Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229944 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • October 29, 2022

Ik heb hetzelfde probleem, ook gewisseld naar een e-Sim.. heeft het niet verholpen. Is wel echt vervelend aan het worden nu. Is er al een oplossing voor het probleem?

Ik ben juist van E-Sim naar gewone Sim gegaan helpt ook niet. Probleem ligt dieper en duurt te lang en wordt steeds erger het bereik(nou ja geen bereik). 

Hier 19 oktober gebeld en ook taal noch teken!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Aleydis. Welkom op het KPN Forum.  Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw internetverbinding. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Zoals je ziet zijn er meerdere klanten die hetzelfde probleem ervaren. Ik heb je toegevoegd aan onze lijst. Er wordt vanuit KPN contact met jou opgenomen om dit probleem te verhelpen. 

• Topper
  • October 29, 2022

@kpn ik ben 13 oktober gebeld, maar tot heden nog niks ontvangen. Nu zie ik dat er andere mensen die later gebeld zijn al de telefoon binnen hebben. Kunnen jullie voor mij na gaan of ik wel op die lijst sta? 

• Deelnemer
  • October 29, 2022

Ik ben 18 oktober gebeld en ik heb ook nog niets ontvangen. 

Ik ben 17 oktober gebeld en heb ook nog niets. 

Ik ben op 13 oktober gebeld en ook nog niets ontvangen.
En dan is het wel raar om te lezen dat sommige vorig weekend zijn gebeld en de telefoon al hebben ontvangen.

En dan is het wel raar om te lezen dat sommige vorig weekend zijn gebeld en de telefoon al hebben ontvangen.

19 oktober gebeld ook nog niks!!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 29, 2022

19 oktober gebeld ook nog niks!!

Kan ook tot 4 weken duren is al meermaals benoemd

En moderators kunnen niet per persoon kijken hoe het ervoor staat.

Mocht er na 4 weken niks zijn dan gaat men kijken.

• Topper
  • October 29, 2022

Nog geen mail gehad, maar krijg in de postnl app ineens een melding: 

Er staat bij dat deze morgen afgeleverd gaat worden. 
Ik hou jullie op de hoogte! 

(ben afgelopen vrijdag gebeld) 

Zojuist is mijne nieuwe iPhone 12 geleverd door PostNL. Dank voor de inspanning moderators op dit forum. Ik had er in het begin weinig vertrouwen in, maar het is toch goed gekomen! 

Admin: Adresgegevens verwijderd. 

• Helper
  • October 29, 2022

Dat is idd vreemd. Op volgorde van bellen lijkt mij eerlijker. We zitten allemaal op een andere telefoon wachten. 

• Nieuwkomer
  • October 29, 2022

Sinds half juli heb ik problemen met mijn IPhone 11. Ik ben slecht (of helemaal niet) bereikbaar. Gesprekken vallen soms ineens weg. Buiten WiFi werkt 4G niet meer en gaat hij over op E en is dan uiterst traag. Al meerdere keren bij de KPN winkel geweest waar ik te horen krijg dat ik geduld moet hebben. Nooit gewezen op het feit dat ik me aan kon melden! Ook bij Apple geweest en toestel na laten kijken en door laten meten. Niets te vinden en ze zeggen dat het probleem ligt bij KPN. Ik word graag op de lijst gezet. Zijn er nog andere dingen die ik nu moet/kan doen?

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Paul 11 Welkom op het forum. 

Zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je op de lijst zetten. 

• Nieuwkomer
  • October 29, 2022

Wanneer worden wij een keer gebeld met een omruil voorstel, zit al meer dan 2 weken te wachten op een voorstel. Gaat wel lekker zo vanaf juli problemen en iedere maand mag ik de vol mep bestalen voor internet wat gewoon niet werkt. Moet ik maar overstappen naar een andere provider is dat de bedoeling om mensen zo aan het lijntje te houden! Graag AKITE hierin ben het beu dat gloednieuwe IPhone gewoon niet werkt met KPN netwerk

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 29, 2022

Wanneer worden wij een keer gebeld met een omruil voorstel, zit al meer dan 2 weken te wachten op een voorstel. Gaat wel lekker zo vanaf juli problemen en iedere maand mag ik de vol mep bestalen voor internet wat gewoon niet werkt. Moet ik maar overstappen naar een andere provider is dat de bedoeling om mensen zo aan het lijntje te houden! Graag AKITE hierin ben het beu dat gloednieuwe IPhone gewoon niet werkt met KPN netwerk

Ze zijn nog met de eerste groep om te bellen bezig.

En de maanden dat het niet werkte krijg je compensatie voor straks ook.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 29, 2022

Heb het topic niet helemaal meer doorgelezen dus sorry al vraag ik even iets dubbel.

Mensen die al zijn gebeld, hebben jullie een bevestigingsmail van kpn? Ik heb namelijk niks binnen en ben benieuwd of ik de enige ben

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • October 29, 2022

Heb het topic niet helemaal meer doorgelezen dus sorry al vraag ik even iets dubbel.

Mensen die al zijn gebeld, hebben jullie een bevestigingsmail van kpn? Ik heb namelijk niks binnen en ben benieuwd of ik de enige ben

Ja, er zijn (veel, maar nog lang niet alle) mensen gebeld. En nee, je krijgt geen bevestigingsmail.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 29, 2022

Ja, er zijn (veel, maar nog lang niet alle) mensen gebeld. En nee, je krijgt geen bevestigingsmail.

Top dankje! Dan weet ik dat

Forum|alt.badge.img

@Kanik @Rtvb : Er is voor jullie beide al een melding aangemaakt. Afwachten is nu het devies.

ik hoop dat dat bij mij ook goed gelukt is? Ik kan het niet meer volgen. 

Wij hebben om extra aandacht voor jouw situatie gevraagd. Als je volgende week woensdag nog niet benaderd bent, laat het hier even weten. 

Helemaal goed.  bedankt , dan wachten we even af. 

• October 29, 2022

Ik heb geen enkel bericht gehad na het telefoontje,  ook niet van postNL, daarom was ik zo blij verrast dat hij werd bezorgd. Zelf vond ik het wachten op het telefoontje de lastigste tijd . Je bent nauwelijks bereikbaar ( ik probeerde zoveel mogelijk thuis te zijn in een goede wifi omgeving ) en je weet niet welke oplossing KPN zou bieden. Toen ik werd gebeld viel de druk weg en ging ik ervan uit dat het wel een week of 4 zou duren. Nogmaals dank aan alle moderators voor al hun inspanningen! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 29, 2022

Ik heb geen enkel bericht gehad na het telefoontje,  ook niet van postNL, daarom was ik zo blij verrast dat hij werd bezorgd. Zelf vond ik het wachten op het telefoontje de lastigste tijd . Je bent nauwelijks bereikbaar ( ik probeerde zoveel mogelijk thuis te zijn in een goede wifi omgeving ) en je weet niet welke oplossing KPN zou bieden. Toen ik werd gebeld viel de druk weg en ging ik ervan uit dat het wel een week of 4 zou duren. Nogmaals dank aan alle moderators voor al hun inspanningen! 

Hoelang heeft het bij jou geduurd?

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 29, 2022

Ik zal je vast uit je droom halen, 13 oktober gebeld en nog niets ontvangen…😈🙈

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 29, 2022

Bij de een zal het sneller gaan dan bij de ander.

Met andere woorden het kan snel gaan maar kan ook dus langer duren.

Er is geen pijl op te trekken 

• October 29, 2022

Heb het probleem begin aug.bij de KPN winkel gemeld, vlak daarna op het forum aangemeld. Het telefoontje heeft wat langer op zich laten wachten  en kwam uiteindelijk s avonds in het weekend op een onverwachts moment maar daarna werd de iPhone tegen verwachting in snel bezorgd. Ik wens alle wachtenden veel sterkte! 

• Helper
  • October 29, 2022

Bij de een zal het sneller gaan dan bij de ander.

Met andere woorden het kan snel gaan maar kan ook dus langer duren.

Er is geen pijl op te trekken 

Hopen dat het goed komt. 

• Topper
  • October 29, 2022

Zo te lezen gaat het leveren ook heerlijk op basis van wie het eerst gebeld is. Goed geregeld!!

• October 29, 2022

Zo te lezen gaat het leveren ook heerlijk op basis van wie het eerst gebeld is. Goed geregeld!!

Sorry! Ik heb het bericht allen maar geplaatst om te vertellen dat het soms dus ook zomaar kan meevallen na de tegenvallers die ik ook heb gehad. Begrijp jullie gevoel heel goed en de frustratie ook. Zeker voor degene die in de eerste groep zitten en nog steeds niet zijn gebeld is het gewoon balen.Â