Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 28 oktober 2022
BG_92 schreef:

@roos79 Maar als we daar met genoeg mensen ons ongenoegen over uiten, lijkt mij dat KPN daar wellicht nog een keer over na gaat denken. Is namelijk meten met 2 maten. Mensen hebben juist doordat KPN maar niet met een oplossing kwam zelf een oplossing gezocht, en daar wordt je nu voor ‘gestraft’.

ik begreep van de telefonisch medewerker van KPN dat veel mensen hier over klagen. Dat zij zich net als ik benadeeld voelen.

Ik kan dat ergens wel begrijpen dat dit jouw beredenering is, een kostbaar toestel tegenover korting op je abonnement of een eigen oplossing proberen. Al kan ik daar verder ook niet in kijken. KPN heeft waarschijnlijk deze problemen ook niet zien aankomen @BG_92 en dit wordt sowieso een grote omruil actie….dus de problemen zijn er ook wel duidelijk naar. 

Ik heb op gegeven moment een t-mobile prepaid gekocht en een tweedehands gekregen (back-up) iPhone 8 front en back laten repareren toen hier voor een 2e keer een belangrijk (ziekenhuis) telefoontje weg viel en na kastje muurtje-kpn-apple gedoe, je voelt je gewoon als jarenlange klant voor gek gezet op gegeven moment helemaal wanneer je hoofd er helemaal niet naar staat, ik blijf niet aan de gang. (géén wegvallend bereik meer met t-mobile, dus tjsa) en toen het met toestel omruiling waar ik het toestel gekocht had ook niet beter ging, sterker nog het bereik was gewoon bizar KPN onwaardig slecht en besloot ik mijn abonnement maar ‘uit te zitten en toen kwam dit topic voorbij……

Sta ik op de lijst? 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 28 oktober 2022
Roos79 schreef:

@BG_92 Er is al meermaals gezegd dat wanneer je het toestel niet meer in bezit heb er enkel compensatie voor het abonnement komt.

Ook vandaag is dan nogmaals benoemd dat dat hetgeen is wat er geld.

Dan moet je dit allemaal wél van te voren weten dat deze issues in de toekomst door KPN mede dankzij dit topic, worden opgepikt en behandeld omdat er naderhand toch iets niet helemaal lekker is gegaan, kan gebeuren, lullig maar ik snap het wel. Jij kunt denk ik ook niet in de toekomst kijken als mede klant, toch @Roos79 ? 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 28 oktober 2022

@Anneke-Anna Ik heb bij een collega provider niet enkele weken maar veel langer problemen gehad.

En het enige wat deze deden was aan het lijntje houden.

Ik kreeg geen compensatie voor wat dan ook.

Dus ik vind wat KPN biedt heel netjes en zeker ook omdat het ook voor Sim only klanten geldt.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2022

Vol verbazing dit topic gelezen, ik heb al een tijd last, maar dacht dat het aan mij lag. Mijn forumprofiel ingevuld.

• 0 reacties
  • 28 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Mila Kattenburg gegevens zijn genoteerd nu.  Ik kan bevestigen dat je op de lijst staat @MirK 

Bericht gemist, @Mila Kattenburg ?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 28 oktober 2022
Roos79 schreef:

@Anneke-Anna Ik heb bij een collega provider niet enkele weken maar veel langer problemen gehad.

En het enige wat deze deden was aan het lijntje houden.

Ik kreeg geen compensatie voor wat dan ook.

Dus ik vind wat KPN biedt heel netjes en zeker ook omdat het ook voor Sim only klanten geldt.

Ik zeg nergens dat dit niet zo is, ik zeg wel dat de verhouding niet helemaal correct is. En slecht bereik is slecht bereik, sim only of niet. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 oktober 2022

Beetje vreemd alleen dat ik twee weken geleden bij KPN nog een nieuwe iphone 11 voor onze dochter kon kopen. Had ik geweten dat de problemen bij iedere iPhone waren, had ik een ander model gekocht.

• 0 reacties
  • 28 oktober 2022

Blijkbaar heb je het topic niet goed door gelezen @Judith073. Denk je nou echt dat de Kpn nog iphones verkoopt die niet goed werken? 🤷🏼‍♀️

• Topper
  • 29 reacties
  • 28 oktober 2022

Kpn, ik ga er vanuit dat de laatste gedupeerden van voor 06-10 aangemeld vandaag dan écht het telefoontje kunnen verwachten? Vorige week vrijdag werd aangegeven dat er nog 100/150 mensen gebeld moeten worden. Uitgaande van 150 en het feit dat er zaterdag ook mensen gebeld zijn worden er minder dan 25 mensen per dag gebeld? Dat is echt bizar weinig. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 28 oktober 2022
Miriam28 schreef:

Kpn, ik ga er vanuit dat de laatste gedupeerden van voor 06-10 aangemeld vandaag dan écht het telefoontje kunnen verwachten? Vorige week vrijdag werd aangegeven dat er nog 100/150 mensen gebeld moeten worden. Uitgaande van 150 en het feit dat er zaterdag ook mensen gebeld zijn worden er minder dan 25 mensen per dag gebeld? Dat is echt bizar weinig. 

Precies dit. Ik verwacht nu ook eindelijk wel een telefoontje!

Astrid Bakker
Nieuwkomer

Ikzelf heb ook sinds eind juli zoveel problemen met mijn iPhone11. Vaak een E of 2G en dus geen internet en vaak ook slecht of niet kunnen bellen. Tijdens reistijd woon werk ook geen hotspot te gebruiken. Graag wil ik omruiling naar een Iphone12.  Tel . ***

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 oktober 2022

Hai,

kunnen jullie mij een link geven naar forum profiel?

Of ik heb hier mijn KPN client nummer waardoor jullie kunnen checken wat mijn 06-nr is en wanneer ik I phone 11  heb aangeschaft ivm de batch en de voorkomende klachten van geen internet kunnen krijgen en geen aansluiting op autosysteem met deze I phone waarbij ik alles heb geprobeerd.

clientnr:***

en forum profiel link.

hoor het graag vind het fijn om op jullie mail list te komen.

Groeten en fijne dag

• Helper
  • 27 reacties
  • 28 oktober 2022
Giesmann11 schreef:
Miriam28 schreef:

Ook ik verwacht dit maar zoals ik zie ben ik dus niet de enige die nog steeds niet gebeld is.

Forum|alt.badge.img
Sven_ schreef:
Giesmann11 schreef:
Miriam28 schreef:

Ook ik verwacht dit maar zoals ik zie ben ik dus niet de enige die nog steeds niet gebeld is.

Ik verwacht eigenlijk ook nog een telefoontje. Eerder al telefoontje gehad maar toen werd er iets anders gezegd. Toch even nagezocht en wel degelijk recht op een iPhone 12. Verwacht dus ook nog gebeld te worden.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 28 oktober 2022
Zij schreef:

Hai,

kunnen jullie mij een link geven naar forum profiel?

Of ik heb hier mijn KPN client nummer waardoor jullie kunnen checken wat mijn 06-nr is en wanneer ik I phone 11  heb aangeschaft ivm de batch en de voorkomende klachten van geen internet kunnen krijgen en geen aansluiting op autosysteem met deze I phone waarbij ik alles heb geprobeerd.

clientnr:***

en forum profiel link.

hoor het graag vind het fijn om op jullie mail list te komen.

Groeten en fijne dag

Wat denk je van Forumprofiel , staat ook vermeld in het groene bericht helemaal bovenaan deze bladzijde.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 oktober 2022

Sinds juli zit ik al op een oplossing te wachten voor het probleem met mijn Iphone 11. Net weer met KPN klantenservice aan de telefoon gezeten, enige antwoord dat ik krijg is dat ze me al vanaf augustus een paar keer gebeld hebben en dat ze me niet te pakken kregen (tja…. dat is nou juist het probleem). Nu hebben ze beloofd dat ik met spoed terug gebeld wordt met een oplossing. Nou… ik wacht vol spanning af! Kom maar op met dat telefoontje.

Ik heb mijn profiel ingevuld, kunt u mij ook op de lijst zetten @Remco_ 

• Topper
  • 24 reacties
  • 28 oktober 2022

Sta ik op de lijst om gecontact te worden voor oplossing van geen 4G met iphone11?

Admin: samengevoegd met centraal topic.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6957 reacties
  • 28 oktober 2022

@Luuk88 en @J Xu Bedankt voor het invullen van jullie profiel. Ik heb jullie gegevens op de lijst gezet!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 oktober 2022
SanderW1234 schreef:

Zojuist mijn forumprofiel aangevuld met adresgegevens en telefoonnummer. Mijn dochter heeft een iPhone 11 en ervaart ook problemen. Ik heb al een simkaart omgeruild maar dat heeft niet geholpen. Nu kwam ik toevallig dit topic tegen en ik ben bang dat ook de iPhone 11 van mijn dochter dit probleem heeft. Ik hoor graag hoe jullie dit gaan oplossen. Alvast bedankt. 

Sta ik inmiddels op de lijst? Via Twitter werd mij door de KPNwebcare team nl. aangeven om nog een keer dit bericht te plaatsen. Ik hoor het graag. Bedankt. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Zij, gegevens genoteerd! Als we constateren dat jij last hebt van deze grote verstoring, neemt men contact met je op. 

@SanderW1234, het gaat dus om het 06 nummer van jouw dochter dat de problemen met de iPhone 11 ondervindt. Toch even checken, om het direct allemaal goed te noteren. 

@Maaike79 vanochtend zo rond 10:50 zijn jouw gegevens genoteerd en doorgezet door een collega zie ik. 

• Topper
  • 19 reacties
  • 28 oktober 2022
Jeroen_dB schreef:

@Zij, gegevens genoteerd! Als we constateren dat jij last hebt van deze grote verstoring, neemt men contact met je op. 

@SanderW1234, het gaat dus om het 06 nummer van jouw dochter dat de problemen met de iPhone 11 ondervindt. Toch even checken, om het direct allemaal goed te noteren. 

Hi als het goed is zijn mijn gegevens ook genoteerd en verwacht ik eigenlijk een belletje maar nu lees ik dat men alleen belt wanneer er wordt geconstateerd wanneer ik last heb van de grote storing. Ik heb er zeker last van maar hoe wordt dat bepaald? Nu krijg ik een gevoel van onzekerheid, heb ik genoeg last om gebeld te worden etc. ik zou graag wat helderheid willen hierop

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Espirito schreef:

Hi als het goed is zijn mijn gegevens ook genoteerd en verwacht ik eigenlijk een belletje maar nu lees ik dat men alleen belt wanneer er wordt geconstateerd wanneer ik last heb van de grote storing. Ik heb er zeker last van maar hoe wordt dat bepaald? Nu krijg ik een gevoel van onzekerheid, heb ik genoeg last om gebeld te worden etc. ik zou graag wat helderheid willen hierop

Er wordt een check gedaan op het netwerk. Constateren we het issue dan zal de oplossing voor je gelden. Deze check wordt bij iedereen die zich meldt gedaan. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2022

Mobiel: Iphone 11

Ik heb sinds enkele maanden erg slechte 4G verbinding, dit probleem ervaar ik zo erg, dat ik vaak de mobiel van mijn partner moet gebruiken omdat hij wel verbinding heeft. Tevens ben ik slechter bereikbaar met de mobiele telefoon. Ik moet telefonisch bereikbaar zijn vanuit huis omdat ik bereikbaarheidsdiensten heb als arts, echter is er vaak geen verbinding, of is de verbinding dermate slecht dat ik via whatsapp moet bellen. Graag wil ik een oplossing voor dit probleem. 

Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld met mijn 06 nummer en adres. Graag wacht ik op een antwoord. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Geen 4G schreef:

Sta ik op de lijst om gecontact te worden voor oplossing van geen 4G met iphone11?

Admin: samengevoegd met centraal topic.

Er is op 11 oktober een melding voor je aangemaakt @Geen 4G 

Voor een ieder herhaal ik nog even de tekst uit het vastgezette openingsbericht:

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing. We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc…
Als wij aangeven dat je op de lijst bent gezet, kun je dus een telefoontje verwachten over de oplossing.