Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

• Nieuwkomer
  • 23 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Wil jij je volledige naam en adresgegevens nog aanvullen in jouw forum profiel, @Bar B? Een kort bericht in het topic is voldoende, om ons een seintje te geven als je dat hebt gedaan. Alvast bedankt!

Ja, dat hoop ik ook voor jullie @PME. Mijn collega gaf vrijdag aan:

Jeroen_dB schreef:

Als het goed is, gaan we de komende dagen de eerste toestellen de deur uit, richting klanten @Karin Boeser 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. @Shyrin_  Fijn dat er een betere oplossing lijkt te komen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 23 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Wil jij je volledige naam en adresgegevens nog aanvullen in jouw forum profiel, @Bar B? Een kort bericht in het topic is voldoende, om ons een seintje te geven als je dat hebt gedaan. Alvast bedankt!

Ja, dat hoop ik ook voor jullie @PME. Mijn collega gaf vrijdag aan:

Jeroen_dB schreef:

Als het goed is, gaan we de komende dagen de eerste toestellen de deur uit, richting klanten @Karin Boeser 

Ah die had ik even gemist 

• Topper
  • 23 oktober 2022

Hi,

Ik heb ooit een keer eerder gevraagd of ik op de lijst stond, en volgens mij werd verteld dat dit het geval was. Nu heb ik helemaal geen smsjes meer met updates ontvangen? Ook ben ik nog niet gebeld, ik snap dat jullie er druk mee zijn, wil alleen even zeker weten of ik niet er tussendoor geglipt ben. 

Zou iemand dat even willen checken aub?

Groetjes Cindy

Goedemorgen KPN,

ik ben afgelopen week gebeld en heb het aanbod ontvangen. Via mijn werkgever blijkt nu dat ik de 11 niet mag inruilen (zakelijk en Sim only op zelfde telefoon). Kan ik aub terug gebeld worden via nr in mijn profiel (als ik 088 nr bel krijg ik niet goede afdeling aan de telefoon), om te kijken welke mogelijkheden er nog zijn?

bvd!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 oktober 2022
Visser-Guelen schreef:

Goedemorgen KPN,

ik ben afgelopen week gebeld en heb het aanbod ontvangen. Via mijn werkgever blijkt nu dat ik de 11 niet mag inruilen (zakelijk en Sim only op zelfde telefoon). Kan ik aub terug gebeld worden via nr in mijn profiel (als ik 088 nr bel krijg ik niet goede afdeling aan de telefoon), om te kijken welke mogelijkheden er nog zijn?

bvd!

Is de telefoon van je werkgever?

En van wie is het abonnement?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 24 oktober 2022
Visser-Guelen schreef:

Goedemorgen KPN,

bvd!

Waarschijnlijk als de Sim only van je zelf is krijg je compensatie voor de afgelopen maanden.

Kwa toestel kunnen ze dan dus niks doen.

Had je wel al akkoord gegeven?

Goedemorgen KPN,

Vorige week vrijdag begreep ik dat de laatste gedupeerden die dag een telefoontje konden verwachten.

Ik behoor tot de groep van voor 6 oktober en ben nog steeds niet gebeld.

Zijn jullie nog bezig met de eerste ronde? Of gaat er wellicht iets niet goed met mijn gegevens op de lijst?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

@Giesmann11 Jij heb afgelopen vrijdag al antwoord op deze vraag gehad?

Roos79 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Er is aangegeven dat vandaag de laatsten van de mensen voor 6 oktober een eerste belpoging kunnen verwachten. Gaat om 100-150 telefoontjes die vandaag gepland staan @Giesmann11. Mocht de eerste poging geen succes opleveren, zal het in de komende periode meerdere malen nogmaals geprobeerd worden. 

@Giesmann11 Jij heb afgelopen vrijdag al antwoord op deze vraag gehad?

Het antwoord dat ik kreeg was dat ik vrijdag een telefoontje kon verwachten. Ik heb daarna niets meer gehoord. Vandaar nogmaals mijn vraag.

Vervolg op vragen: al akkoord gegeven voor omruilen/aanbod met toevoeging dat ik het nog even zou navragen. Telefoon van de werkgever (Vodafone) en kpn sim only van mijzelf. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 24 oktober 2022

@Giesmann11 in dat zelfde bericht staat dat als het die dag niet lukt dat het de periode erna nogmaals geprobeerd gaat worden net zo lang tot ze je te pakken hebben gehad.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 24 oktober 2022
Visser-Guelen schreef:

Vervolg op vragen: al akkoord gegeven voor omruilen/aanbod met toevoeging dat ik het nog even zou navragen. Telefoon van de werkgever (Vodafone) en kpn sim only van mijzelf. 

Dan moet dat omwisselen dus stop gezet gaan worden en enkel de compensatie in gang gezet worden.

Een moderator zal vandaag vast nog langs komen hier en dat oppakken.

Wel balen dat je nu dus onbereikbaar zal blijven.

Roos79 schreef:

@Giesmann11 in dat zelfde bericht staat dat als het die dag niet lukt dat het de periode erna nogmaals geprobeerd gaat worden net zo lang tot ze je te pakken hebben gehad.

Inderdaad. Er staat “nogmaals".

Bij mijn weten ben ik nog niet 1x gebeld en daarom stel ik nu deze vraag.

PME schreef:

Hoop overigens voor iedereen die intussen gebeld is dat die telefoon nu wel snel verstuurd gaat worden.

Zijn er mensen die al een aankondiging van versturen hebben of zelfs de telefoon binnen hebben?.

Ik ben vorige week dinsdag gebeld en heb geen email of iets ontvangen… zit met smart te wachten op mijn nieuwe telefoon… dit is weer frustrerend dat je niet weet wanneer je het toestel mag ontvangen 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 24 oktober 2022
CherSchouw schreef:
PME schreef:

Hoop overigens voor iedereen die intussen gebeld is dat die telefoon nu wel snel verstuurd gaat worden.

Zijn er mensen die al een aankondiging van versturen hebben of zelfs de telefoon binnen hebben?.

Ik ben vorige week dinsdag gebeld en heb geen email of iets ontvangen… zit met smart te wachten op mijn nieuwe telefoon… dit is weer frustrerend dat je niet weet wanneer je het toestel mag ontvangen 

Ergens las ik dat het dan binnen 4 weken verzonden wordt en dat je wanneer verzonden een bericht krijgt.

Verder geen bevestiging mail na het telefoontje klopt

PME schreef:

Helaas nog niet. Zit met smart te wachten. 

Ik ben overigens na het eerste contact waarin de omruil besproken werd nog 3 keer gebeld (natuurlijk allemaal gemist vanwege de slechte verbinding). Heb 1x teruggebeld maar er was blijkbaar iets niet goed gegaan. Hoop niet dat dat deze week weer doorgaat. Die tijd kan beter gebruikt worden om mensen te bellen die nog niet gebeld zijn. 

Roos79 schreef:
CherSchouw schreef:
PME schreef:

Ergens las ik dat het dan binnen 4 weken verzonden wordt en dat je wanneer verzonden een bericht krijgt.

Verder geen bevestiging mail na het telefoontje klopt

Ik ben ook zo benieuwd. Natuurlijk mag ik niet klagen want ik ben wel gebeld maar tot de nieuwe telefoon er is hebben we nog gewoon de problemen.ik hoop dat kpn kan gaan zeggen dat ze vanaf vandaag de telefoons gaan opsturen want wordt gek van het elke keer in de mail kijken met de hoop op een track tracé code. Voor de mensen die nog zitten te wachten op hun belletje vanuit kpn. Sterkte en hopelijk is voor iedereen binnenkort dit hoofdstuk afgesloten

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Bar B Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb je toegevoegd aan onze lijst.

@Cindykopp Ik heb het zojuist nog eens gecontroleerd. Je staat op de lijst.

@Visser-Guelen Dan geldt enkel de compensatie voor abonnementsgeld. Ik laat de omruil stopzetten

• Topper
  • 24 oktober 2022
Giesmann11 schreef:
Roos79 schreef:

Inderdaad. Er staat “nogmaals".

Bij mijn weten ben ik nog niet 1x gebeld en daarom stel ik nu deze vraag.

helaas.. Ik wacht ook nog op een telefoontje.. (heb me ook voor 6-10 aangemeld) en meerdere met ons denk ik.. hopelijk vandaag dat we een telefoontje krijgen! 

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022

Ook nog niks vernomen helaas …

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022

Jikes, zou iedereen gebeld zijn die op de lijst stond? Ik krijg al een poos de sms’jes maar ik heb nog geen belletje gehad van KPN.

ik ga toch niet achter t net vissen toch?

• Topper
  • 24 oktober 2022

Vanaf juni al geen 4g slecht bereik met iphone 11. Nieuwe simkaart gekregen. Toen dit forum gevonden, al 2 berichten achter gelaten in dit topic en tot de dag van vandaag geen reactie.  Hopelijk nu wel reactie.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
Rdb1988 schreef:

Vanaf juni al geen 4g slecht bereik met iphone 11. Nieuwe simkaart gekregen. Toen dit forum gevonden, al 2 berichten achter gelaten in dit topic en tot de dag van vandaag geen reactie.  Hopelijk nu wel reactie.

Vul je profiel in en meld dit daarna hier, vervolgens zal een moderator dit bevestigen en je op de lijst zetten

• Topper
  • 24 oktober 2022

Ik heb mijn profiel ingevuld en al 2 eerdere reacties in dit topic achter gelaten. Dit is mijn derde.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Rdb1988 Wat vervelend dat jij ook een slecht bereik hebt op jouw iPhone 11. Ik heb je toegevoegd aan onze lijst.