Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 18 reacties
  • 1 november 2022

Ik vind dit echt ongelofelijk… al zo lang wacht ik op contact met KPN (3 maanden geleden dit probleem al aangegeven bij de klantenservice) en als ik nu de berichten lees dat iPhones niet worden ontvangen en dat er voortaan reparatie als voorstel wordt gedaan, dan word ik er echt moedeloos van. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 november 2022

Hi KPN,

Hier vanaf begin augustus hetzelfde probleem; geen 4G verbinding met mijn IPhone 11. Inmiddels zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd door de telefonische klantenservice en kpn winkels, dat ik hier hopelijk ein-de-lijk wel verder kom. Kan ik op de bellijst gezet worden?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
D. Hoogstad schreef:

@Shyrin_ Er zijn meer mensen met dit probleem. Eerder is dit ook al doorgegeven. 
We kunnen niemand bereiken. 
Oude 11 terugsturen is geen optie, kan m’n data niet overzetten. 
12 terugsturen is ook geen optie, omdat hij omgeruild moet worden. 
Niks doen is ook geen optie, dan krijgen we een bedrag van ruim €800,- binnen 14 dagen doorbelast. 
Doordat we niemand kunnen spreken, is er geen normale communicatie mogelijk om tot een goede oplossing te komen. 

@D. Hoogstad, @Blabla13 en @Gerald11 we zijn dit nog steeds aan het uitzoeken! Maar we hebben nog geen antwoord gekregen :-(. We houden jullie op de hoogte.

Erik.W schreef:

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vraag van gisteren.

Lijkt wel of ik ook niet meer op de lijst sta.

Je valt niet ineens van de lijst af, als je erop staat, sta je erop. 

Al jullie vragen geven wij intern door, ook al geven we hier niet individueel aan. We blijven aankaarten dat jullie, terecht, niet tevreden zijn over de gang van zaken. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
MarVo8 schreef:

Hi KPN,

Hier vanaf begin augustus hetzelfde probleem; geen 4G verbinding met mijn IPhone 11. Inmiddels zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd door de telefonische klantenservice en kpn winkels, dat ik hier hopelijk ein-de-lijk wel verder kom. Kan ik op de bellijst gezet worden?

@MarVo8 wil jij nog even controleren of jij VoLTE aan hebt staan in je toestel? Deze moet namelijk wél aan staan. Laat het hier even weten. Dan kan ik een ticket aanmaken. 

• Topper
  • 33 reacties
  • 1 november 2022
Foontje11 schreef:

Kijk steeds op de post.nl app en hoop dat er iets aan komt. Maar vandaag ook weer niets!!!  

Ik ken het gevoel. Bij mij net zo… echt frustrerend 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 1 november 2022
Br93 schreef:

Ik vind dit echt ongelofelijk… al zo lang wacht ik op contact met KPN (3 maanden geleden dit probleem al aangegeven bij de klantenservice) en als ik nu de berichten lees dat iPhones niet worden ontvangen en dat er voortaan reparatie als voorstel wordt gedaan, dan word ik er echt moedeloos van. 

Zoals ik het begrepen heb en zoals moderators het hier een aantal keer uit de doeken hebben gedaan wordt een deel van de gedupeerden afgehandeld door een speciaal team. Voor de rest wordt een ticket bij de technische dienst aangemaakt. Dat resulteert in een ‘reparatie’, maar in werkelijkheid stuur je je toestel op en ontvang je een iPhone 12 retour. Of dit nog steeds zo werkt weet ik niet, maar dit is hoe het was.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 november 2022
Marcia_ schreef:
MarVo8 schreef:

Hi KPN,

@MarVo8 wil jij nog even controleren of jij VoLTE aan hebt staan in je toestel? Deze moet namelijk wél aan staan. Laat het hier even weten. Dan kan ik een ticket aanmaken. 

Gecheckt en stond al aan! Dank.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 november 2022

11 oktober gebeld, nu nog steeds in afwachting van een nieuwe iPhone 12.

Ik zag ergens voorbij komen dat iemand de iPhone 12 al had ontvangen en op 18 oktober was gebeld. 

Hopelijk gaat dit allemaal wel goed.. :( 

• Helper
  • 28 reacties
  • 1 november 2022

Hey KPN-ers :), 

Hoewel ik de voorgenomen oplossing fantastisch vind, lijkt het er nu toch ook op dat de afhandeling ervan behoorlijk te wensen overlaat en láng op zich laat wachten. Ik heb mezelf als een van de eersten hier gemeld en ben inderdaad gebeld voor 21 oktober, om precies te zijn op 18 oktober. Door een administratieve fout (het IMEI van de KPN  simkaart was genoteerd, niet van de telefoon) werd me verzocht eerst een nieuw ticket aan te laten maken bij KPN. Jeroen (moderator) heeft dit diezelfde avond voor me geregeld (bevestigd in dit topic 👌). Inmiddels bijna 2 weken verder, maar nog niet gebeld om het vervolg te realiseren. Is er zicht op een tijdslijn wanneer ik nu eindelijk de echte oplossing aangeboden kan krijgen 😩? 

Overigens begrijp ik al lang waarom de klantenservice ons niet verder kan helpen met dit probleem. De volledige afhandeling is simpelweg uitbesteed aan een derde partij (vermoedelijk Reconnext), waarbij het bellen weer uitbesteed is aan nog een andere partij om op basis van aangeleverde gegevens klanten ‘binnen de kaders van het script’ te helpen, waarbij een directe terugkoppeling naar Reconnext of KPN onmogelijk is gemaakt en die verantwoordelijkheid bij de klant wordt gelegd om vervolgens weer via de klantenservice of forum opnieuw het proces ingestuurd kunnen worden.. #nietsuperefficient

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 1 november 2022
D. Hoogstad schreef:
Shyrin_ schreef:
Blabla13 schreef:

@Shyrin_  nee helaas niet.

Kpn winkels weten niet of en hoe ze hierin kunnen/mogen handelen.

08000402 weet hier helemaal niets van en verwijst naar de winkels.

Nummer van het team wat hiermee bezig is geeft een wazig verhaal dat ik maar geluk heb dat ik wel een leentoestel heb gekregen voor tijdens de reparatie van de iPhone 11 🤯😭

Terwijl telefonisch is afgesproken dat er een iPhone 12 met gelijke capaciteit wordt gestuurd.

Ik vind de afgesproken oplossing een hele nette en ben daar ook echt blij mee. Nu alleen nog een ingang vinden om dit logistieke foutje opgelost te krijgen.

Ik wil dit graag voor je checken/ navragen, @Blabla13. Wil je mij - als uitzondering - een privébericht sturen met het 06 nummer waar de omruil voor geldt, het contact telefoonnummer, de capaciteit van de iPhone 11 en de capaciteit van de iPhone 12? Alvast bedankt! 

@Shyrin_ Er zijn meer mensen met dit probleem. Eerder is dit ook al doorgegeven. 
We kunnen niemand bereiken. 
Oude 11 terugsturen is geen optie, kan m’n data niet overzetten. 
12 terugsturen is ook geen optie, omdat hij omgeruild moet worden. 
Niks doen is ook geen optie, dan krijgen we een bedrag van ruim €800,- binnen 14 dagen doorbelast. 
Doordat we niemand kunnen spreken, is er geen normale communicatie mogelijk om tot een goede oplossing te komen. 

Helemaal mee eens zoals het nu loopt, al maanden,  is toch niet normaal. 
we betalen voor een abonnement en krijgen dat niet geleverd. Ik kan niet normaal mijn ding doen waarvoor ik het toestel van KPN en het abonnement van KPN heb aangeschaft. 
Als je je toestel mee neemt over de grens werkt het gewoon normaal!  Als je er in Nederland een andere Sim, van een andere provider, in stopt doet ie het gewoon! 

KPN er is wat niet in orde bij jullie los dat aub op en zorg dat wij gewoon ons beloofde ding kunnen doen met het toestel/abonnement. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
MarVo8 schreef:
Marcia_ schreef:
MarVo8 schreef:

Hi KPN,

Gecheckt en stond al aan! Dank.

Ik maak een ticket voor je aan!

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 1 november 2022

@Marcia/KPN, komen jullie nog terug op mijn vraag van gisteren en vandaag? As vrijdag is het 4 weken geleden dat ik gebeld ben voor de omwisseling naar IPhone 12. Alles keurig doorgegeven, geduld bewaard etc maar geen iPhone 12. Wie kan ik bellen? Ik wil ook wel zelf de iPhone 12 kopen en de factuur plus iPhone 11 naar jullie toesturen (ontlast jullie logistieke keten die het duidelijk niet aan kan)….

• Topper
  • 39 reacties
  • 1 november 2022

En ja hoor weer een week voorbij en NIET GEBELD door KPN 

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

• Topper
  • 18 reacties
  • 1 november 2022
John crouwel schreef:

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel.¿Binnen nu en een week nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088-nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

Hier idem dito. 

• Topper
  • 36 reacties
  • 1 november 2022
Br93 schreef:
John crouwel schreef:

Hier idem dito. 

Ik sluit me hier ook bij aan.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 1 november 2022
Marc Els. schreef:

@Marcia/KPN, komen jullie nog terug op mijn vraag van gisteren en vandaag? As vrijdag is het 4 weken geleden dat ik gebeld ben voor de omwisseling naar IPhone 12. Alles keurig doorgegeven, geduld bewaard etc maar geen iPhone 12. Wie kan ik bellen? Ik wil ook wel zelf de iPhone 12 kopen en de factuur plus iPhone 11 naar jullie toesturen (ontlast jullie logistieke keten die het duidelijk niet aan kan)….

Het is nog geen vrijdag…

En zelf aanschaffen zal niet gaan gebeuren.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 1 november 2022
Roos79 schreef:
Marc Els. schreef:

Het is nog geen vrijdag…

Fijn dat jij wel verwacht dat het de komende dagen nog komt…

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 1 november 2022

Beste,

Ik wacht nog steeds op een contactmoment met KPN ivm de IPhone 11 en geen verbinding. Sinds juli heb ik geen verbinding meer en heb heeeel vaak met KPN contact gezocht hier over. Er zou een oplossing komen en de laatste belofte, via de sms, was dat er voor vandaag contact met me zou worden opgenomen. Helaas, weer niet!

Wat nu? Is er iemand die me wel te woord kan staan?

Forum|alt.badge.img
Br93 schreef:
John crouwel schreef:

Hier idem dito. 

hier het zelfde. Ik krijg niet eens meer smsjes dat ee gebeld gaat worden.. alleen op het forum antwoord gehad dat als ik woensdag nog niet gebeld ben via het forum contact op te nemen. Ik ben al naar een apple reparatie punt geweest, contact met kpn gehad , en de eerste keer was 29 augustus. Het is nu 1 november en nog geen steek verder. Geen bereik, slechte telefoongesprekken, slecht of zelfs geen 4g bereik. Apple zegt ook dat dit bij de kpn ligt want zelfs een reparatie punt krijgt dit niet gefixt. Ik ben het wachten een beetje beu zoals vele. Het word echt tijd dat dit geregeld word. 

• Topper
  • 20 reacties
  • 1 november 2022
WendyJ81 schreef:

@Shyrin_  zou u voor mij kunnen nakijken of er inderdaad akkoord staat voor het omruilen van het toestel? Ik ben 13 oktober gebeld. 
dank u wel alvast 

@kpn ik heb helaas nog geen antwoord gehad. Zouden jullie voor mij kunnen kijken 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 1 november 2022

@Tinus399 ik wil je vragen even het startbericht van dit topic te lezen. Daar staat alle informatie opgesomd. Laat het hier weten wanneer je je profiel hebt ingevuld zodat we je verder kunnen helpen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 november 2022
Nancyvans schreef:

11 oktober gebeld, nu nog steeds in afwachting van een nieuwe iPhone 12.

Ik zag ergens voorbij komen dat iemand de iPhone 12 al had ontvangen en op 18 oktober was gebeld. 

Hopelijk gaat dit allemaal wel goed.. :( 

Ik ben ook op 11 oktober gebeld. Verder ook niks meer vernomen van Kpn. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 november 2022
Bram_ schreef:

@Tinus399 ik wil je vragen even het startbericht van dit topic te lezen. Daar staat alle informatie opgesomd. Laat het hier weten wanneer je je profiel hebt ingevuld zodat we je verder kunnen helpen. 

Waarom wordt er niet gereageerd op alle mensen die vragen of hun akkoord voor een nieuwe iPhone 12 goed staat geregistreerd? Kan hier naar gekeken worden?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 1 november 2022
Jasmijn S schreef:
Bram_ schreef:

Waarom wordt er niet gereageerd op alle mensen die vragen of hun akkoord voor een nieuwe iPhone 12 goed staat geregistreerd? Kan hier naar gekeken worden?

Omdat er ook al meermaals is aangegeven dat men dat niet kan inzien.

• Helper
  • 38 reacties
  • 1 november 2022
Marc Els. schreef:
Roos79 schreef:
Marc Els. schreef:

Het is nog geen vrijdag…

Fijn dat jij wel verwacht dat het de komende dagen nog komt…

Ja inderdaad. Ik begin er ook aan te twijfelen.