Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Helper
  • 38 reacties
  • 31 oktober 2022
Roos79 schreef:
Foontje11 schreef:
Sharon039 schreef:

Hallo ,

ik ben ook 14 oktober gebeld en zou de iPhone 12  ook binnen 4 weken ontvangen maar tot op heden nog geen telefoon binnen hoop dat die deze week dan komt …

Ben op 18 oktober gebeld en ook nog steeds niets ontvangen. Hoop dat het goed gaat. Eerst zien dan geloven. 

Morgen 2 weken terug dus?

En het zou 4 weken kunnen duren.

Wacht met smart af. Maar het gaat zeker niet op volgorde van bellen. Jammer!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2022

Beste KPN,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik heb zojuist de forum pagina ingevuld. Problemen ontstonden tijdens vakantie in Spanje (maar pas na 1 week, eerste week geen problemen ervaren).

Groeten,

Renz Klomberg

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 oktober 2022

Goedemiddag,

al dagen slecht internet. Dag dat het aan me toestel lag maar in de winkel vertelden ze met dat dit probleem met iphone en kpn is? Wie kan mij hier mee helpen? Kpn?? 

gr bart

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022

Hmm. Ik heb een paar dagen geleden een post gedaan om mij ook te melden, maar ik kan deze niet meer terugvinden en er zijn sindsdien al heel veel pagina’s geweest. Je zou denken dat er nu wel een aparte pagina voor was gemaakt om je te melden en feedback te krijgen.

Sta ik al op de lijst of was er een probleem? Mijn profiel zou voldoende ingevuld moeten zijn.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 31 oktober 2022
hlogmans schreef:

Hmm. Ik heb een paar dagen geleden een post gedaan om mij ook te melden, maar ik kan deze niet meer terugvinden en er zijn sindsdien al heel veel pagina’s geweest. Je zou denken dat er nu wel een aparte pagina voor was gemaakt om je te melden en feedback te krijgen.

Sta ik al op de lijst of was er een probleem? Mijn profiel zou voldoende ingevuld moeten zijn.

@hlogmans Deze misschien? 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022
Anneke-Anna schreef:
hlogmans schreef:

@hlogmans Deze misschien? 

Ja, inderdaad. Maar nergens zie ik een reactie daarop...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@RenzKlomberg en @hlogmans  met de gegevens uit jullie profielen kan ik geen (particulier) KPN abonnement vinden. Als je dat wel hebt kun je dan je gegevens controleren en evt aanvullen?
Als je een abonnement bij een andere provider hebt of KPN Zakelijk (0800-0403) kun je hierover het beste contact met hen of je werkgever opnemen.

@Bartr00zen 
@Wilma hummel

Ik heb jullie op de lijst gezet

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022
Thomas schreef:

@hlogmans  met de gegevens uit jullie profielen kan ik geen (particulier) KPN abonnement vinden. Als je dat wel hebt kun je dan je gegevens controleren en evt aanvullen?
Als je een abonnement bij een andere provider hebt of KPN Zakelijk (0800-0403) kun je hierover het beste contact met hen of je werkgever opnemen.

Het is inderdaad KPN zakelijk abo. 

• 17 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik sta sinds half september op de lijst en ben nog steeds niet gebeld. Kan een van de moderators aangeven hoe ver ze zijn met de eerste lijst (van voor 6 oktober)?

Alvast dank.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 oktober 2022

Vandaag wederom contact met KPN gehad, 3 maal doorgeschakeld en niemand die mij iets kon vertellen.

Ook heb ik nooit een sms gehad, wel ben ik een keer gebeld.

Dit verbindingsprobleem zorgt er dus ook voor dat de telefoon niet over gaat maar dat je gelijk een sms krijgt van een gemiste oproep.

Ook is er een ticket of melding op mijn naam aangemaakt, ook dit levert geen informatie of stand van zaken update op schijnbaar.

Hoe kan het zo zijn dat ik in verschillende media lees dat er mogelijk telefoons vervangen gaan worden, maar dat niemand bij KPN hier van op de hoogte is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 152 reacties
  • 31 oktober 2022

Is er al meer info over mensen met een iPhone 11 Pro die nu compleet worden genegeerd? Terwijl het precies dezelfde telefoon en chip is met alleen een andere camera. Ik heb een eigen topic gemaakt maar geen reactie gehad. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 31 oktober 2022
Marshall schreef:

Is er al meer info over mensen met een iPhone 11 Pro die nu compleet worden genegeerd? Terwijl het precies dezelfde telefoon en chip is met alleen een andere camera. Ik heb een eigen topic gemaakt maar geen reactie gehad. 

Omdat reactie tijd soms kan oplopen zeker met het weekend erbij dan zijn er minder moderators.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik heb problemen met de verbinding op mijn iPhone 11. Soms alleen Edge  verbinding. Bellen ook soms hopeloos. Ook al via Twitter gevraagd maar nog niets gehoord. Begreep wel dat dit probleem bekent is graag  en oplossing. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2022
Thomas schreef:

@RenzKlomberg en @hlogmans  met de gegevens uit jullie profielen kan ik geen (particulier) KPN abonnement vinden. Als je dat wel hebt kun je dan je gegevens controleren en evt aanvullen?

@Bartr00zen 
@Wilma hummel

Ik heb een abonnement via Budget Mobiel maar blijkbaar loopt dat via KPN volgens hun klantenservice.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 31 oktober 2022
RenzKlomberg schreef:
Thomas schreef:

@RenzKlomberg en @hlogmans  met de gegevens uit jullie profielen kan ik geen (particulier) KPN abonnement vinden. Als je dat wel hebt kun je dan je gegevens controleren en evt aanvullen?

@Bartr00zen 
@Wilma hummel

Ik heb een abonnement via Budget Mobiel maar blijkbaar loopt dat via KPN volgens hun klantenservice.

En toch zal Budget Mobiel jouw verder moeten helpen jij bent hun klant.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 oktober 2022

Beste KPN,

Ik heb eerder vandaag een post gedaan om mij te melden.

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022
Wiebe Lageveen schreef:

Ook ik ben een van de personen die vóór zes okt op de lijst is gezet om terug gebeld te worden voor de omruilactie in verband met de problemen omtrent het niet hebben van bereik/4G. Zonet eindelijk, nadat ik vorige week al een sms’je had gehad dat het nog een week langer zou duren met terugbellen, teruggebeld door een medewerker. Tot mijn grote verbazing wordt mij aangeboden om de iPhone op te sturen ter reparatie. Op de vraag waarom anderen van de lijst voor zes okt wel een iPhone 12 wordt aangeboden en mij niet, krijg ik het antwoord dat de iPhones op zijn en dat vanaf vandaag het beleid geldt om de iPhone op te sturen ter reparatie. Ook een leentoestel is niet mogelijk in die tussentijd. Hoe lang dit reparatieproces ging duren, kon ook geen antwoord gegeven worden. Kortom, de dupe van als laatste op de lijst staan én het in die tussentijd zelf maar moeten uitzoeken hoe ik bereikbaar ga zijn. Erg vervelend dat dit zo loopt.

Nou het ligt vast niet aan jou toestel ik heb er zelfs afgelopen vrijdag contact met Apple over gehad en blijkbaar komt dit probleem alleen voor bij IPhone 11 die bij de kpn provider zitten bij mij hebben ze de hardware en software nagekeken maar dat was allemaal goed zelfs bij de telefoon winkel geweest en de instellingen stonden ook goed dus er is iets goed mis   

• Topper
  • 15 reacties
  • 31 oktober 2022
Shyrin_ schreef:

@pvanluyk1 Ik zie een akkoord voor de omruilactie, dus dat staat goed genoteerd. Als je binnen 4 weken na het telefoontje nog niets ontvangen hebt, horen we het graag van je.

@Benno Blindenbach fijn dat je een toestel hebt kunnen lenen: vanaf wanneer heb je deze in gebruik? En welke problemen ondervond jij precies, met jouw iPhone 11?

@Wouter2342 👇🏾

Wouter2342 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Wouter2342 ik heb jouw gegevens genoteerd. je gaat mee in het oplossingsproces. 

Top dankjewel, tot op heden nog niks gehoord. Maar zal nog komen dus

Hoe kan het dan dat mensen die later als mij gebeld zijn hun toestel al eerder hebben gekregen ? Dit vind ik echt heel vreemd .. Ook omdat je nergens een bevestiging in kan zien ga ik nu twijfelen of het goed komt .. termijn van 4 weken vind ik wel lang aangezien er al 2 weken voorbij zijn en sommige maar een week lijken te hoeven wachten ?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 oktober 2022

Beste KPN,

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11 icm KPN

Hoe weet ik of ik op de lijst sta om teruggebeld te worden? Mijn profiel is ingevuld met de benodigde gegevens.

• Topper
  • 17 reacties
  • 31 oktober 2022
Blabla13 schreef:
Giesmann11 schreef:

Is er überhaupt iemand, uit de eerste groep, gebeld de laatste dagen? Ik lees hier niets meer over (ik lees natuurlijk ook niet ieder bericht)

Ik weet niet of ik in de eerste groep zat, maar vorige week gebeld en zaterdag een (helaas verkeerde capaciteit) iPhone 12 ontvangen.

Kpn is er dus echt mee bezig.

Je krijgt gewoon wat ze je opsturen, je kan niet kiezen

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 31 oktober 2022
Roos79 schreef:
Pipo10 schreef:
Roos79 schreef:
Sharon24 schreef:
Giesmann11 schreef:

Is er überhaupt iemand, uit de eerste groep, gebeld de laatste dagen? Ik lees hier niets meer over (ik lees natuurlijk ook niet ieder bericht)

Ik nog steeds niet. Als goed is zou ik voor morgen gebeld moeten worden. 

Waarom zou jij voor morgen gebeld moeten worden?

Omdat ze dat beloven en zeggen 🤕

Bijzonder want nergens is een eind datum gemeld met dat de uiterlijk bellen?

Heb moderators in ieder geval geen datums zien zeggen…

Enkel dat men bezig is ermee en dat de eerste lading verzonden is.

Hopelijk gaat er komende dagen weer een lading de deur uit.

@Annika-H Maar de 4 weken zijn toch ook pas volgende week voorbij?

Hopelijk wordt hij ergens komende dagen verstuurd voor je.

Als je belt wordt er van alles belooft.

Gewoon 08000402 KPN helpdesk

Zelfs per mail wordt het belooft zoals ik hierboven al heb alten zien..

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 31 oktober 2022

Beste Moderators,

Sta ik nu op de bellijst, profiel was al uptodate, 08000402 kunnen dat niet nakijken.

Heb het al eerder gevraagd maar geen antwoord.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 31 oktober 2022
Marjo1963 schreef:
Blabla13 schreef:
Giesmann11 schreef:

Ik weet niet of ik in de eerste groep zat, maar vorige week gebeld en zaterdag een (helaas verkeerde capaciteit) iPhone 12 ontvangen.

Onzin je krijgt gewoon dezelfde capaciteit al je al had.

Enkel geen keuze kwa kleur.

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 31 oktober 2022
Marjo1963 schreef:
Blabla13 schreef:
Giesmann11 schreef:

Dat je niet kan kiezen is correct. Dat je gewoon krijgt wat ze je opsturen klopt niet. In het telefoongesprek wordt verteld dat je een iPhone 12 krijgt met dezelfde opslagcapaciteit als de iPhone 11 die je hebt en gaat inleveren. Als je dus een iPhone 12 met de verkeerde hoeveelheid opslag krijgt opgestuurd moet je aan de bel trekken, want dat klopt dan niet.

(Edit: reactie van @Roos79 had ik nog niet gezien)

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 16 reacties
  • 31 oktober 2022

Ik ben 18 oktober gebeld, en vandaag heb ik mijn gloednieuwe iPhone 12 mogen ontvangen. Hiermee zijn voor mij nu de problemen voorbij. Ik houd met een schuin oog mijn bankrekening nog in de gaten voor de terugboeking van de abonnementskosten vanaf juli.

Ik hoop voor de rest van de gedupeerden dat het ook voor jullie snel opgelost wordt!