Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
Bruggentje schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Bruggentje, jouw gegevens zijn reeds doorgezet zie ik. Er zal telefonisch contact worden opgenomen. 

Ik heb ook al eerder telefonisch contact gehad met KPN; het probleem zou doorgezet worden naar een andere medewerker. Helaas heb ik niets meer gehoord.
Ik hoop dat jullie er echt iets mee gaan doen.

Zelf bellen met de gewone klantenservice heeft weinig nut die kennen vaak dit hele verhaal geen eens.

Je zult dus echt moeten afwachten tot jij wordt gebeld.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Louiss schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

Iedereen die zijn iPhone 11 kan en gaat omruilen is bij ons in kaart. We houden dat dan precies bij en kunnen dan ook in het netwerk zien dat er problemen zijn geweest met het bereik. IPhone 11 bewaren en niet retour sturen is dan ook zeker niet nodig en raad ik ook zeker niet aan. @Louiss 

• Topper
  • 29 reacties
  • 21 oktober 2022
Stormu schreef:
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste pgong geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ik zit er klaar voor.  Al 2 weken om precies te zijn. 
Mag hopen dat ze vandaag bellen. 🤞🏻 

De iPhone 11 ligt al klaar om vervangen te worden. 

Nou ik ook. Telefoon op geluid en overal mee naar toe… ben heel benieuwd… 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2022

Hallo KPN, Ik heb op 6 oktober 18.18 een SMS ontvangen, dat er binnen 2 weken telefonisch contact opgenomen zou worden voor een update. Ik heb echter tot op heden nog geen telefoontje gehad. Graag telefonisch contact.

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2022

Weer zo’n belachelijk nietszeggende reactie van KPN!!

inmiddels de nieuwe factuur ontvangen (inflatiecorrectie), kan nu € 33,01 per maand betalen voor een toestel dat niet werkt. Ze blijven de toestellen ook verkopen. Zou gebeld worden, niet gelukt. Ga nu de kosten vd telefoon betalen en het abonnementsgeld daarvan aftrekken. Ik heb een betalingsverplichting, maar KPN heeft een leveringsverplichting. Zij komen hun deel vd afspraken niet na, en waarom zou ik in vredesnaam betalen voor een ‘dienst’ die niet geleverd wordt. Zo klaar mee!!!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
JAcqGr schreef:

inmiddels de nieuwe factuur ontvangen (inflatiecorrectie), kan nu € 33,01 per maand betalen voor een toestel dat niet werkt. Ze blijven de toestellen ook verkopen. Zou gebeld worden, niet gelukt. Ga nu de kosten vd telefoon betalen en het abonnementsgeld daarvan aftrekken. Ik heb een betalingsverplichting, maar KPN heeft een leveringsverplichting. Zij komen hun deel vd afspraken niet na, en waarom zou ik in vredesnaam betalen voor een ‘dienst’ die niet geleverd wordt. Zo klaar mee!!!

Die dat niet!

Lees de laatste berichten en er wordt gebeld voor een oplossing.

Moment dat jij stopt met betalen zal je lastig geholpen kunnen worden.

@JAcqGr Lees even de laatste berichten 

• Topper
  • 11 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
JAcqGr schreef:

Die dat niet!

Er wordt niet gebeld en al helemaal niet voor een oplossing, want die is er helemaal nog niet.

daarbij is 1 vd problemen dat ik niet kan bellen of gebeld worden, maar krijg dus vandaag wel weer een factuur. Hoe kan het zijn dat wij blijkbaar allemaal voor dom versleten worden bij KPN. Wel betalen, niet leveren…!!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

@JAcqGr Dit bericht is van vanochtend.

En de oplossing is compensatie van de maanden en een telefoon wissel van iPhone 11 voor iPhone 12.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
JAcqGr schreef:
Roos79 schreef:
JAcqGr schreef:

Die dat niet!

Er wordt niet gebeld en al helemaal niet voor een oplossing, want die is er helemaal nog niet.

daarbij is 1 vd problemen dat ik niet kan bellen of gebeld worden, maar krijg dus vandaag wel weer een factuur. Hoe kan het zijn dat wij blijkbaar allemaal voor dom versleten worden bij KPN. Wel betalen, niet leveren…!!

Ligt aan de iPhone! Waarom denk je anders dat de toestellen (gratis!) worden omgeruild?! En dat noem jij geen oplossing? Lees jij de berichten wel? Pffffff

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 53 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik ben gebeld! 👌
Goede oplossing KPN. 
Bedankt voor de goede oplossing, ben blij dat ik KPN klant ben gebleven en zal zeker klant blijven. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
D. Hoogstad schreef:

Ik ben gebeld! 👌
Goede oplossing KPN. 
Bedankt voor de goede oplossing, ben blij dat ik KPN klant ben gebleven en zal zeker klant blijven. 

Hopelijk heb je gauw het nieuwe toestel in huis en kan je weer goed gebruik maken van je abonnement.

• Topper
  • 33 reacties
  • 21 oktober 2022

Kpn wachten jullie eerst tot jullie iedereen hebben gesproken en gaan jullie dan over tot verzenden of zijn er al mensen uit de brand geholpen en hebben er al mensen een nieuw toestel opgestuurd gekregen. Ben natuurlijk onwijs nieuwsgierig maar volgens mij mag dat ook als we al zo lang wachten. Alvast bedankt voor de reactie.

• Topper
  • 28 reacties
  • 21 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

Ben benieuwd! Heb mijn telefoon bij me liggen!

Bedankt  @Jeroen_dB  voor de update! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
Karin Boeser schreef:

Kpn wachten jullie eerst tot jullie iedereen hebben gesproken en gaan jullie dan over tot verzenden of zijn er al mensen uit de brand geholpen en hebben er al mensen een nieuw toestel opgestuurd gekregen. Ben natuurlijk onwijs nieuwsgierig maar volgens mij mag dat ook als we al zo lang wachten. Alvast bedankt voor de reactie.

Er zijn er al die het nieuwe toestel al ontvangen hebben. Zie eerdere berichten. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Karin Boeser schreef:

We wachten niet tot we iedereen bereikt hebben. Dat zou zonde zijn! 

• Topper
  • 33 reacties
  • 21 oktober 2022
arkel005 schreef:
Karin Boeser schreef:

Er zijn er al die het nieuwe toestel al ontvangen hebben. Zie eerdere berichten. 

Dat is er volgens mij 1 geweest die zijn toestel moest opsturen ter reparatie maar dat kan ik mis hebben

• Topper
  • 33 reacties
  • 21 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
Karin Boeser schreef:

We wachten niet tot we iedereen bereikt hebben. Dat zou zonde zijn! 

dank voor de reactie. Dan wachten wij in spanning af

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als het goed is, gaan we de komende dagen de eerste toestellen de deur uit, richting klanten @Karin Boeser 

Ik ben ook gisteravond gebeld.

Mijn vrouw en ik hebben beide een iPhone 11 en worden beide omgeruild en nog compensatie ook.

Super geregeld, al krijg ik door dan mijn vrouw vandaag weer gebeld is, terwijl deze beide gisteravond geregeld zijn.

Super opgelost KPN wij zijn super blij mee. 👍

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
Karin Boeser schreef:
arkel005 schreef:
Karin Boeser schreef:

Dat is er volgens mij 1 geweest die zijn toestel moest opsturen ter reparatie maar dat kan ik mis hebben

Nee hoor las van ieder geval een klant dat doen de nieuwe 12 al in huis heeft.

Gisteren of eergisteren is dat geplaatst hier.

• Topper
  • 21 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
Jeroen_dB schreef:

En de oplossing is compensatie van de maanden en een telefoon wissel van iPhone 11 voor iPhone 12.

Hallo Jeroen.  

Aangezien het nog maar een korte lijst is zoals je aangaf. 
Zou je kunnen kijken of ik er nog op sta. 
Ja. Ik heb sms’s en updates gehad. 
En ja. Ik heb begin augustus een bevestiging gehad van jullie dat ik op de lijst ben geplaatst.  
Alvast bedankt voor de moeite. 

• Topper
  • 28 reacties
  • 21 oktober 2022
Stormu schreef:
Roos79 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Hallo Jeroen.  

Aangezien het nog maar een korte lijst is zoals je aangaf. 
Zou je kunnen kijken of ik er nog op sta. 
Ja. Ik heb sms’s en updates gehad. 
En ja. Ik heb begin augustus een bevestiging gehad van jullie dat ik op de lijst ben geplaatst.  
Alvast bedankt voor de moeite. 

Voor mij hetzelfde.. zou je dat voor mij ook kunnen bevestigen? @Jeroen_dB bedankt! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Stormu en @Tante t Jullie staan op onze lijst

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 45 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
Louiss schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een hele mooie compensatie vind en tevreden ben met deze oplossing.

voor de mensen die hun IPhone 11 hebben ingeruild, hadden jullie niet het idee dat het misschien nodig was om de telefoon te behouden ter bewijs voor bijvoorbeeld de compensatie ? 

Waarom?

Ze hebben jouw gegevens en het behouden van het toestel zal juist consequenties hebben vermoed ik.

Als je die niet opstuurt zal zal er vast een regel achter zitten.

Even als voorbeeld want als dit rechtstreeks via Apple was gegaan en je stuurt iets niet terug mag je het volledige bedrag betalen wat t toestel waard is.

Neem dus aan dat er wel iets over gezegd is eigenlijk.

Ik doelde juist op de mensen die in dit topic aangeven dat hun iPhone 11 al weg is alvorens er überhaupt een compensatieregeling was getroffen. Ik zal hem zeer zeker retour sturen maar daar doel ik niet op. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
Louiss schreef:
Roos79 schreef:
Louiss schreef:

Waarom?

Ze hebben jouw gegevens en het behouden van het toestel zal juist consequenties hebben vermoed ik.

Als je die niet opstuurt zal zal er vast een regel achter zitten.

Even als voorbeeld want als dit rechtstreeks via Apple was gegaan en je stuurt iets niet terug mag je het volledige bedrag betalen wat t toestel waard is.

Neem dus aan dat er wel iets over gezegd is eigenlijk.

Ik doelde juist op de mensen die in dit topic aangeven dat hun iPhone 11 al weg is alvorens er überhaupt een compensatieregeling was getroffen. Ik zal hem zeer zeker retour sturen maar daar doel ik niet op. 

Maar dan kunnen ze het toestel toch ook niet meer behouden?

Want hij is ingeruild geven zei aan toch?