Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022

hi,

Ik lees op tweakers: 

KPN-klanten die verbindingsproblemen ervaren met hun iPhone 11, kunnen van de provider een iPhone 12 'of een andere oplossing' krijgen.

Wat is 'die andere oplossing'? Ik ben namelijk gebeld, heb zelf al een ander toestel gekocht dus ik kreeg niks. Alleen de compensatie van het abbonementsgeld. 

Hoe zit dat? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@ModyK heb je op de lijst gezet. Zelfde geldt voor @KevinP1986 

@Ronaldvherwijnen  jouw gegevens heb ik genoteerd. 

Zou je jouw forumprofiel in willen @Decypher? Dan kunnen we ook voor jouw zoon aan de slag! 

Ik heb een sms gehad afgelopen twee weken dat kpn contact met mij zou opnemen per telefoon maar heb nog steeds niet vernomen helaas. Graag contact omdat probleem nog speelt en heb geen telefoontje

gehad. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@SvSA voor jou loopt er al een melding. @JH0610 ook voor jou loopt er al een melding.

MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

KPN-klanten die verbindingsproblemen ervaren met hun iPhone 11, kunnen van de provider een iPhone 12 'of een andere oplossing' krijgen.

Wat is 'die andere oplossing'? Ik ben namelijk gebeld, heb zelf al een ander toestel gekocht dus ik kreeg niks. Alleen de compensatie van het abbonementsgeld. 

Hoe zit dat? 

Het omruilen van de 11 voor de 12 en compensatie van abonnementsgeld. Er is geen andere zogeheten "oplossing". 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 24 oktober 2022
MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

Hoe zit dat? 

Maar als je dat toestel nog hebt dan kun je hem omruilen toch

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022
PME schreef:
MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

Hoe zit dat? 

Maar die heb ik al niet meer, reeds verkocht op marktplaats. 

Beste,

Sinds enige tijd ervaar ik problemen met mijn telefoon en de verbinding met het netwerk. Soms heb ik helemaal geen bereik, maar vaak zeer matig.

Eerst dacht ik dat dit aan mijn locatie lag, maar mijn collega's hebben wel “gewoon” bereik.

Ik heb het toestel al gereset etc. Dit zonder resultaat. Heeft iemand tips?

Toestel: Iphone 11

Simkaart: Fysiek

Admin samengevoegd met centraal topic.

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@SvSA voor jou loopt er al een melding. @JH0610 ook voor jou loopt er al een melding.

MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

Hoe zit dat? 

Het omruilen van de 11 voor de 12 en compensatie van abonnementsgeld. Er is een andere zogeheten "oplossing". 

En wat is die andere zogeheten "oplossing"?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Excuses @MartijnSo, er is geen andere "oplossing". Heb mijn eerdere bericht dan ook een edit gegeven. 

• Deelnemer
  • 24 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

Excuses @MartijnSo, er is geen andere "oplossing". Heb mijn eerdere bericht dan ook een edit gegeven. 

oke, check, van/tot wanneer wordt het abbonementsgeld dan vergoed?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 24 oktober 2022
MartijnSo schreef:
PME schreef:
MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

Hoe zit dat? 

Maar die heb ik al niet meer, reeds verkocht op marktplaats. 

Okay,die zullen wel balen dan

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2022
MartijnSo schreef:
Jeroen_dB schreef:

MartijnSo schreef:

hi,

Ik lees op tweakers: 

Hoe zit dat? 

Het omruilen van de 11 voor de 12 en compensatie van abonnementsgeld. Er is een andere zogeheten "oplossing". 

En wat is die andere zogeheten "oplossing"?

Oke, ik wacht het af. Benieuwd wanneer ik wat hoor.

Heb 2 en halve week geleden een bericht gekregen dat ik binnen 2 weken gebeld gaat worden tot nu toe nog geen telefoontje mogen ontvangen hoe zit dit ? 

Nog steeds problemen en er wordt maar niks opgelost ook nog geen abonnementsgeld terug gehad geen telefoontje helemaal niks @ kpn 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
MartijnSo schreef:
Jeroen_dB schreef:

Excuses @MartijnSo, er is geen andere "oplossing". Heb mijn eerdere bericht dan ook een edit gegeven. 

oke, check, van/tot wanneer wordt het abbonementsgeld dan vergoed?

Dat zal dan zijn tot het moment dat je ander toestel bent gaan gebruiken. 

Goedemiddag, 

Via Tweakers ben ik op dit forum terecht gekomen. Mijn vriendin heeft een iPhone 11 gehad en hsd hier sinds begin Juli ook problemen ervaren met heel slecht bereikbaar te zijn, zowel bellen als internet. Wij dachten dat dit te maken had met het toestel en hebben hierop een nieuw toestel besteld en niet meer aan dit probleem gedacht.

Nu kom ik puur per toeval dus het artikel op Tweakers tegen. Hoe kom ik erachter of het toestel van mijn vriendin bij de "slechte batch" hoort en dus in aanraking komt voor compensatie?

Met vriendelijke groet, 

Sander

• Topper
  • 24 oktober 2022
SanderGerritsen94 schreef:

Goedemiddag, 

Via Tweakers ben ik op dit forum terecht gekomen. Mijn vriendin heeft een iPhone 11 gehad en hsd hier sinds begin Juli ook problemen ervaren met heel slecht bereikbaar te zijn, zowel bellen als internet. Wij dachten dat dit te maken had met het toestel en hebben hierop een nieuw toestel besteld en niet meer aan dit probleem gedacht.

Nu kom ik puur per toeval dus het artikel op Tweakers tegen. Hoe kom ik erachter of het toestel van mijn vriendin bij de "slechte batch" hoort en dus in aanraking komt voor compensatie?

Met vriendelijke groet, 

Sander

Hi Sander,

Ik heb ook een iPhone 11 en sluit me bij je aan. Ik kwam er ook via Tweakers achter en heb ook een tijdje slechte verbinding gehad.

Groet

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemiddag, 

Met vriendelijke groet, 

Sander

Jouw vriendin heeft inmiddels al een nieuw toestel in gebruik? Als ze zich zelf meldt via de klantenservice of via het forum, kunnen we in ieder geval kijken of haar issues gerelateerd zijn aan de storing @SanderGerritsen94 

S1GNZ schreef:

Goedemiddag, 

Met vriendelijke groet, 

Sander

Hi Sander,

Ik heb ook een iPhone 11 en sluit me bij je aan. Ik kwam er ook via Tweakers achter en heb ook een tijdje slechte verbinding gehad.

Groet

Heb je de issues nog altijd @S1GNZ 

Hi allemaal, 

Ook mijn man heeft hier sinds de zomer last van, ik ben via dit forum al enige tijd op de hoogte van het probleem en heb ook verschillende keren geprobeerd te bellen. Graag zou ik ook een oplossing willen ontvangen. 

Groet Lia 

Sinds enige tijd werkt mijn Iphone 11 niet meer naar behoren.  Ik heb geen 4G meer.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

@peterpeter123 Ik heb jouw bericht naar ons centrale topic wat betreft klachten rond het bereik in combinatie met een iPhone 11.  Zou je jouw profiel kunnen invullen? Dan geef ik jouw gegevens door!

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2022

Geachte heer/mevrouw,

Ook ik las het bericht op Tweakers. Ik heb al enige tijd last van slecht telefonisch bereik (vooral in de auto). Ook loopt mijn internet geregeld vast. Ik heb een iphone 11. Kom ik in aanmerking voor compensatie?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Cindy

Waarom bellen jullie niet binnen die 2 weken jullie sturen zelf dat mailtje maar verder niks 

Biertapje3
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 24 oktober 2022
Alexandra schreef:

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Ik heb al last van problemen met bereik sinds eind juli. Uit en aanzetten hefet geen zin, in een andere telefoon doet het bereik het wel, maar via mijn eigen telefoon (iphone 11) heb ik nergens geen 4G en kan ik dus ook geen gebruik maken van mijn bundel…. Kan ik mij ergens aanmelden voor het in contact komen over dit probleem?

• Nieuwkomer
  • 24 oktober 2022

Hier ook al een tijdje problemen met de verbinding met het mobiele netwerk van KPN. 
Verbinding valt om de haverklap uit zonder dat er storingen gemeld zijn bij KPN. Zelfde probleem als bovenstaande problemen?