Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
JB06 schreef:

Goedemiddag beste,

Afgelopen donderdag ben ik gebeld met het fijne nieuws dat ik de iPhone 12 opgestuurd krijg. Nu heb ik na het gesprek nooit een bevestigings e-mail o.i.d ontvangen.

Wanneer je de iPhone 12 opgestuurd krijgt, ontvang je via jullie dan een e-mail?

Met vriendelijk groet,

Je kunt er nu vanuit gaan dat de iPhone 12 jouw kant op komt. De eerste batches iPhones zijn reeds verstuurd. Als je gebeld bent en akkoord hebt gegeven komt de telefoon spoedig jouw kant op. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 25 oktober 2022
JB06 schreef:

Goedemiddag beste,

Afgelopen donderdag ben ik gebeld met het fijne nieuws dat ik de iPhone 12 opgestuurd krijg. Nu heb ik na het gesprek nooit een bevestigings e-mail o.i.d ontvangen.

Wanneer je de iPhone 12 opgestuurd krijgt, ontvang je via jullie dan een e-mail?

Met vriendelijk groet,

Nee,

Erg vervelend vooral omdat ik vandaag voor 2e keer gebeld werd waaruit bleek dat er geen bestelling was gedaan bij eerste contact 

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022

Hallo moderator @Shyrin_ 

Hierbij een seintje: Het klopt dat ik KPN Mobiel Prepaid heb. Hoewel ik ook problemen ervaar met de KPN Prepaid app, is het mij wel gelukt om mijn 06-nummer te koppelen aan mijn KPN ID.

Kunt u nu wel bevestigen dat ik word gebeld voor een oplossing in verband met mijn internet- / netwerk- / bereikbaarheidsproblemen met mijn iPhone 11 in combinatie met KPN Mobiel (particuliere klant)?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022

Kunnen jullie mij een link sturen naar een forum profiel of aangeven waar ik die kan invullen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Zij schreef:

Kunnen jullie mij een link sturen naar een forum profiel of aangeven waar ik die kan invullen?

@Zij forumprofiel

• 16 reacties
  • 25 oktober 2022

@Shyrin_  Zojuist heb ik uw naam toegevoegd aan mijn vorige reactie.

• 7 reacties
  • 25 oktober 2022

Tot mijn grote verbazing ontvang ik zonet de volgende sms:

”Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN”

Ik heb, nu bijna drie weken geleden, ook al de SMS ontvangen dat ik voor 21 okt teruggebeld zou worden. Dit kon helaas niet waar gemaakt worden. Ook de belofte die afgelopen vrijdag door de medewerker gedaan werd dat de overige mensen van deze lijst teruggebeld zouden worden, werd niet nagekomen.

Ik snap heel goed dat het druk is en het volkomen logisch is dat we hier even geduld voor moeten hebben, maar ik wil graag weten waar ik nu aan toe ben. Word ik nu daadwerkelijk deze gebeld? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Willig schreef:

Alle moderators lezen mee, het is niet nodig om iemand te taggen/mentionen. Zoals ook in het gepinde bericht valt te lezen. Zodra er duidelijkheid is over prepaid in combinatie met een iPhone 11 zal je geïnformeerd worden. @Willig 

Wiebe Lageveen schreef:

”Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN”

Ik heb, nu bijna drie weken geleden, ook al de SMS ontvangen dat ik voor 21 okt teruggebeld zou worden. Dit kon helaas niet waar gemaakt worden. Ook de belofte die afgelopen vrijdag door de medewerker gedaan werd dat de overige mensen van deze lijst teruggebeld zouden worden, werd niet nagekomen.

Ik snap heel goed dat het druk is en het volkomen logisch is dat we hier even geduld voor moeten hebben, maar ik wil graag weten waar ik nu aan toe ben. Word ik nu daadwerkelijk deze gebeld? 

Ik begrijp heel goed dat je langzaam aan het vertrouwen aan het verliezen bent. De informatie die vrijdag door mij (ik was de moderator van de belofte) verstrekt is, was gebaseerd op de toen voorhanden informatie. In het weekend is bij een extra check gebleken dat er toch klanten door net waren gevallen. Vandaar dat je nu deze sms hebt ontvangen. Je zult nu echt binnen een week gebeld gaan worden voor de omruil. 

• Helper
  • 27 reacties
  • 25 oktober 2022

Ik zit in de eerste groep en heb alle berichten tot 6 oktober ontvangen. Maar ik ben nog steeds niet gebeld geworden en heb ook vandaag geen sms ontvangen!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Beste,

ik vond het al zo vreemd dat ik steeds last had van trage verbinding met mijn iphone 11.

ik hoor graag of het ook van toepassing is voor mij.

• 32 reacties
  • 25 oktober 2022
Sven_ schreef:

Ik zit in de eerste groep en heb alle berichten tot 6 oktober ontvangen. Maar ik ben nog steeds niet gebeld geworden en heb ook vandaag geen sms ontvangen!

Ook ik zat in de eerste groep voor 6 oktober. Ik heb vandaag geen sms ontvangen en ik ben ook nog niet gebeld!

Helaas hier hetzelfde probleem! WIFI pakt m’n telefoon zelden terwijl op andere apparaten hier thuis de WIFI het wel voluit doet. Daarnaast mis ik verschillende berichten via whatsapp of ik krijg ze veel later binnen. Af en toe wanneer ik moet bellen gaat hij helemaal niet over en ik begrijp ook van mensen dat ze mij met regelmaat niet kunnen bellen…. Graag zou ik ook op de bel lijst willen komen te staan want wat een ellende! 

• Topper
  • 36 reacties
  • 25 oktober 2022
Idadeboer schreef:
Sven_ schreef:

Ook ik zat in de eerste groep voor 6 oktober. Ik heb vandaag geen sms ontvangen en ik ben ook nog niet gebeld!

Ik behoor ook tot de eerste groep en heb ook geen sms ontvangen en ben niet gebeld! Gaat dit wel goed?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Martberg ik heb je gegevens genoteerd. 

Eprillios
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Beste allemaal,

Via de telefonische klantenservice ben ik gewezen op dit forumtopic. Ik had al langer last van merkwaardige problemen met mijn iPhone 11 in combinatie met een KPN-abonnement. Zo bleek ik gebeld te worden door mensen, zonder daar weet van te hebben (ook niet door meldingen over een gemiste oproep). Visual Voicemail werkte ook niet helemaal vlekkeloos. Ik hoop dat een vervangend toestel het beter doet op het netwerk van KPN.

Alvast bedankt!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Alicialeeftink voor jou is ook een melding aangemaakt.  Zelfde geldt voor @Eprillios 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2022

kik heb grote problemen met het netwerk KPN met mijn iPhone 11 sinds aantal maanden. Met mijn iPhone XR op mijn andere nummer heb kik dit probleem. Ik hoor en zie dat dit bij meerdere personen problemen geeft. graag reactie.

Admin: Samengevoegd met bestaand topic. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • 6908 reacties
  • 25 oktober 2022

@PLVS Welkom op het forum. 

Ik heb je topic samengevoegd met het bestaande topic. 

Als je nog niet op de lijst staat, zou je dan voor mij je forumprofiel kunnen invullen. 

En zou je hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

• Topper
  • 33 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
JB06 schreef:

Goedemiddag beste,

Met vriendelijk groet,

Je kunt er nu vanuit gaan dat de iPhone 12 jouw kant op komt. De eerste batches iPhones zijn reeds verstuurd. Als je gebeld bent en akkoord hebt gegeven komt de telefoon spoedig jouw kant op. 

Ik ben heel blij dat ik lees dat er nu een eerste batches opgestuurd zijn. Dat geeft een mens hoop. Nu hopen dat we snel de track tracé krijgen. Dank kpn voor deze boodschap

Ik heb ook problemen hiermee. Heb sowieso al 3 maanden amper tot geen bereik. Schandalig. Hoop dat het snel opgelost word.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Sinds begin september 2022 heb ik problemen met mijn 4G verbinding op mijn iPhone 11 icm KPN abo. Ik kan dan niet bellen; ook krijg ik geregeld de opmerking dat iemand mij heeft proberen te bellen maar dat ze mij niet konden bereiken. Internetverbinding is vaak slecht en/of traag, soms helemaal niet beschikbaar/offline (uiteraard wanneer wifi niet beschikbaar is). Ik dacht eerst dat het te maken kon hebben met mijn locatie op dat moment maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ook vaak verbindingsproblemen met WhatsApp. Is er hier een oplossing voor?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2022

ik heb mijn forum profiel ingevuld

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. Graag reageren in het bestaande topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Rudi Boshuizen, @Rhyence jullie gegevens zijn doorgezet voor de oplossing. 

@PLVS voor jou is al telefonisch eerder vandaag een melding aangemaakt. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 25 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
Willig schreef:

Alle moderators lezen mee, het is niet nodig om iemand te taggen/mentionen. Zoals ook in het gepinde bericht valt te lezen. Zodra er duidelijkheid is over prepaid in combinatie met een iPhone 11 zal je geïnformeerd worden. @Willig 

Wiebe Lageveen schreef:

Ik begrijp heel goed dat je langzaam aan het vertrouwen aan het verliezen bent. De informatie die vrijdag door mij (ik was de moderator van de belofte) verstrekt is, was gebaseerd op de toen voorhanden informatie. In het weekend is bij een extra check gebleken dat er toch klanten door net waren gevallen. Vandaar dat je nu deze sms hebt ontvangen. Je zult nu echt binnen een week gebeld gaan worden voor de omruil. 

Wat mij zorgen baarde is dat ik donderdag alles heb doorlopen telefonisch en vandaag doodleuk weer gebeld waaruit bleek dat de telefoon niet besteld was voor mij.

Als het goed is ik herhaal ALS het goed is nu wel.

Ik heb ook een iPhone 11 en heb ook last van deze problemen en zou graag in aanmerking komen met compensatie.