Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 24 oktober 2022

Weet iemand tussen welke tijden er gebeld kan worden? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 24 oktober 2022

@JeGo,  @Peter. B en @Corne Janssen jullie gegevens staan genoteerd en worden tzt gebeld met een passende oplossing.

Bliep1234 schreef:

Ben sinds eind augustus met kpn en apple. De een stuurt me door naar de ander en vice versa. We hebben geen 4 g oop mobiel. Nieuwe simkaart opnieuw opstarten en resetten. Niks helpt

ben Radeloos

Je forum naam past niet binnen onze huisregels, @Bliep1234. Als je liever een andere wenst, laat het weten.
Ik zie nog geen ingevuld forum profiel: heb jij het groen omlijnde bericht in het startbericht van dit topic gelezen?

• Topper
  • 11 reacties
  • 24 oktober 2022

@Shyrin_ 

Kunt u zien of wij op het lijstje staan om nog gebeld te worden? Het gaat mij om een toezegging van de vergoeding van de abonnementskosten van afgelopen tijd. De omruil etc. hebben wij al anders opgelost.

MVG,

Lianne 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 24 oktober 2022

@MichelleBosuitS en @Nienke Smits hartelijk dank voor jullie melding en gegevens.
Bij deze de bevestiging dat jullie gegevens genoteerd staan en er een melding geregistreerd is voor onze achterliggende afdeling. 

​​​​@Carcept ja, hoor heb je berichtjes gezien (jij de mijne intussen ook ðŸ˜…). Ik heb op het nummer van jouw vrouw een melding geregistreerd. 

Voor jullie allen geldt dat er zo snel mogelijk gebeld wordt met een passende oplossing!

• 32 reacties
  • 24 oktober 2022

Zojuist heb ik het extra nummer van mijn partner verwijderd uit mijn forumprofiel. Dit omdat ik weer terug ben van vakantie en dit alleen handig was als we de hele dag samen zouden zijn. Er is tot op heden nog geen contact opgenomen, dit mag weer via mijn eigen 06-nr.

Bedankt alvast!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ik heb mijn profiel aangepast. Hoor graag welke oplossing wordt geboden. 

Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld op dit topic. Er zou contact met me opgenomen worden, dit werd ook via SMS bevestigd. Helaas ben ik nog steeds niet gebeld.

Gr., A.L. van Kleef

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Hier helaas ook 2 iPhone 11 gebruikers in huis met verbindings problemen...  wat kan ik eraan doen of met wie moet ik contact opnemen voor het omruilen van de iPhone 11 ? 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Hier ook een iPhone 11 met internetproblemen. Ik wist niet dat er meer mensen waren die hier ook last van hebben.

Is er een mogelijkheid om in contact te komen met iemand van KPN?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 24 oktober 2022

Voor alle nieuwe mensen lees het groene vast gezette bericht.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 oktober 2022

Forumprofiel ingevuld

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 oktober 2022

Tot op heden nog niks gehoord, laatste sms op 6 oktober gekregen en daarna niks meer. Geen sms, geen telefoontje en als je de klantenservice belt willen ze hem opsturen voor reparatie.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Beste KPN,

Ik heb ook sinds juli problemen met mijn 4g. Bellen en internet werkt sinds die periode zeer slecht. Ik heb een iPhone 11 en heb een aantal maal opnieuw geconfigureerd zonder resultaat. Ik las op het forum dat dit een bekend probleem is. Kunt u dit probleem voor mij verhelpen. 
Mvg

Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Wij ervaren dezelfde problemen en hebben dat gemeld. Zag zojuist dat dit vooral gast over iphone 11 en die hebben we. Op profiel gevraagde gegevens ingevuld dus Ik neem aan dat ee bericgt krijgen hoe en wat? Gr. Jolanda Laar

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 24 oktober 2022
LianneHoHo schreef:

@Shyrin_

Kunt u zien of wij op het lijstje staan om nog gebeld te worden? Het gaat mij om een toezegging van de vergoeding van de abonnementskosten van afgelopen tijd. De omruil etc. hebben wij al anders opgelost.

Jij bent al gebeld toch, @LianneHoHo?
Ik begrijp dat het omruilen van het toestel niet van toepassing is, een vergoeding van de abonnementskosten bieden wij sowieso aan (zie ook het groen omlijnde bericht in het startbericht): dus ik verwacht niet dat je daar nog eens apart over gebeld gaat worden.
Wat is precies je vraag over de vergoeding van de abonnementskosten? 

@Idadeboer staat weer genoteerd.

@BramP4 Bedankt voor jouw bericht. Je staat niet geregistreerd als contactpersoon: wil je de contactpersoon contact laten opnemen? Dat mag ook telefonisch, via 0800 0403.

@Marianne81. en @Janneke14 bedankt voor jullie meldingen. Op basis van jullie melding en gegevens in jullie forum profiel neemt een achterliggende afdeling zo snel mogelijk contact op om een passende oplossing te bespreken. 

Zoals eerder aangegeven: 
Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2022

Ook ik heb helaas last van geen bereik met mijn iphone 11 vanaf Augustus. Ik dacht dat het aan een instelling lag die per ongeluk omgezet was tot ik op dit artikel stuitte .

Wat moet ik nu doen, want ik ben nu niet te bereiken?

• Helper
  • 41 reacties
  • 24 oktober 2022

Vandaag gebeld door KPN .

wat een nette oplossing.iPhone 12 en abonnementsgeld terug.

zeer tevreden met deze oplossing.

Dankjewel.

Cheyenne van Beek
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb ook al maanden last van geen/weinig internet en dat ie niet verbind ondanks hij dan 4G aangeeft, ik heb ook heel vaak dat ie in plaats van 4G, ‘E’ aangeeft. Hierdoor heel vaak mijn telefoon opnieuw moet opstarten om voor 1 minuut 4G te krijgen en dan springt deze weer op ‘E’

Ik heb het forumformulier ingevuld en hoop dat ook dat dit opgelost word! 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Hallo, 

Ik ervaar deze problemen ook al enkele maanden met mijn iPhone 11.

Heb mijn forum profiel ingevuld!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2022

Ook hier veel hinder ondervonden, hoop dat er spoedig een oplossing komt. Heb tijdelijk een andere telefoon geleend

Stephan05011972
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Met enige regelmaat heb ik een slechte- of niet werkende 4G verbinding met mijn iPhone 11. Dit geldt voor zowel spraak als data. Regelmatig verspringt mijn 4G naar Edge waardoor data niet- of nauwelijks mogelijk is. Daarnaast gebeurt het de laatste tijd veelvuldig bij uitgaande verbinding, dat je ‘m niet over hoort gaan of dat degene wie ik bel mij niet hoort. Wat kan hier het probleem zijn ? Hoor graag !

Admin samengevoegd met centraal topic.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2022

Mijn dochter heeft een Iphone 11 sinds augustus en heeft ook vaal problemen met het internet! Slecht tot geen bereik, wat voor school soms erg lastig is en als zij oppad gaat en ze bereikbaar moet zijn! We wisten niet waar dit aan lag en nu lees ik dat er dus meerdere mensen hier last van hebben.

Ik en mijn dochter hebben beide een abonnement bij kpn, en zelf ervaar ik ook vaak problemen met mij 4 en 5g maar ik heb een Samsung S22.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022
Ireneaar schreef:

Dankjewel.

Beste irenaar,

Mag ik vragen hoe dit geregeld en opgelost is door KPN? Is dit via dit forum verder oogepakt of bent u naar de kpn winkel zelf gegaan?

Mvg

• Helper
  • 41 reacties
  • 25 oktober 2022
Wverschuren schreef:
Ireneaar schreef:

Dankjewel.

Beste irenaar,

Mag ik vragen hoe dit geregeld en opgelost is door KPN? Is dit via dit forum verder oogepakt of bent u naar de kpn winkel zelf gegaan?

Mvg

Ik heb mij via dit forum aangemeld.Zie bericht bovenaan dit topic.

Gisteren gebeld door KPN.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2022

Ook ik heb problemen met mijn iPhone 11. Ik hoor graag wanneer dit opgelost wordt. Dit duurt te lang.

Gr. Joost