Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik zie nu dat ik dit bericht op 6 oktober rond 6/7 uur had ontvangen “Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN” betekent dat ik dan al op de lijst stond voor 6 oktober en gegarand Binnenkort en belletje krijg?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 21 oktober 2022
Samir S schreef:

Ik zie nu dat ik dit bericht op 6 oktober rond 6/7 uur had ontvangen “Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN” betekent dat ik dan al op de lijst stond voor 6 oktober en gegarand Binnenkort en belletje krijg?

Ja

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
micF schreef:

@Roos79 ah! Dat wist ik niet! Thx👍 Dan moeten we wachten tot 6 oktober. Als ze dit nu in een sms’je sturen voor diegenen die nog niet gebeld zijn.

groet!

Uhm 6 oktober is al geweest maar er is dus een groep voor 6 oktober en een groep na 6 oktober.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 21 oktober 2022
PME schreef:
Roos79 schreef:
DennisFRL schreef:

Wat nu als je iPhone 11 beschadigd is of een gebroken scherm? Wordt die dan wel omgeruild?

Ik vermoed dat er dan kosten aan verbonden zijn.

Je 11 zou ook niet kosteloos gemaakt worden namelijk.

Er is nergens gevraagd of verkondigd hoe de staat van je telefoon moet zijn.

Niet kapot in ieder geval dat lijkt mij meer dan logisch.

@PME Als het toestel onderweg is krijg je een een bericht dat je het kan volgen stond hier van de week.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 21 oktober 2022

Zijn er al mensen gebeld die een sim-only abonnement hebben? Wat krijgen zij voor een tegemoetkoming? 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 21 oktober 2022
rita63 schreef:

Zijn er al mensen gebeld die een sim-only abonnement hebben? Wat krijgen zij voor een tegemoetkoming? 

Ik heb sim-only en heb ook het aanbod gekregen om de 11 in te ruilen voor een 12. 

Kalk j
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 oktober 2022

Ik heb mij begin augustus gemeld ik ben nog 

Niet gebeld ik heb gewoon keurig sms ontvangen

• Topper
  • 36 reacties
  • 21 oktober 2022
Kalk j schreef:

Hier hetzelfde…

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 83 reacties
  • 21 oktober 2022
Giesmann11 schreef:
Kalk j schreef:

Hier hetzelfde…

Ook 🙋🏻‍♀️

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 21 oktober 2022
Roos79 schreef:
PME schreef:
Roos79 schreef:
DennisFRL schreef:

Wat nu als je iPhone 11 beschadigd is of een gebroken scherm? Wordt die dan wel omgeruild?

Ik vermoed dat er dan kosten aan verbonden zijn.

Je 11 zou ook niet kosteloos gemaakt worden namelijk.

Er is nergens gevraagd of verkondigd hoe de staat van je telefoon moet zijn.

Niet kapot in ieder geval dat lijkt mij meer dan logisch.

@PME Als het toestel onderweg is krijg je een een bericht dat je het kan volgen stond hier van de week.

Ah top dankjewel 

• Topper
  • 15 reacties
  • 21 oktober 2022

@Roos79 Yep, je hebt gelijk, was in de war. Nou we gaan het volgende week wel zien! :-)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 oktober 2022

Hallo,

Ik ondervind ook sinds half juli problemen met mijn netwerkverbinding. Ik heb een Sim only en een iPhone 11 zelf aangeschaft. 
intussen ben ik geswitcht van kpn naar simyo (begin september) maar aangezien simyo gebruik maakt van het kpn netwerk ondervind ik hier ook problemen met de verbinding.

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de compensatie?

met vriendelijke groet,

Anne de Cock

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2022
arkel005 schreef:
Jacques70 schreef:

Ergens begin September en vorige week nogmaals, beiden keren bericht gehad en

bevestigd dat ik op de lijst sta door GwenJoan.  Nog niets gehoord……

Heb je nog geen enkele sms gehad? Ook niet van vóór 6 oktober?

Nee

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 21 oktober 2022
Adecock schreef:

Hallo,

Ik ondervind ook sinds half juli problemen met mijn netwerkverbinding. Ik heb een Sim only en een iPhone 11 zelf aangeschaft. 
intussen ben ik geswitcht van kpn naar simyo (begin september) maar aangezien simyo gebruik maakt van het kpn netwerk ondervind ik hier ook problemen met de verbinding.

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de compensatie?

met vriendelijke groet,

Anne de Cock

Simyo is jouw provider.  Ik adviseer je om contact met Simyo te zoeken: https://forum.simyo.nl/

• Topper
  • 36 reacties
  • 21 oktober 2022

Wordt er op dit moment nog gebeld?

• Topper
  • 13 reacties
  • 21 oktober 2022
Erik_ schreef:
McFly77 schreef:

@Vikash Voor de zekerheid… ik sta ook op de lijst toch? 🙏

Ik quote mezelf even :)

Erik_ schreef:

Als je sms’jes hebt gehad in de afgelopen weken, dan sta je op de lijst. Als wij je hier bevestigd hebben dat je op de lijst staat, dan sta je op de lijst. 

Ik weet dat iedereen hier al lang wacht, maar jullie allemaal bellen is wel mensenwerk. En, zoals ik al eerder aangaf, geen zorgen. We stoppen niet totdat iedereen bereikt is. En als het al een keer zo gek loopt dat we iemand helemaal niet telefonisch kunnen bereiken nemen we op andere manier contact op.

Als deze dingen op jouw niet van toepassing zijn, @McFly77, geef het aan, dan checken we.

Ik ben inmiddels gebeld, stond dus inderdaad gewoon op de lijst. 

• Helper
  • 35 reacties
  • 21 oktober 2022
rita63 schreef:

Ja ik ben ook gebeld en heb een Sim-only. Ook ik krijg een iPhone 12 toegestuurd 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 oktober 2022

Echt bizar dit. Ben blij dat ik ARAG rechtsbijstand al ingeschakeld heb. Na 2 bezoeken aan KPN winkel, nieuwe SIM kaart, verschillende telefoontjes met de “klantenservice”, belofte dat het 30 september opgelost zou zijn, op het forum het verzoek gekregen te hebben om het profiel in te vullen, bevestiging dat wij op “de magische lijst” staan, SMS op 6 oktober dat we binnen 2 weken gebeld worden gebeld zouden worden ….. geen oplossing op 21 oktober, geen belletje. 

Ik heb in mijn contacten met KPN en ook in mijn ingebrekestellingsbrief gesteld dat de oplossing lag in een vervanging van de Iphone 11 door een ander toestel (eventueel met bijbetaling) en teruggave abonnementskosten. Exact wat ze nu na maanden doen. Wij zijn echter niet gebeld dus de conclusie is dat we doorgaan met de advocaat van ARAG rechtsbijstand.

Jammer dat het zo moet gaan.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2022

Heb eind september in dit forum een melding gemaakt van verbindingsproblemen, maar tot op heden nog geen SMS gehad noch gebeld. Krijg graag bevestiging dat ik wel op de lijst sta. Profiel is ingevuld..  

4G problemen met Iphone 11

Sinds enige tijd (maanden) problemen met 4G verbinding die regelmatig in Edge verandert, ook in gebieden waar de 4G dekking goed is. Zeer irritant als je bijvoorbeeld net wil parkeren met Parkmobile.

Merk nu dat het breed ervaren probleem is en reken erop dat KPN dit na zoveel weken maanden eindelijk gaat oplossen. Het gebeurt nu te vaak. Even in vliegmodus zetten geeft een tijdelijke oplossing, maar probleem blijft structureel….

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 49 reacties
  • 21 oktober 2022

Toch heb ik echt het idee dat de helft hier niet leest… 😅

Inmiddels heb ik een telefoontje gehad dat mijn iPhone 11 zoals vele van ons al hebben gehoord, omgeruild mag worden voor een 12. Zwart met dezelfde gb’s als de 11. Én dat alle abonnementskosten tot het binnenkomen van de iPhone 12 vergoed zullen worden. 

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar een erg nette oplossing. En zo te lezen zijn het een heeeele hoop mensen waarmee ze dit moeten oplossen, de mensen bij kpn zijn ook gewoon mensen met een leven. Dus ik gok dat er een aantal zijn die nog iets langer geduld moeten hebben.. 

kpn, bedankt voor deze nette oplossing! :) 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
lunaista schreef:

Inmiddels heb ik een telefoontje gehad dat mijn iPhone 11 zoals vele van ons al hebben gehoord, omgeruild mag worden voor een 12. Zwart met dezelfde gb’s als de 11. Én dat alle abonnementskosten tot het binnenkomen van de iPhone 12 vergoed zullen worden. 

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar een erg nette oplossing. En zo te lezen zijn het een heeeele hoop mensen waarmee ze dit moeten oplossen, de mensen bij kpn zijn ook gewoon mensen met een leven. Dus ik gok dat er een aantal zijn die nog iets langer geduld moeten hebben.. 

Eindelijk iemand met gezond verstand! ❤️

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 22 oktober 2022

@Jurgen D. Men is druk bezig ermee en rechtsbijstand zal er nu weinig aan veranderen/versnellen.

@lunaista Klopt helemaal en fijn dat jij er zo over denkt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 22 oktober 2022
arkel005 schreef:
lunaista schreef:

Eindelijk iemand met gezond verstand! ❤️

Gezond verstand,Toemaar..

• Topper
  • 12 reacties
  • 22 oktober 2022

Ik heb 6 oktober ook een sms gehad met het bericht dat ik voor 20 oktober gebeld zou worden voor een oplossing. Helaas nog geen belletje ontvangen… maar ik begrijp dat het toestel omgeruild wordt. Dat lijkt me een prima oplossing, alleen nu nog het telefoontje…

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 22 oktober 2022

Ja uiteindelijk mag ik zeggen dat de oplossing lang op zich laten wachten maar inderdaad een hele nette is.

We hebben vaak gezeurd uit onmacht en slechte informatie voorziening.

We zijn te afhankelijk geworden van een mobiele telefoon en neemt een dienst af en als er is een storing is het al vervelend laat staan als het weken /maanden duurt.

Het halve leven draait tegenwoordig op je mobiel dat hoef ik verder niet te toewijden.

Na het wachten nu het wachten op het bericht dat het toestel verzonden is.

Wil KPN bij deze bedanken voor deze oplossing waarvan ik niet had verwacht dat deze zo zou uitpakken..