Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 83 reacties
  • 20 oktober 2022

Hier ook nog steeds niet gebeld en ik sta wel op de lijst, want ik kreeg ook de sms’jes. Hopelijk morgen 🙏🏼

• Topper
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2022
LenaK schreef:

Hier ook nog steeds niet gebeld en ik sta wel op de lijst, want ik kreeg ook de sms’jes. Hopelijk morgen 🙏🏼

Idd hoop het ook! 🤞🍀

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28381 reacties
  • 20 oktober 2022
kirstenCS schreef:

Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld met iPhone 11. Al echt lange tijd problemen, vorige week eindelijk naar de Apple winkel gegaan en daar hebben ze de telefoon gecheckt. Was idd geen probleem met het toestel zelf, dus vanwege de langdurige klachten (idd al sinds de zomer) toch het verbindingsprobleem wat hier beschreven wordt als diagnose gekregen. Lees nu inderdaad over vervanging/vergoeding. Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.

Heb je op de lijst gezet, @kirstenCS 

Zenaphoenix schreef:
Bram_ schreef:

@Zenaphoenix ik wil je graag op de lijst zetten. Maar daarvoor heb ik wel gegevens van je nodig. Wil je je profiel aanvullen met de gevraagde gegevens en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? 

Gelijk na het plaatsen van mijn bericht, heb ik mijn forumprofiel aangepast. Mijn gegevens (naam en telefoonnummer) moeten er dus al in staan. 

@Zenaphoenix voor jou is al een melding aangemaakt op 7 oktober En er is ook al contact met je geweest hierover. Je hebt op 11 oktober een e-mail gekregen vanuit de back office met de instructies wat te doen. 

Giesmann11 schreef:
D. Hoogstad schreef:

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

En sta ik wel op de lijst? 

Als je sms’jes hebt gehad in de afgelopen weken, dan sta je op de lijst. Als wij je hier bevestigd hebben dat je op de lijst staat, dan sta je op de lijst. 

Ik weet dat iedereen hier al lang wacht, maar jullie allemaal bellen is wel mensenwerk. En, zoals ik al eerder aangaf, geen zorgen. We stoppen niet totdat iedereen bereikt is. En als het al een keer zo gek loopt dat we iemand helemaal niet telefonisch kunnen bereiken nemen we op andere manier contact op.

• 42 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik heb er nog maar weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen. Bijna alle mensen die tot nu toe wel gebeld zijn hebben een omruil voorstel gekregen. Het is toch wel heel jammer dat de anderen niet zijn gebeld zoals was beloofd en krijg het gevoel dat er iets anders aan de hand is dan alleen personeelstekort. Of ben ik nu te pessimistisch? 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 20 oktober 2022
Klant3 schreef:

Ik heb er nog maar weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen. Bijna alle mensen die tot nu toe wel gebeld zijn hebben een omruil voorstel gekregen. Het is toch wel heel jammer dat de anderen niet zijn gebeld zoals was beloofd en krijg het gevoel dat er iets anders aan de hand is dan alleen personeelstekort. Of ben ik nu te pessimistisch? 

Je bent te achterdochtig.

Als er laten we zeggen een paar 100 klanten gebeld moeten worden en elk telefoontje kost zo’n 20 minuten (bellen alles doornemen en noteren ed) dan kan 1 medewerker 3 klanten per uur bellen misschien soms 4.

Tel maar uit hoeveel tijd het kost en dat dit dus geen kleine operatie is kwa uitvoering.

Ze hebben gewoon te positief ingeschat hoe snel het gedaan kon worden zo lijkt t.

Ik ben inmiddels gebeld! Binnen 4 weken krijg ik een nieuwe iPhone 12. Helaas bedacht ik mij achteraf dat mij niet is gevraagd welke kleur ik wil. Kan ik hier nog iets in aanpassen. Ik zou namelijk graag de witte willen. Moet ik hiervoor contact opnemen met de klantenservice?

alvast bedankt!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 20 oktober 2022
Internet KPN iPhone 11 schreef:

Ik ben inmiddels gebeld! Binnen 4 weken krijg ik een nieuwe iPhone 12. Helaas bedacht ik mij achteraf dat mij niet is gevraagd welke kleur ik wil. Kan ik hier nog iets in aanpassen. Ik zou namelijk graag de witte willen. Moet ik hiervoor contact opnemen met de klantenservice?

alvast bedankt!

Er is geen kleur keuze enkel zwart wordt er uitgeleverd las ik.

Wel fijn dat je gebeld bent!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 19 reacties
  • 20 oktober 2022

Ik ben ook gebeld inmiddels, superfijn! Er werd expliciet gezegd dat ging om een nieuwe Iphone 12 met hetzelfde geheugen als je Iphone 11, in de kleur zwart. Prima deal wat mij betreft! Zo fijn dat het einde in zicht is!! 

Roos79 schreef:

alvast bedankt!

Ah bedankt voor de snelle reactie. Ik ben hoe dan ook tevreden. Ben jij al gebeld? Zo niet hoop ik dat dat snel gebeurd. Fijne avond!

• Topper
  • 57 reacties
  • 20 oktober 2022

Helaas nog niemand gebeld. 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 

hoe gaan jullie daar mee om?

• Helper
  • 35 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:

alvast bedankt!

Klopt je krijgt een zwarte. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
Klant3 schreef:

Je bent te achterdochtig.

Als er laten we zeggen een paar 100 klanten gebeld moeten worden en elk telefoontje kost zo’n 20 minuten (bellen alles doornemen en noteren ed) dan kan 1 medewerker 3 klanten per uur bellen misschien soms 4.

Tel maar uit hoeveel tijd het kost en dat dit dus geen kleine operatie is kwa uitvoering.

Ze hebben gewoon te positief ingeschat hoe snel het gedaan kon worden zo lijkt t.

Dan moeten ze geen beloftes doen die ze niet na kunnen komen, of op zijn minste iets laten weten (via sms/mail).

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 oktober 2022

Ook ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice n.a.v. deze problemen. Ik zou teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd… Nu lees ik hier van alles over een lijst en smsjes maar kan iemand me daar iets over vertellen? Kan het niet goed terugvinden in dit nogal groot geworden topic haha. Thanks!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
DevenyK schreef:

Ook ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice n.a.v. deze problemen. Ik zou teruggebeld worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd… Nu lees ik hier van alles over een lijst en smsjes maar kan iemand me daar iets over vertellen? Kan het niet goed terugvinden in dit nogal groot geworden topic haha. Thanks!

Lees hierboven even de ‘uitgelichte reactie’.

Daarin staat alles wat je weten moet.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

ik heb dit probleem ook al sinds juli alleen heb vandaag pas te horen gekregen over dit forum, moet ik iets doen om op de lijst te komen?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2022

Sinds lange tijd gaat mijn iPhone 11 buiten de wifi in de E stand in plaats van 4G. Ik heb al contact gehad met KPN, maar krijg geen antwoord van hen. Ik lees dat het een bekend probleem is. Ik lees ook dat er compensatie is en ik wil daar graag voor in aan werking komen. 

Admin: samengevoegd met centraal topic.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

ik heb mijn nummer en naam (contractant) in het profielforum gezet, dus ik hoop dat ik nu met het reageren hierop mezelf op de lijst heb gezet 👍

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik ga je gegevens noteren op de lijst die wij hebben met klanten die de problemen ondervinden @Samir S 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

Beste,

Wanneer gaat KPN de abonnementskosten van af juli 2022 vergoeden? Ik heb van af die maand namelijk geen bereik met de IPhone 11 en wacht nog steeds op het moment dat dit opgelost wordt. We zitten inmiddels bijna in november en heb wel mijn abonnent al die maanden gewoon betaald.

Julie hebben eerder aangegeven dat de teruggave van deze kosten worden gedaan zodra het probleem is opgelost maar dit duurt nu wel erg lang.

Groet

Admin: samengevoegd met centraal topic.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 21 oktober 2022

@Bruggentje Dan wil ik je graag toevoegen aan de lijst. Zou je voor mij jouw profiel kunnen invullen met de relevante gegevens en mij hier een seintje willen geven als dat gedaan is?

@JulianSp Heb je daar via een ander kanaal ook al melding van gemaakt bij KPN? Zou je ander ook het betreffende nummer in jouw profiel willen vermelden? Dan zorg ik dat jij ook op de lijst zal worden gezet.

• Topper
  • 36 reacties
  • 21 oktober 2022

Kan iemand mij vertellen wat de status is? Ik sta sinds augustus op de lijst en ben nog niet gebeld. Heb ook geen berichtje o.i.d. gehad dat het langer gaat duren. Ik kan me best voorstellen dat het iets uitloopt, maar ik zou een update dan wel prettig vinden.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 oktober 2022

Nog steeds niet gebeld. Snap dat het een grote taak is en wat langer kan duren dan beloofd, maar begint nu wel te wringen dat er allemaal blije en positieve berichtjes op het forum te zien zijn terwijl het voor een (groot) gedeelte van ons nog doorsukkelt...@moderators, toch nog weer een oproep om ook hier een actieve rol in te nemen en dit door te geven aan het team die iedereen aan het bellen is. 

• Topper
  • 57 reacties
  • 21 oktober 2022
DennisFRL schreef:

Helaas nog niemand gebeld. 

ik lees iets over omruiling maar hoe zit het (en die vraag is eerder gesteld door iemand en onbeantwoord) als ik uit mijzelf noodgedwongen een nieuw toestel heb gekocht?

niet bereikbaar zijn zolang was gewoon geen optie meer. Was er meer dan klaar mee. Van de zotte dat ik een nieuw toestel moest kopen maar goed. 

hoe gaan jullie daar mee om?

@Remco_ @Jeroen_dB ik hoor graag

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

@Remco_ 

Je bedoelt mijn telefoonnummer neem ik aan. Die heb ik als het goed is in mijn profiel gezet maar zal het nog een checken.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

@Remco_ 

Klantnummer en telefoonnummer staan nu in mijn profiel