Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 41 reacties
  • 22 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Je hoeft geen apart profiel voor jouw zoon aan te maken, hoor @Ireneaar. Ik heb het gecheckt, beide nummers staan genoteerd.

Jurgen D. schreef:

….
Dat was er niet gekomen als er alleen maar gepost was op dit forum.

Dan onderschat je KPN en het KPN Forum, @Jurgen D..
Wil je gecontroleerd hebben of jullie gegevens genoteerd staan op de lijst voor de omruilactie + vergoeding van de abonnementskosten? Dan is het fijn als je de benodigde gegevens noteert in het Forum profiel en hier een seintje geeft als je dat gedaan hebt.

Oké fijn dan wacht ik jullie telefoontje af.

Ik heb ook last van dit probleem, ik heb net mijn forumprofiel ingevuld. Ik hoor graag van jullie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 22 oktober 2022

Bedankt voor het invullen van je gegevens, @Enrico schiltmeijer. Ik heb bij deze een melding voor je geregistreerd, er zal telefonisch contact met jou opgenomen worden. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 22 oktober 2022

@Jurgen D. De oplossing komt vanuit KPN en Apple niet door een rechtsbijstand verzekering.

En zulke dingen onderzoeken en bekijken kost gewoon veel tijd.

Annemarie Koppens
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Bij mij hetzelfde verhaal, iphone 11 werkt niet op 4g. Zowel het bellen als internet niet. Erg vervelend! Owja, heb ook mijn forumprofiel ingevuld. Klopt het dat kpn met Apple bezig is om alle iPhone 11 toestellen te vervangen voor een goedwerkend Apple toestel?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2022
Roos79 schreef:
B_v_loon schreef:

Wat ben ik blij dat ik eindelijk weet waar het aan ligt. 2 iphone 11, waarvan er 1 met het probleem. Betreft abonnement met 2180 als laatste cijfers. Als jullie contact met mij willen dan graag telefoonnummer met 0940 aan het eind gebruiken. 

Deze gegevens moet je in je profiel zetten en niet op het forum 

Daar staat het ook. Maar ik heb 4 nummers, en ik ben het beste bereikbaar op de 0940. En ik moet niets.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 22 oktober 2022

Hi @Annemarie Koppens! Ik zie dat je al bent aangemeld via de telefonische klantenservice. Er wordt dus zo snel mogelijk contact met je opgenomen. 

@B_v_loon ik heb je op de lijst gezet. Met het 0940 nummer als contactnummer. 

• Topper
  • 33 reacties
  • 22 oktober 2022

Toch wel erg dit. Van het continu op je telefoon kijken of je gebeld ben door kpn naar continu in je mail kijken of er al een track tracé gestuurd is voor het verzenden van de telefoon. Hoop dat we snel dit hoofdstuk kunnen afsluiten. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 22 oktober 2022
Karin Boeser schreef:

Toch wel erg dit. Van het continu op je telefoon kijken of je gebeld ben door kpn naar continu in je mail kijken of er al een track tracé gestuurd is voor het verzenden van de telefoon. Hoop dat we snel dit hoofdstuk kunnen afsluiten. 

🙈 Ik was vorige week al gebeld maar tot op dit moment nog geen track en tracé dus leg die telefoon nog maar even weg…😈

• Topper
  • 15 reacties
  • 22 oktober 2022

@Shyrin_ kan je mij een bevestiging sturen of ik op de lijst sta? We zijn alweer een dag verder. 

groet!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 22 oktober 2022
Speedmaster schreef:
Karin Boeser schreef:

🙈 Ik was vorige week al gebeld maar tot op dit moment nog geen track en tracé dus leg die telefoon nog maar even weg…😈

Waarschijnlijk op t moment dat je er net niet aan dacht even.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 22 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
KBarkruk schreef:
Bart_Z schreef:

@KBarkruk & @Lautjuh, ik heb jullie toegevoegd. Op zijn vroegst morgen krijgen jullie een sms. 

Hebben jullie nog meer informatie nodig? Zoals dat ik met een hotspot wel films op mijn laptop kan kijken maar andere dingen zoals Maps heeft ie dan veel moeite mee

Onderzoek is in volle gang @KBarkruk, verdere info is niet nodig. 

@micF, ik heb je op de lijst gezet. Zodra er weer communicatie per sms verstuurd zal worden, krijg jij dit bericht ook. 

@Jancv, om je op te kunnen nemen in de sms lijst, hebben we wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? 

@micF Dit bericht is van een maand terug?

Je staat er dus op 

En gisteren heeft men gezegd dat men nog steeds bezig was met de eerste groep bellen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 22 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

@micF En dit is gisteren ook gezegd,.

(Berichten bij elkaar voegen lukte dus niet)

• 7 reacties
  • 22 oktober 2022

Ruim twee weken geleden een sms ontvangen dat ik voor 21 okt gebeld zou worden. Vrijdagochtend contact gehad met de klantenservice en de medewerker gaf aan dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden. Ook op het forum werd aangegeven dat gisteren de laatste mensen van voor 21 okt gebeld zouden worden. Helaas tot op heden nog geen telefoontje gehad. Kunnen jullie in het systeem terug zien of er een poging gedaan is? 

Alvast hartelijk dank. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 22 oktober 2022

@Wiebe Lageveen Lees even het bericht boven de jouwe die is gisteren ochtend geplaatst hier.

De klanten service is erg slecht op de hoogte.

• Topper
  • 28 reacties
  • 22 oktober 2022
Wiebe Lageveen schreef:

Ruim twee weken geleden een sms ontvangen dat ik voor 21 okt gebeld zou worden. Vrijdagochtend contact gehad met de klantenservice en de medewerker gaf aan dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden. Ook op het forum werd aangegeven dat gisteren de laatste mensen van voor 21 okt gebeld zouden worden. Helaas tot op heden nog geen telefoontje gehad. Kunnen jullie in het systeem terug zien of er een poging gedaan is? 

Alvast hartelijk dank. 

Ik ben ook helaas nog steeds niet.. maar ben vandaag al heel de dag niet bereikbaar.. ook krijg ik geen sms van oproepen gemist.. heb mezelf proberen bellen om het zo na te kijken..

we zullen nog geduld moeten hebben.. er zijn er dus nog steeds van de eerste ronde die wachten op bericht.. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 22 oktober 2022
Tante t schreef:
Wiebe Lageveen schreef:

Alvast hartelijk dank. 

Ik ben ook helaas nog steeds niet.. maar ben vandaag al heel de dag niet bereikbaar.. ook krijg ik geen sms van oproepen gemist.. heb mezelf proberen bellen om het zo na te kijken..

we zullen nog geduld moeten hebben.. er zijn er dus nog steeds van de eerste ronde die wachten op bericht.. 

Klopt, ik ook. Het zal wel tegenzitten, dus ik wacht geduldig af. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2022
Bram_ schreef:

Hi @Annemarie Koppens! Ik zie dat je al bent aangemeld via de telefonische klantenservice. Er wordt dus zo snel mogelijk contact met je opgenomen. 

@B_v_loon ik heb je op de lijst gezet. Met het 0940 nummer als contactnummer. 

Top, dankjewel.

• Topper
  • 17 reacties
  • 22 oktober 2022
Timothy2611 schreef:
Marjo1963 schreef:

Jaaaa🤗🤗🤗 zojuist gebeld! iPhone 12 wordt opgestuurd en 3 maanden abo geld terug! Uiteindelijk een goede oplossing, dankjewel KPN 🙏

hier zit ook al tijden op te wachten, zou gebeld worden voor de 21e nog geen belletje gekregen.. 

heb al die tijd redelijk begrip gehad voor de situatie, gewoon betaald, weinig geklaagd, maar nu ben ik wel een beetje klaar met de loze beloftes..

Komt echt goed 👍 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 22 oktober 2022
Speedmaster schreef:
Karin Boeser schreef:

Welke dag gebeld?

Er waren al mensen die m binnen hadden gekregen.

komt de trac and trace via mail of link via sms?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 22 oktober 2022
PME schreef:
Speedmaster schreef:

Welke dag gebeld?

Ik ben op 13 oktober gebeld, Er is aangegeven dat de iPhone binnen 4 weken geleverd zal worden.

Dat er minimaal 1 persoon de iPhone heeft ontvangen had geloof ik te maken met de fout die er was gemaakt met het in rekening brengen van reparatiekosten wat niet terecht was.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 22 oktober 2022
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Speedmaster schreef:

Welke dag gebeld?

Ik ben op 13 oktober gebeld, Er is aangegeven dat de iPhone binnen 4 weken geleverd zal worden.

Dat er minimaal 1 persoon de iPhone heeft ontvangen had geloof ik te maken met de fout die er was gemaakt met het in rekening brengen van reparatiekosten wat niet terecht was.

Oké 

Het kan dus nog wel even duren aangezien ze jou een week geleden gebeld hebben.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 22 oktober 2022

Ik ben ook 13 oktober gebeld voor de inruil. ook nog geen track en trace. kan niet wachten. voelt net alsof ik zit te wachten tot het kerstavond/pakjesavond is. net als vroeger. Ben het niet bereikbaar zijn echt zooo zat. Vandaag ook weer moest even naar de winkel net niet genoeg geld op mn leefrekening moest dus even wat van mn spaar overmaken. je raad het al telefoon liet het afweten mensen boos achter mij in de rij. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 22 oktober 2022

Even herhaling van tip die ik gebruikt heb via dit forum: ik gebruik een oude telefoon als hotspot. Werkt prima, nadeel: twee telefoons op zak en bellen kan alleen via de hotspot telefoon. Verder werkt de iPhone dan prima (buiten de inmiddels slechte batterij) 

in afwachting van de oplossing is dit voor mij nog steeds de oplossing 

• Topper
  • 28 reacties
  • 22 oktober 2022
Peet123 schreef:

Even herhaling van tip die ik gebruikt heb via dit forum: ik gebruik een oude telefoon als hotspot. Werkt prima, nadeel: twee telefoons op zak en bellen kan alleen via de hotspot telefoon. Verder werkt de iPhone dan prima (buiten de inmiddels slechte batterij) 

in afwachting van de oplossing is dit voor mij nog steeds de oplossing 

Ook via een hotspot of wificall ben ik vandaag helaas niet bereikbaar geweest.. nog steeds geen melding van gemiste oproepen.. kan ik eventueel een tweede nummer doorgeven voor te bellen?