Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Wij hebben hetzelfde probleem en hebben al maanden geleden onze gegevens aan het profiel toegevoegd en hier een bericht geplaatst. Donderdag 6 oktober ontving ik van KPN de bekende sms waarin stond dat we binnen 2 weken gebeld zouden worden met een oplossing. Echter tot op heden helaas niets gehoord en twee keer met KPN helpdesk gebeld, maar zij kunnen niets meer dan een nieuwe ticket aanmaken voor de betreffende afdeling en vertellen dat we weer 10 werkdagen moeten wachten op respons. Heel vreemd.

Staan we daarom nog wel op de lijst en wanneer worden we daadwerkelijk gebeld???

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2022
edwinobl schreef:

Ik heb 6 oktober ook een sms gehad met het bericht dat ik voor 20 oktober gebeld zou worden voor een oplossing. Helaas nog geen belletje ontvangen… maar ik begrijp dat het toestel omgeruild wordt. Dat lijkt me een prima oplossing, alleen nu nog het telefoontje…

Ik heb precies hetzelfde probleem en de oplossing is nog steeds niet geboden. Ik lees nu hier dat er een IPhone 12 wordt aangeboden als vervangend toestel maar ik heb ook nog geen telefoontje gehad.

Ik heb zojuist weer naar de klantenservice gebeld. De meneer welke ik aan de lijn kreeg kon bevestigen dat een iPhone 12 wordt/is aangeboden aan ‘gedupeerden’. Hij gaat ervan uit dat wij vanzelf het telefoontje krijgen, maar durfde dit niet met zekerheid te zeggen.

Dus maar weer afwachten en anders weer bellen...

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Esmée de Jong We kunnen niet aangeven wanneer je precies gebeld gaat worden: we doen echt onze uiterste best om iedereen op korte termijn te bereiken. Koop je niks voor, maar dat is wel hoe het ervoor staat.

@Patrick Van Duijn bedankt voor jouw bericht. Het sim only abonnement is een particulier abonnement van KPN? Zo ja, wil je dit dan nog even doen? 👇🏾

Shyrin_ schreef:

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

@Mr_Jordozz Je geeft aan dat je ook bereikbaarheidsproblemen i.c.m. een iPhone 11 ervaart: ik heb je gegevens genoteerd.

LuckyAngel schreef:

Nou bel maar niet zelf je wordt niet geholpen grrrr pfffff wat een ellende

Je staat op de lijst om gebeld te worden, @LuckyAngel: zelf bellen met onze klantenservice over een passende oplossing is niet aan te raden. Een passende oplossing wordt uitsluitend aangeboden door een achterliggende afdeling die zich hier 100% mee bezig houdt. 

Shyrin_ schreef:

@Esmée de Jong We kunnen niet aangeven wanneer je precies gebeld gaat worden: we doen echt onze uiterste best om iedereen op korte termijn te bereiken. Koop je niks voor, maar dat is wel hoe het ervoor staat.

@Patrick Van Duijn bedankt voor jouw bericht. Het sim only abonnement is een particulier abonnement van KPN? Zo ja, wil je dit dan nog even doen? 👇🏾

Shyrin_ schreef:

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

@Mr_Jordozz Je geeft aan dat je ook bereikbaarheidsproblemen i.c.m. een iPhone 11 ervaart: ik heb je gegevens genoteerd.

LuckyAngel schreef:

Nou bel maar niet zelf je wordt niet geholpen grrrr pfffff wat een ellende

Je staat op de lijst om gebeld te worden, @LuckyAngel: zelf bellen met onze klantenservice over een passende oplossing is niet aan te raden. Een passende oplossing wordt uitsluitend aangeboden door een achterliggende afdeling die zich hier 100% mee bezig houdt. 

Duidelijk. Dank je wel!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 25 oktober 2022

Ja nee dit schept vertrouwen (not).

Afgelopen donderdag contact gehad alles doorlopen word ik nu gebeld met het zelfde verhaal wat ik aangaf maar order was niet geplaatst!!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
jennot schreef:

Ik heb gisteren een bericht achter gelaten en mijn forumprofiel ingevuld, alleen heb ik nog geen bevestiging gehad dat ik op de lijst sta. Zou iemand dit kunnen bevestigen?

Zeker! Bij deze: jouw gegevens staan genoteerd! Dat geldt ook voor jouw gegevens, @KTv.

Luuk g schreef:

Ik heb gister kpn gebeld en mijn imei nummer doorgeven van mijn iphone 11 alleen ik heb niks gehoord over hoelang het ongeveer zou duren voordat ik de iphone 12 kreeg en wat ik zou moeten doen met mijn iphone 11. Heeft iemand hier wel wat over te horen gekregen?

Als je gebeld bent door onze achterliggende afdeling, dan worden alle ins en out je uitgelegd. 

@Tojo3107: als je een SMS ontvangen hebt, dan sta je op onze bellijst. Opnieuw een ticket registreren is niet nodig: je wordt vanzelf gebeld door de betreffende afdeling.

GlennnZ schreef:

Ik heb zojuist weer naar de klantenservice gebeld. De meneer welke ik aan de lijn kreeg kon bevestigen dat een iPhone 12 wordt/is aangeboden aan ‘gedupeerden’. Hij gaat ervan uit dat wij vanzelf het telefoontje krijgen, maar durfde dit niet met zekerheid te zeggen.

Dus maar weer afwachten en anders weer bellen...

Vanzelf? Nee, dat gaat niet vanzelf 😣.
Mijn collega had een melding voor je moeten registreren. Op basis daarvan doen wij een aantal controles en wordt je teruggebeld door een achterliggende afdeling. Zij bieden een passende oplossing aan. 
Ik heb bij deze een melding voor jou geregistreerd, @GlennnZ. Wacht het telefoontje alsjeblieft af. Alvast bedankt!

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 25 oktober 2022

hi @Shyrin_ ,

Is het wel te zeggen welke mensen in de eerste batch van de verzending deze week zitten?

Bijvoorbeeld mensen die voor 13 oktober zijn gebeld, zitten erin zodat men er rekening mee kan houden.

• Topper
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Luuk g schreef:

Ik heb gister kpn gebeld en mijn imei nummer doorgeven van mijn iphone 11 alleen ik heb niks gehoord over hoelang het ongeveer zou duren voordat ik de iphone 12 kreeg en wat ik zou moeten doen met mijn iphone 11. Heeft iemand hier wel wat over te horen gekregen?

Als je gebeld bent door onze achterliggende afdeling, dan worden alle ins en out je uitgelegd. 

Ik heb geen informatie uitgelegd gekregen over hoelang het zou duren. Alleen dat als ik mijn imei nummer doorgaf mijn toestel kan worden omgeruild maar wanneer en hoe heb ik niet uitgelegd gekregen

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2022

Haar gegevens ingevuld!

Zojuist mijn forumprofiel aangevuld met adresgegevens en telefoonnummer. Mijn dochter heeft een iPhone 11 en ervaart ook problemen. Ik heb al een simkaart omgeruild maar dat heeft niet geholpen. Nu kwam ik toevallig dit topic tegen en ik ben bang dat ook de iPhone 11 van mijn dochter dit probleem heeft. Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen. Alvast bedankt. 

• Topper
  • 25 oktober 2022

Top.  Ben net gebeld. 🎉 

Binnen 4 weken mag ik de iPhone 12 verwachten. 

• Topper
  • 25 oktober 2022
PME schreef:

Afgelopen donderdag contact gehad alles doorlopen word ik nu gebeld met het zelfde verhaal wat ik aangaf maar order was niet geplaatst!!

O nee. 
Ik was even 10 minuten blij na alle ellende. 
Mag hopen dat alles nu goed verloopt voor iedereen. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
marcel9 schreef:

Dit komt helaas niet overeen met mijn ervaringen, ik sta keurig op de lijst en ben ook gebeld maar ik heb mijn toestel niet icm met abonnement bij KPN aangeschaft en kom dus niet in aanmerking werd mij verteld.Ik werd keurig te woord gestaan, maar uiteindelijk werd mij niks aangeboden… zelfs abonnementsgeld zou ik zelf achteraan moeten gaan bij de klantenservice.

Nu zou ik me best nog wat voor kunnen stellen dat er verschil gemaakt gaat worden tussen toestellen die via KPN geleverd zijn en niet, maar op deze manier is er totaal geen passende oplossing geboden.

Ik zal me voor de volledigheid nog eens melden bij de klantenservice, maar ik zet denk ik maar in op ontbinden van het contract. Teleurstellend, ik was tot eind juli eigenlijk tevreden klant en nu helemaal niet meer.

Hier gaat iets niet goed, @marcel9. We maken geen onderscheid waar het toestel is aangeschaft. Daarnaast kom je sowieso in aanmerking voor een teruggave van de abonnementskosten voor de periode waarin je de problemen hebt ervaren.
Je klantgegevens staan al in je forum profiel, wil je deze nog aanvullen met het imeinummer van de iPhone 11? Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

• Topper
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Hier gaat iets niet goed, @marcel9. We maken geen onderscheid waar het toestel is aangeschaft. Daarnaast kom je sowieso in aanmerking voor een teruggave van de abonnementskosten voor de periode waarin je de problemen hebt ervaren.
Je klantgegevens staan al in je forum profiel, wil je deze nog aanvullen met het imeinummer van de iPhone 11? Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

Done onder “Merk en type mobiele telefoon”

Thanks

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2022

Ik meld mij in dit topic omdat ik de problemen ervaar met mijn Iphone11 met KPN sim-only abonnement.

Ben een beetje ten einde raad, ik ben vanaf juli dit jaar al aan het bellen met de klantenservice van KPN mbt een probleem met mijn telefoon, een iphone 11. Deze schakelt steeds over naar het E netwerk (EDGE= 2G). In juli was hierover nog niets bekend.

Heb nu intussen 4 of 5 keer gebeld, ik zou al meerdere malen teruggebeld worden… niets. 

Ik betaal voor onbeperkt internet op mijn telefoon, maar kan dus sinds juli niets.. Ja, bellen en whatsapp lukt nog net. 

Nu lees ik dat dit blijkbaar een bekend probleem is, maar dat KPN contact opneemt als je op dit forum meld!

Ik wil heel graag een oplossing! neem a.u.b. contact met me op. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik meld mij in dit topic omdat ik de problemen ervaar met mijn Iphone11 met KPN sim-only abonnement.

mijn forumpfrofiel is aangepast.

• Deelnemer
  • 25 oktober 2022

Ik heb helaas ook problemen met mij iPhone 11.

Los toestel gekocht in de kpn store, en kan nu geen gebruik maken van mijn mobiele netwerk en soms heb ik gewoon geen signaal. Gebeld worden of bellen geeft ook problemen.

Dit speelt al een goede 5 of 6 weken en niemand helpt mij, ik zie dat al deze mensen hierboven wel worden geholpen!! Wat nu??

Mijn profiel is aangepast.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
Annika-H schreef:

hi @Shyrin_ ,

Is het wel te zeggen welke mensen in de eerste batch van de verzending deze week zitten?

Nee, dit is de informatie die wij op dit moment hebben, @Annika-H.

Luuk g schreef:

Ik heb geen informatie uitgelegd gekregen over hoelang het zou duren. Alleen dat als ik mijn imei nummer doorgaf mijn toestel kan worden omgeruild maar wanneer en hoe heb ik niet uitgelegd gekregen

Vreemd, @Luuk g. De iPhone 12 wordt binnen 4 weken toegestuurd. Er zit een brief, retourinstructie voor de iPhone 11 en adressticker in het pakket.

Dj1975 schreef:

Haar gegevens ingevuld!

Super, @Dj1975! Genoteerd met jouw telefoonnummer als contact telefoonnummer. 

SanderW1234 schreef:

Zojuist mijn forumprofiel aangevuld met adresgegevens en telefoonnummer. Mijn dochter heeft een iPhone 11 en ervaart ook problemen. Ik heb al een simkaart omgeruild maar dat heeft niet geholpen. Nu kwam ik toevallig dit topic tegen en ik ben bang dat ook de iPhone 11 van mijn dochter dit probleem heeft. Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen. Alvast bedankt. 

Het ingevulde telefoonnummer is van jouw dochter, @SanderW1234? Kunnen wij op dit nummer bellen of heb je dat liever op een ander contact telefoonnummer? Lees het graag even voordat ik een melding registreer.

@marcel9 ik stuur jou even een PB.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 25 oktober 2022
Stormu schreef:
PME schreef:

O nee. 
Ik was even 10 minuten blij na alle ellende. 
Mag hopen dat alles nu goed verloopt voor iedereen. 

Ik heb daarna het nummer waar ik mee gebeld ben teruggebeld.

wilde zeker weten dat het nu wel goed geregeld is en dat was het geval.

Dus let’s hope so

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @Heleen van Kempen, bedankt voor jouw bericht. We hebben deze samengevoegd met dit centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen. 
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt. Alvast bedankt!

@Jochem97Vermeulen en @Stanley23 jullie gegevens staan genoteerd!

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2022

Ik heb ook een I phone 11 en heb verschillende malen contact gezocht. Dacht dat het aan mij lag of aan internet in de omgeving dat  ik ineens geen internet  heb. Er zit in i phone 11 meerdere fouten, ik oan mijn i phone ook niet op mijn autosysteem aansluiten en sommige andere i phone 11 wel dit is al vanaf het begin.

dus dat er fouten in dit systeem zitten wordt duidelijk.

wil graag een reaktie en duidelijkheid of ik in aanmerking kom voor andere i phone.

erger me al een tijdje hieraan. 

• Deelnemer
  • 25 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

Goedemiddag @Heleen van Kempen, bedankt voor jouw bericht. We hebben deze samengevoegd met dit centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen. 
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt. Alvast bedankt!

@Jochem97Vermeulen en @Stanley23 jullie gegevens staan genoteerd!

Oké fijn. Bedankt.

Kan ik op een ander nummer getelefoneerd worden? Aangezien mijn huidige nummer op de 11 soms geen telefoontjes doorlaat en ik dit niet wil missen.

• Nieuwkomer
  • 25 oktober 2022

Goedemiddag beste,

Afgelopen donderdag ben ik gebeld met het fijne nieuws dat ik de iPhone 12 opgestuurd krijg. Nu heb ik na het gesprek nooit een bevestigings e-mail o.i.d ontvangen.

Wanneer je de iPhone 12 opgestuurd krijgt, ontvang je via jullie dan een e-mail?

Met vriendelijk groet,

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Zij schreef:

Ik heb ook een I phone 11 en heb verschillende malen contact gezocht. Dacht dat het aan mij lag of aan internet in de omgeving dat  ik ineens geen internet  heb. Er zit in i phone 11 meerdere fouten, ik oan mijn i phone ook niet op mijn autosysteem aansluiten en sommige andere i phone 11 wel dit is al vanaf het begin.

dus dat er fouten in dit systeem zitten wordt duidelijk.

wil graag een reaktie en duidelijkheid of ik in aanmerking kom voor andere i phone.

erger me al een tijdje hieraan. 

Hallo @Zij,