Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229944 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

@Paul 11 Welkom op het forum. 

Zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je op de lijst zetten. 

Dank voor je reactie. Forumprofiel ingevuld! Nu verder afwachten of kan ik nog iets doen om het te versnellen? 

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Ik heb sinds n paar weken slechte verbinding met 4G.

er staat dat ik volledige verbinding heb maar de apps laden niet. Ook als ik ververs, lijkt niets uit te maken.

als ik bel hoor ik regelmatig niets. Totale stilte ook geen kiestoon

Als ik op jouw postcode + huisnummer zoek kom ik bij een hele andere contractant.  Kun je meer info geven? 

Is mijn echtgenoot 

Zet dan de juiste informatie waar men steeds om vraagt in jouw profiel.

✅

Ik heb de gegevens erin gezet. Is het zo voldoende?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 30, 2022

De gegevens die nu in je profiel staan, komen nu overeen met onze administratie, @Caat44. Ik heb een melding voor jouw man geregistreerd en wordt meegenomen in ons proces. Dit geldt ook voor jouw nummer, @Paul 11.

Wordt er ook op zondag gebeld?

Do 6 okt; u wordt binnen 2 weken gebeld,… niks gehoord 

Di 25 okt; u wordt binnen 1 week gebeld,… nog niks gehoord. 
hoelang gaan we van deze sms’jes krijgen? 

Ik ga er niet vanuit dat er ook op zondag gebeld wordt, @Giesmann11. Zolang als nodig is, @maaartjeee.  Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie, daar wij ons echt van bewust. We moeten per klant - handmatig - ermee aan de slag moeten en daar zijn wij druk mee bezig.

• Deelnemer
  • October 30, 2022

De gegevens die nu in je profiel staan, komen nu overeen met onze administratie, @Caat44. Ik heb een melding voor jouw man geregistreerd en wordt meegenomen in ons proces. Dit geldt ook voor jouw nummer, @Paul 11.

Wordt er ook op zondag gebeld?

Do 6 okt; u wordt binnen 2 weken gebeld,… niks gehoord 

Di 25 okt; u wordt binnen 1 week gebeld,… nog niks gehoord. 
hoelang gaan we van deze sms’jes krijgen? 

Ik ga er niet vanuit dat er ook op zondag gebeld wordt, @Giesmann11. Zolang als nodig is, @maaartjeee.  Het is een vervelende en uitzonderlijke situatie, daar wij ons echt van bewust. We moeten per klant - handmatig - ermee aan de slag moeten en daar zijn wij druk mee bezig.

Dank je wel

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 30, 2022

@Paul 11 Welkom op het forum. 

Zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je op de lijst zetten. 

Dank voor je reactie. Forumprofiel ingevuld! Nu verder afwachten of kan ik nog iets doen om het te versnellen? 

Nee helemaal niks, men zal de lijst afgaan en iedereen zal op zijn of haar beurt moeten wachten.

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Helaas ik ervaar hetzelfde probleem. Net naar reparatie centrum gegaan en voor 25 e laten nakijken maar konden niets vinden. Ik kom graag zsm in aanmerking voor een oplossing.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Helaas ik ervaar hetzelfde probleem. Net naar reparatie centrum gegaan en voor 25 e laten nakijken maar konden niets vinden. Ik kom graag zsm in aanmerking voor een oplossing.

Wat vervelend dat jij ook hetzelfde probleem hebt. Ik heb je zojuist toegevoegd aan onze lijst.

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Goedemorgen KPN
Zou iemand contact met me willen opnemen over het probleem met 4G op mijn iPhone 11 die ik sinds juli heb Ik heb het forumprofiel ingevuld, dit probleem veroorzaakt problemen

kan iemand van KPN bevestigen dat mijn klacht is geregistreerd

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

kan iemand van KPN bevestigen dat mijn klacht is geregistreerd

Dat heeft mijn collega vanochtend al aangegeven. 

Goedemorgen KPN
Zou iemand contact met me willen opnemen over het probleem met 4G op mijn iPhone 11 die ik sinds juli heb Ik heb het forumprofiel ingevuld, dit probleem veroorzaakt problemen

Ja, dat willen we zeker @Javakade1967. Je gegevens staan genoteerd.
Alvast bedankt voor het extra geduld wat je nu nog moet opbrengen!

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

Zojuist een forumprofiel aangemaakt, want ik ervaar al sinds juli problemen met mijn kpn abonnement en mijn Iphone 11. Graag verneem ik zsm welke stappen ondernomen zullen worden.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • October 30, 2022

Zojuist een forumprofiel aangemaakt, want ik ervaar al sinds juli problemen met mijn kpn abonnement en mijn Iphone 11. Graag verneem ik zsm welke stappen ondernomen zullen worden.

Lees de groene post

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb je toegevoegd aan onze lijst om terug gebeld te worden. 

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Gegevens ingevuld.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Pieter oost Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je al op de lijst staat 😊

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

Sinds een tijdje heb ik ook last van verbindingsproblemen met mijn iPhone 11. de 4g functie doet het vrijwel niet en het bereik is ook slecht. Zou ik ook gecontact kunnen worden door Kon voor een passende oplossing? 

Dank. 

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

Vanaf 5 augustus had ik last van de storing van de Iphone 11, waardoor ik niet gebeld kon worden en ik geen gebruik kon maken van mijn 4G. In totaal heb ik hier 8 weken last van gehad en wil ik graag in aanmerking komen voor een compensatie. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@JeVe01 Je staat op de lijst! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Ruggero Ook jij staat op de lijst! 

• Nieuwkomer
  • October 30, 2022

@Sanne_M wordt er contact met mij opgenomen? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Ruggero Onze technische dienst doet een aantal controles, op het moment dat er vastgesteld is dat je deze issues ook ervaart wordt je gebeld voor een passende oplossing. Het gaat dus nog even langer duren: excuses voor het ongemak!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 30, 2022

6 oktober het bericht ontvangen dat er binnen 14 dagen contact met mij zou worden opgenomen om een oplossing te vinden, zie foto. 24 oktober zelf maar weer gebeld met de vraag wanneer ik word gebeld…...Uiteindelijk in contact gebracht met een andere afdeling die bekend was met het probleem en mij verzekerde dat ik gebeld zou gaan worden. Nogmaals uitgelegd wat een drama dit is: geen internet is geen whatsapp, geen parkeer-app, geen bank-app en ga zo maar door. En ook de spraak-verbinding is regelmatig  dood. Mensen die mij bellen (werk gerelateerd) maar in mijn voicemail terecht komen. En de betreffende voicemail komt dan pas uren later binnen. En de KPN-organiatie si zo gelaagd en ingericht dat afdelingen per mail of chat met elkaar communiceren. Wie nu echt probleemeigenaar is, Joost zal het weten maar ik vrees dat er geen probleemeigenaar is. Het is onhoudbaar. Ik wil deze week een oplossing, anders ga ik juridische stappen zetten. Mijn geduld is op, maar belangrijker: mijn werk en functioneren lijden eronder. Kom op KPN: oplossen en snel !

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Afgelopen dinsdag gebeld door kpn, aanbod gehad van de iPhone 12, geaccepteerd, gisteren is iPhone 12 geleverd.. ik heb dus maar 5 dagen moeten wachten na het telefoontje. 
iPhone 11 gaat morgen op de bus richting kpn !! 

Zoals eerder al gemeld ik ben blij met de huidige oplossing. En de nette afhandeling !! 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 30, 2022

Afgelopen dinsdag gebeld door kpn, aanbod gehad van de iPhone 12, geaccepteerd, gisteren is iPhone 12 geleverd.. ik heb dus maar 5 dagen moeten wachten na het telefoontje. 

Zoals eerder al gemeld ik ben blij met de huidige oplossing. En de nette afhandeling !! 

Dat klinkt goed en hoop gevend maar neemt niet weg dat mijn geduld (sinds juli…...) nu echt op is.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 30, 2022

Dat klinkt goed en hoop gevend maar neemt niet weg dat mijn geduld (sinds juli…...) nu echt op is.

Ook hier slaat de twijfel toe… Waarom wacht ik al bijna 3 weken op mijn iPhone 12 terwijl andere later gebeld zijn en hun iPhone 12 al in huis hebben. Kan een moderator hier naar kijken en een antwoord geven…

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 30, 2022

Ook hier slaat de twijfel toe… Waarom wacht ik al bijna 3 weken op mijn iPhone 12 terwijl andere later gebeld zijn en hun iPhone 12 al in huis hebben. Kan een moderator hier naar kijken en een antwoord geven…

aanstaande vrijdag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben voor de oplossing. Ook nog niks ontvangen, super frustrerend!!