Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Beste KPN,

ik ben nog niet gebeld, ik heb mijn contact gegevens eind augustus al doorgegeven. Inmiddels al overgestapt naar een nieuwe telefoon bij KPN. Echter wordt ik graag nog gebeld voor de vergoeding van het ongemak van de afgelopen maanden. Wordt ik binnenkort nog door jullie gebeld? 

• Nieuwkomer
  • 20 oktober 2022

Goedemorgen, Ook hier al langere tijd problemen mee, Ik heb toen van KPN klantenservice begrepen dat hier aan gewerkt wordt, maar als ik dit forum lees zit daar nog weinig schot in. Ik heb zojuist mijn profiel gegevens bijgewerkt en hoop dat KPN contact zal opnemen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Daniellebp schreef:

Hi! Ik heb hier ook al langere tijd problemen mee. Ik heb maanden geleden al telefonisch contact opgenomen maar nu ben ik via via op dit forum terecht gekomen. Ik heb mijn forumprofiel geüpdatet en ik hoop ook gebeld te worden hierover door KPN, alvast bedankt.

Hoi @Daniellebp, ik heb je toegevoegd aan de lijst zodat we contact met je op kunnen nemen!

• Nieuwkomer
  • 20 oktober 2022

Sinds afgelopen zomer heb ik ook hetzelfde probleem met een iPhone 11 op het KPN netwerk. Al meerdere keren naar oplossingen gezocht en nu ik dit forum zie kom ik er achter dat ik niet de enige ben. Ik zou ook graag op de lijst gezet willen worden en op de hoogte gehouden worden van oplossingen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 20 oktober 2022
Jelle Boersma schreef:

Beste KPN,

ik ben nog niet gebeld, ik heb mijn contact gegevens eind augustus al doorgegeven. Inmiddels al overgestapt naar een nieuwe telefoon bij KPN. Echter wordt ik graag nog gebeld voor de vergoeding van het ongemak van de afgelopen maanden. Wordt ik binnenkort nog door jullie gebeld? 

Als je de telefoon nog hebt 11 lijkt mij dat je gewoon recht hebt op de nieuwe 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 20 oktober 2022

Ook hier nog geen belletje gehad, maar we wachten nog even af...

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
ardwe schreef:

Sinds afgelopen zomer heb ik ook hetzelfde probleem met een iPhone 11 op het KPN netwerk. Al meerdere keren naar oplossingen gezocht en nu ik dit forum zie kom ik er achter dat ik niet de enige ben. Ik zou ook graag op de lijst gezet willen worden en op de hoogte gehouden worden van oplossingen!

Hoi @ardwe, ik heb je inmiddels aan de lijst toegevoegd!

• Topper
  • 20 oktober 2022
PME schreef:
Jelle Boersma schreef:

Beste KPN,

Als je de telefoon nog hebt 11 lijkt mij dat je gewoon recht hebt op de nieuwe 

Zelfde situatie hier. 
Noodgedwongen nieuw toestel via KPN moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn. 
Na 2 maanden niet bereik te zijn geweest wat me al veel geld heeft gekost ivm werk. 

• Nieuwkomer
  • 20 oktober 2022

Beste KPN, 

Al maanden problemen met 4G verbindingen en mijn iPhone 11. Inmiddels mis ik zelfs belangrijke gesprekken en krijg voicemails niet of pas later. Navraag bij Apple gedaan, die zeiden mij geduld te hebben. Nu maar eens hier op dit forum gekeken. En ik lees dat de problemen nog altijd spelen en heb dus inmiddels mijn gegevens ingevuld zoals hier aangegeven. Ik hoop zeer spoedig van jullie te vernemen over de oplossing en uiteindelijk de schadevergoeding. 

Groet, 

Sasdive. 

• Topper
  • 20 oktober 2022
Roos79 schreef:
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook nog steeds niet helaas

Hier ook nog steeds niets helaas…

Ik ook (nog altijd) niet

Ik sluit me helaas bij jullie aan 

Ik ook niet, kan KPN een update geven over de voortgang? Binnen 2 weken is vanavond voorbij namelijk. 

Morgen 

Niet gebeld, ook geen sms

En heb jij je voor of na 6 oktober aangemeld hier op het forum?

Na 6 oktober maar wel al eerdere contacten vanaf eind juli in  kpn winkel

• Topper
  • 20 oktober 2022
Boosenchagrijnig schreef:

Voor degene die gebeld zijn en toezegging voor een nieuw iPhone 12 toestel hebben gehad: Is er na het telefoon gesprek een bevestiging geweest op mail of anderzijds? 

Nee. Echter toen ik aangaf al gebeld te zijn zagen ze dit wel.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
ErwinBA schreef:

Goedemorgen, Ook hier al langere tijd problemen mee, Ik heb toen van KPN klantenservice begrepen dat hier aan gewerkt wordt, maar als ik dit forum lees zit daar nog weinig schot in. Ik heb zojuist mijn profiel gegevens bijgewerkt en hoop dat KPN contact zal opnemen.

Hoi @ErwinBA, bedankt voor het invullen van je profiel, ik heb je net toegevoegd aan de lijst.

Ik ben nog steeds niet gebeld. In het sms’je wat ik ontvangen heb staat dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden. Dat is vanavond 2 weken geleden. Ik word er dood moe en zwaar gefrustreerd van.  In de winkel vertelde ze mij dat het om 20.000 klanten gaat. Ik snap dat het veel mensen zijn, maar doe geen loze beloftes vooral niet als je er als klant al last van hebt vanaf eind juli. Te bizar voor woorden. Ook vroegtijdig omzetten van contracten willen ze niet doen. Ik ben er t echt zo klaar mee!! En mijn geduld is op.

Gister contact gehad met mijn zakelijke provider, die geven aan dat KPN helemaal niets doet voor de zakelijke klanten die exact dezelfde problemen ervaren als particulieren klanten.

Ik begrijp niet waarom KPN bij particulieren een oplossing biedt maar zakelijke klanten in de kou laat staan.

De opmerking dat er nog naar een oplossing gezocht gaat worden, dat sprookje geloof ik niet meer in, zeker niet omdat een deel van de klanten wel een oplossing aangeboden krijgt in de vorm van een telefoon wissel.

• Nieuwkomer
  • 20 oktober 2022

Goedemorgen, ook ik heb sinds augustus al problemen met mijn iphone 11. Meerdere malen voor gebeld en langs de kpn winkel gegaan. Dit forum wel gevolgd, maar geen updates ontvangen. Wordt graag toegevoegd aan de lijst en hoor graag als ik mijn forum nog moet aanpassen.

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 20 oktober 2022

4 dagen geleden ook via 08000402 gemeld dat ik geen internet heb buitenshuis.

Er was een ticket aangemaakt, helaas ticket nummers krijg je niet.

Je wordt binnen 3 dagen terug gebeld.

en zoals ik helaas al verwachte er heeft niemand terug gebeld binnen 4 dagen. 

😡😡

Bedroevend een betaalde dienst en KPN blijft in gebreken.

Denk dat ik maar een ingebreken brief ga sturen, om mijn abonnement maar te gaan stoppen er zit niet veel anders op, te verdrietig voor woorden.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Sasecht schreef:

Goedemorgen, ook ik heb sinds augustus al problemen met mijn iphone 11. Meerdere malen voor gebeld en langs de kpn winkel gegaan. Dit forum wel gevolgd, maar geen updates ontvangen. Wordt graag toegevoegd aan de lijst en hoor graag als ik mijn forum nog moet aanpassen.

Goedemorgen @Sasecht en bedankt voor je bericht. Ik voeg je graag aan de lijst toe; zou jij dan nog je postcode & huisnummer en je naam in willen vullen? Dan heb ik alle gegevens die nodig zijn om je op deze lijst te zetten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Pipo10 schreef:

😡😡

Denk dat ik maar een ingebreken brief ga sturen, om mijn abonnement maar te gaan stoppen er zit niet veel anders op, te verdrietig voor woorden.

Hoi @Pipo10, ik zie dat er op 18 oktober een ticket voor je is aangemaakt dus er wordt zeker nog contact met je opgenomen. 

• 20 oktober 2022
Thomas schreef:

@Klant3 als je smsjes hierover gehad hebt sta je op de lijst inderdaad. Wij hebben er helaas geen zicht op hoe ver onze collega's zijn met de lijst dus daar kan ik weinig over zeggen.

Beste moderators, vanmorgen gebeld met KPN. Hoewel ik alle sms'jes van jullie heb ontvangen en mij meerdere keren ( bijv op 11 okt) is gemeld dat er een ticket is aangemaakt kreeg ik nu te horen dat er geen ticket is en dat ik nu opnieuw het proces in moet. Ook door jullie is gezegd dat ik op de lijst zou staan, niet dus blijkt nu. Twee weken voor niets dus mijn telefoon bij wijze van spreken dag en nacht bij de hand gehouden, zoveel mogelijk thuis gebleven omdat ik dan nog het beste bereikbaar ben. Zit al vanaf begin aug op het forum en zie nu alle enthousiaste verhalen over het omruilen. Dat gun ik iedereen van harte! Maar hoe nu verder? Er werd me gemeld dat ik maar een nieuw ticket moest laten aanmaken, maar dat duurde dan 48 uur voordat het doorgezet kon worden. Ik weet het niet meer en hoop dat jullie mijn teleurstelling kunnen voorstellen. 

Ik ben dinsdagavond gebeld.. heb erna alleen geen bevestiging niks ontvangen per email? Klopt dit? Hoe lang duurt het voordat je de nieuwe telefoon ontvangt?

alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • 20 oktober 2022

Hoihoi,

Hier ook al weken slecht internet op 4G met mijn Iphone 11. 

Forumprofiel ingevuld, hopelijk wordt dit snel opgelost.

met vriendelijke groet T Lathouwers

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 20 oktober 2022
JanZ_ schreef:
Pipo10 schreef:

😡😡

Hoi @Pipo10, ik zie dat er op 18 oktober een ticket voor je is aangemaakt dus er wordt zeker nog contact met je opgenomen. 

Ik wacht al weken op meerdere ticket's die ik via 08000402 heb aangemaakt, pas vorige week zag ik dit item op het forum en heb mij daar ook maar gemeldt.

Kan al ruim een maand niet meer buitenshuis mijn gsm gebruiken. Het is dat ik daarvoor 6 weken in het buitenland was, want daar werkt de telefoon gewoon en is mij een nog langere frustratie periode bespaard gebleven.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
Klant3 schreef:
Thomas schreef:

@Klant3 als je smsjes hierover gehad hebt sta je op de lijst inderdaad. Wij hebben er helaas geen zicht op hoe ver onze collega's zijn met de lijst dus daar kan ik weinig over zeggen.

Beste moderators, vanmorgen gebeld met KPN. Hoewel ik alle sms'jes van jullie heb ontvangen en mij meerdere keren ( bijv op 11 okt) is gemeld dat er een ticket is aangemaakt kreeg ik nu te horen dat er geen ticket is en dat ik nu opnieuw het proces in moet. Ook door jullie is gezegd dat ik op de lijst zou staan, niet dus blijkt nu. Twee weken voor niets dus mijn telefoon bij wijze van spreken dag en nacht bij de hand gehouden, zoveel mogelijk thuis gebleven omdat ik dan nog het beste bereikbaar ben. Zit al vanaf begin aug op het forum en zie nu alle enthousiaste verhalen over het omruilen. Dat gun ik iedereen van harte! Maar hoe nu verder? Er werd me gemeld dat ik maar een nieuw ticket moest laten aanmaken, maar dat duurde dan 48 uur voordat het doorgezet kon worden. Ik weet het niet meer en hoop dat jullie mijn teleurstelling kunnen voorstellen. 

Hoi @Klant3, ja daar kan ik me zeker wat bij voorstellen hoor. Ik wil graag kijken of je al op de lijst staat alleen zie ik geen gegevens in je forumprofiel staan. Als je deze aan zou willen vullen dan kan ik het voor je nakijken.

JanZ_ schreef:
Klant3 schreef:
Thomas schreef:

Hoi @Klant3, ja daar kan ik me zeker wat bij voorstellen hoor. Ik wil graag kijken of je al op de lijst staat alleen zie ik geen gegevens in je forumprofiel staan. Als je deze aan zou willen vullen dan kan ik het voor je nakijken.

Ik vraag me nu af of het bij mij dan wel goed gaat. Ik heb ook alle smsjes ontvangen en ben nog niet gebeld. Kan dit nagekeken worden?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
ThomasLat schreef:

Hoihoi,

Hier ook al weken slecht internet op 4G met mijn Iphone 11. 

Forumprofiel ingevuld, hopelijk wordt dit snel opgelost.

met vriendelijke groet T Lathouwers

Hoi @ThomasLat en bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je toegevoegd aan de lijst!