Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 4 november 2022

Er moet toch ergens een lijst zijn met wie intussen de telefoon heeft KPN?.

Hoe werkt de afwerking van moment bellen toezegging en versturen?.

Er zijn nu mensen die al 4 weken wachten en er zijn mensen die een week geleden gebeld zijn en nu de telefoon binnen hebben!.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 november 2022

Beste kpn,

Afgelopen week ben ik gebeld. Ik moest alleen nog een imei doorgeven, maar die had ik niet bij mij. Collega had gezegd om donderdag 12:15 terug te bellen. Sindsdien niks meer vernomen. Net zelf terug gebeld en deze dame kon in het systeem mij niet helpen. Zouden jullie aub zsm willen bellen, zodat we dit kunnen regelen. 

Groeten Frank 

RemyZ
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • 87 reacties
  • 4 november 2022

Ik heb de iPhone 12 vanmiddag ontvangen (18 oktober gebeld). Eindelijk weer goed bereikbaar! Ik schrok wel even toen de Wifi uit was en ik EDGE zag staan. Maar nadat ik Wifi calling had uitgezet stond er netjes 5G.

Iemand vroeg een poosje geleden hoe het met de garantie van het nieuwe toestel zit. Nadat je de telefoon geactiveerd hebt (gaat automatisch, als je hem voor de eerste keer instelt) staat er in de settings dat de garantie over een jaar verloopt. Dat is de garantie die Apple geeft, maar de Nederlandse wet geldt natuurlijk ook nog. 

Lang verhaal kort: je telefoon is een splinternieuw toestel waarvan de garantie begint te lopen als je hem in gebruik neemt.

• Topper
  • 33 reacties
  • 4 november 2022
Gidohkz schreef:

Nou ik kijk net in de app van PostNL en ik zie dat ik morgen een pakketje van KPN mag ontvangen. Misschien jullie ook even kijken?

Helaas. Zo intens verdrietig. Ik ga nu mijn 4e week in met wachten

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 4 november 2022

Nou toch nog mazzel net voor het weekend. Geen bericht gehad in de PostNL App of email of wat dan ook. De bezorger stond ineens voor de deur. Nou ik ga hem gelijk installeren. Hopelijk dat het de goede is en dat hij het doet.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 4 november 2022

@Jelle Froeling ik zie via de gegevens in je profiel geen abonnement bij KPN. Heb je een abonnement bij een andere provider? 

@Gerda Online  ik heb je op de lijst gezet. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

@Esther179 na je contact met de klantenservice op 15 oktober is je storing doorgegeven aan dezelfde partij waar ook onze lijst heengaat. 

​​​​

Jelle Froeling
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Bram_ schreef:

@Jelle Froeling ik zie via de gegevens in je profiel geen abonnement bij KPN. Heb je een abonnement bij een andere provider? 

@Gerda Online  ik heb je op de lijst gezet. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

@Esther179 na je contact met de klantenservice op 15 oktober is je storing doorgegeven aan dezelfde partij waar ook onze lijst heengaat. 

​​​​

Mijn provider is Simyo, dus zal niet moeten uitmaken toch? Is ook van KPN namelijk

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 4 november 2022
enricotjezz schreef:

Nou toch nog mazzel net voor het weekend. Geen bericht gehad in de PostNL App of email of wat dan ook. De bezorger stond ineens voor de deur. Nou ik ga hem gelijk installeren. Hopelijk dat het de goede is en dat hij het doet.

Na hoeveel weken binnen uiteindelijk?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 4 november 2022
PME schreef:
enricotjezz schreef:

Na hoeveel weken binnen uiteindelijk?

3 weken en 1 dag na contact met het 088 nummer. 22 dagen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7660 reacties
  • 4 november 2022

@Jelle Froeling Simyo moet dit zelf oppakken met je, dus ik raad je aan om dit bij hen te melden. 

Jelle Froeling
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Sanne_M schreef:

@Jelle Froeling Simyo moet dit zelf oppakken met je, dus ik raad je aan om dit bij hen te melden. 

Jammer dat dat zo gaat, probeer ik al een tijdje word slecht geholpen. Blijft jullie zusterbedrijf namelijk.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 67 reacties
  • 4 november 2022

Aan iedereen die nog zit te wachten, heel veel sterkte en geduld. Maar uiteindelijk komt de telefoon echt !! Ik hoop dat ze het bij jullie allemaal zo snel mogelijk afhandelen. Ook sorry voor de Moderators die ik de afgelopen dagen gigantisch heb lastig gevallen met vragen en kinderachtige status reportages. Maar na zo een lange tijd slecht bereikbaar te zijn, niks kunnen opzoeken in nood, niet kunnen pinnen. voor lul staan met te weinig saldo op mn leef rekening bij de supermarkt. Bang dat het omruil proces niet goed is gegaan. en zo zijn er nog wel tal van dingen waar je niet meer bij stil staat tot het moment dat je telefoon het niet meer doet. Hopen dat de rest van de procedure wat soepeler gaat (terugstorten kosten vanaf juli & dat mijn retour gewoon aankomt zonder gezeur) al met al succes gedupeerde. en zet hem op KPN laat zien dat jullie nog steeds de beste telecom aanbieder van Nederland zijn

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 november 2022

Ik heb de twee telefoon nummers van de 2 telefoons in mijn forum profiel neergezet 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7660 reacties
  • 4 november 2022

@Andre bou Ik heb beide nummers op de lijst gezet! 

Jelle Froeling
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
Jelle Froeling schreef:
Sanne_M schreef:

Jammer dat dat zo gaat, probeer ik al een tijdje word slecht geholpen. Blijft jullie zusterbedrijf namelijk.

Hoe zit dit? Aangezien het bij jullie hoort, hoezo kan het dan niet via hier?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 november 2022

Hoi KPN,

ik heb helaas ook problemen met mijn iPhone 11. ik heb mijn nummer in mijn profiel gezet. kunnen jullie mij op de lijst zetten? dankjewel:)

• Helper
  • 40 reacties
  • 4 november 2022
Goku schreef:

Zo ik ben op 20 oktober gebeld door kpn met de omruil voorstel + vergoeding van afgelopen maanden aan abo kosten net heb ik gelukkig eindelijk de iPhone 12 in ontvangst mogen nemen. Dus even een nieuwe hoesje halen nieuwe screenprotector en de iPhone 11 opsturen ben benieuwd Waneer de overige gemaakt kosten geretourneerd worden hierbij kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben! Hopelijk heeft kpn natuurlijk hier ook van geleerd om hun klanten wel serieus te nemen ( telefonisch en in de winkel) zodat het niet zolang hoeft te duren 

Mooi en snel!!! sommige wachten al weken op een telefoontje en een mobiel.

ik ben eindelijk na weken gebeld 2 dagen terug en het is nu wachten op een iphone 12 zodat we eindelijk weer normaal bereik hebben met alles

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7660 reacties
  • 4 november 2022

@Jelle Froeling Nee dat kan niet. Je staat niet bij ons in de systemen omdat je geen directe klant van ons bent, dus kunnen wij dit niet voor je doorzetten. 

@Tessa G Je staat op de lijst! 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 4 november 2022
Jelle Froeling schreef:
Jelle Froeling schreef:
Sanne_M schreef:

Hoe zit dit? Aangezien het bij jullie hoort, hoezo kan het dan niet via hier?

@Jelle Froeling Jij kan je hier melden:

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/update-problemen-met-de-iphone-11-in-combinatie-met-kpn-netwerk-45830

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 november 2022
Sanne_M schreef:

@Jelle Froeling Nee dat kan niet. Je staat niet bij ons in de systemen omdat je geen directe klant van ons bent, dus kunnen wij dit niet voor je doorzetten. 

@Tessa G Je staat op de lijst! 

Ik heb al eerder een reactie geplaatst, kan hier ook op gereageerd worden?

Mara Louis
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2022

Hi KPN, 

Eindelijk 1 iPhone 12 waardoor dank! Echter hebben 2 iPhone 11’s uit ons abonnement dit probleem en ze zijn ook beide aangemeld. Hoe weet ik nu welke iPhone 12 voor welke iPhone 11 in de plaats is gekomen? 

Ik zou met de klantenservice bellen zoals aangegeven staat in de brief maar ik ben er de afgelopen dagen achter gekomen dat zij niets afweten van deze regeling dus dat dit waarschijnlijk niet mijn vraag zal beantwoorden, wellicht dat dit hier wel kan. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 27 reacties
  • 4 november 2022
LuckyAngel schreef:
Goku schreef:

Zo ik ben op 20 oktober gebeld door kpn met de omruil voorstel + vergoeding van afgelopen maanden aan abo kosten net heb ik gelukkig eindelijk de iPhone 12 in ontvangst mogen nemen. Dus even een nieuwe hoesje halen nieuwe screenprotector en de iPhone 11 opsturen ben benieuwd Waneer de overige gemaakt kosten geretourneerd worden hierbij kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben! Hopelijk heeft kpn natuurlijk hier ook van geleerd om hun klanten wel serieus te nemen ( telefonisch en in de winkel) zodat het niet zolang hoeft te duren 

Mooi en snel!!! sommige wachten al weken op een telefoontje en een mobiel.

ik ben eindelijk na weken gebeld 2 dagen terug en het is nu wachten op een iphone 12 zodat we eindelijk weer normaal bereik hebben met alles

Komt voor jouw ook zeer zeker goed. Ook al is wachten echt heel vervelend weet er ook helaas alles vanaf.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7660 reacties
  • 4 november 2022
Frank37 schreef:

Ik heb al eerder een reactie geplaatst, kan hier ook op gereageerd worden?

@Frank37 Excuses dat het belmoment niet is nagekomen. De afdeling die dit oppakt heeft het super druk, en ik ga er vanuit dat er komende week contact op wordt genomen!

Mara Louis schreef:

Hi KPN, 

Eindelijk 1 iPhone 12 waardoor dank! Echter hebben 2 iPhone 11’s uit ons abonnement dit probleem en ze zijn ook beide aangemeld. Hoe weet ik nu welke iPhone 12 voor welke iPhone 11 in de plaats is gekomen? 

Ik zou met de klantenservice bellen zoals aangegeven staat in de brief maar ik ben er de afgelopen dagen achter gekomen dat zij niets afweten van deze regeling dus dat dit waarschijnlijk niet mijn vraag zal beantwoorden, wellicht dat dit hier wel kan. 

@Mara Louis Dit maakt in principe niet uit, alleen wanneer de iPhone 11 toestellen een verschil in het geheugen hebben. Mochten ze beiden evenveel geheugen hebben dan kun je zelf kiezen naar wie de iPhone 12 als eerste gaat. 🙂

• 6 oktober SMS dat ze gingen bellen
  • 20 oktober Is er telefonisch contact opgenomen, voorstel: toestel vervangen door iPhone 12
  • 4 November iPhone 12 ontvangen, met retourlabel voor de iPhone 11

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 november 2022

Ik heb twee keer een sms gekregen en verder niets ... hoe lang moet ik nog wachten ?!