Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 13 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik zoek contact met de afdeling die deze omwisseling uitvoert. Er is helaas een verkeerde capaciteit iPhone 12 opgestuurd. 

indien mogelijk via het telefoonnummer uit het memoveld van mijn profiel ivm iPhone 11 van dochter.

Kan er contact met me worden opgenomen?

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 31 oktober 2022

Beste Moderators,

Ben al weken met 08000402 bezig voordat ik mij bewust was van dit topic op het forum.

Na weken bellen heb ik gevraagd om een bevestiging dat ik gebeld zou worden op 17-10-2022.

Kreeg Onderstaande Bericht:

Geachte heer Manen,

Wij hebben uw klacht geregistreerd met referentienummer: iphone 11 nssd formulier.

Zoals met u afgesproken bellen wij u op 18-10-2022 terug.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Ondanks het onderschrift van uw directeur Klantenservice gebeurd er voor mij niets….

Ben de afgelopen weken veel in het buitenland geweest Egypte, Duitsland, Costa Rica, Honduras, Frankrijk en Spanje. Overal werkt mijn Iphone 11 naar behoren, maar zogauw ik weer op Schiphol aankom is het gebeurd met de pret en werkt hij niet meer.

14 Dagen geleden schreef Moderator Maja_ dat ik gebeld ga worden maar hoe lang nog??

Ben de tel kwijt maar wacht al ruim 8 weken na mijn eerste belletje aan 08000402.

Moderators, sta ik nu op de terugbellijst ?

en hoe lang duurd het nog voordat ik aan de beurt ben.?

Een verdrietige klant..

• 4 reacties
  • 31 oktober 2022

Vandaag zou ik terug gebeld worden ivm vakantie afgelopen week.

Hellaas geen telefoontje ontvangen op de afgesproken tijd.

het nummer terug gebeld. Na een uur wachten maar opgehangen en het reguliere nummer van de klantenservice gebeld. Hier bleek dat mijn casus was afgesloten. Nieuwe melding aangemaakt en weer onderop de stapel.

Hier word ik niet echt vrolijk van. Na maanden van ellende met licht aan het eind van de tunnel.

mag hopen dat ik nu snel gebeld ga worden.

• Topper
  • 36 reacties
  • 31 oktober 2022

Is er überhaupt iemand, uit de eerste groep, gebeld de laatste dagen? Ik lees hier niets meer over (ik lees natuurlijk ook niet ieder bericht)

• Topper
  • 13 reacties
  • 31 oktober 2022
Giesmann11 schreef:

Is er überhaupt iemand, uit de eerste groep, gebeld de laatste dagen? Ik lees hier niets meer over (ik lees natuurlijk ook niet ieder bericht)

Ik weet niet of ik in de eerste groep zat, maar vorige week gebeld en zaterdag een (helaas verkeerde capaciteit) iPhone 12 ontvangen.

Kpn is er dus echt mee bezig.

• Topper
  • 15 reacties
  • 31 oktober 2022
Giesmann11 schreef:

Ik nog steeds niet. Als goed is zou ik voor morgen gebeld moeten worden. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 31 oktober 2022
Sharon24 schreef:
Giesmann11 schreef:

Waarom zou jij voor morgen gebeld moeten worden?

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 31 oktober 2022
Roos79 schreef:
Sharon24 schreef:
Giesmann11 schreef:

Omdat ze dat beloven en zeggen 🤕

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 31 oktober 2022

Is het mogelijk om nogmaals gebeld te worden door het 088-nummer?

Heb ze zelf proberen te bellen maar na 1 uur en 15 minuten in de wacht te hebben gestaan en niemand gesproken te hebben maar opgehangen.

Ik heb er weinig vertrouwen in, tot op heden nog niks binnen gehad en/of zien verschijnen in mijn PostNLapp.

12 oktober al gebeld maar nog geen Iphone 12 mogen ontvangen.

Daar waar ik nu lees dat er mensen vorige week gebeld zijn en afgelopen zaterdag zijn of haar Iphone 12 al ontvangen hebben…

Ben angstig dat de aanvraag net als bij sommige niet goed is gegaan.

Ik hoor graag wat mogelijk is.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 31 oktober 2022
Pipo10 schreef:
Roos79 schreef:
Sharon24 schreef:
Giesmann11 schreef:

Omdat ze dat beloven en zeggen 🤕

Bijzonder want nergens is een eind datum gemeld met dat de uiterlijk bellen?

Heb moderators in ieder geval geen datums zien zeggen…

Enkel dat men bezig is ermee en dat de eerste lading verzonden is.

Hopelijk gaat er komende dagen weer een lading de deur uit.

@Annika-H Maar de 4 weken zijn toch ook pas volgende week voorbij?

Hopelijk wordt hij ergens komende dagen verstuurd voor je.

• 7 reacties
  • 31 oktober 2022

Ook ik ben een van de personen die vóór zes okt op de lijst is gezet om terug gebeld te worden voor de omruilactie in verband met de problemen omtrent het niet hebben van bereik/4G. Zonet eindelijk, nadat ik vorige week al een sms’je had gehad dat het nog een week langer zou duren met terugbellen, teruggebeld door een medewerker. Tot mijn grote verbazing wordt mij aangeboden om de iPhone op te sturen ter reparatie. Op de vraag waarom anderen van de lijst voor zes okt wel een iPhone 12 wordt aangeboden en mij niet, krijg ik het antwoord dat de iPhones op zijn en dat vanaf vandaag het beleid geldt om de iPhone op te sturen ter reparatie. Ook een leentoestel is niet mogelijk in die tussentijd. Hoe lang dit reparatieproces ging duren, kon ook geen antwoord gegeven worden. Kortom, de dupe van als laatste op de lijst staan én het in die tussentijd zelf maar moeten uitzoeken hoe ik bereikbaar ga zijn. Erg vervelend dat dit zo loopt.

• Topper
  • 18 reacties
  • 31 oktober 2022
Roos79 schreef:
Sharon24 schreef:
Giesmann11 schreef:

Volgens mij hebben vele dezelfde SMS binnen gekregen die nog niet gebeld zijn. Nadat de twee weken van de eerste SMS ruimschoots waren verstreken, heeft volgens mij iedereen (waaronder ik) vorige week dinsdag een nieuwe SMS gekregen waarin staat vermeld dat er binnen een week toch écht contact wordt opgenomen. Die nieuwe deadline is morgen voorbij. Volgens mij geldt dit alleen voor de mensen die voor 6-okt zich hebben gemeld.

Intussen wacht ik geduldig af, terwijl we zes andere beloftes (incl. telefonisch contact) verder zijn die ook niet zijn nagekomen.

Overigens heeft @Jeroen_DB op dit forum dat bevestigd, dat morgen toch écht (maar dan nu ook écht) de laatste deadline is. 

• Topper
  • 39 reacties
  • 31 oktober 2022

Reparatie heeft geen zin ben al 2 x bij reparateur geweest er is niets mee aan de hand dus dat is  onzin om hem op te sturen voor reparatie 

• Topper
  • 18 reacties
  • 31 oktober 2022
Wiebe Lageveen schreef:

Ook ik ben een van de personen die vóór zes okt op de lijst is gezet om terug gebeld te worden voor de omruilactie in verband met de problemen omtrent het niet hebben van bereik/4G. Zonet eindelijk, nadat ik vorige week al een sms’je had gehad dat het nog een week langer zou duren met terugbellen, teruggebeld door een medewerker. Tot mijn grote verbazing wordt mij aangeboden om de iPhone op te sturen ter reparatie. Op de vraag waarom anderen van de lijst voor zes okt wel een iPhone 12 wordt aangeboden en mij niet, krijg ik het antwoord dat de iPhones op zijn en dat vanaf vandaag het beleid geldt om de iPhone op te sturen ter reparatie. Ook een leentoestel is niet mogelijk in die tussentijd. Hoe lang dit reparatieproces ging duren, kon ook geen antwoord gegeven worden. Kortom, de dupe van als laatste op de lijst staan én het in die tussentijd zelf maar moeten uitzoeken hoe ik bereikbaar ga zijn. Erg vervelend dat dit zo loopt.

Ik mag toch echt serieus hopen dat dit een interne fout is… anders gaat hier alles waar KPN op staat direct de deur uit voor de rest van ons leven.

• Topper
  • 39 reacties
  • 31 oktober 2022

HAha kpn verzint verhaaltjes 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 22 reacties
  • 31 oktober 2022
Foontje11 schreef:
Speedmaster schreef:
Sanne_M schreef:

@KHM @Speedmaster @enricotjezz Ik begrijp dat jullie snel duidelijkheid willen, over beide zaken. Echter kunnen we niet de individuele klantcases inzien. We vragen al veel geduld van jullie, maar het is echt nog afwachten tot je gebeld wordt of totdat de iPhone er is. 

@PME Je krijgt niet altijd een melding, maar als je de PostNL app hebt en gebruikt dan krijg je bericht wanneer er een pakketje naar je onderweg is. 🙂

@Sanne_M Ik ben gebeld, laat daar geen misverstand over bestaan, vind het alleen vreemd dat ik inmiddels 19 dagen aan het wachten ben op mijn iPhone 12 en er andere hier op het forum later zijn gebeld en al in het bezit zijn van hun 12

Helemaal mee eens!!!

Beste Sanne, ik begrijp niet dat je denkt dat we nog in het stadium van ‘geduld vragen’ verkeren. Dat geduld wordt aan mij als sinds Juli gevraagd en is nu echt op. Daar komt bij: ik krijg een bericht van jullie (KPN) met de heldere mededeling: je wordt binnen 14 dagen gebeld. Hoe duidelijk kun je zijn en hoe moeilijk is het om zelfs zo een eenvoudige afspraak na te komen. Dus nogmaals: ik verwacht deze week een oplossing. Zo niet, dan zet ik mijn jurist erop en zoek de bredere publiciteit. Dit is verre van acceptabel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 31 oktober 2022

31 - 10 - 2021

Nog geen zicht op pakketje morgen. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2022

Hallo,

simds een tijdje heb ik ook problemen met mijn iPhone 11, ik heb een hele tijd gedacht dat het aan mijn telefoon lag omdat die ook alweer een tijdje oud was maar op WiFi werkt hij goed maar zodra ik buiten de deur komt is het ontvangst heel slecht, kan niet gebeld worden of heb opeens gemiste oproepen terwijl de telefoon niet over gaat. Nu werk ik vanuit huis dus ben niet heel vaak buiten de deur maar vind het wel heel hinderlijk dat ik dus niet geled kan worden of kan bellen buiten de deur en dat 4g superslecht is. Wat zijn de vervolgstappen wat kan ik het beste doen?

wilma

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 22 reacties
  • 31 oktober 2022
Wilma hummel schreef:

Hallo,

simds een tijdje heb ik ook problemen met mijn iPhone 11, ik heb een hele tijd gedacht dat het aan mijn telefoon lag omdat die ook alweer een tijdje oud was maar op WiFi werkt hij goed maar zodra ik buiten de deur komt is het ontvangst heel slecht, kan niet gebeld worden of heb opeens gemiste oproepen terwijl de telefoon niet over gaat. Nu werk ik vanuit huis dus ben niet heel vaak buiten de deur maar vind het wel heel hinderlijk dat ik dus niet geled kan worden of kan bellen buiten de deur en dat 4g superslecht is. Wat zijn de vervolgstappen wat kan ik het beste doen?

wilma

Beginnen met heel veel huilen, je gegevens hier doorgeven (zie Forum) en hopen op betere tijden.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2022
KHM schreef:
Wilma hummel schreef:

Hallo,

wilma

Beginnen met heel veel huilen, je gegevens hier doorgeven (zie Forum) en hopen op betere tijden.

En hoe en waar geef ik mijn gegevens door?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 22 reacties
  • 31 oktober 2022
Wilma hummel schreef:
KHM schreef:
Wilma hummel schreef:

Hallo,

wilma

En hoe en waar geef ik mijn gegevens door?

Kijk op de eerste pagina van dit forum

• Topper
  • 39 reacties
  • 31 oktober 2022
Wilma hummel schreef:

Hallo,

wilma

Het beste wat je kan doen is gelijk je rechtsbijstandverzekering erop zetten KPN neem je niet serieus beloven van alles en er kom niks van terecht 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Wilma V, helemaal bovenin kun je de uitgelichte reactie lezen wat de laatste stand van zaken hierover is.
Ik zet je graag op de lijst om dit uit te laten zoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 31 oktober 2022
John crouwel schreef:

Reparatie heeft geen zin ben al 2 x bij reparateur geweest er is niets mee aan de hand dus dat is  onzin om hem op te sturen voor reparatie 

Zou wel bijzonder zijn of niet @John crouwel dat een reparatie het “euvel” zou verhelpen want hier zit er sinds de zomer een T-mobile prepaid simkaart in sinds de bereikbaarheid bizar slechter werd met de KPN simkaart. Of zou dat de “oplossing” zijn, allemaal over naar de concurrent, nah 😅 

• Topper
  • 39 reacties
  • 31 oktober 2022
Anneke-Anna schreef:
John crouwel schreef:

Zou wel bijzonder zijn of niet @John crouwel dat een reparatie het “euvel” zou verhelpen want hier zit er sinds de zomer een T-mobile prepaid simkaart in sinds de bereikbaarheid bizar slechter werd met de KPN simkaart. Of zou dat de “oplossing” zijn, allemaal over naar de concurrent, nah 😅 

Idd dat bedoel ik we worden gewoon in de maling genomen door KPN met de iPhone repareren