Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229946 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 30, 2022

Afgelopen dinsdag gebeld door kpn, aanbod gehad van de iPhone 12, geaccepteerd, gisteren is iPhone 12 geleverd.. ik heb dus maar 5 dagen moeten wachten na het telefoontje. 
iPhone 11 gaat morgen op de bus richting kpn !! 

Zoals eerder al gemeld ik ben blij met de huidige oplossing. En de nette afhandeling !! 

Dat klinkt goed en hoop gevend maar neemt niet weg dat mijn geduld (sinds juli…...) nu echt op is.

Ook hier slaat de twijfel toe… Waarom wacht ik al bijna 3 weken op mijn iPhone 12 terwijl andere later gebeld zijn en hun iPhone 12 al in huis hebben. Kan een moderator hier naar kijken en een antwoord geven…

+1

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Afgelopen dinsdag gebeld door kpn, aanbod gehad van de iPhone 12, geaccepteerd, gisteren is iPhone 12 geleverd.. ik heb dus maar 5 dagen moeten wachten na het telefoontje. 

Zoals eerder al gemeld ik ben blij met de huidige oplossing. En de nette afhandeling !! 

Dat klinkt goed en hoop gevend maar neemt niet weg dat mijn geduld (sinds juli…...) nu echt op is.

Ook hier slaat de twijfel toe… Waarom wacht ik al bijna 3 weken op mijn iPhone 12 terwijl andere later gebeld zijn en hun iPhone 12 al in huis hebben. Kan een moderator hier naar kijken en een antwoord geven…

+1

Ook ik lees hier steeds berichten van mensen die begin deze week gebeld zijn en de iphone 12 al in huis hebben. Ik wacht ook al vanaf 13 oktober. 

• Helper
  • October 30, 2022

+1

Ook ik lees hier steeds berichten van mensen die begin deze week gebeld zijn en de iphone 12 al in huis hebben. Ik wacht ook al vanaf 13 oktober. 

Ja dat begrijp ik dus ook niet. Waarom gaat dat niet op volgorde???  Is zeer frustrerend!!  Ik ben ook twee weken geleden al gebeld en nog steeds niets ontvangen!  Graag uitleg svp!!!!

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • October 30, 2022

+1

Ja dat begrijp ik dus ook niet. Waarom gaat dat niet op volgorde???  Is zeer frustrerend!!  Ik ben ook twee weken geleden al gebeld en nog steeds niets ontvangen!  Graag uitleg svp!!!!

Heel frustrerend :-(

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • October 30, 2022

Afgelopen dinsdag voor 2e keer gebeld (donderdag ervoor ook).

Ben benieuwd.

krijg je op tijd een melding van versturen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@KHM @Speedmaster @enricotjezz Ik begrijp dat jullie snel duidelijkheid willen, over beide zaken. Echter kunnen we niet de individuele klantcases inzien. We vragen al veel geduld van jullie, maar het is echt nog afwachten tot je gebeld wordt of totdat de iPhone er is. 

@PME Je krijgt niet altijd een melding, maar als je de PostNL app hebt en gebruikt dan krijg je bericht wanneer er een pakketje naar je onderweg is. 🙂

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 30, 2022

@KHM @Speedmaster @enricotjezz Ik begrijp dat jullie snel duidelijkheid willen, over beide zaken. Echter kunnen we niet de individuele klantcases inzien. We vragen al veel geduld van jullie, maar het is echt nog afwachten tot je gebeld wordt of totdat de iPhone er is. 

@PME Je krijgt niet altijd een melding, maar als je de PostNL app hebt en gebruikt dan krijg je bericht wanneer er een pakketje naar je onderweg is. 🙂

Zoals eerder aangegeven ik ben op 13 oktober gebeld en de Ja ja ja riedel gedaan. en lees dat mensen al hun telefoon hebben is gewoon niet eerlijk ? ik heb mijn eerste melding hier op het forum zelfs op 20 augustus gedaan!!!!

En daarvoor zelfs nog met KPN gebeld of er storing was die wisten van niks!!!!!

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 30, 2022

@Sanne_M Ik ben gebeld, laat daar geen misverstand over bestaan, vind het alleen vreemd dat ik inmiddels 19 dagen aan het wachten ben op mijn iPhone 12 en er andere hier op het forum later zijn gebeld en al in het bezit zijn van hun 12

• Helper
  • October 30, 2022

@Sanne_M Ik ben gebeld, laat daar geen misverstand over bestaan, vind het alleen vreemd dat ik inmiddels 19 dagen aan het wachten ben op mijn iPhone 12 en er andere hier op het forum later zijn gebeld en al in het bezit zijn van hun 12

Helemaal mee eens!!!

• Deelnemer
  • October 30, 2022

Goedemiddag @Heleen van Kempen, bedankt voor jouw bericht. We hebben deze samengevoegd met dit centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen. 
Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt. Alvast bedankt!

@Jochem97Vermeulen en @Stanley23 jullie gegevens staan genoteerd!

Oké fijn. Bedankt.

Kan ik op een ander nummer getelefoneerd worden? Aangezien mijn huidige nummer op de 11 soms geen telefoontjes doorlaat en ik dit niet wil missen.

Dit afgelopen weekend is het zelfs zo erg geweest dat er geen telefoontjes doorkomen. Ik kan dit nummer nu ook niet gebruiken aangezien de simkaart niet in mijn reserve toestel past.

Dit is heel frustrerend want nu kan ik gewoon totaal niet bereikt worden!!! Wanneer kan ik de oplossing verwachten? 
Graag wordt ik ook teruggebeld op een ander nummer aangezien dit dus helemaal niet blijkt te werken

• Topper
  • October 31, 2022

Fijn! Mag ik vragen wel geheugen je hebt?

ik ben wel al gebeld maar nog geen telefoon 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Stanley23 kan je aangeven op welk nummer je gebeld zou willen worden? Deze kan je het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw forumprofiel plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • October 31, 2022

@moderators, as vrijdag is het vier weken geleden dat ik gebeld ben voor de oplossing (alle vragen met ja beantwoordt, IMEI nummer doorgeven etc). Tot op heden niks ontvangen, super frustrerend! Wanneer ondernemen jullie actie zodat ik wel de toegezegde iPhone 12 (128GB) ontvang? 

• Topper
  • October 31, 2022

Ik zou het fijn gevonden hebben als we een bevestiging per mail hadden gekregen om de omruil actie .. Nu word er weer verwacht dat we moeten afwachten en kan het maar zo zijn dat ik straks bel en weer moet wachten .. ik word hier eerlijk gezegd wel een beetje moedeloos van .. En zo te lezen ben ik hierin niet de enige .. 

• Nieuwkomer
  • October 31, 2022

Hier ook al een aantal maanden last van verbindings problemen. 

• Deelnemer
  • October 31, 2022

@Stanley23 kan je aangeven op welk nummer je gebeld zou willen worden? Deze kan je het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw forumprofiel plaatsen. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Heb ik nu net gedaan!

• Deelnemer
  • October 31, 2022

KPN komt met een goede oplossing, Iphone 11 wisselen voor 12, complimenten voor deze actie maar ik vraag me wel af waarom ik ben uitgesloten van deze oplossing, mijn iphone is nieuw gekocht bij Apple en mijn mobiele contract loopt bij KPN, dit heb ik dus gescheiden om de maandlasten laag te houden.

KPN helpt mij als jarenlange klant dus niet en geeft zelfs het advies over te stappen naar een andere aanbieder. Ik wil helemaal niet overstappen, al mijn prive contracten lopen via KPN zoals TV, Internet, Mobiel en Spotify.

KPN zou mij een groot plezier doen door mij als echte klant te behandelen en ook mij te voorzin van deze passende oplossing. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 31, 2022

KPN komt met een goede oplossing, Iphone 11 wisselen voor 12, complimenten voor deze actie maar ik vraag me wel af waarom ik ben uitgesloten van deze oplossing, mijn iphone is nieuw gekocht bij Apple en mijn mobiele contract loopt bij KPN, dit heb ik dus gescheiden om de maandlasten laag te houden.

KPN helpt mij als jarenlange klant dus niet en geeft zelfs het advies over te stappen naar een andere aanbieder. Ik wil helemaal niet overstappen, al mijn prive contracten lopen via KPN zoals TV, Internet, Mobiel en Spotify.

KPN zou mij een groot plezier doen door mij als echte klant te behandelen en ook mij te voorzin van deze passende oplossing. 

Ben je al gebeld door kpn? Waarom denk je dat je uitgesloten bent voor deze oplossing? Ook toestellen die elders gekocht zijn, worden namelijk omgeruild.

• Deelnemer
  • October 31, 2022

Hoi! Ik zie dat er een aantal mensen al meerdere weken aan het wachten zijn op hun nieuwe iPhone 12, terwijl er anderen zijn die later zijn gebeld en de telefoon al in ontvangst hebben kunnen nemen. Ik ben zelf ook al een aantal weken aan het wachten en vraag me nu af of dit goed is geregistreerd.

Las laatst namelijk ook berichten van mensen die aangaven dat ze erachter kwamen dat hun akkoord niet goed was geregistreerd. Hoe weet ik zeker dat de iPhone 12 mijn kant opkomt en dat alles goed in het systeem is gezet? 

• Nieuwkomer
  • October 31, 2022

Fijn dat hier een forum voor is. Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik heb dus ook al een tijdje last van een slechte verbinding. Ik heb mijn forum profiel ingevuld en ik zou ook graag gecontact worden door jullie. 

• Topper
  • October 31, 2022

Hallo,

Er is door KPN vooralsnog niets aan contact ondernomen, geen sms geen telefoontje.. niets. Ik heb wel een aantal keren contact gehad met KPN zelf , deze mensen klikken volgens mij door een soort probleemoplosser die uitloopt op: sorry dan kan ik verder niets voor u doen. Terwijl er hier op het forum toch echt andere oplossingen blijken te zijn… hoe kan het nou dat ik buiten de boot val of lijkt dat maar zo? Ik heb mijn forumprofiel ingevuld en me gemeld hier en toch tot op heden niets. Terwijl ik me al in augustus meldde met deze problemen, onbruikbare telefoon door geen netwerk, echt waardeloos. Mocht iemand weten wat te doen behalve wat ik al gedaan heb (nieuwe sim/esim/reset/Volte) alvast bedankt!

Even de groene startpost lezen hier bovenaan en de stappen volgen die daar vermeld staan

Ja dat heb ik dus al gedaan maar toch tot op heden niets.

In mijn contract heb ik een iPhone 13 staan, echter deze is bij mijn vriendin beland en ik maak gebruik van een refurbished iPhone 11… Kan dit een oorzaak zijn waarom ik nog niet gebeld of gesmst ben? 

Hoe dan ook maak ik gebruik van een iPhone 11 en met een hoop verbindingsproblemen dus.. is er eventueel ook een contract beëindiging mogelijk zonder boete’s en gedoe? Ik zou liever gewoon mijn abonnement stopzetten en bij een ander gaan shoppen. IK kan hier helemaal niks mee en het duurt gewoon veel te lang voordat er een oplossing is. Al sinds juli is het een dikke vette ergernis, niet te denken aan eventuele noodgevallen waarin ik niet eens zou kunnen bellen naar wie dan ook. Op veel punten in Nederland is het gewoonweg 0,000 verbinding en kun je dus niet eens bellen en gebeld worden. Mijn zus heeft een iPhone 11 icm Vodafone, hoe kan het zo zijn dat het daar geen enkel probleem geeft? Zij kan namelijk ook gewoon kiezen voor een 3G verbinding in haar iPhone waar het bij mij of 4G of E (2g?) is? en als hij dus terugvalt op E kun je eigenlijk vrijwel niets met de telefoon. Kan er ook wellicht iets meer uitleg gegeven worden over wat nu daadwerkelijk het probleem blijkt te zijn? Heeft KPN alle 3G er uit gegooid en alleen 4G of 5G dekking in Nederland of wat is er daadwerkelijk veranderd sinds eind juli?

Ik heb zojuist contact gehad met KPN zelf maar deze kunnen mij niet verder helpen. En ik wordt doorverwezen naar het forum. De omruilactie zou ook via de mensen van het forum gaan begreep ik. Ik ben tot op heden gewoon niet meegenomen in wat voor lijst er dan ook zou zijn.. 

• Deelnemer
  • October 31, 2022

@Arkel005

Ja ik ben gebeld en de medewerker van KPN die gaf aan dat ik uitgesloten zou zijn en adviseerde zelfs naar een rode provider over te stappen.

Indien u aangeeft dat dit onjuist is dan zou ik zeer tevreden zijn en met plezier willen ruilen, wellicht kan KPN mij nogmaals bellen om e.e.a. in werking te zetten. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 31, 2022

@Arkel005

Ja ik ben gebeld en de medewerker van KPN die gaf aan dat ik uitgesloten zou zijn en adviseerde zelfs naar een rode provider over te stappen.

Indien u aangeeft dat dit onjuist is dan zou ik zeer tevreden zijn en met plezier willen ruilen, wellicht kan KPN mij nogmaals bellen om e.e.a. in werking te zetten. 

Heb je je gegevens wel achtergelaten op dit forum? Ik zie nergens, dat je aangeeft dit ooit gedaan te hebben. Of ik kijk verkeerd… 🙈

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 31, 2022

@Arkel005

Ik schat in dat je zomaar gebeld ben door een KPN medewerker die totaal niet op de hoogte is van de omruilactie. Dit is overigens niet vreemd aangezien een bedrijf wat communicatie verzorgt slecht intern communiceert. Volg de stappen even in de groene startpost hier bovenaan en laat weten als je profiel gevuld is. Een moderator van het forum zal dan de juiste stappen nemen.

• Topper
  • October 31, 2022

Ik ben ook wel benieuwd hoe het kan dat er is toegezegd dat ik tot de groep behoor die uiterlijk 20-10 gebeld zou worden. Dit zou dan uiterlijk 21-10 worden, en inmiddels 31-10 nog steeds niet gebeld…Â