Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @robbierzz, ga ik voor je achteraan. Zodat jij ook op de juiste manier wordt geholpen. 

• Helper
  • 18 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Hallo @robbierzz, ga ik voor je achteraan. Zodat jij ook op de juiste manier wordt geholpen. 

Bedankt voor je snelle reactie 🙏

• Deelnemer
  • 18 oktober 2022

Wij zijn nog niet gebeld maar hoewel ik het voorstel van KPN begrijpelijk vind is het wel vervelend dat we er 3 maanden op hebben moeten wachten. Het heeft tot nu toe 2 bezoeken aan de KPN winkel, SIM kaart vervanging en diverse telefoontjes naar de klantenservice gekost. Na een telefoontje in september waar er een oplossing op 30 september beloofd en er op 6 oktober nog geen oplossing was heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Ik had KPN al eerder in gebreke gesteld. Ik had ook al eerder gevraagd om een oplossing waarbij de gedupeerden hun toestel konden inruilen voor een werkend toestel. Ik zal overigens de advocaten pas afbellen als ik een telefoontje ontvangen heb, een vervangend toestel binnen is en de abonnee-kosten van de afgelopen maanden gestort zijn. Het kost allemaal wel erg veel tijd.

Ik ben ook zojuist gebeld met hetzelfde voorstel als hierboven al eerder genoemd. Ik had eerst de oproep gemist omdat ik niet dacht dat ze na 21.00u nog zouden bellen en daarna zelf teruggebeld.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 18 oktober 2022
Mariekeenrichard schreef:

Ik ben ook zojuist gebeld met hetzelfde voorstel als hierboven al eerder genoemd. Ik had eerst de oproep gemist omdat ik niet dacht dat ze na 21.00u nog zouden bellen en daarna zelf teruggebeld.

Bofkonten allemaal,

vanaf begin Augustus al problemen en al rap in kpn winkel geweest en vervolgens het forum gaan volgen.

Nog altijd geen telefoontje..

Nog 2 dagen..

• Nieuwkomer
  • 18 oktober 2022

Kan iemand mij bevestigen dat ik op de lijst sta om gebeld te worden?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 oktober 2022
Remco_ schreef:

@MK11 Daar heb ik niet direct informatie over beschikbaar maar ik heb de lijst gecontroleerd en je staat er gewoon op. Je gaat dus nog gebeld worden!

Dank voor je antwoord, fijn om die bevestiging te krijgen! Nu heb ik een praktisch ding: ik zit t/m 21 oktober in Spanje en mijn verbinding is hier (uiteraard) niet bepaald beter. Ik ga er dus vanuit dat ik nauwelijks bereikbaar ga zijn. Is het ook mogelijk om het voorstel/aanbod via de mail te krijgen? Of bellen jullie ook na 21 oktober nog wel mocht ik niet kunnen opnemen? 

Excuus voor de vele vragen, maar ik ben zo blij dat het einde van deze ellende in zicht is, dat ik het ook heel graag geregeld wil hebben haha :) dank alvast!

• Topper
  • 18 oktober 2022
MK11 schreef:
Remco_ schreef:

@MK11 Daar heb ik niet direct informatie over beschikbaar maar ik heb de lijst gecontroleerd en je staat er gewoon op. Je gaat dus nog gebeld worden!

Dank voor je antwoord, fijn om die bevestiging te krijgen! Nu heb ik een praktisch ding: ik zit t/m 21 oktober in Spanje en mijn verbinding is hier (uiteraard) niet bepaald beter. Ik ga er dus vanuit dat ik nauwelijks bereikbaar ga zijn. Is het ook mogelijk om het voorstel/aanbod via de mail te krijgen? Of bellen jullie ook na 21 oktober nog wel mocht ik niet kunnen opnemen? 

Excuus voor de vele vragen, maar ik ben zo blij dat het einde van deze ellende in zicht is, dat ik het ook heel graag geregeld wil hebben haha :) dank alvast!

Misschien is dit ook voor jou zo. Maar ik ben op vakantie geweest naar italie en het was nog steeds niet super goed mijn bereik en internet maar wel een stuk beter! Is misschien niet de ideale situatie maar ik was iig wel bereikbaar en kon makkelijker contact leggen dan terug in nederland.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 18 oktober 2022
pvanluyk1 schreef:
MK11 schreef:
Remco_ schreef:

Misschien is dit ook voor jou zo. Maar ik ben op vakantie geweest naar italie en het was nog steeds niet super goed mijn bereik en internet maar wel een stuk beter! Is misschien niet de ideale situatie maar ik was iig wel bereikbaar en kon makkelijker contact leggen dan terug in nederland.

Oh dat biedt hoop! Ik ben er ook pas net, dus wie weet! Dank voor je bericht. 

• Topper
  • 18 oktober 2022
MK11 schreef:
Remco_ schreef:

In augustus via Duitsland naar Oostenrijk, bereik was prima, iPad te gebruiken via iPhone ook. Batterij echter wel aantal keren behoorlijk warm, moet nu dagelijks opladen. Maar zelfs boven op een berg bereik beter dan in NL toen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 19 oktober 2022

@Remco_ 

Zou jij is willen kijken of ik ook nog gewoon op de bel lijst sta?

Gr.

Inmiddels woensdag,… binnen 2 weken (vanaf do 6 okt) zouden we gebeld worden, zoals zo mooi in het sms’je beloofd is. Tot op heden niks gehoord, ben bang dat ze deze belofte niet waar kunnen maken. Kan er gekeken worden of ik nog op die lijst sta? Of is er een nummer waar ik contact mee op kan nemen? De winkel weet van niets namelijk, de klantenservice weet van niks (qua oplossing). Ben er nu wel echt

klaar mee vanaf eind juli niet meer bereikbaar te zijn met 2 kleine kinderen. (En dat is zacht uitgedrukt!!!!)

• Topper
  • 19 oktober 2022
PME schreef:
Mariekeenrichard schreef:

Bofkonten allemaal,

vanaf begin Augustus al problemen en al rap in kpn winkel geweest en vervolgens het forum gaan volgen.

Nog altijd geen telefoontje..

Nog 2 dagen..

En ook hier nog in afwachting van het telefoontje. 
Inmiddels bijna 2 weken ….

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 19 oktober 2022
maartjeeee schreef:

Inmiddels woensdag,… binnen 2 weken (vanaf do 6 okt) zouden we gebeld worden, zoals zo mooi in het sms’je beloofd is. Tot op heden niks gehoord, ben bang dat ze deze belofte niet waar kunnen maken. Kan er gekeken worden of ik nog op die lijst sta? Of is er een nummer waar ik contact mee op kan nemen? De winkel weet van niets namelijk, de klantenservice weet van niks (qua oplossing). Ben er nu wel echt

klaar mee vanaf eind juli niet meer bereikbaar te zijn met 2 kleine kinderen. (En dat is zacht uitgedrukt!!!!)

Denk dat vraag om ons geduld te lang heeft geduurd.

Heb het zelf ook.

in het begin stadium al gemeld en als laatste gebeld (nog niet gebeurd overigens).

ook communicatie over in welke tijden/dagen er gebeld kan worden had beter gemoeten 

• 19 oktober 2022
PME schreef:

@Remco_

Gr.

Zoek anders zelf in de 200+  reacties van je wanneer je een bevestiging hebt gehad. Je zult wel geduld moeten hebben, waarschijnlijk ook nog na de 21e. Wat wil je anders doen dan? 🤷🏼‍♀️

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 oktober 2022
PME schreef:

@Remco_

Gr.

Heb je de sms’jes ontvangen? Zo ja, dan sta je op de lijst. 

• 19 oktober 2022

Beste moderator, gaan jullie er nog steeds vanuit dat iedereen uiterlijk 20 okt. wordt gebeld? Zou je willen nagaan of ik ook nog op de lijst sta. Er werden in eerste instantie geen bevestigingen gestuurd. Als je de sms’jes ontving dan stond je op de lijst, toch?

• Nieuwkomer
  • 19 oktober 2022
Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Dag ik wil mij graag melden. Heb zojuist het forumformulier ingevuld. Ik ervaar sinds augustus veel 4G problemen zowel  met E-Sim als Sim-kaart (dual) in IPhone 11. Zoals door anderen al beschreven in dit topic. Net gebeld en daar gaf mij aan dat ik maar naar Apple moest gaan. Helaas werd ik niet naar dit topic verwezen. Ik moet mijn abbo verlengen, maar als niet spoedig een oplossing komt of duidelijkheid, dan twijfel ik daar wel over. Graag ontvang ik updates over de voortgang 

• Nieuwkomer
  • 19 oktober 2022

Dag ik wil mij graag melden. Heb zojuist het forumformulier ingevuld. Ik ervaar sinds augustus veel 4G problemen zowel  met E-Sim als Sim-kaart (dual) in IPhone 11. Zoals door anderen al beschreven in dit topic. Net gebeld en daar gaf mij aan dat ik maar naar Apple moest gaan. Helaas werd ik niet naar dit topic verwezen. Ik moet mijn abbo verlengen, maar als niet spoedig een oplossing komt of duidelijkheid, dan twijfel ik daar wel over. Graag ontvang ik updates over de voortgang 

• Topper
  • 19 oktober 2022

Ik ben benieuwd of er al iemand de telefoon heeft ontvangen? 

• Nieuwkomer
  • 19 oktober 2022

Al tijden is mijn 4G op mijn iPhone 11 heel traag en op drukke plekken (vrijwel) onbruikbaar. Via Google kwam ik direct op Tweakers en de verwijzing naar dit forum uit.

Leuke actie, die korting. Maar los AUB zo snel mogelijk dit probleem op.

Kalk j
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 19 oktober 2022

Ik heb mij aantal maanden geleden ook aangemeld ben ook nog niet gebeld

Ik heb helaas nog geen telefoontje gehad

• Deelnemer
  • 19 oktober 2022

Ik ben gisteravond gebeld met het aanbod om te ruilen voor een iPhone 12. Ben benieuwd wanneer deze wordt verzonden. Verder prima te woord gestaan. 

• Nieuwkomer
  • 19 oktober 2022

Ik ervaar de problemen (uiteraard) ook nog steeds, alleen mijn mobiel staat geregistreerd op het Ministerie van Defensie en daarom kan ik geen nummer opgeven omdat nr en contracthouder niet overeen komen. Zo kan je dus ook niet gebeld worden en al helemaal niks omruilen. Zal nog wel even duren dus voordat mijn probleem is opgelost. Waardeloos dit!!