Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Forum Formulier ingevuld!! en vanochtend een melding gedaan via de klanten service.

Hopelijk word dit snel verholpen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@NvW015 Ik zie in jouw dossier dat je inderdaad vanochtend contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega het heeft doorgezet naar de juiste afdeling. ðŸ˜Š

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 24 oktober 2022

Vandaag gebeld.. met hetzelfde nieuws als de meeste, iPhone 12 deze kant op.. zou binnen 4 weken op de mat liggen, abbo kosten vanaf July worden vergoed tot het moment dat de iPhone 12 bij mij is.

iphone 11 moet retour, anders moeten je hem betalen😂. Als dit allemaal goed komt waar ik vanuit ga, vind ik dit een prima oplossing en zeer netjes opgelost. 

greetz 

• Topper
  • 12 reacties
  • 24 oktober 2022
Vikash schreef:

@Rdb1988 Wat vervelend dat jij ook een slecht bereik hebt op jouw iPhone 11. Ik heb je toegevoegd aan onze lijst. 

Dankjewel voor de reactie

• Topper
  • 20 reacties
  • 24 oktober 2022
Shyrin_ schreef:
dwesterveld schreef:

Heb eind september in dit forum een melding gemaakt van verbindingsproblemen, maar tot op heden nog geen SMS gehad noch gebeld. Krijg graag bevestiging dat ik wel op de lijst sta. Profiel is ingevuld..  

Ja, die bevestiging heb je al van ons gehad, @dwesterveld.

@Mootje1977 We hebben jouw bericht verplaatst naar dit centrale topic. Ik zie dat je vanochtend ook telefonisch contact met ons hebt opgenomen. Mijn collega heeft jouw gegevens genoteerd en toegevoegd aan onze bellijst. 

@HomeBoy Vervelend, deze onduidelijkheid! Je stond op onze bellijst en hebt daarom ook updates per SMS ontvangen, daarnaast is er via het vaste abonnement wat je bij ons hebt een klacht ingediend. Mijn collega van de afdeling Klantenreacties heeft je op basis van deze klacht gebeld en, zo begrijp ik uit de notitie, ook doorverwezen naar Simyo. 
Omdat je geen particulier KPN mobiel abonnement bij ons hebt, kunnen wij je geen oplossing aanbieden: dit zal Simyo moeten doen. 

Ik zie dat Roos79 je al verwezen heeft naar het lopende topic op het forum van Simyo. Mijn advies is om daar een berichtje te plaatsen en je gegevens door te geven zoals vermeld staat in het startbericht.

Roos79 schreef:

Bedankt voor jouw bericht, @lunaista: dat wordt gewaardeerd!

Heb mij wederom bij mijn provider Simyo gemeld.  Daar wacht men echter op KPN is de reactie. Weet niet waarop men wacht maar kan KPN aub een melding maken/goedkeuring geven richting Simyo zodat men vanuit die kant ook actie kan gaan ondernemen? Zou wel erg fijn zijn als er eindelijk vanuit Simyo ook de oplossing geboden kan worden. Bij voorbaat dank!

Beste, ik ben nog steeds niet gebeld voor een oplossing. Graag contact zoals beloofd in de SMS.

Groet Mark Stadhouders

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 24 oktober 2022
Mark Stadhouders schreef:

Beste, ik ben nog steeds niet gebeld voor een oplossing. Graag contact zoals beloofd in de SMS.

Groet Mark Stadhouders

Ik ook niet, maar wacht geduldig af. Zal wel tegenzitten... Veel klanten zijn natuurlijk niet bereikbaar. Komt goed! 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik wil me hier ook graag melden met verbindingsproblemen met m'n iPhone 11.

• Topper
  • 19 reacties
  • 24 oktober 2022
Vikash schreef:

@NvW015 Ik zie in jouw dossier dat je inderdaad vanochtend contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega het heeft doorgezet naar de juiste afdeling. ðŸ˜Š

Ik heb dit draadje lang gevolg en begin der dagen gezocht wat het probleem zou kunnen zijn. daarna in afwachtend, nu blijkt dat de toestellen worden opgeruild voor andere, hoe zit dat met een sim only? Ik bezit de iphone 11 met sim only dat ik net voor de periode van problemen ben aangegaan en zit er voor 2 jaar aan vast. worden de iphone 11 toestellen ook vergoed voor een iphone 12 met sim only (al ruime tijd in bezit). ik hoor graag een update verder heb ik niets meer vernomen van de klantenservice o.d.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Hallo allemaal,

Heb nu al twee maanden problemen met en dacht werkelijk dat het aan mijn telefoon/het netwerk of de locaties waar ik kom lag. Stond op het punt om een nieuwe telefoon te kopen. 

Ik zou ook graag gebruik willen maken van de geboden oplossing.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 24 oktober 2022
Espirito schreef:
Vikash schreef:

Ik heb dit draadje lang gevolg en begin der dagen gezocht wat het probleem zou kunnen zijn. daarna in afwachtend, nu blijkt dat de toestellen worden opgeruild voor andere, hoe zit dat met een sim only? Ik bezit de iphone 11 met sim only dat ik net voor de periode van problemen ben aangegaan en zit er voor 2 jaar aan vast. worden de iphone 11 toestellen ook vergoed voor een iphone 12 met sim only (al ruime tijd in bezit). ik hoor graag een update verder heb ik niets meer vernomen van de klantenservice o.d.

Ja ook Sim only worden op dezelfde wijze behandeld is hier al meermaals genoemd

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Eerik84 heb je gegevens genoteerd. 
@Espirito jouw gegevens heb ik ook genoteerd. En zoals @Roos79 al aangeeft, ook als je sim only klant bent, kom je in aanmerking voor een omruil naar de 12. 

@ModyK, ik wil je graag aanmelden voor de oplossing. Moet je wel even jouw profiel invullen en dan een signaaltje geven. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@ModyK, ik wil je graag aanmelden voor de oplossing. Moet je wel even jouw profiel invullen en dan een signaaltje geven. 

Beste Jeroen,

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

• Topper
  • 29 reacties
  • 24 oktober 2022
arkel005 schreef:
Mark Stadhouders schreef:

Groet Mark Stadhouders

Ik ook niet, maar wacht geduldig af. Zal wel tegenzitten... Veel klanten zijn natuurlijk niet bereikbaar. Komt goed! 

Je zou denken dat als veel klanten niet bereikbaar zijn ze juist sneller iedereen kunnen bellen voor de eerste belpoging. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2022

Ik heb ook de issues wegvallende verbindingen (iphone 11), mijn vrouw met samsung geen issues.

Hier ook sinds augustus regelmatig problemen met iPhone 11 op 4G.

Niet kunnen bellen, zelfs SMS die niet aankomt, internet niet of nauwelijks.
Maar lijkt hier (Beesd) wel vooral erg te zijn als het druk is op de A2 (als er file is).

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Hier ook een iPhone 11 gebruiker. (Simyo) KPN netwerk. Zeer regelmatig krijg ik van andere te horen niet of bereikbaar te zijn of direct voicemail. Bereik 1-2 streepjes en terug naar vliegtuig modus ook weer 4 streepjes. 

• Topper
  • 17 reacties
  • 24 oktober 2022

Mijn zoon heeft zelf een iphone 11 bij elkaar gespaard en heeft een Sim Only bij KPN lopen via mij. Hij klaagt regelmatig maar ik heb hem misschien niet altijd serieus genomen :-).. Nu ik dit lees vallen wat dingen op zijn plek. Wat moet ik nu doen om ook in het lijstje probleemgevallen te komen??

Dank alvast.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 24 oktober 2022
Frank263 schreef:

Hier ook een iPhone 11 gebruiker. (Simyo) KPN netwerk. Zeer regelmatig krijg ik van andere te horen niet of bereikbaar te zijn of direct voicemail. Bereik 1-2 streepjes en terug naar vliegtuig modus ook weer 4 streepjes. 

Je zult je dan dus moeten melden bij Simyo en dan zullen zei het verder moeten oppakken.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 oktober 2022
Timothy2611 schreef:

Vandaag gebeld.. met hetzelfde nieuws als de meeste, iPhone 12 deze kant op.. zou binnen 4 weken op de mat liggen, abbo kosten vanaf July worden vergoed tot het moment dat de iPhone 12 bij mij is.

iphone 11 moet retour, anders moeten je hem betalen😂. Als dit allemaal goed komt waar ik vanuit ga, vind ik dit een prima oplossing en zeer netjes opgelost. 

greetz 

nou mooie oplossing hopelijk hoor ik ook snel dit goede bericht!!! 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Worden Simyo gebruikers gecompenseerd via KPN of Simyo? of is het verstandig aan beide kanten het formulier in te vullen?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Hetzelfde probleem! Forumprofiel aangevuld

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 854 reacties
  • 24 oktober 2022
rjong86 schreef:

Worden Simyo gebruikers gecompenseerd via KPN of Simyo? of is het verstandig aan beide kanten het formulier in te vullen?

Moet via Simyo, zij hebben op hun forum ook een topic daarvoor

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Ook ik heb sinds begin augustus ‘22 al last van dit probleem. Geen internet, alleen met wifi anders E in beeld. problemen met bellen, gaat meteen over op de voicemail, slecht bereikbaar.

Ik word graag op de hoogte gehouden per sms/telefoon. Heb mijn gegevens achter gelaten op mijn profiel. 

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 24 oktober 2022
Karin Boeser schreef:
Roos79 schreef:
CherSchouw schreef:
PME schreef:

Hoop overigens voor iedereen die intussen gebeld is dat die telefoon nu wel snel verstuurd gaat worden.

Zijn er mensen die al een aankondiging van versturen hebben of zelfs de telefoon binnen hebben?.

Ik ben vorige week dinsdag gebeld en heb geen email of iets ontvangen… zit met smart te wachten op mijn nieuwe telefoon… dit is weer frustrerend dat je niet weet wanneer je het toestel mag ontvangen 

Ergens las ik dat het dan binnen 4 weken verzonden wordt en dat je wanneer verzonden een bericht krijgt.

Verder geen bevestiging mail na het telefoontje klopt

Ik ben ook zo benieuwd. Natuurlijk mag ik niet klagen want ik ben wel gebeld maar tot de nieuwe telefoon er is hebben we nog gewoon de problemen.ik hoop dat kpn kan gaan zeggen dat ze vanaf vandaag de telefoons gaan opsturen want wordt gek van het elke keer in de mail kijken met de hoop op een track tracé code. Voor de mensen die nog zitten te wachten op hun belletje vanuit kpn. Sterkte en hopelijk is voor iedereen binnenkort dit hoofdstuk afgesloten

Ook ik ben op 12-10 gebeld met de oplossing voor het omruilen en terugkrijgen van de verloren kosten.

Echter tot op heden niks meer gehoord over wanneer ergens in de 4 weken (nu al 12 dagen van verstrekken) de telefoon ontvangen zal worden.

Ik ben afwachtende tot het ontvangen van de vervangende telefoon, heeft iemand hem al wel ontvangen, die gebeld is?