt vanzelf gebeld @Karin Boeser. Je wordt echt niet vergeten. 

Voordat ik wellicht een heel relaas doe 😉. Zouden degenen die een aanbod hebben gekregen wellicht iets meer kunnen delen over de precieze situatie: 

• Of ze vóór of na 6 oktober hadden gemeld het probleem hadden
  • Of ze de telefoon via KPN of via een andere retailer hebben gekocht (en dus SIM only of combi iPhone 11 met abonnement hebben)
  • Welke oplossing is aangeboden

Ik kan me namelijk voorstellen dat er een verschil wordt gemaakt in bovenstaande, vooral diegenen die via een andere retailer de telefoon hebben gekocht en een SIM only abonnement hebben. Ik ben zo iemand die een SIM only heeft 🤓, dus ben erg benieuwd. Reparatie zie ik persoonlijk niet zitten: teveel gedoe (immers: telefoon leegmaken, prepareren. een vervangend toestel zien te vinden (of aangeboden krijgen) en inrichten en vervolgens aan het einde nog eens het toestel herinrichten..). Dan schaf ik liever een nieuwe aan, en lever dit toestel in. 

Overigens weet Apple nog steeds niet van dit probleem af, althans de klantenservice niet. Het lijkt er dan dus toch echt op dat KPN zélf nu kiest om een oplossing aan te bieden (wellicht dat er op hoger niveau nog een fin. compensatie onderling wordt geregeld). 

• Of ze vóór of na 6 oktober hadden gemeld het probleem hadden
  • Of ze de telefoon via KPN of via een andere retailer hebben gekocht (en dus SIM only of combi iPhone 11 met abonnement hebben)
  • Welke oplossing is aangeboden

Voor 6 Oktober, zat bij de eerste 25 ongeveer.

Eigen aankoop, originele contract was afgelopen. Intussen wel door dat het te lang duurde een contractverlenging gedaan met een iPhone 13 Mini

Vervangen door IPhone 12

Welk IMEI nummer wil KPN precies weten?

Ik heb namelijk een KPN eSIM en die zit op IMEI2 en een T-Mobile prepaid SIM (om toch bereikbaar te zijn) en die zit op de ‘gewone’ IMEI. Oftwel: moet ik de IMEI doorgeven dat gekoppeld zit aan mijn KPN-abonnement of gewoon het eerste IMEI-nummer dat mijn telefoon heeft?

Imei van de telefoon zelf 

Het is alleen zo, @Roos79 en @Jeroen_dB , dat als je zowel een eSIM als gewone SIM in je toestel hebt zitten en in gebruik hebt, je het IMEI-nummer dat je moet doorgeven niet kan vinden.

Het viel mij op dat het IMEI-nummer dat op de factuur van de telefoon staat, niet tevoorschijn komt als je naar *#06# belt of naar de instellingen gaat. Pas toen ik de T-Mobile prepaid SIM uit mijn telefoon haalde stond het nummer dat op de factuur staat ook in het overzicht van *#06#.

Gaat het bellen in het weekend door?

Ik was een van de eerste op dit forum volgens mij maar helaas nog niet gebeld door kpn. De nood is en blijft erg hoog dus ik hoop snel van jullie te horen. Ik lees een aantal suggesties van mensen die zeggen, waarom niet iedereen een link geven met etc. Dat gaat toch veel sneller. Nu wordt ik bijna gek van het op mijn telefoon kijken of ik niet een gemiste oproep hebt van Kpn

Als je het aanbod krijgt van de iphone 12 kan het nog 4 weken duren voor je die hebt, als ik zo de andere berichten lees. Kan je niet een toestel van iemand lenen? Want je oude toestel is stuk toch? 

Ik hoef eigenlijk niet eens meer gebeld te worden. 
Mijn probleem is ‘opgelost’. 
De iphone 11 met andere IMEI die ik had ontvangen, werkt nog steeds goed met prima verbinding. 
Als ik dan nu wel jullie aanbod accepteer voelt dat als frauderen. 
Dat zou ik niet willen. 
Ik heb weer een werkend toestel en daar ging het om 😊 

Ik wacht nog steeds geduldig.. ook hier nog geen belletje gekregen.. ben het ondertussen ma 3 maanden wel behoorlijk beu 🙁

De iphone 11 met andere IMEI die ik had ontvangen, werkt nog steeds goed met prima verbinding. 
Dat zou ik niet willen. 

Maar je zou wel recht hebben op compensatie voor de maanden dat je geen goede verbinding 

Dus als ze je bellen kan je dat wel aangeven.

Verder fijn dat jij een werkend toestel heb nu!

Heb precies hetzelfde gevoel. Probeer zoveel mogelijk thuis te zijn, zodat ze me kunnen bellen! Had zo gehoopt dat ze me de afgelopen week zouden bellen. Volgende week gaan we op vakantie naar het buitenland en heb dan helemaal geen/ weinig bereik.

Het duurt echt allemaal veel te lang! Nu al bijna 3 maanden en dan nu nog niet weten wat er gaat gebeuren.En dan hier te lezen dat er verschillende scenario’s zijn: reparatie of omwisselen. Het blijft bizar! Er moet toch een snellere manier zijn om ons te informeren! Een sms je bijv!!!!

Hier ook een beetje een dubbel gevoel… toen ons in augustus gevraagd werd om ons profiel in te vullen heb ik dat zowat direct gedaan, dan verwacht je ergens ook dat je nu in de eerste week wel gebeld zult worden. Had ook een beetje mijn zinnen gezet op vandaag omdat ik volgende week in het buitenland zit.

Aan de andere kant begreep ik van de klantenservice dat het echt om best wel veel mensen gaat, dus dat maakt het weer begrijpelijker. Het continu je telefoon in de gaten houden is alleen gewoon wat vermoeiend, haha. Hopelijk pakken ze de zaterdag ook mee om te bellen en duurt het nu echt niet lang meer.. 

@moderators

Mijn vriendin wil graag op de lijst, maar zij is geen klant. Althans, ze zit bij Budget Mobiel. Op jullie netwerk dus en met exact dezelfde problemen vanaf juli. BM kan niks en zegt volledig afhankelijk te zijn van KPN en dat is ook zo. Die verwijzen steevast naar dit forum. Kan zij ook op de lijst voor updates en als KPN eventueel belt? Ze ondervind namelijk even veel hinder als de rechtstreekse klanten maar wordt van kastje naar muur gestuurd.

Groet,

Dominique

@Dominique Beuwer Er is al meermaals aangegeven dat als je bij een andere provider zit je je ook bij hen moet melden.

@Dominique Beuwer Er is al meermaals aangegeven dat als je bij een andere provider zit je je ook bij hen moet melden.

Ja superleuk dat men dat aangeeft. Maar die verwijzen direct naar KPN als verantwoordelijke voor dit probleem. Het is netwerk van KPN.

De directe klanten zitten al 3 maanden zonder oplossing maar zij zit al 3 maanden tussen wal en schip en komt niet eens in aanmerking voor een eventuele compensatie in welke vorm dan ook.

@Dominique Beuwer toch zijn zei het aanspreek punt en zullen zei het met hun klanten moeten oplossen.

Dat zou ik niet willen. 

Maar je zou wel recht hebben op compensatie voor de maanden dat je geen goede verbinding 

Dus als ze je bellen kan je dat wel aangeven.

Verder fijn dat jij een werkend toestel heb nu!

💚

Ik sluit mij bij Roos79 aan en laat jouw gegevens op de lijst staan. Bespreek dit telefonisch en de vergoeding van de abonnementskosten krijg je sowieso.