Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Waar kan je je trouwens aanmelden voor telefoon wissel van 11 naar 12? Ik zie hier niets over staan in het vastgezette bericht
Als je je hier meld zoals in het eerste bericht staat dan zal men jouw bellen met een oplossing.
Waar kan je je trouwens aanmelden voor telefoon wissel van 11 naar 12? Ik zie hier niets over staan in het vastgezette bericht
Als je je hier meld zoals in het eerste bericht staat dan zal men jouw bellen met een oplossing.
Ik kan niet worden gebeld. Kan ik dat ook ergens melden? Als je hier hebt gereageerd ben je dan automatisch ook aangemeld?
En dan zal men kijken hoe verder, voor nu is het bellen wat ze doen.
En er zal per persoon gekeken worden hoe en wat.
Ook ik heb sinds een aantal maanden (medio april/mei) problemen met bellen en slecht internet bereik met mijn IPhone 11.
Binnen met de wifi is er geen probleem, maar buiten is het een drama. Er komt een E in beeld, maar laad traag of helemaal niet. Bellen is eigenlijk hetzelfde, soms werkt het en soms weer niet :(
Al tot 2x tot hierover gebeld met de helpdesk, ook al 2 nieuwe simkaarten gekregen, maar helpt niet.
Ik hoop dat het probleem snel opgelost is, want dit is ontzettend lastig zeg maar.
Hallo allemaal, ik ervaar dezelfde problemen met mijn IPhone11. Sinds de zomervakantie buitenshuis geen of minimaal bereik en bellen/gebeld worden lukt niet. Dus @KPN; je kunt mij meenemen in dit onderzoek.
Weer een dag voorbij waar ik de hoop had gebeld te worden. Het is zo naar dat ik niet weet welk aanbod ik krijg en hoe ik het nu volgende week moet regelen met onze vakantie. ( daar is niet of nauwelijks bereik). Ik begrijp dat alle medewerkers hun best doen maar krijg wel steeds meer het gevoel dat het niet uitmaakt wat je hier meld of wat je in het verleden bij de klantenservice hebt gemeld. Je krijgt geen enkele reactie! Dit is zo frusterend. En dan in de reacties op het forum lezen dat je geduld moet hebben. Ja vanaf half juli geduld gehad, ben het gewoon meer dan zat.
Weer een dag voorbij waar ik de hoop had gebeld te worden. Het is zo naar dat ik niet weet welk aanbod ik krijg en hoe ik het nu volgende week moet regelen met onze vakantie. ( daar is niet of nauwelijks bereik). Ik begrijp dat alle medewerkers hun best doen maar krijg wel steeds meer het gevoel dat het niet uitmaakt wat je hier meld of wat je in het verleden bij de klantenservice hebt gemeld. Je krijgt geen enkele reactie! Dit is zo frusterend. En dan in de reacties op het forum lezen dat je geduld moet hebben. Ja vanaf half juli geduld gehad, ben het gewoon meer dan zat.
Ik snap helemaal wat je bedoeld en ik had ook gehoopt vandaag wat te gaan horen. Het is zo frustrerend want elke keer als je even geen telefoon bij je hebt en je komt terug gelijk kijken of je niet toevallig gebeld bent. Dus 3 maanden geen bereik en verschillende simwissels verder is het toch logisch dat je hoopt dat er nu een eind aan komt. En dat elke dag geen oplossing er eigenlijk 1 te veel is.
Sta ik inmiddels ook op die lijst?
Zou er vanuit gaan dat er pas weer vanaf maandag gebeld gaat worden.
Zou er vanuit gaan dat er pas weer vanaf maandag gebeld gaat worden.
Met alle respect Roos: ben jij een medewerker van KPN? Anders snap ik je reactie niet zo goed.
Ik zou het zo fijn vinden eens iets te horen van KPN.
De moderators komen alleen in actie om alle nieuwe melders op de lijst te zetten. Ik ben het gewoon zat dat KPN blijkbaar niet in staat is om op een behoorlijke manier iedereen te informeren. Ik lees dat er mensen zijn die blijkbaar 3x zijn gebeld en nog steeds denk ik dat er andere en betere manieren zijn om ons te informeren.Afgelopen week de klantenservice aan de lijn gehad voor iets anders en toen ook gehad over het te verwachten belletje. De jongen die ik aan de lijn had was ontzettend vriendelijk, kon alles inzien maar mocht niets zeggen.
Wat een gedram ook weer. Je wordt er echt niet eerder door gebeld. Ga genieten van je vakantie.
Ik heb jullie vraag gelezen,
Er word dus wel inhoudelijk op vragen gereageerd.
Alleen zullen ook de moderators niet altijd direct antwoord krijgen.
Zeker niet in het weekend.
Beste moderator,
Ik begrijp dat jullie gaan bellen voor een update. Ik heb het nummer van mijn zoon opgegeven omdat hij problemen heeft met de telefoon. Echter hij is 13 jaar en ik zou liever willen dat jullie met mij contact opnemen. Hoe kan ik dat regelen? Heb zelf ook gsm abonnement bij jullie. En de IPhone 11 heb ik gekocht toen ik mijn abonnement heb verlengd. Ik heb de IPhone 11 aan mijn zoon gegeven.
Ik hoor graag van jullie.
En gaat het om 2 iPhone 11 toestellen of 1 die je zoon gebruikt?
En gaat het om 2 iPhone 11 toestellen of 1 die je zoon gebruikt?
Bedankt voor je reactie. Ik wacht eerst af tot ik een reactie heb van een KPN medewerker.
Psje, mijn Sim zit in een huawei telefoon als hotspot, dus iPhone 11 is niet te zien!
Zit vanaf eind juli met verbindingsproblemen met mijn iphone 11.
is er onderhand zicht op een oplossing want is echt ongelooflijk aan het worden. In het begin nog een aantal keer gebeld en in de kpn shop vertelt dat ik op een lijst sta om gebeld te worden, enige compensatie en een update maar hoor helemaal niets.
hoop snel iets te horen.
Admin: verplaatst naar lopend topic
Ik kan niet worden gebeld. Kan ik dat ook ergens melden? Als je hier hebt gereageerd ben je dan automatisch ook aangemeld?
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Je hebt eerder aangegeven dat je updates per SMS ontvangen hebt, dus dan zijn jouw gegevens al bij ons bekend.
Gister gaf ik aan:
Lukt het echt niet om iemand te pakken te krijgen, dan kijken we later naar een andere mogelijkheid om contact op te nemen. Voor nu ligt de focus om iedereen voor 21 oktober te bellen met een update/ passende oplossing.
Psje, mijn Sim zit in een huawei telefoon als hotspot, dus iPhone 11 is niet te zien!
Je gegevens staan genoteerd,
Ik begrijp dat je een ander contact telefoonnummer wil doorgeven
Ondervind al geruime tijd problemen met mijn IPhone 11 wat betreft 4G verbinding. Wanneer is dat opgelost ?
Dankjewel. Gedaan.
Hallo,
Ik heb een iPhone-11 en ervaar daar al een aantal maanden problemen mee (soms kan ik niet bellen en internetten). Nu weet ik inmiddels van deze problemen en begrijp dat KPN op zoek is naar een oplossing.
Nu ben ik deze week al twee keer gebeld door KPN-medewerkers, althans dat zeiden ze. Zij boden mij aan de iPhone 11 om te ruilen voor een iPhone 12. Mijn vraag: klopt het dat KPN op deze manier de iPhone 11 bezitters tegemoet wil komen? Mogelijk om daarmee te voorkomen dat ik naar een andere provider overstap? Ik hoor het graag, omdat ik er niet goed echter kan komen of ik werkelijk door KPN medewerkers ben gebeld.
Het rare is dat het nummer waarmee er gebeld wordt volgens de medewerker met wie ik vandaag contact heb gehad om zeker te weten dat ik door KPN gebeld werd, niet bekend is bij KPN en ook de medewerker niet afweet van de actie van KPN.
Ondervind al geruime tijd problemen met mijn IPhone 11 wat betreft 4G verbinding. Wanneer is dat opgelost ?
Hi
Dankjewel. Gedaan.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.