Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 3 november 2022
RemyZ schreef:

Nog één nachtje wachten 😁

Hier nu ook….😎

• Helper
  • 35 reacties
  • 3 november 2022
Speedmaster schreef:
RemyZ schreef:

Hier nu ook….😎

Ik ga nu de derde week wachten na bellen in. Ik hoop dat ik ook snel het bovenstaande bericht krijg 😊

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 3 november 2022
Lautjuh schreef:
Speedmaster schreef:
RemyZ schreef:

Hier nu ook….😎

Ik ga nu de derde week wachten na bellen in. Ik hoop dat ik ook snel het bovenstaande bericht krijg 😊

13 oktober gebeld dus als je kan rekenen….

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 3 november 2022
Heksema schreef:

Heksema schreef:

@Shyrin_  @moderators,

waarom krijgen de reeds gebelde mensen niet alsnog een bevestiging?

De bevestigingen die nu gaan komen hebben we kunnen automatiseren. Voor de mensen die al gebeld zijn lukt dat niet meer. We besteden dan liever tijd aan het bellen van de mensen die nog niet gebeld zijn, dan om handmatig alsnog een bevestiging te sturen.

Heksema schreef:

Heksema schreef:

Wij zitten nu maar te wachten en te wachten en we weten niets eens zeker of de omruiling daadwerkelijk goede geregistreerd staat.

Ik wacht nu al meer dan 3 weken en weet niet eens of alles wel goed gaat komen?

Voor jou ga ik dit even navragen, @Heksema, want ik zie wel meerdere klachten, maar niet direct duidelijkheid.

Als je dan toch bezig bent met navragen @Erik_  13 oktober gebeld, vandaag 21 dagen wacht ik. 3 weken precies. Zou je dit ook voor mij kunnen navragen?

• Topper
  • 12 reacties
  • 3 november 2022
enricotjezz schreef:
Heksema schreef:

Heksema schreef:

@Shyrin_  @moderators,

waarom krijgen de reeds gebelde mensen niet alsnog een bevestiging?

De bevestigingen die nu gaan komen hebben we kunnen automatiseren. Voor de mensen die al gebeld zijn lukt dat niet meer. We besteden dan liever tijd aan het bellen van de mensen die nog niet gebeld zijn, dan om handmatig alsnog een bevestiging te sturen.

Heksema schreef:

Heksema schreef:

Wij zitten nu maar te wachten en te wachten en we weten niets eens zeker of de omruiling daadwerkelijk goede geregistreerd staat.

Voor jou ga ik dit even navragen, @Heksema, want ik zie wel meerdere klachten, maar niet direct duidelijkheid.

Als je dan toch bezig bent met navragen @Erik_  13 oktober gebeld, vandaag 21 dagen wacht ik. 3 weken precies. Zou je dit ook voor mij kunnen navragen?

Waarom wordt er onderscheid gemaakt in voor de een wel nakijken en voor de ander niet? Ik wacht inmiddels ook al 3 weken maar niemand die even aanbiedt om voor mij ook even te kijken of het goed gegaan is.

Beetje raar wel toch?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 3 november 2022

Als de telefoon nou niet geleverd is voor (10 november in mijn geval) 4 weken na de afgesproken termijn wat zijn dan de vervolgstappen ? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 4 november 2022
enricotjezz schreef:

Als de telefoon nou niet geleverd is voor (10 november in mijn geval) 4 weken na de afgesproken termijn wat zijn dan de vervolgstappen ? 

I phone 14 pro direct op te halen in de winkel..

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 4 november 2022

Het is toch allemaal wat beste mensen.

Eerst eindelijk de sms we worden gebeld binnen 2 weken en nu laat de beloofde telefoon op zich wachten.

Wie regelt dit allemaal?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 50 reacties
  • 4 november 2022
PME schreef:
enricotjezz schreef:

Bij mij zijn de 4 weken voorbij na telefoontje en moet gewoon verder geduld hebben….

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
Erik_ schreef:

Heksema schreef:

Ik wacht inmiddels ook al 3 weken, zonder dat ik weet of het goed is ingeregeld en heb ook geen bericht gezien in de postnl app of in de mail.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 4 november 2022
Marc Els. schreef:
PME schreef:
enricotjezz schreef:

Bij mij zijn de 4 weken voorbij na telefoontje en moet gewoon verder geduld hebben….

Owh geduld…

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 4 november 2022
PME schreef:
enricotjezz schreef:

hahaha, was het maar zo een feest he. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 4 november 2022

Bij deze ook een melding dat ik problemen heb met 4G icm de iPhone 11 die bij KPN is gekocht. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
beezztie schreef:

Bij deze ook een melding dat ik problemen heb met 4G icm de iPhone 11 die bij KPN is gekocht. 

Ik zie 2 nummers op het adres actief @beezztie Problemen spelen bij beide nummer? 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 4 november 2022
Jeroen_dB schreef:
beezztie schreef:

Ik zie 2 nummers op het adres actief @beezztie Problemen spelen bij beide nummer? 

Hi, we hebben zelfs vier nummers van KPN op ons adres, al kunnen jullie mijn zakelijke nummer (ex Tele2) kennelijk niet in jullie systeem vinden 🧐. Gaat alleen om nummer eindigend op ..016

Hier ook zelfde problemen met iPhone 11. Hele slechte tot geen verbinding. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2022

Ik ervaar het probleem en heb mijn forumprofiel geupdated met gevraagde informatie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Melding is aangemaakt voor jullie allebei @Nicolevanboxel & @beezztie 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Heb jij jouw mobiele abonnement bij een andere provider of loopt het via KPN zakelijk @TSGT? Als ik namelijk zoek op de door jou ingevoerde gegevens in jouw forumprofiel vind ik enkel een Thuis abonnement. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 4 november 2022

Hier ook drama met mijn iPhone 11 icm KPN.

ik mis telefoontjes, Whatsappjes komen niet/veel later aan. Kan niet internetten en bellen tegelijk.

of heb helemaal geen bereik.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 november 2022

Ik ervaar het probleem al lang, heb het eerder gemeld, verschillende keren gebeld; en in de hoop op een snellere afhandeling nu ook mijn forumprofiel geupdated met gevraagde informatie (n.a.v. de update van 3/11 in dit forum).

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2022
Vikash schreef:
Batten schreef:

Zojuist een forumprofiel aangemaakt, want ik ervaar al sinds juli problemen met mijn kpn abonnement en mijn Iphone 11. Graag verneem ik zsm welke stappen ondernomen zullen worden.

Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb je toegevoegd aan onze lijst om terug gebeld te worden. 

Dag Vikash, heeft u enig idee wanneer ik ongeveer gebeld zal worden? Is dit een kwestie van dagen, of weken?

Jelle Froeling
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

ik er gaat al klachten sinds juni dit jaar.

zou graag in aanmerking willen komen voor een oplossing! Ik hoor het graag van iemand

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2022
Jeroen_dB schreef:

Heb jij jouw mobiele abonnement bij een andere provider of loopt het via KPN zakelijk @TSGT? Als ik namelijk zoek op de door jou ingevoerde gegevens in jouw forumprofiel vind ik enkel een Thuis abonnement. 

Het is een zakelijke telefoon inderdaad, mogelijk via een tussenpartij dat weet ik eerlijk gezegd niet,

Jelle Froeling
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Jelle Froeling schreef:

Hallo,

ik er gaat al klachten sinds juni dit jaar.

zou graag in aanmerking willen komen voor een oplossing! Ik hoor het graag van iemand

Ik heb al klachten sinds*