Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 35 reacties
  • 19 oktober 2022
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook nog steeds niet helaas

• Helper
  • 35 reacties
  • 19 oktober 2022
Licky Lauda schreef:
Licky Lauda schreef:

er is zojuist een pakje bezorgd met een factory sealed iphone 12 erin !!!
model nummer ga ik zo controleren maar blij met het feit dat ik weer een telefoon heb.

🎂

Modelnummer is een M dus gewoon nieuw van Apple, wel bijzonder feit over beperkte garantie tot 18-10-2023 ipv 2 jaar.

@Karin Boeser

Oh wat super! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 reacties
  • 19 oktober 2022
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Hier ook nog steeds niets helaas…

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 19 oktober 2022

@Unmountable mijn vermoeden is dat mijn collega het heeft over ons initiatief over het inruilen van je oude telefoon. Daarvoor hoef je alleen niet de deur uit. Ook heeft Apple op dit moment een actie waarbij je kan inruilen om geld terug te krijgen. 🙂

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 19 oktober 2022
Thomas schreef:

@Beam30 @MK1979 @W84  ik heb jullie toegevoegd aan de lijst!

Sta ik ook op de lijst?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 19 oktober 2022
Gdruijter83 schreef:

Beste KPN, er zijn nu bijna 2 weken voorbij na jullie sms bericht en heb nog geen enkele persoon tel. gesproken. Zelf kan ik nauwelijks gebeld worden vanwege de aanhoudende problemen en kan ik niks online buiten de WiFi thuis. 
Graag zsm een oplossing! En anders ga ik rechtsbijstand inschakelen.

De rekening wordt nog steeds netjes betaald. Maar anders ga ik Storneren vanaf deze maand. 

Zodra je gaat storneren kan KPN je niet meer helpen.

Zou dat dus af raden en zoals je leest worden de eerste toestellen gewoon al verzonden en is er dus voortgang.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 19 oktober 2022
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 16 reacties
  • 19 oktober 2022
Bram_ schreef:

@Unmountable mijn vermoeden is dat mijn collega het heeft over ons initiatief over het inruilen van je oude telefoon. Daarvoor hoef je alleen niet de deur uit. Ook heeft Apple op dit moment een actie waarbij je kan inruilen om geld terug te krijgen. 🙂

Kan inderdaad best zijn dat je collega het daar over heeft gehad, dat was mij nog onduidelijk. Bedankt voor je antwoord! Natuurlijk wel jammer dat je bij deze inruilacties sowieso de ‘nieuwprijs’ van de iPhone 12 niet krijgt, ondanks dat het gaat om een compleet nieuw toestel.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 19 oktober 2022
Unmountable schreef:
Bram_ schreef:

Kan inderdaad best zijn dat je collega het daar over heeft gehad, dat was mij nog onduidelijk. Bedankt voor je antwoord! Natuurlijk wel jammer dat je bij deze inruilacties sowieso de ‘nieuwprijs’ van de iPhone 12 niet krijgt, ondanks dat het gaat om een compleet nieuw toestel.

Zou dan eerder kijken voor zelf verkopen.

Hetgeen wat jij wilt dus omruilen en bijbetalen zal niet gaan.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 19 oktober 2022

@Eiluap ik zie je nog niet op de lijst staan. Ik wil je graag op de lijst zetten. Wil je daarvoor nog het mobiele nummer waarmee de iPhone 11 gebruikt wordt in je profiel zetten? Ik zie het huidige mobiele nummer daar namelijk niet terug op de postcode en het huisnummer dat je hebt opgegeven. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 19 oktober 2022
Licky Lauda schreef:
Licky Lauda schreef:

er is zojuist een pakje bezorgd met een factory sealed iphone 12 erin !!!
model nummer ga ik zo controleren maar blij met het feit dat ik weer een telefoon heb.

🎂

Modelnummer is een M dus gewoon nieuw van Apple, wel bijzonder feit over beperkte garantie tot 18-10-2023 ipv 2 jaar.

Beperkte garantie bij Apple is altijd 1 jaar @Licky Lauda 

Tijdens het eerste jaar kan je bij Apple en je verkoper terecht en voor het tweede jaar kan je normaal gesproken alleen bij de verkoper terecht met je aankoopbewijs.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 19 oktober 2022

Weet iemand of je nog een mail ontvangt met een track & trace code vanuit KPN, zodat je kunt volgen wanneer de nieuwe telefoon wordt geleverd? 

@Licky Lauda hoe lang heb jij moeten wachten op je iPhone 12 nadat je gebeld bent??

• Topper
  • 10 reacties
  • 19 oktober 2022

Zojuist keurig gebeld, netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over de oplossing. Goed gedaan KPN en fijn dat binnenkort de problemen voorbij zijn. 👍🏻

• Helper
  • 29 reacties
  • 19 oktober 2022
jasmijnversmissen schreef:

@Licky Lauda hoe lang heb jij moeten wachten op je iPhone 12 nadat je gebeld bent??

ik heb dinsdag ochtend de oproep gemist, hierna kreeg ik dinsdag 11 oktober een mail om het toestel op te sturen. woensdag 12 oktober opgestuurd en vrijdag 14 oktober bevestiging gehad voor ontvangst, daarna 17 oktober het misverstand met de garantie regeling en 18 oktober een bevestiging dat een nieuw toestel opgestuurd zou worden, in de avond een track and trace code ontvangen. vandaag 19 oktober nieuw toestel ontvangen.

dit somt het wel allemaal op zo ;)

Licky Lauda schreef:

ik heb dinsdag ochtend de oproep gemist, hierna kreeg ik dinsdag 11 oktober een mail om het toestel op te sturen. woensdag 12 oktober opgestuurd en vrijdag 14 oktober bevestiging gehad voor ontvangst, daarna 17 oktober het misverstand met de garantie regeling en 18 oktober een bevestiging dat een nieuw toestel opgestuurd zou worden, in de avond een track and trace code ontvangen. vandaag 19 oktober nieuw toestel ontvangen.

Ah oke bedankt voor je reactie en veel plezier met je nieuwe telefoon!

ik ben vanmorgen gebeld dus nog ff afwachten!

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 19 oktober 2022
Bram_ schreef:

@Eiluap ik zie je nog niet op de lijst staan. Ik wil je graag op de lijst zetten. Wil je daarvoor nog het mobiele nummer waarmee de iPhone 11 gebruikt wordt in je profiel zetten? Ik zie het huidige mobiele nummer daar namelijk niet terug op de postcode en het huisnummer dat je hebt opgegeven.

hi Bram kun jij het nu wel vinden?

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 19 oktober 2022

Hi Bram kun jij het nu wel vinden?

• Topper
  • 11 reacties
  • 19 oktober 2022

Had gehoopt dat de oplossing in volgorde van melden was maar daar lijkt het momenteel niet op. Nog 24 uur totdat de termijn van 2 weken er op zit, en ik heb nog niks gehoord terwijl ik al sinds eind augustus actief op het forum ben.

Hopelijk word er vandaag en morgen écht hard gewerkt zodat de KPN zich een keer wel aan de belofte houd. Mijn iPhone mag ondertussen 2x per dag aan de lader … 

• Helper
  • 25 reacties
  • 19 oktober 2022
Licky Lauda schreef:

@WendyJ81 !!! we hebben er 1 gevonden!! 

• Topper
  • 24 reacties
  • 19 oktober 2022

Gisteren gebeld.

telefoon wordt omgeruild. Ik hoef mijn huidige pas terug te sturen als de 12 binnen is.

verder nogmaals gewezen op de terug gave van het abonnementsgeld. Dit vanaf juli tot het moment dat de 12 is bezorgd

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 19 oktober 2022
B.79 schreef:

Had gehoopt dat de oplossing in volgorde van melden was maar daar lijkt het momenteel niet op. Nog 24 uur totdat de termijn van 2 weken er op zit, en ik heb nog niks gehoord terwijl ik al sinds eind augustus actief op het forum ben.

Hopelijk word er vandaag en morgen écht hard gewerkt zodat de KPN zich een keer wel aan de belofte houd. Mijn iPhone mag ondertussen 2x per dag aan de lader … 

Ik ook nog niet gebeld.

Sinds eind July problemen 

KPN winkel geweest simkaart vernieuwd ticket aangemaakt via klantenservice en gebeld ( 17-8 was dat) via Twitter Webcare Apple op de chat gehad en nu nog niet gebeld helaas 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Eiluap schreef:

Hoi @Eiluap. Ik heb jouw mobiele abonnement al wel toegevoegd aan onze lijst

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 19 oktober 2022
Eiluap schreef:

Als jij je gegevens in je profiel zet dan pas kan je op de lijst gezet worden.

Verder zal het mij niet verbazen als die 2 weken gaan uitlopen.

Is denk ik een groter project dan men dacht zeker omdat het bereiken van de mensen lastig is 

• Topper
  • 21 reacties
  • 19 oktober 2022
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Ik sluit me helaas bij jullie aan