Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 131 reacties
  • 20 oktober 2022
Klant3 schreef:

Zijn er ook mensen die gebeld zijn met een ander voorstel van KPN of  bijv alleen de abonnementskosten? Ik lees eigenlijk alleen maar positieve reacties over omruilen.

Ik heb het gesprek vandaag gemist, omdat ik op het werk was. Bij mij zal waarschijnlijk gesproken worden over de vergoeding van abo kosten.  Ik heb namelijk via reparatiebedrijf die met Belsimpel samenwerkt een vervangende iPhone 11 gekregen die wel goed bereik heeft. 
Een toestelruil hoeft dus bij mij niet meer 😉

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28520 reacties
  • 20 oktober 2022
Audrey72 schreef:

Ik ben inmiddels vele weken verder,  (sinds eind juli) en heb nog steeds geen netwerk,. E is alles wat ik heb, echt zwaar irritant,. Wanneer wordt dit opgelost? 

Hoi @Audrey72, ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic. We bellen iedereen die vanuit contact via 0800-0402 of het forum op een lijst is gezet. Als dit bij jou niet het geval is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan controleer ik dit en voeg je toe indien nodig. 

De volgorde waarin gebeld wordt is bij ons onbekend. Maar maak je geen zorgen, je wordt echt gebeld. 

• Helper
  • 27 reacties
  • 20 oktober 2022

Sta van begin aan op de lijst maar ben nog steeds niet gebeld geworden…

Het kan toch niet zie moeilijk zijn om eigen afspraken na te komen en als dit niet mogelijk is dan stuur tenminste een excuus via de sms aan de mensen die nog geen belletje gehad hebben dat ze niet vergeten zijn want dit werkt gewoon niet.!!!

• Helper
  • 35 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik ben net gebeld door een uiterst vriendelijke dame. Ook ik ga mijn iPhone 11 omruilen tegen de iPhone 12. Nu nog even wachten tot ik hem binnen heb. Ik ben blij! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 20 oktober 2022
Lautjuh schreef:

Ik ben net gebeld door een uiterst vriendelijke dame. Ook ik ga mijn iPhone 11 omruilen tegen de iPhone 12. Nu nog even wachten tot ik hem binnen heb. Ik ben blij! 

🎉

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld met iPhone 11. Al echt lange tijd problemen, vorige week eindelijk naar de Apple winkel gegaan en daar hebben ze de telefoon gecheckt. Was idd geen probleem met het toestel zelf, dus vanwege de langdurige klachten (idd al sinds de zomer) toch het verbindingsprobleem wat hier beschreven wordt als diagnose gekregen. Lees nu inderdaad over vervanging/vergoeding. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

• Topper
  • 36 reacties
  • 20 oktober 2022

Tot hoe laat gaat de belronde door? Ik heb nog steeds niets gehoord…

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2022
Bram_ schreef:

@maartjeeee als je hier in het topic van een moderator de bevestiging hebt gehad, dan sta je op de lijst. Ik zie dat je de bevestiging hier gehad hebt. ðŸ™‚

@Zenaphoenix ik wil je graag op de lijst zetten. Maar daarvoor heb ik wel gegevens van je nodig. Wil je je profiel aanvullen met de gevraagde gegevens en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 

Gelijk na het plaatsen van mijn bericht, heb ik mijn forumprofiel aangepast. Mijn gegevens (naam en telefoonnummer) moeten er dus al in staan. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 oktober 2022

Nog geen sms gezien

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 20 oktober 2022
Giesmann11 schreef:

Ze gaan gewoon door nog vertelde dame mij vandaag 

• Topper
  • 21 reacties
  • 20 oktober 2022
D. Hoogstad schreef:
Roos79 schreef:
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook nog steeds niet helaas

Hier ook nog steeds niets helaas…

Ik ook (nog altijd) niet

Ik sluit me helaas bij jullie aan 

Ik ook niet, kan KPN een update geven over de voortgang? Binnen 2 weken is vanavond voorbij namelijk. 

Morgen 

Niet gebeld, ook geen sms

En heb jij je voor of na 6 oktober aangemeld hier op het forum?

Aangemeld op dit forum sinds 11 augustus 😅

Wie van jullie is gebeld ? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 20 oktober 2022
Stormu schreef:
D. Hoogstad schreef:
Roos79 schreef:
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Ik ook niet, kan KPN een update geven over de voortgang? Binnen 2 weken is vanavond voorbij namelijk. 

Morgen 

Nog niet.. wacht in spanning af

• Topper
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2022
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Ben jij al gebeld vandaag?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 20 oktober 2022
Tante t schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Ben jij al gebeld vandaag?

Ja!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 oktober 2022

Heb ook nog geen 1 telefoontje gemist of gehad.. ben er ondertussen echt wel klaar mee. Heb in juli al contact gehad. Moest geduld hebben, Me aangemeld voor de updates. Ben heel benieuwd wat jullie me te bieden hebben na 4 mnd 0 bereikbaarheid…

• Topper
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2022

Wat fijn!
Nou ik ben ook nog steeds aan het wachten…

kan iemand vertellen tot wanneer ze dit van plan zijn? Had idd anders wel een sms of iets verwacht eigenlijk.. ben er nu onderhand wel een beetje klaar mee.. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 oktober 2022

Wat ben ik blij dat ik eindelijk weet waar het aan ligt. 2 iphone 11, waarvan er 1 met het probleem. Betreft abonnement met 2180 als laatste cijfers. Als jullie contact met mij willen dan graag telefoonnummer met 0940 aan het eind gebruiken. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 20 oktober 2022
Mnnaij schreef:

Heb ook nog geen 1 telefoontje gemist of gehad.. ben er ondertussen echt wel klaar mee. Heb in juli al contact gehad. Moest geduld hebben, Me aangemeld voor de updates. Ben heel benieuwd wat jullie me te bieden hebben na 4 mnd 0 bereikbaarheid…

Gewoon, iPhone 12 in het zwart en vergoeding abbo kosten….

• Topper
  • 18 reacties
  • 20 oktober 2022

Hé KPN, 

In mijn beleving is binnen 2 weken, zoals jullie zelf aangeven, voor 20 oktober 18:26. (6+14 is bij mij toch echt 20)

Wederom een loze belofte, net zoals de terug terugbel acties die mij eerder beloofd zijn vanuit jullie helpdesk, maar nooit zijn gekomen.

Waarom zoveel beloftes maken als je ze toch niet waar kan maken?! 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 oktober 2022
Speedmaster schreef:
Mnnaij schreef:

Gewoon, iPhone 12 in het zwart en vergoeding abbo kosten….

Helemaal prima…liever vandaag dan morgen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 20 oktober 2022
B_v_loon schreef:

Wat ben ik blij dat ik eindelijk weet waar het aan ligt. 2 iphone 11, waarvan er 1 met het probleem. Betreft abonnement met 2180 als laatste cijfers. Als jullie contact met mij willen dan graag telefoonnummer met 0940 aan het eind gebruiken. 

Deze gegevens moet je in je profiel zetten en niet op het forum 

• Helper
  • 35 reacties
  • 20 oktober 2022
Stormu schreef:
D. Hoogstad schreef:
Roos79 schreef:
Geen 4G schreef:
PME schreef:
D. Hoogstad schreef:
Stormu schreef:
PME schreef:
MK11 schreef:
Lautjuh schreef:
HenkesOF schreef:

Nog steeds niet gebeld.

Ik ook (nog altijd) niet

Morgen 

Ik ben al gebeld. Vandaag rond 18.00 uur

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 20 oktober 2022
Vaas87 schreef:

Hé KPN, 

In mijn beleving is binnen 2 weken, zoals jullie zelf aangeven, voor 20 oktober 18:26. (6+14 is bij mij toch echt 20)

Wederom een loze belofte, net zoals de terug terugbel acties die mij eerder beloofd zijn vanuit jullie helpdesk, maar nooit zijn gekomen.

Hier hetzelfde:

@Vikash @Alexandra 

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

• Topper
  • 36 reacties
  • 20 oktober 2022
D. Hoogstad schreef:
Vaas87 schreef:

Hé KPN, 

Hier hetzelfde:

@Vikash @Alexandra 

En sta ik wel op de lijst? 

• Topper
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2022
Giesmann11 schreef:
D. Hoogstad schreef:
Vaas87 schreef:

Hé KPN, 

Hier hetzelfde:

@Vikash @Alexandra 

En sta ik wel op de lijst? 

Ze zeiden als je een sms gehad had wel toch? 
nu ben ik toch ook wel benieuwd.. 🙈