Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Wouter2342
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 oktober 2022

Zou iemand kunnen bevestigen dat ik ook op de lijst sta?

Heb al meerdere malen gebeld (gisteren ook nog eens), Klantenservice zei dat ik zelfde dag nog gebeld zou worden (niks gehoord).

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 27 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:

Oke bedankt. Op welke termijn kan ik iets te horen krijgen? Of kan ik een telefoontje verwachten? 
hoor het graag. Bedankt voor de moeite alvast. 

Goedemorgen @Lisannex25lvh. Mijn collega heeft jouw gegevens en terugkoppeling doorgezet, ik verwacht dat je opnieuw gebeld gaat worden. Over binnen welke termijn kan ik niets roepen: even afwachten, alsjeblieft.

Niet nu ineens wel, @DennisFRL: over de situatie van @Bassiecfyc heeft mijn collega intern navraag gedaan.
De iPhone 11 waar men issues mee ondervindt, moet retour gestuurd worden. Kan dat niet, dan kunnen we het toestel niet omruilen voor een iPhone 12. We bieden dan uitsluitend een vergoeding van de abonnementskosten aan.

@Iphone 11 verbindingsproblemen, @celine05  gegevens staan genoteerd. 

@Cat-75 je gegevens staan op onze bellijst en onze achterliggende afdeling zal opnieuw proberen te bellen om een passende oplossing aan te bieden.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 27 oktober 2022

@pvanluyk1 Ik zie een akkoord voor de omruilactie, dus dat staat goed genoteerd. Als je binnen 4 weken na het telefoontje nog niets ontvangen hebt, horen we het graag van je.

@Benno Blindenbach fijn dat je een toestel hebt kunnen lenen: vanaf wanneer heb je deze in gebruik? En welke problemen ondervond jij precies, met jouw iPhone 11?

@Wouter2342 👇🏾

Wouter2342 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Wouter2342 ik heb jouw gegevens genoteerd. je gaat mee in het oplossingsproces. 

Top dankjewel, tot op heden nog niks gehoord. Maar zal nog komen dus

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Ben 14 dagen geleden gebeld over het omruilen en de compensatie. Helaas net als meerdere mensen heb ik nog geen bericht in de mail over het ontvangen van de Iphone 12. Nu lees ik in het bericht #1622717 

dat er deze week 600-650 toestellen verzonden gaan worden.

Ik snap dat het wellicht vervelend is om zoveel vragen te krijgen, maar is er te achterhalen en/of wanneer ik ook de pakketbezorger kan verwachten?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 oktober 2022

Ik heb meerdere malen voorbij zien komen dat de gedupeerde een Iphone 12 als oplossing ontvangen. Echter moet de Iphone 11 wel worden ingeleverd. Geldt het inleveren ook voor de klanten die de telefoon al volledig hebben afbetaald?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 854 reacties
  • 27 oktober 2022
Jair_g schreef:

Ik heb meerdere malen voorbij zien komen dat de gedupeerde een Iphone 12 als oplossing ontvangen. Echter moet de Iphone 11 wel worden ingeleverd. Geldt het inleveren ook voor de klanten die de telefoon al volledig hebben afbetaald?

Ja, sterker nog, ook als je het toestel niet via KPN hebt gekocht kan je gebruik maken van deze omruil actie mits je verbindingsproblemen hebt

Shyrin_ schreef:

@pvanluyk1 Ik zie een akkoord voor de omruilactie, dus dat staat goed genoteerd. Als je binnen 4 weken na het telefoontje nog niets ontvangen hebt, horen we het graag van je.

@Benno Blindenbach fijn dat je een toestel hebt kunnen lenen: vanaf wanneer heb je deze in gebruik? En welke problemen ondervond jij precies, met jouw iPhone 11?

@Wouter2342 👇🏾

Wouter2342 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Wouter2342 ik heb jouw gegevens genoteerd. je gaat mee in het oplossingsproces. 

@Shyrin_, ik heb je een privé-bericht gestuurd

Forum|alt.badge.img
Speedmaster schreef:
Jair_g schreef:

Ja, sterker nog, ook als je het toestel niet via KPN hebt gekocht kan je gebruik maken van deze omruil actie mits je verbindingsproblemen hebt

Dat is fijn, tegen mij werd eerst gezegd van wel ,toen van niet en nu blijkt het wel zo te zijn. 
Wel zo fijn deze omruilactie. 

Hopelijk verloopt het bij iedereen goed en snel zodat de problemen snel worden opgelost.
Ik ben benieuwd!

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 oktober 2022
Lisannex25lvh schreef:
Speedmaster schreef:
Jair_g schreef:

Dat is fijn, tegen mij werd eerst gezegd van wel ,toen van niet en nu blijkt het wel zo te zijn. 
Wel zo fijn deze omruilactie. 

Hopelijk verloopt het bij iedereen goed en snel zodat de problemen snel worden opgelost.
Ik ben benieuwd!

Maar als er afwisselende antwoorden worden gegeven wil ik toch liever meer duidelijkheid.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022
marceltervoert schreef:

Ben 14 dagen geleden gebeld over het omruilen en de compensatie. Helaas net als meerdere mensen heb ik nog geen bericht in de mail over het ontvangen van de Iphone 12. Nu lees ik in het bericht #1622717 

dat er deze week 600-650 toestellen verzonden gaan worden.

Ik snap dat het wellicht vervelend is om zoveel vragen te krijgen, maar is er te achterhalen en/of wanneer ik ook de pakketbezorger kan verwachten?

Binnen 4 weken en je ontvangt pas bericht als het toestel onderweg is.

Heb je na 4 weken nog niks ontvangen na akkoord geven moest je je hier weer melden werd net boven je neergezet.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 27 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

@Wouter2342 👇🏾

Wouter2342 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@shyrin_schreef Kunt u voor mij kunnen kijk of er ook een akkoord staat voor het inruilen van mijn iphone 11. Ik ben namelijk iets langer dan 2 weken geleden gebeld.

dankjewel 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Ik zit ook met een verbindingsprobleem. Soms loopt mijn hele iphone 11 ervan vast. super irritant. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 27 oktober 2022
marceltervoert schreef:

Hi, @marceltervoert nee, dat is niet te achterhalen en gaan we ook niet per individuele klant uitzoeken.
Na het telefoontje streven wij er naar om het toestel binnen 4 weken af te leveren. Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie waar we per klant - handmatig - mee aan de slag moeten.
Ik lees ook berichten waar het niet helemaal vlekkeloos gaat, die berichten nemen we intern als signaal mee en proberen wij daar waar mogelijk zsm op te lossen. 

Benno Blindenbach schreef:

Liever geen ongevraagde PB's sturen, @Benno Blindenbach. We handelen alles het liefst zoveel mogelijk openbaar af en als een moderator vrij/ ziek is blijven privéberichten onnodig lang liggen. Wil jij jouw reactie hier plaatsen alsjeblieft?

Jair_g schreef:

... Geldt het inleveren ook voor de klanten die de telefoon al volledig hebben afbetaald?

Ja, dat geldt ook voor die klanten, @Jair_g.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7091 reacties
  • 27 oktober 2022

Als je gebeld bent, mag je er vanuit gaan dat het toestel binnen 4 weken afgeleverd wordt, @Yordali

charriep schreef:

Ik zit ook met een verbindingsprobleem. Soms loopt mijn hele iphone 11 ervan vast. super irritant. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet

Welke problemen ervaar je precies, @charriep?

Shyrin_ schreef:
marceltervoert schreef:

Hi, @marceltervoert nee, dat is niet te achterhalen en gaan we ook niet per individuele klant uitzoeken.
Na het telefoontje streven wij er naar om het toestel binnen 4 weken af te leveren. Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie waar we per klant - handmatig - mee aan de slag moeten.
Ik lees ook berichten waar het niet helemaal vlekkeloos gaat, die berichten nemen we intern als signaal mee en proberen wij daar waar mogelijk zsm op te lossen. 

Benno Blindenbach schreef:

Liever geen ongevraagde PB's sturen, @Benno Blindenbach. We handelen alles het liefst zoveel mogelijk openbaar af en als een moderator vrij/ ziek is blijven privéberichten onnodig lang liggen. Wil jij jouw reactie hier plaatsen alsjeblieft?

Jair_g schreef:

... Geldt het inleveren ook voor de klanten die de telefoon al volledig hebben afbetaald?

Ja, dat geldt ook voor die klanten, @Jair_g.

@Shyrin_  De problemen begonnen de laatste week van juli, vooral onderweg. Mijn navigatie gaf aan geen internetverbinding te hebben. Soms gaf de telefoon aan wel 4g te hebben, maar geen internetverbinding, maar meestal kreeg ik een “E” in het scherm bij de verbinding. Ik gebruik de telefoon zowel zakelijk (fysieke sim) als privé (e-sim). In eerste instantie leek het te helpen om datagebruik te switchen tussen de abonnementen maar uiteindelijk hielp het niets. Ik heb ook geprobeerd de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar ook zonder resultaat. Nu heb ik sinds begin augustus een leentoestel van mijn werk (iPhone XR), deze heeft de problemen niet.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 oktober 2022

Ik ben vorige week vrijdag gebeld met het nieuws dat mijn 11 gewisseld gaat worden voor een 12. 
Alle stappen doorlopen en afgehandeld. Maar heb hier geen bevestiging oid van ontvangen. Is dit bij iedereen? Of gewoon (weer/nog steeds) wachten. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 854 reacties
  • 27 oktober 2022
Joepk schreef:

Ik ben vorige week vrijdag gebeld met het nieuws dat mijn 11 gewisseld gaat worden voor een 12. 
Alle stappen doorlopen en afgehandeld. Maar heb hier geen bevestiging oid van ontvangen. Is dit bij iedereen? Of gewoon (weer/nog steeds) wachten. 

Dat, gewoon wachten….🙈

• Topper
  • 20 reacties
  • 27 oktober 2022

Beste deelnemers, ik zie ruim 5000 meldingen op dit forum, hoe lang speelt dit nu al ? Het is toch tranen 😢 trekkend om te constateren dat KPN al maanden z’n abonnees in de steek laat, als de oorzaak duidelijk is hoeft allemaal niet zo lang te duren, KPN neem jullie verantwoordelijkheid en los dit op, schaamteloos hoe het er nu aan toe gaat 😡 ik denk dat het tijd wordt om dit onder de aandacht te gaan brengen bij de consumenten programma’s op tv, heeft iemand daar ervaring mee??

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Gegevens ingevuld hoop dat het probleem opgelost kan worden. 

ik heb al maanden super slecht bereik geen 4g en telefoon aan en uit moeten zetten voor ik weer netwerk heb. Soms handmatig zoeken naar netwerk. Hierover gebeld en deze geven aan dat het tijdelijke storing was. 
@Forum kpn 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022

@Wilier Misschien de begin post met updates lezen.

Dan zie je dat KPN niet stil zit en samen met Apple een oplossing heeft bedacht.

Dus even die stappen nemen die in de eerste post genoemd zijn en dan wordt ook jij tzt gebeld

@Joepk Binnen 4 weken na akkoord  ontvang je het toestel en wanneer onderweg krijg je een bericht.

Dat is hier al meermaals genoemd afgelopen berichten.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 oktober 2022

Zou er een moderator kunnen bevestigen of ik ook al op de lijst sta? :)

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022
DevenyK schreef:

Zou er een moderator kunnen bevestigen of ik ook al op de lijst sta? :)

Heb jij een seintje gegeven dat jij je gegevens in je profiel had gezet?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 27 oktober 2022
Wilier schreef:

Beste deelnemers, ik zie ruim 5000 meldingen op dit forum, hoe lang speelt dit nu al ? Het is toch tranen 😢 trekkend om te constateren dat KPN al maanden z’n abonnees in de steek laat, als de oorzaak duidelijk is hoeft allemaal niet zo lang te duren, KPN neem jullie verantwoordelijkheid en los dit op, schaamteloos hoe het er nu aan toe gaat 😡 ik denk dat het tijd wordt om dit onder de aandacht te gaan brengen bij de consumenten programma’s op tv, heeft iemand daar ervaring mee??

Pffffffff😒

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2022

Goedemiddag,

Hier ook problemen met de 4G verbinding op mijn iPhone 11. Hij valt weg en vaak zie ik een E in plaats van 4G rechtsboven. Probleem doet zich al sinds juli voor. Software update (16.1) heeft helaas geen baat. Ik ben een aantal weken geleden naar de KPN winkel gegaan, probleem was inmiddels breed bekend en mij is beloofd dat ik gecontacteerd zou worden. Tot op heden heb ik niets mogen vernemen. Ik heb mijn gegevens ingevoerd op mijn profiel. Graag krijg ik de bevestiging dat ik op de lijst sta voor de ontvangst van de Iphone 12. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 oktober 2022
Roos79 schreef:

@Wilier Misschien de begin post met updates lezen.

Dan zie je dat KPN niet stil zit en samen met Apple een oplossing heeft bedacht.

Dus even die stappen nemen die in de eerste post genoemd zijn en dan wordt ook jij tzt gebeld

@Joepk Binnen 4 weken na akkoord  ontvang je het toestel en wanneer onderweg krijg je een bericht.

Dat is hier al meermaals genoemd afgelopen berichten.

@roos79 bedankt! Hier de vraag neergooien koste mij minder moeite dan al die berichten teruglezen. 😃