Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022

@Willievanbussel Heb je een zakelijk abonnement?

Dan zal je je daar moeten melden met dit probleem.

Gaat het om een privé abonnement vul je profiel in zoals in het groene bericht staat aangegeven en geef dan een seintje voor de moderators.

Die zetten je dan op de lijst en dan wordt je tzt gebeld 

@RemyZ Duidelijk want anders hadden er misschien dingen door elkaar kunnen lopen.

Hopelijk heeft de moderator morgen een antwoord wat er mis is gegaan.

Wel heel vervelend voor jullie…

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 27 oktober 2022

Vandaag precies 2 weken geleden gebeld (13 Oktober). nog geen track en trace ontvangen. Ontvang ik hierover een E-mail of een SMS of een bericht via een ander medium KPN Email adres Berichtenbox hier op dit forum ? dan weet ik wat ik in de gaten moet houden. Dit is mij niet verteld in het telefoon gesprek. Alleen dat ik bericht zou krijgen.  Ik snap dat ik een termijn van 4 weken heb gekregen maar zie hierboven dat mensen al iets opgestuurd gekregen hebben. Zou fijn zijn als ze naar mij ook wat opsturen. ik heb namelijk mijn SIM-Kaart omgezet naar e-sim mijn oude toestel Iphone7 heeft geen E-Sim. Dus ik kan niet even een oud toestel lenen of pakken en daar een simkaart in doen.

Mijn gegevens staan voor KPN zichtbaar. Snap ff niet wat ik meer moet doen. 

• 0 reacties
  • 27 oktober 2022
Wilier schreef:

Beste deelnemers, ik zie ruim 5000 meldingen op dit forum, hoe lang speelt dit nu al ? Het is toch tranen 😢 trekkend om te constateren dat KPN al maanden z’n abonnees in de steek laat, als de oorzaak duidelijk is hoeft allemaal niet zo lang te duren, KPN neem jullie verantwoordelijkheid en los dit op, schaamteloos hoe het er nu aan toe gaat 😡 ik denk dat het tijd wordt om dit onder de aandacht te gaan brengen bij de consumenten programma’s op tv, heeft iemand daar ervaring mee??

Je bericht is tranen trekkend en best ongepast maar succes ermee @Wilier .

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022

@enricotjezz Je geeft het zelf al aan de 4 weken na akkoord geven die genoemd zijn zijn nog niet voorbij.

Mocht je na die 4 weken nog niks hebben gehad of gehoord moet je je hier weer melden.

De moderators kunnen niet per geval zien hoe het er voor staat kwa verzenden hebben  ze gemeld.

dit meldde Shyrin daar namelijk over vandaag 

MODERATOR QUOTE

marceltervoert schreef:
marceltervoert schreef:

Ik snap dat het wellicht vervelend is om zoveel vragen te krijgen, maar is er te achterhalen en/of wanneer ik ook de pakketbezorger kan verwachten?

Hi,  nee, dat is niet te achterhalen en gaan we ook niet per individuele klant uitzoeken.
Na het telefoontje streven wij er naar om het toestel binnen 4 weken af te leveren. Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie waar we per klant - handmatig - mee aan de slag moeten.
Ik lees ook berichten waar het niet helemaal vlekkeloos gaat, die berichten nemen we intern als signaal mee en proberen wij daar waar mogelijk zsm op te lossen. 

• 0 reacties
  • 27 oktober 2022
enricotjezz schreef:

Vandaag precies 2 weken geleden gebeld (13 Oktober). nog geen track en trace ontvangen. Ontvang ik hierover een E-mail of een SMS of een bericht via een ander medium KPN Email adres Berichtenbox hier op dit forum ? dan weet ik wat ik in de gaten moet houden. Dit is mij niet verteld in het telefoon gesprek. Alleen dat ik bericht zou krijgen.  Ik snap dat ik een termijn van 4 weken heb gekregen maar zie hierboven dat mensen al iets opgestuurd gekregen hebben. Zou fijn zijn als ze naar mij ook wat opsturen. ik heb namelijk mijn SIM-Kaart omgezet naar e-sim mijn oude toestel Iphone7 heeft geen E-Sim. Dus ik kan niet even een oud toestel lenen of pakken en daar een simkaart in doen.

Iederéén vind het fijn als er iets opgestuurd wordt. 🤷🏼‍♀️

• 0 reacties
  • 27 oktober 2022

@JJ22 is er al contact opgenomen met jou?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 27 oktober 2022
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:

Dat begrijp ik. ik leg alleen uit dat ik alleen echt zonder zit en niet even een ander toestel ken pakken. wat ik andere mensen wel heb zien doen. Bijv een hotspot zetten ofzo. Maar waar bemoeit u zich mee? ik vraag iets aan KPN?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022
enricotjezz schreef:
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:

Dat begrijp ik. ik leg alleen uit dat ik alleen echt zonder zit en niet even een ander toestel ken pakken. wat ik andere mensen wel heb zien doen. Bijv een hotspot zetten ofzo. Maar waar bemoeit u zich mee? ik vraag iets aan KPN?

En KPN heeft eerder vandaag aangegeven dat ze hierover niks kunnen mededelen enkel dat als je na 4 weken nog niks heb gehad na akkoord.

Je krijgt dus binnen die 4 weken vanzelf een bericht dat toestel onderweg is of wordt afgeleverd.

Verder zijn er vele naast jouw die niet even een ander toestel hebben.

Al kan je gewoon een normaal sim Kaartje aan vragen dan kan je de 7 wel gebruiken tijdelijk.

Dan ga je met de 12 weer over op. E sim

Hoe weet ik nu of KPN er iig voor mij mee bezig is ?? Of moet ik hiervoor naar een KPN winkel?  Zou graag hierover iets meer duidelijkheid willen krijgen. Zo lijkt t “ van kastje naar de muur sturen” mvrgr willie 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 27 oktober 2022
Roos79 schreef:
enricotjezz schreef:
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:

En KPN heeft eerder vandaag aangegeven dat ze hierover niks kunnen mededelen enkel dat als je na 4 weken nog niks heb gehad na akkoord.

Je krijgt dus binnen die 4 weken vanzelf een bericht dat toestel onderweg is of wordt afgeleverd.

Verder zijn er vele naast jouw die niet even een ander toestel hebben.

Al kan je gewoon een normaal sim Kaartje aan vragen dan kan je de 7 wel gebruiken tijdelijk.

Dan ga je met de 12 weer over op. E sim

Dat snap ik ik ben niet achterlijk. maar een simkaart opsturen is sneller dan een telefoon ? kunnen ze beter gelijk die telefoon opsturen….. en een bericht ja waar? op mn email op mn sms ? Ik heb geen app van de POSTNL zoals ik hierboven lees. 

Forum|alt.badge.img+2
  • 51 reacties
  • 27 oktober 2022
Parossa schreef:

@JJ22 is er al contact opgenomen met jou?

Beste Parossa, 

Ja na 3 mnd wachten klagen brieven sturen etc heb ik eindelijk contact gekregen. Ze zijn nu al de gedupeerde aan het bellen (degene met Iphone 11 aangekocht bij KPN met abonnement KPN) mij is een oplossing geboden. En er zijn excuses gemaakt. 
Mocht jij nog niet gebeld zijn de de klachten afhandeling zou ik toch nog even contact opnemen en echt vragen naar klachtenafdeling. Sterkte en succes🙏🏼

• 0 reacties
  • 27 oktober 2022
enricotjezz schreef:
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:

Dan zal ik verder niet reageren, op dit openbare forum.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 27 oktober 2022
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:
Parossa schreef:
enricotjezz schreef:

Dan zal ik verder niet reageren, op dit openbare forum.

Het staat u vrij om te reageren. Ik reageer verder niet meer op u. de groeten

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28380 reacties
  • 27 oktober 2022
Kanik schreef:

Ook ik heb dit probleem met de iphone 11! Nu hebben ze me bij een KPN winkel aangemeld alleen krijg ik hier geen melding van? En hoe lang gaat het ongeveer duren? Het is namelijk niet te doen zo. Ik hoor het graag

Als er een melding voor je is aangemaakt wordt je gebeld, @Kanik.

Andre bou schreef:

Ik ervaar ook problemen met 4g op de iphone 11 ik heb 2 iphone 11 en alle twee geeft die edge aan als je je 4g aanzet.

Dank voor het melden, @Andre bou. Je geeft aan dat je twee iPhone 11 hebt met dit probleem. Wil je ook het nummer van die tweede iPhone in je forumprofiel zetten? Geef even als je dat gedaan hebt, dan kunnen we melding aanmaken.

Willievanbussel schreef:

Hallo is er iemand. Ben constant KPN aan t proberen te benaderen over mijn 4g oftewel mijn 4g die ik niet heb al paar mnd.  Als zzp-er wil ik graag voldoende bereikbaar zijn. Nu is t kl… heb nieuwe Sim opgestuurd gekregen en nu zeggen ze dat ik op forum moet zetten dat mijn iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk heel slecht is al vanaf juli/Augustus. Nu hoop ik dat er een oplossing gaat komen over dit probleem. Bvd mvrgr willie 

Hoi @Willievanbussel, we hebben je samengevoegd met dit verzameltopic. Dank dat je alvast je forumprofiel hebt ingevuld. Ik heb een melding voor je aangemaakt. Van daaruit wordt er contact met je opgenomen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 27 oktober 2022
Roos79 schreef:

@enricotjezz Je geeft het zelf al aan de 4 weken na akkoord geven die genoemd zijn zijn nog niet voorbij.

Mocht je na die 4 weken nog niks hebben gehad of gehoord moet je je hier weer melden.

De moderators kunnen niet per geval zien hoe het er voor staat kwa verzenden hebben  ze gemeld.

dit meldde Shyrin daar namelijk over vandaag 

MODERATOR QUOTE

marceltervoert schreef:

marceltervoert schreef:

Ik snap dat het wellicht vervelend is om zoveel vragen te krijgen, maar is er te achterhalen en/of wanneer ik ook de pakketbezorger kan verwachten?

Hi,  nee, dat is niet te achterhalen en gaan we ook niet per individuele klant uitzoeken.
Na het telefoontje streven wij er naar om het toestel binnen 4 weken af te leveren. Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie waar we per klant - handmatig - mee aan de slag moeten.
Ik lees ook berichten waar het niet helemaal vlekkeloos gaat, die berichten nemen we intern als signaal mee en proberen wij daar waar mogelijk zsm op te lossen. 

@Roos79, ik heb dit bericht van jou over het hoofd gezien. Duidelijk en dank voor de info. ik had dit bericht van de MOD ook niet gelezen. Er worden hier zoveel tegels gebakken. Ik reageerde meer op een bericht van een ander. Het liep even door elkaar heen. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Eindelijk na maanden kom ik er achter wat het probleem is graag zal ik mezelf op de lijst zetten!!! 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022
Luuk88 schreef:

Eindelijk na maanden kom ik er achter wat het probleem is graag zal ik mezelf op de lijst zetten!!! 

Je kan jezelf niet op de lijst zetten, dat kunnen enkel de moderators doen.

Heb je het vastgezette bericht gelezen en dat gedaan?

Daarna een seintje geven dat je gegevens in je profiel staan.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 oktober 2022

Beste KPN,

Afgelopen week ben ik benaderd over de compensatie regeling die jullie hebben voor de iPhone 11. Ik heb begrepen dat de abonnementskosten vanaf 20 juli tot circa 25 oktober worden vergoed en dat het mogelijk is om mijn iPhone 11 in te ruilen voor een iPhone 12. Mijn probleem zit in het omruilen van de telefoon. Ik werd destijds zo gek dat ik geen ‘werkende’ telefoon had voor werk en privé dat ik vroegtijdig mijn abonnement heb verlengd, mijn iPhone 11 heb verkocht aan iemand met Vodafone en het geld heb gebruikt voor de aanschaf van een iPhone 13. Ik heb dus nu geen telefoon meer die ik kan omruilen. Gedupeerden die een iPhone 11 van bijvoorbeeld 1,5-2 jaar nu mogen om ruilen voor een nieuwe iPhone 12 profiteren hier flink van (verkoopwaarde van 350 euro vs 600 euro). Ik zou het fair vinden als ik naast de vergoeding van mijn abonnementskosten ook het verschil van verkoopwaarde vergoed krijg. Ik weet dat met mij velen gedupeerden dit hebben gedaan (iPhone 11 verkocht en nieuwe telefoon gekocht). Anders wordt niet iedereen op dezelfde manier gecompenseerd. Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022

@BG_92 Er is al meermaals gezegd dat wanneer je het toestel niet meer in bezit heb er enkel compensatie voor het abonnement komt.

Ook vandaag is dan nogmaals benoemd dat dat hetgeen is wat er geld.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022
Erik_ schreef:

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Net aangemeld

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 oktober 2022

@roos79 Maar als we daar met genoeg mensen ons ongenoegen over uiten, lijkt mij dat KPN daar wellicht nog een keer over na gaat denken. Is namelijk meten met 2 maten. Mensen hebben juist doordat KPN maar niet met een oplossing kwam zelf een oplossing gezocht, en daar wordt je nu voor ‘gestraft’.

ik begreep van de telefonisch medewerker van KPN dat veel mensen hier over klagen. Dat zij zich net als ik benadeeld voelen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 27 oktober 2022
BG_92 schreef:

@roos79 Maar als we daar met genoeg mensen ons ongenoegen over uiten, lijkt mij dat KPN daar wellicht nog een keer over na gaat denken. Is namelijk meten met 2 maten. Mensen hebben juist doordat KPN maar niet met een oplossing kwam zelf een oplossing gezocht, en daar wordt je nu voor ‘gestraft’.

ik begreep van de telefonisch medewerker van KPN dat veel mensen hier over klagen. Dat zij zich net als ik benadeeld voelen.

Je kan ook het toestel teug kopen en dan omwisselen.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 854 reacties
  • 27 oktober 2022

Denk dat de nieuwe toestellen gewoon door Apple worden vergoed, echter moet KPN dan wel fysiek deze toestellen over kunnen dragen aan Apple. Geen toestel geen geld. Aangezien het waarschijnlijk een geschil is tussen Apple en KPN waarbij uit test gegevens is gebleken dat de 11 niet conform de specs is die wereldwijd gelden zal KPN een financiële vergoeding niet uit eigen zak gaan betalen als de oorzaak bij Apple ligt. En Apple wil gewoon deze toestellen uit de markt hebben om verdere problemen te voorkomen.

Terug kopen en gebruik maken van de omruil actie is de beste oplossing

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2022

Slechter bereik dan t-mobile op 4g zeker op plekken waar je niet verwacht met iPhone 11