Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 27 oktober 2022
RemyZ schreef:
RemyZ schreef:
Jeroen_dB schreef:
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Goed dat je dit meldt @RemyZ. Gaan we laten uitzoeken. 

Uh, KPN, help!? De reparatie statuspagina geeft nu aan ‘Afgeleverd bij klant’. Wij hebben hier geen pakketje voorbij zien komen, niet eens een track en trace. Wat is hier aan de hand?

Mijn vrouw krijgt net een e-mail dat het pakketje onderweg is. Dat is wel heel verwarrend zo.

Blijft de vraag staan waarom de telefoon retour komt en er geen omruil met een iPhone 12 gedaan wordt.

Beste moderators, hebben jullie al kunnen (laten) achterhalen waarom de telefoon van mijn vrouw ( @Roosv ) niet omgewisseld wordt? PostNL heeft zojuist de iPhone 11 weer bij ons afgeleverd. We zijn dus weer terug bij af.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 27 oktober 2022

@Benno Blindenbach dank, ik heb jouw gegevens toegevoegd!

Zelfde geldt voor jou @Belzar 

Robert Horst
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Aangemeld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Ik zit ook met een verbindingsprobleem. Vaak kom ik in de Edge stand waardoor internet niet werkt daarnaast kan ook vaak niet bellen etc. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet. Probleem speelt al sinds de zomervakantie voor mij. 

Graag kom ik in aanmerking voor het omruilen van mijn toestel

• Topper
  • 18 reacties
  • 27 oktober 2022

Nog geen mail gehad, maar krijg in de postnl app ineens een melding: 

Er staat bij dat deze morgen afgeleverd gaat worden. 
Ik hou jullie op de hoogte! 

(ben afgelopen vrijdag gebeld) 

Ook ik ervaar problemen met mijn iPhone 11. Regelmatig een E in beeld en geen internet. Onbeperkte bundel dus kan het niet zijn. 
tevens bij verbindingen met bellen soms geen geluid. Ze horen mij niet en andersom ook niet. 
Bij deze hier gemeld als beschreven. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 27 oktober 2022
Vaas87 schreef:

Hee bijzonder, inmiddels al 2 weken terug gebeld en heb nog niks gehad…

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 27 oktober 2022
Gidohkz schreef:
Vaas87 schreef:

Deze week ging de eerste batch vertelde een moderator. 
En dat was een flinke hoeveelheid, heb jij net als Vaas de post nl app in gebruik?

Daar kreeg hij deze melding te zien namelijk.

• Topper
  • 18 reacties
  • 27 oktober 2022

Hier nu ook in de PostNL app een pakketje van KPN! Drie minuten geleden nog niet dus ze zijn er nu mee bezig denk ik.

• Topper
  • 12 reacties
  • 27 oktober 2022
Roos79 schreef:
Gidohkz schreef:
Vaas87 schreef:

En dat was een flinke hoeveelheid, heb jij net als Vaas de post nl app in gebruik?

Heb ik in gebruik ja maar nog niet te zien

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 27 reacties
  • 27 oktober 2022

Vraagje aan de moderator 

In het telefoongesprek werd verteld voordat de iPhone 12 mijn kant op kwam ik een sms’je zou krijgen kunnen jullie misschien een indicatie geven Waneer het ongeveer geleverd zou worden. Dus als voorbeeld straat er in het sms’je je iPhone 12 is onderweg hij kan binnen 2 dagen binnen zijn of iets dergelijks. Want mij was verteld er moet iemand thuis zijn om te tekenen het word niet naar een afhaalpunt gebracht en we ze werken ook niet meer met papiertjes van we hebben je gemist? Alvast bedankt 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 27 oktober 2022
Goku schreef:

Vraagje aan de moderator 

In het telefoongesprek werd verteld voordat de iPhone 12 mijn kant op kwam ik een sms’je zou krijgen kunnen jullie misschien een indicatie geven Waneer het ongeveer geleverd zou worden. Dus als voorbeeld straat er in het sms’je je iPhone 12 is onderweg hij kan binnen 2 dagen binnen zijn of iets dergelijks. Want mij was verteld er moet iemand thuis zijn om te tekenen het word niet naar een afhaalpunt gebracht en we ze werken ook niet meer met papiertjes van we hebben je gemist? Alvast bedankt 

Nee er kan geen indicatie gegeven worden behalve dat dit binnen 4 weken zal gebeuren.

• Topper
  • 19 reacties
  • 27 oktober 2022

Is het de bedoeling dat je eerst het oude toestel opstuurt alvorens de nieuwe te hebben ontvangen?

Ik wacht nog rustig af voor telefonisch contact

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Ik ervaar dezelfde problemen als hierboven allemaal genoemd. Geen mobiele verbinden en niet kunnen bellen.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 73 reacties
  • 27 oktober 2022
Espirito schreef:

Is het de bedoeling dat je eerst het oude toestel opstuurt alvorens de nieuwe te hebben ontvangen?

Ik wacht nog rustig af voor telefonisch contact

Nee, je krijgt een retourbox bij je nieuwe iPhone 12, dan binnen 2 weken de iPhone 11 retourneren.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 27 oktober 2022
RemyZ schreef:
RemyZ schreef:
RemyZ schreef:
Jeroen_dB schreef:
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

mijn vrouw ( @Roosv ) heeft zoals geïnstrueerd haar telefoon opgestuurd. Er komt net bericht binnen dat er geen defect geconstateerd is. Hoe kan dat? Waarom wordt haar telefoon niet omgeruild voor een iPhone 12? Zouden jullie dat in het systeem kunnen nakijken?

Bedankt!

Uh, KPN, help!? De reparatie statuspagina geeft nu aan ‘Afgeleverd bij klant’. Wij hebben hier geen pakketje voorbij zien komen, niet eens een track en trace. Wat is hier aan de hand?

Mijn vrouw krijgt net een e-mail dat het pakketje onderweg is. Dat is wel heel verwarrend zo.

Blijft de vraag staan waarom de telefoon retour komt en er geen omruil met een iPhone 12 gedaan wordt.

Beste moderators, hebben jullie al kunnen (laten) achterhalen waarom de telefoon van mijn vrouw ( @Roosv ) niet omgewisseld wordt? PostNL heeft zojuist de iPhone 11 weer bij ons afgeleverd. We zijn dus weer terug bij af.

@RemyZ Even ter bevestiging/controle: we zien hier dat ze op 11 oktober op de bellijst is gezet, en per mail instructie heeft ontvangen. Is het opsturen van de telefoon ook naar aanleiding van die mail gedaan? Navraag staat uit, maar gezien het tijdstip op dit moment kan ik daar geen update over krijgen. We komen er morgen op terug.

Robert Horst schreef:

Aangemeld

Ik vind geen abonnement op jouw adres en/of telefoonnummer, @Robert Horst. Als je klant bent bij een andere provider, of een zakelijk KPN abonnement hebt, dan kun je je melden bij je eigen provider / de zakelijke KPN klantenservice (0800-0403).

Henk DG schreef:

Ik zit ook met een verbindingsprobleem. Vaak kom ik in de Edge stand waardoor internet niet werkt daarnaast kan ook vaak niet bellen etc. Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet. Probleem speelt al sinds de zomervakantie voor mij. 

Graag kom ik in aanmerking voor het omruilen van mijn toestel

Erwin ter welle schreef:

Ook ik ervaar problemen met mijn iPhone 11. Regelmatig een E in beeld en geen internet. Onbeperkte bundel dus kan het niet zijn. 
tevens bij verbindingen met bellen soms geen geluid. Ze horen mij niet en andersom ook niet. 
Bij deze hier gemeld als beschreven. 

Heb een melding voor jullie aangemaakt, @Henk DG en @Erwin ter welle, er wordt contact met je opgenomen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 27 oktober 2022
Marloubx schreef:

Ik ervaar dezelfde problemen als hierboven allemaal genoemd. Geen mobiele verbinden en niet kunnen bellen.

Heb een melding voor je aangemaakt, @Marloubx, er wordt contact met je opgenomen.

Forum|alt.badge.img
Shyrin_ schreef:
Lisannex25lvh schreef:

Oke bedankt. Op welke termijn kan ik iets te horen krijgen? Of kan ik een telefoontje verwachten? 
hoor het graag. Bedankt voor de moeite alvast. 

Goedemorgen @Lisannex25lvh. Mijn collega heeft jouw gegevens en terugkoppeling doorgezet, ik verwacht dat je opnieuw gebeld gaat worden. Over binnen welke termijn kan ik niets roepen: even afwachten, alsjeblieft.

Oke bedankt. Wacht ik wederom af tot ik gebeld word. 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 27 oktober 2022
Erik_ schreef:
RemyZ schreef:
RemyZ schreef:
RemyZ schreef:
Jeroen_dB schreef:
RemyZ schreef:

Hallo moderators,

Bedankt!

Beste moderators, hebben jullie al kunnen (laten) achterhalen waarom de telefoon van mijn vrouw ( @Roosv ) niet omgewisseld wordt? PostNL heeft zojuist de iPhone 11 weer bij ons afgeleverd. We zijn dus weer terug bij af.

@RemyZ Even ter bevestiging/controle: we zien hier dat ze op 11 oktober op de bellijst is gezet, en per mail instructie heeft ontvangen. Is het opsturen van de telefoon ook naar aanleiding van die mail gedaan? Navraag staat uit, maar gezien het tijdstip op dit moment kan ik daar geen update over krijgen. We komen er morgen op terug.

Hallo Erik, bedankt voor je reactie. @Roosv is niet gebeld, maar kreeg op 11 oktober een email dat de telefoon naar Reconext opgestuurd moest worden (reparatienummer Z25719242), onder vermelding van “netwerkklachten i.c.m. iPhone 11”. De telefoon is 24 oktober opgestuurd, zoals geïnstrueerd. Omdat we op zoek moesten naar een tijdelijke andere telefoon heeft het opsturen iets langer geduurd. Vandaag is de telefoon weer teruggekomen met als opmerking dat er geen defect is gevonden. Er is wel (ongevraagd) een update naar iOS 16.1 gedaan (er stond 15.7 op).

Dus ja, we hebben de telefoon opgestuurd naar aanleiding van die email.

Hopelijk komt er morgen duidelijkheid. Bedankt!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2022

Ik ervaar ook problemen met 4g op de iphone 11 ik heb 2 iphone 11 en alle twee geeft die edge aan als je je 4g aanzet.

• Topper
  • 33 reacties
  • 27 oktober 2022
Gidohkz schreef:
Roos79 schreef:
Gidohkz schreef:
Vaas87 schreef:

Heb ik in gebruik ja maar nog niet te zien

Ik heb de app ook maar staat nog niks van een verzending. Ik hoop zo dat de track tracé snel komt.

• Topper
  • 11 reacties
  • 27 oktober 2022

Ook ik heb dit probleem met de iphone 11! Nu hebben ze me bij een KPN winkel aangemeld alleen krijg ik hier geen melding van? En hoe lang gaat het ongeveer duren? Het is namelijk niet te doen zo. Ik hoor het graag

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 27 oktober 2022

@RemyZ Hadden Julie ook zelf gebeld misschien?

En dat er dus op basis van dat belletje een reparatie is opgezet ipv deze actie die nu loopt?

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 27 oktober 2022
Roos79 schreef:

@RemyZ Hadden Julie ook zelf gebeld misschien?

En dat er dus op basis van dat belletje een reparatie is opgezet ipv deze actie die nu loopt?

Nee @Roos79 , wij hebben niet zelf gebeld. Mijn vrouw heeft zich op 7 oktober hier op het forum gemeld. En klaarblijkelijk is zij op 11 oktober op de bellijst geplaatst. En op 11 oktober kreeg zij ook de reparatie-mail.

Hallo is er iemand. Ben constant KPN aan t proberen te benaderen over mijn 4g oftewel mijn 4g die ik niet heb al paar mnd.  Als zzp-er wil ik graag voldoende bereikbaar zijn. Nu is t kl… heb nieuwe Sim opgestuurd gekregen en nu zeggen ze dat ik op forum moet zetten dat mijn iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk heel slecht is al vanaf juli/Augustus. Nu hoop ik dat er een oplossing gaat komen over dit probleem. Bvd mvrgr willie 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic