Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 22 oktober 2022
edwinobl schreef:

Ik heb 6 oktober ook een sms gehad met het bericht dat ik voor 20 oktober gebeld zou worden voor een oplossing. Helaas nog geen belletje ontvangen… maar ik begrijp dat het toestel omgeruild wordt. Dat lijkt me een prima oplossing, alleen nu nog het telefoontje…

Ze blijven gewoon bellen begreep ik van de dame die ik donderdag aan de telefoon had.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2022

Goedemorgen,

al vanaf de zomer kan ik geen 4 g meer ontvangen op mijn iphone 11 en springt hij over op het edge netwerk maar nog steeds geen bereik. Wordt er moedeloos van😔 en niemand lijkt dit te kunnen verhelpen maar mijn abonnement loopt wel door. Graag een oplossing en reactie van u. 

Admin: vraag naar centrale topic verplaatst

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
Mootje1977 schreef:

Goedemorgen,

al vanaf de zomer kan ik geen 4 g meer ontvangen op mijn iphone 11 en springt hij over op het edge netwerk maar nog steeds geen bereik. Wordt er moedeloos van😔 en niemand lijkt dit te kunnen verhelpen maar mijn abonnement loopt wel door. Graag een oplossing en reactie van u. 

Lees het vastgezette bericht hierboven even. 

• Topper
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2022

Beste KPN,

half augustus heb ik het probleem voorgelegd aan mijn provider Simyo. Toen gaven ze aan dat ik mij op dit forum moest aanmelden wat ik op 19 augustus dus ook heb gedaan. Na een paar keer gevraagd te hebben om een status update bleven ze verwijzen naar dit forum. Hier worden we overigens wel goed op de hoogte gehouden voor zover mogelijk. Van KPN heb ik ook keurig sms-jes ontvangen en ben in september ook een keer door een KPN medewerker gebeld. 

Na het bericht van KPN dat ik voor 21 oktober gebeld zou worden kwam de hoop op een oplossing gelukkig dichtbij. Ben helaas nog niet gebeld. Heb bij Simyo ook weer gevraagd naar de status maar daar weten ze ineens van niets. Vragen of ik mij wel aangemeld heb en of ik een mail van hun ontvangen heb. Vanmorgen vragen ze een screenshot van mijn KPN gegevens (thuis abbo internet en tv). 

De communicatie met KPN verloopt dus vele malen beter is mijn ervaring. Vraag is nu alleen of ik nu wel of niet op het KPN ‘bel-overzicht’ sta? Graag verneem ik een reactie, alleen een ja of nee is al voldoende 😁

bij voorbaat dank!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 22 oktober 2022

@HomeBoy Als je een abonnement bij een andere provider heb als KPN zijn zei degene die jouw verder zouden moeten helpen.

Tot nog toe werden klanten van andere providers terug verwezen naar hun eigen provider.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
HomeBoy schreef:

Beste KPN,

half augustus heb ik het probleem voorgelegd aan mijn provider Simyo. Toen gaven ze aan dat ik mij op dit forum moest aanmelden wat ik op 19 augustus dus ook heb gedaan. Na een paar keer gevraagd te hebben om een status update bleven ze verwijzen naar dit forum. Hier worden we overigens wel goed op de hoogte gehouden voor zover mogelijk. Van KPN heb ik ook keurig sms-jes ontvangen en ben in september ook een keer door een KPN medewerker gebeld. 

Na het bericht van KPN dat ik voor 21 oktober gebeld zou worden kwam de hoop op een oplossing gelukkig dichtbij. Ben helaas nog niet gebeld. Heb bij Simyo ook weer gevraagd naar de status maar daar weten ze ineens van niets. Vragen of ik mij wel aangemeld heb en of ik een mail van hun ontvangen heb. Vanmorgen vragen ze een screenshot van mijn KPN gegevens (thuis abbo internet en tv). 

De communicatie met KPN verloopt dus vele malen beter is mijn ervaring. Vraag is nu alleen of ik nu wel of niet op het KPN ‘bel-overzicht’ sta? Graag verneem ik een reactie, alleen een ja of nee is al voldoende 😁

bij voorbaat dank!

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? Of alleen bij Simyo?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 49 reacties
  • 22 oktober 2022

Ik heb ook een aantal keer gereageerd uit onmacht en emotie. Want zeg nou eerlijk, niemand kan meer zonder zijn telefoon. Zeker niet wanneer je hem net zoals ik nodig hebt voor je werk.. toch? 

Tuurlijk had kpn het sneller en duidelijker kunnen aanpakken maar dat is iets wat we niet meer kunnen terug draaien. Vast een leerpunt voor de volgende 😊 

Ik vind dat t ook wel gemeld mag worden dat we nu tevreden zijn met een oplossing, ondanks dat het wat langer op zich heeft laten wachten 

• Topper
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2022
Roos79 schreef:

@HomeBoy Als je een abonnement bij een andere provider heb als KPN zijn zei degene die jouw verder zouden moeten helpen.

Tot nog toe werden klanten van andere providers terug verwezen naar hun eigen provider.

dat is juist, maar KPN heeft mij geen één keer terug verwezen naar Simyo. Ook heeft KPN mij netjes op de hoogte gehouden met sms en zelfs een keer telefonisch. Uiteraard heb ik ook alle meldingen bij Simyo gedaan, en daar blijft men terug verwijzen naar dit forum. Ben nu alleen benieuwd of ik bij KPN op de bellijst sta. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
lunaista schreef:

Ik heb ook een aantal keer gereageerd uit onmacht en emotie. Want zeg nou eerlijk, niemand kan meer zonder zijn telefoon. Zeker niet wanneer je hem net zoals ik nodig hebt voor je werk.. toch? 

Tuurlijk had kpn het sneller en duidelijker kunnen aanpakken maar dat is iets wat we niet meer kunnen terug draaien. Vast een leerpunt voor de volgende 😊 

Ik vind dat t ook wel gemeld mag worden dat we nu tevreden zijn met een oplossing, ondanks dat het wat langer op zich heeft laten wachten 

Ik denk dat kpn wel sneller had gewild, maar de "toestelleverancier" daarentegen... 😒

• Topper
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2022
arkel005 schreef:
HomeBoy schreef:

Beste KPN,

bij voorbaat dank!

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? Of alleen bij Simyo?

Alleen bij Simyo, geen mobiel bij KPN rechtstreeks. Heb uiteraard al diverse malen contact gehad met Simyo die maar blijven verwijzen naar dit forum. KPN stuurt wel sms updates en heeft ook mij en bericht gestuurd dat ik voor 21 okt gebeld zou worden. Ben dus alleen benieuwd of ik daadwerkelijk op de KPN bellijst sta aangezien ik ook hun bel bericht ontvangen heb. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 22 oktober 2022

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
HomeBoy schreef:
Roos79 schreef:

dat is juist, maar KPN heeft mij geen één keer terug verwezen naar Simyo. Ook heeft KPN mij netjes op de hoogte gehouden met sms en zelf een keer telefonisch. Uiteraard heb ik ook alle meldingen bij Simyo gedaan, en daar blijft men terug verwijzen naar dit forum. Ben nu alleen benieuwd of ik bij KPN op de bellijst sta. 

Wel vreemd, als jij bij Simyo zit, heeft kpn helemaal geen NAW-gegevens van jou. Heb je soms een telefoonnummer opgegeven wat wél bij kpn zit? 

• Topper
  • 20 reacties
  • 22 oktober 2022
Roos79 schreef:

@HomeBoy Dit is een lopend topic op Simyo en heb jij je ook daar gemeld want dat is jouw provider.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

Bedankt voor de link, dit was bekend. Volg dit forum al sinds augustus 😁 Ik sta vanaf het ‘begin’ reeds bij Simyo aangemeld. Neemt niet weg dat ze maar telkens blijven verwijzen naar dit forum en ik van KPN ook het bericht ontvangen heb dat ik voor 21 okt gebeld zou worden. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 22 oktober 2022
HomeBoy schreef:
Roos79 schreef:

@HomeBoy Dit is een lopend topic op Simyo en heb jij je ook daar gemeld want dat is jouw provider.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

Bedankt voor de link, dit was bekend. Volg dit forum al sinds augustus 😁 Ik sta vanaf het ‘begin’ reeds bij Simyo aangemeld. Neemt niet weg dat ze maar telkens blijven verwijzen naar dit forum en ik van KPN ook het bericht ontvangen heb dat ik voor 21 okt gebeld zou worden. 

Nu staat er duidelijk in het topic dat simyo zelf de klanten gaat informeren.

Kan dus zomaar zijn dat je via simyo verder geholpen gaat worden wat mij ook meer logisch lijkt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 22 oktober 2022
dwesterveld schreef:

Heb eind september in dit forum een melding gemaakt van verbindingsproblemen, maar tot op heden nog geen SMS gehad noch gebeld. Krijg graag bevestiging dat ik wel op de lijst sta. Profiel is ingevuld..  

Ja, die bevestiging heb je al van ons gehad, @dwesterveld.

@Mootje1977 We hebben jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Ik zie dat je vanochtend ook telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft jouw gegevens genoteerd en toegevoegd aan onze bellijst. 

@HomeBoy Vervelend, deze onduidelijkheid! Je stond op onze bellijst en hebt daarom ook updates per SMS ontvangen, daarnaast is er via het vaste abonnement wat je bij ons hebt een klacht ingediend. Mijn collega van de afdeling Klantenreacties heeft je op basis van deze klacht gebeld en, zo begrijp ik uit de notitie, ook doorverwezen naar Simyo. 
Omdat je geen particulier KPN mobiel abonnement bij ons hebt, kunnen wij je geen oplossing aanbieden: dit zal Simyo moeten doen. 

Ik zie dat Roos79 je al verwezen heeft naar het lopende topic op het forum van Simyo. Mijn advies is om daar een berichtje te plaatsen en je gegevens door te geven zoals vermeld staat in het startbericht.

Roos79 schreef:

Bedankt voor jouw bericht, @lunaista: dat wordt gewaardeerd!

• Topper
  • 28 reacties
  • 22 oktober 2022

@Shyrin_  weet u toevallig of er vandaag ook weer gebeld gaat worden? 
alvast bedankt voor uw bericht.. 

• Helper
  • 41 reacties
  • 22 oktober 2022
Erik_ schreef:
McFly77 schreef:

@Vikash Voor de zekerheid… ik sta ook op de lijst toch? 🙏

Ik quote mezelf even :)

Erik_ schreef:

Als je sms’jes hebt gehad in de afgelopen weken, dan sta je op de lijst. Als wij je hier bevestigd hebben dat je op de lijst staat, dan sta je op de lijst. 

Ik weet dat iedereen hier al lang wacht, maar jullie allemaal bellen is wel mensenwerk. En, zoals ik al eerder aangaf, geen zorgen. We stoppen niet totdat iedereen bereikt is. En als het al een keer zo gek loopt dat we iemand helemaal niet telefonisch kunnen bereiken nemen we op andere manier contact op.

Als deze dingen op jouw niet van toepassing zijn, @McFly77, geef het aan, dan checken we.

Idadeboer schreef:
McFly77 schreef:

@Vikash Voor de zekerheid… ik sta ook op de lijst toch? 🙏

Ik wacht ook nog op een telefoontje. Ik hoop dat ik ook op de lijst sta na het extra telefoonnummer wat ik deze week heb vermeld 😬

Het extra telefoonnummer voor jou is doorgegeven, @Idadeboer, dat hadden we alleen kunnen doen als je op de lijst staat. Dus je staat op de lijst :)

Goedemorgen,Ik heb mijn profiel ingevuld ,sms jes gehad.In mijn profiel heb ik 2 telefoonnummers in gevuld.Die van mezelf en van mijn zoon(ik betaal het abonnement).Is dit voldoende of moet ik voor hem nu ook een profiel aanmaken?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2022

@Roos79 de klanten zoals ik die rechtsbijstand hebben ingeschakeld, KPN formeel ingebreke gesteld hebben en laten zien dat KPN zich niet aan de afspraken gehouden heeft hebben er voor gezorgd dat dit voorstel van KPN nu op tafel ligt. Dat was er niet gekomen als er alleen maar gepost was op dit forum.

Ik of mijn dochter zijn nog steeds niet gebeld en het is weer een voorbeeld van een afspraak/belofte die niet nagekomen wordt. Mijn dochter zit deze week in Spanje en zij heeft geen bereik (gaf ze net door). Ik betaal wel mijn abonnementskosten dus het is na 3 maanden wel genoeg. Mijn geduld is wel op.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2022
Tante t schreef:

@Shyrin_  weet u toevallig of er vandaag ook weer gebeld gaat worden? 
alvast bedankt voor uw bericht.. 

Ja, ik ben zojuist gebeld dus ze bellen ook vandaag door. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 22 oktober 2022

Je hoeft geen apart profiel voor jouw zoon aan te maken, hoor @Ireneaar. Ik heb het gecheckt, beide nummers staan genoteerd.

Jurgen D. schreef:

….
Dat was er niet gekomen als er alleen maar gepost was op dit forum.

Dan onderschat je KPN en het KPN Forum, @Jurgen D..
Wil je gecontroleerd hebben of jullie gegevens genoteerd staan op de lijst voor de omruilactie + vergoeding van de abonnementskosten? Dan is het fijn als je de benodigde gegevens noteert in het Forum profiel en hier een seintje geeft als je dat gedaan hebt.

• Topper
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022

Jaaaa🤗🤗🤗 zojuist gebeld! iPhone 12 wordt opgestuurd en 3 maanden abo geld terug! Uiteindelijk een goede oplossing, dankjewel KPN 🙏

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
Jurgen D. schreef:

@Roos79 de klanten zoals ik die rechtsbijstand hebben ingeschakeld, KPN formeel ingebreke gesteld hebben en laten zien dat KPN zich niet aan de afspraken gehouden heeft hebben er voor gezorgd dat dit voorstel van KPN nu op tafel ligt. Dat was er niet gekomen als er alleen maar gepost was op dit forum.

Ik of mijn dochter zijn nog steeds niet gebeld en het is weer een voorbeeld van een afspraak/belofte die niet nagekomen wordt. Mijn dochter zit deze week in Spanje en zij heeft geen bereik (gaf ze net door). Ik betaal wel mijn abonnementskosten dus het is na 3 maanden wel genoeg. Mijn geduld is wel op.

En jij gelooft echt dat deze oplossing komt, omdat jij Rechtsbijstand hebt ingeschakeld? Ze maken je een hoop wijs daar. Ik denk inderdaad dat je KPN heel erg onderschat.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 oktober 2022
Marjo1963 schreef:

Jaaaa🤗🤗🤗 zojuist gebeld! iPhone 12 wordt opgestuurd en 3 maanden abo geld terug! Uiteindelijk een goede oplossing, dankjewel KPN 🙏

hier zit ook al tijden op te wachten, zou gebeld worden voor de 21e nog geen belletje gekregen.. 

heb al die tijd redelijk begrip gehad voor de situatie, gewoon betaald, weinig geklaagd, maar nu ben ik wel een beetje klaar met de loze beloftes..

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2022

Heb net een mail gekregen dat ik een vragenlijst kan invullen over het gesprek dat ik met kpn heb gehad, maar heb geen gesprek gehad.

@kpn: ook qua telefoonverbinding heb ik al maanden problemen. Hoor graag of jullie nogmaals bellen of dat het per mail kan.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
Timothy2611 schreef:
Marjo1963 schreef:

hier zit ook al tijden op te wachten, zou gebeld worden voor de 21e nog geen belletje gekregen.. 

heb al die tijd redelijk begrip gehad voor de situatie, gewoon betaald, weinig geklaagd, maar nu ben ik wel een beetje klaar met de loze beloftes..

Ik snap, dat je vindt dat je genoeg geduld hebt gehad, begrijpelijk, maar je wordt écht gebeld binnenkort. Waarschijnlijk loopt het uit, omdat veel mensen niet bereikbaar zijn en ze hen dus meerdere keren moeten bellen. Ook ik ben nog niet gebeld... Maar als ik de berichten lees, weet ik dat het goed gaat komen.