Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 36 reacties
  • 26 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
Giesmann11 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Ik heb het voor jullie gecheckt @Sven_ & @Giesmann11. Ik kan bevestigen dat jullie op de lijst staan en alle gegevens zijn bij ons bekend. Waarom jullie nog niet gebeld zijn durf ik zo in de avond niet te zeggen. Ik kan jullie beloven dat jullie nog gebeld gaan worden om ook voor jullie de 11 om te gaan ruilen voor een 12. 

Hoi Jeroen,

Heb je hier op dit moment meer inzicht in? 

Is iets fout gelopen, is inmiddels hersteld. Excuses! Ik ben mij er terdege van bewust dat je al geruime tijd wacht op een oplossing. 

MirM schreef:

Via een collega op dit forum gewezen. Mijn vrouw heeft een Iphone 11 en al enige tijd last van verlies van verbindingen. Verschillende opties geprobeerd maar mocht niks uitmaken. (profiel is van mijn vrouw).

Gegevens genoteerd en doorgezet. @MirM 

Top! Dus ik behoor nog steeds tot de eerste groep en zal spoedig worden gebeld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

Beste,

Zoals velen hier met IPhone 11 Pro problemen, behoor ik ook tot deze groep. Sinds een aantal maanden enorm veel verbindingsproblemen gehad. Ook ik ben door bekenden op dit forum gewezen en mij hier aangemeld. Hoor graag van jullie. Groet Eelco

• 32 reacties
  • 26 oktober 2022

Zojuist gebeld! We wachten af 🍀

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 854 reacties
  • 26 oktober 2022
Stekie schreef:

Beste,

Zoals velen hier met IPhone 11 Pro problemen, behoor ik ook tot deze groep. Sinds een aantal maanden enorm veel verbindingsproblemen gehad. Ook ik ben door bekenden op dit forum gewezen en mij hier aangemeld. Hoor graag van jullie. Groet Eelco

Een 11 of een 11 Pro..? Alleen de 11 heeft deze problemen, de 11 Pro werkt normaal. Heb jij problemen met een 11 Pro dan zal je een eigen topic moeten maken en uit zoeken wat het probleem is

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Stekie schreef:

Beste,

Hallo @Stekie, als ik het nummer uit jouw profiel bekijk, zie ik daar een iPhone 12 bij staan. Begrijp dat je wel gebruik maakt of hebt gemaakt van een 11 de afgelopen maanden? 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik heb ook al maanden last van het geen bereik probleem. Heb mijn nummer gekoppeld in mijn account. Wacht jullie bericht af.

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022

Kan een moderator bevestigen dat ik op de lijst sta om gebeld te worden, m.b.t. iPhone 11 verbindingsproblemen 4g als klant van KPN? Telefoonnummer en naam- en adresgegevens zijn ingevuld in mijn profiel. 

Dit begint nu toch behoorlijk frustrerend te worden. Drie maanden geleden het eerste contact gehad met KPN klantenservice omtrent dit probleem. In de tussentijd vijf telefoongesprekken verder, waarbij er drie keer is toegezegd dat ik zou worden teruggebeld binnen een paar werkdagen. Elke keer is dit niet gebeurd. Met veel geduld nog langer afgewacht en toen op 6-okt de sms mogen ontvangen, zoals vele hier lees ik, met het bericht dat ik binnen twee weken wordt gebeld. Wéér is dit niet gebeurd. 

• 1 reactie
  • 26 oktober 2022

Hier ook al langere tijd zelfde probleem met mijn iphone11.

gaf mijn telefoon en iOS al de schuld maar blijkt dus een algemeen probleem met KPN en iphone11.

ik denk nu al twee maanden dit probleem en heel veel frustratie!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:
Stekie schreef:

Beste,

Hallo @Stekie, als ik het nummer uit jouw profiel bekijk, zie ik daar een iPhone 12 bij staan. Begrijp dat je wel gebruik maakt of hebt gemaakt van een 11 de afgelopen maanden? 

@Jeroen_dB  iPhone 12 is telefoon van mijn dochter. Gekocht bij MM onder mijn profiel, dat klopt. iPhone 11 Pro is mijn privé nummer. Dus ja, gewoon in gebruik de laatste jaren. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jij staat op de lijst @Br93. Op 6 oktober is er telefonisch een melding aangemaakt. 

LiDe schreef:

Ik heb ook al maanden last van het geen bereik probleem. Heb mijn nummer gekoppeld in mijn account. Wacht jullie bericht af.

Je hebt een 11 cijferig telefoonnummer in jouw profiel gezet. @LiDe 

Stekie schreef:
Jeroen_dB schreef:
Stekie schreef:

Beste,

Hallo @Stekie, als ik het nummer uit jouw profiel bekijk, zie ik daar een iPhone 12 bij staan. Begrijp dat je wel gebruik maakt of hebt gemaakt van een 11 de afgelopen maanden? 

@Jeroen_dB  iPhone 12 is telefoon van mijn dochter. Gekocht bij MM onder mijn profiel, dat klopt. iPhone 11 Pro is mijn privé nummer. Dus ja, gewoon in gebruik de laatste jaren. 

Helder verhaal. Ik heb jouw gegevens doorgezet. @Stekie 

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022

@Jeroen_dB ik mag toch hopen dat er al eerder dan 6-okt een telefonische melding is gemaakt van mijn probleem? Heeft dit nog invloed op tot welke groep ik behoor en met welke prioriteit er met mij contact wordt opgenomen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Tromp1011 gegevens zijn doorgezet. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Br93 schreef:

@Jeroen_dB ik mag toch hopen dat er al eerder dan 6-okt een telefonische melding is gemaakt van mijn probleem? Heeft dit nog invloed op tot welke groep ik behoor en met welke prioriteit er met mij contact wordt opgenomen?

Je hoort nog altijd tot de eerste groep met de melding die op 6 oktober is doorgezet naar de technici. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 26 oktober 2022

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Goed dat je dit meldt @RemyZ. Gaan we laten uitzoeken. 

• Topper
  • 16 reacties
  • 26 oktober 2022

Ik heb nu al drie keer die voorwaardentest moeten doen. Is mijn iphone 12 nu al onderweg want gister hoorde ik dat hij onderweg was en ik hoor nu net dat ik opnieuw de voorwaarden moet doen voordat hij kan worden opgestuurd.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 oktober 2022

@Jeroen_dB

Ik heb het nummer aangepast. Was een typ foutje inderdaad. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 26 oktober 2022
Luuk g schreef:

Ik heb nu al drie keer die voorwaardentest moeten doen. Is mijn iphone 12 nu al onderweg want gister hoorde ik dat hij onderweg was en ik hoor nu net dat ik opnieuw de voorwaarden moet doen voordat hij kan worden opgestuurd.

Puinhoop 

• Topper
  • 16 reacties
  • 26 oktober 2022
PME schreef:
Luuk g schreef:

Puinhoop 

Nog al

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 26 oktober 2022
Luuk g schreef:
PME schreef:
Luuk g schreef:

Puinhoop 

Nog al

Totaal geen vertrouwen dat het nu geregeld is.

Bleek gisteren na 2e keer contact dat telefoon niet in bestelling stond..

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022
Luuk g schreef:

Wat voor voorwaardentest? 

Je zou toch zeggen dat het niet zo moeilijk moet zijn. 

Na het telefonisch contact maken ze een bestelling aan die de volgende dag verstuurd word, maar blijkbaar is dat toch anders 😐

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@LiDe juiste nummer en gegevens zijn nu genoteerd. 

• Topper
  • 16 reacties
  • 26 oktober 2022
Vaas87 schreef:
Luuk g schreef:

Na het telefonisch contact maken ze een bestelling aan die de volgende dag verstuurd word, maar blijkbaar is dat toch anders 😐

De “voorwaardentest” is dat je duidelijk ja moet antwoorden op vragen

• Topper
  • 18 reacties
  • 26 oktober 2022
Luuk g schreef:
Vaas87 schreef:
Luuk g schreef:

Telefonisch gedaan afgelopen vrijdag. Ben dus benieuwd. 
Volgens mij is er nog niemand die een telefoon heeft ontvangen die telefonisch benaderd is ofwel?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 26 oktober 2022
Vaas87 schreef:
Luuk g schreef:
Vaas87 schreef:
Luuk g schreef:

Telefonisch gedaan afgelopen vrijdag. Ben dus benieuwd. 
Volgens mij is er nog niemand die een telefoon heeft ontvangen die telefonisch benaderd is ofwel?

In de eerste week gebeld maar nog geen telefoon ontvangen..