Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 2 november 2022
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Mooi!

en nu kijken hoelang het duurt voordat hij in huis is..

Voorlopig heb ik 1 dag vertraging:

🙈

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 2 november 2022
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Zojuist dan eindelijk gebeld. Mijn toestel wordt omgeruild voor de 12. Ondanks dat ik KPN vaak vervloekt heb wegens beperkte informatie en communicatie, toch een nette en gepaste oplossing!

Mooi!

🙈

Pakket was dus enkel aangemeld en nog niet ontvangen bij post.nl

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 2 november 2022
Roos79 schreef:

Pakket was dus enkel aangemeld en nog niet ontvangen bij post.nl

Maar het is wel een vorm van communicatie...😇 Nu weet je dat je gegevens zijn verwerkt en er daadwerkelijk schot zit in het traject.

• Helper
  • 38 reacties
  • 2 november 2022
Speedmaster schreef:
PME schreef:
Giesmann11 schreef:

Mooi!

Ja bij mij precies hetzelfde. 

• Topper
  • 31 reacties
  • 2 november 2022

Hier nog steeds niets. Zal hem deze week ook wel niet worden aangezien er al een batch verstuurd is. 

Zou heel graag willen weten of het in mijn geval goed gaat. Ja ik heb gelezen dat de moderators dat niet kunnen nakijken maar tenzij er in een jaar veel veranderd is binnen de KPN klantenservice zou dat gewoon moeten kunnen. Normaal gesproken wordt er van elk klantcontact een log gemaakt en dat is gewoon in te zien. Zo niet dan kan er intern gewoon contact gezocht worden met het team wat hierop zit. Waar een wil is is een weg. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 2 november 2022

Duurt toch best allemaal lang hè beste mensen!.

Sticker erop en gaan met die telefoons 

• Topper
  • 20 reacties
  • 2 november 2022
Marjo1963 schreef:
Anna-J schreef:

Nou, we gaan het binnenkort zien, gisteren een telefoontje van KPN gehad dat ik binnen 4 weken een nieuwe iPhone 12 zal ontvangen. Medewerker was vriendelijk en goed op de hoogte. Ik heb begrepen dat ik na ontvangst mijn oude iPhone 11 dien in te leveren/op te sturen, lijkt me zeer redelijk.

Verder geen bevestiging gehad per mail of SMS, het zou toch fijn zijn als KPN deze omruilactie ook schriftelijk vastlegt, dat zou een nog beter gevoel geven.  

Het komt goed ik dacht net als jij maar na een week de iPhone 12 in huis!

Ik ben blij voor jou dat je hem al binnen heb, maar hier 3 weken terug gebeld maar nog steeds niks 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 november 2022

Hier sinds begin september last van hetzelfde probleem, zo te zien ben ik niet de enige! Heb mijn telefoonnummer ingevoerd!

• Topper
  • 39 reacties
  • 2 november 2022

Ze beloven iedereen te  gaan bellen binnen 2 weken dan weer binnen een week maar er gebeurt verder niks Oja ze halen je abonnementsgeld van je rekening dat doe ze trouw iedere maand zelfs de laatste net een verhoging ( inflatie) maar service is nul komma nul 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2022

Klacht alleen Edge ipv 4g ontvangst al 4 weken in behandeling. Al twee maanden geen internet op mijn iphone11 van KPN. Kan geen parkeermeter app gebruiken of google maps. Betaal wel gewoon volle pond. oplossing in zicht? 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022

Morgen weer geen zicht op een pakketje via PostNL App (2 - 11 - 2022)

Datum gebeld door KPN voor Omruilactie : 13 - 10 - 2022

Eerste melding op het KPN Forum : 20 - 08 - 2022

Eerste contact via Telefoon met de klantenservice(0800-0402) : 27 - 07 - 2022

Totaal aantal dagen problemen(Geen internet(4G) wel WiFi geen normale belverbinding wel WiFiCall) : 98 DAGEN !!!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2022

Ik begrijp niet waarom het allemaal zo ontzettend lang moet duren.. jullie begrijpen toch ook dat klanten inmiddels zwaar gefrustreerd raken

problemen zijn al sinds juli gemeld ondertussen bijna 5 maand verder en de abonnementskosten maar blijven doorberekenen 

ook ik heb 10 oktober een sms gehad dat er binnen 2 weken gebeld zou worden. Na 2,5 week een andere sms dat er dit keer binnen 1 week gebeld zou worden.

deze week is nu alweer voorbij… en nu? Blijf maar wachten en wachten. 

Annika-H
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 2 november 2022

Morgen weer geen zicht op een pakketje via PostNL App (2 - 11 - 2022)

Datum gebeld door KPN voor Omruilactie : 12 - 10 - 2022

Eerste melding op het KPN Forum : 09 - 08 - 2022

Eerste contact bij KPN winkel : 06 - 07 - 2022

Totaal aantal dagen problemen naar erkenning KPN op 20-07-2022 (twee weken naar mijn eerste melding) : 105 DAGEN !!! / 119 dagen vanaf 06-07-2022 !!!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 2 november 2022
Diekex schreef:

Hier sinds begin september last van hetzelfde probleem, zo te zien ben ik niet de enige! Heb mijn telefoonnummer ingevoerd!

@Diekex, staat VOLTE aan op het toestel? Want de verbinding valt ook terug naar E (Egde)? 

Ub43 schreef:

Klacht alleen Edge ipv 4g ontvangst al 4 weken in behandeling. Al twee maanden geen internet op mijn iphone11 van KPN. Kan geen parkeermeter app gebruiken of google maps. Betaal wel gewoon volle pond. oplossing in zicht? 

@Ub43, heb je hier al melding over gemaakt, begrijp ik dat goed? Zo niet, kun je jouw profiel van gegevens voorzien.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 november 2022
Bart_Z schreef:
Diekex schreef:

@Diekex, staat VOLTE aan op het toestel? Want de verbinding valt ook terug naar E (Egde)? 

Ub43 schreef:

@Ub43, heb je hier al melding over gemaakt, begrijp ik dat goed? Zo niet, kun je jouw profiel van gegevens voorzien.

Yes VOLTE staat aan, 99% van de tijd alleen Edge. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2022

Ja ticket is aangemaakt maar kpn doet niks. Hoor er niks meer van en eerst alleen een zijn er mee bezig.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 2 november 2022

Misschien met z’n allen tros radar eens inschakelen dan zal het ineens wel snel opgelost kunne worden wedden

aangezien er zooooveel mensen last van hebben 

want t is voor mij nog steeds niet duidelijk dat het zo lang moet duren en idd iedere maand mijn abbo geld innen dat kan wel .. en waarvoor gebruik alleen maar WiFi want verder kan ik niks .. hopeloos word je ervan 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 2 november 2022

@Diekex, ik heb melding voor je gemaakt. 

@Ub43, als er al melding loopt, dan is het wachten tot er contact wordt opgenomen. Ik heb geen inzicht in wanneer dat gaat gebeuren. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 november 2022

Ja al maand geleden. Neem niet aan dat kpn expertise mist om t op te lossen dan wel vindt dat klanten meer dan maand zonder hun product kan. Kan ik beter ergens anders gaan, dit is niet serieus.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 november 2022

Hallo. Ik heb ook het probleem met mijn IPhone11. Ik hoorde bjj de genius bar van apple dat het een bekend probleem is en dat ik met moet melden bij KPN. Dat doe ik bij deze.

kunt u mij bellen voor een oplossing. Mijn gegevens staan in mijn profiel. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@Bervdv welkom! Heb jij ook gecontroleerd of VoLTE aanstaat in het toestel? Jij ervaart ook dat jouw 4G terugvalt naar 2G en je internet daardoor onbruikbaar wordt?

• Topper
  • 18 reacties
  • 2 november 2022
Marcia_ schreef:
D. Hoogstad schreef:

@Shyrin_ Er zijn meer mensen met dit probleem. Eerder is dit ook al doorgegeven. 
We kunnen niemand bereiken. 
Oude 11 terugsturen is geen optie, kan m’n data niet overzetten. 
12 terugsturen is ook geen optie, omdat hij omgeruild moet worden. 
Niks doen is ook geen optie, dan krijgen we een bedrag van ruim €800,- binnen 14 dagen doorbelast. 
Doordat we niemand kunnen spreken, is er geen normale communicatie mogelijk om tot een goede oplossing te komen. 

@D. Hoogstad@Blabla13 en @Gerald11 we zijn dit nog steeds aan het uitzoeken! Maar we hebben nog geen antwoord gekregen :-(. We houden jullie op de hoogte.

Erik.W schreef:

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vraag van gisteren.

Lijkt wel of ik ook niet meer op de lijst sta.

Je valt niet ineens van de lijst af, als je erop staat, sta je erop. 

Al jullie vragen geven wij intern door, ook al geven we hier niet individueel aan. We blijven aankaarten dat jullie, terecht, niet tevreden zijn over de gang van zaken. 

Uurtje geleden gebeld dat ik de verkeerde iPhone 12 moet terugsturen met een briefje erbij dat ik de verkeerde iPhone heb ontvangen. Daarna gaan ze de juiste opsturen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022

Hallo Moderators, Als ik hierboven kijk bij gerald11 zie ik dat hij zich heeft aangemeld op 7 September eerste bericht op dit forum dus nog zelfs los van telefonisch contact met het 088-nummer. Hoe kan het dat meneer Gerald11 de telefoon al heeft ontvangen? en dat ik met telefonish contact op 13 Oktober en nog steeds niks heb?

Niet dat ik meneer Gerald11 geen telefoon gun hoor ben blij voor hem. maar stond ik niet eerder in de rij?

EDIT : 20 Augustus als mijn eerste contact. 

Gerald11 is op 21 oktober gebeld door het 088 nummer

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022

En zo heb ik ook iemand in mijn kennissenkring die vorige week donderdag al de telefoon heeft ontvangen. was ook meer dan een maand later als ik met mijn melding. zoals in een eerdere post al aangegeven. ik had hoop om bij speedmaster gister te zien dat hij hem vandaag zou ontvangen. en ik dacht dat ik daarna wel zou komen vandaag, maar weer niet. Ik begin het wachten echt zat te worden en merk ook dat ik boos word.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 2 november 2022

En als er geen antwoord op mij komt prima ga ik morgen naar de KPN winkel hier in de buurt en haal ik wel een Iphone 12 op dan regelen jullie het maar lekker onderling ofzo.