Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229958 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • November 4, 2022

Heeft iemand enigidee door welk nummer je wordt gebeld? Ik word namelijk al een aantal dagen gebeld door een nummer maar steeds als ik opneem krijg ik geen antwoord terug.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 4, 2022

Heeft iemand enigidee door welk nummer je wordt gebeld? Ik word namelijk al een aantal dagen gebeld door een nummer maar steeds als ik opneem krijg ik geen antwoord terug.

088-775….

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 4, 2022

088-775….

Dat is HET nummer 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 4, 2022

088-775….

Dat is HET nummer 

Zelf het nummer bellen,heb ik ook gedaan 

• November 4, 2022

Op 6 september ben ik op de lijst gezet, maar 2 maanden later nog steeds niet gebeld. Hoop dat ik toch snel iets ga horen 😢

• Deelnemer
  • November 4, 2022

088-775….

Hartelijk dank Speedmaster. 

• Deelnemer
  • November 5, 2022

Hi, ik heb nog altijd geen telefoontje gekregen. Hoe lang duurt het meestal voor dat je word gebeld?

Erwin van KPN
Moderator

Op 6 september ben ik op de lijst gezet, maar 2 maanden later nog steeds niet gebeld. Hoop dat ik toch snel iets ga horen 😢

Je staat op de lijst. Ik heb het net nog even gecontroleerd. 

WillemienBRO
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2022

Hoi, ik heb ook al een tijd last van dit probleem. Fijn om te lezen dat het niet aan mij ligt, en ik zou graag zo snel mogelijk gebeld willen worden, want ik heb niet zo lang geleden mijn abonnement verlengd (toen ik nog dacht dat het aan mij lag), omdat ik altijd erg tevreden was over KPN. Maar ik twijfel nu wel als ik lees dat er al maanden naar een oplossing wordt gezocht en die nog niet gevonden is. Met die wetenschap had ik waarschijnlijk een andere keus gemaakt. Dus ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat we er samen uitkomen. Ik wacht met smart op jullie telefoontje.

• Nieuwkomer
  • November 5, 2022

Ik heb nu al een tijd geen of slecht bereik op mijn I-Phone 11. In vliegtuig modus zetten en dan weer uit wil wel even helpen maar is dan weer snel weg. Als ik gebeld wordt kan de tegenpartij mij niet horen, ik hun wel. Als ik hun terug bel gaat het meestal wel goed. Ik mis telefoon gesprekken. Mensen die mij bellen krijgen een melding dat de nummer niet beschikbaar is. Niet te doen. Ik heb gehoord dat dit een specifieke probleem is bij KPN. Ik ben al heel lang klant van KPN. Heel tevreden tot nu toe. Maar dit wekt wel heel veel ergernis op.

Admin: Vraag verplaatst naar centrale topic

Erwin van KPN
Moderator

@Edvandenberg  @WillemienBRO 

Ik heb voor jullie allebei een ticket aangemaakt. De storingsdienst zal contact met jullie zoeken. 

• Deelnemer
  • November 5, 2022

Beste kpn,

Afgelopen week ben ik gebeld. Ik moest alleen nog een imei doorgeven, maar die had ik niet bij mij. Collega had gezegd om donderdag 12:15 terug te bellen. Sindsdien niks meer vernomen. Net zelf terug gebeld en deze dame kon in het systeem mij niet helpen. Zouden jullie aub zsm willen bellen, zodat we dit kunnen regelen. 

Groeten Frank 

Voor de volgende keer en voor anderen die gebeld gaan worden en de vraag krijgen om het IMEI nummer.

Zet het gesprek even op speaker.

Swipe even het gesprek naar boven.

klik op Instellingen, dan op Algemeen, en dan op info. Dan kun je het zo oplezen.

Snap alleen niet dat de KPN medewerker hier niet even mee helpt.

• Topper
  • November 5, 2022
  • 6 oktober SMS dat ze gingen bellen
  • 20 oktober Is er telefonisch contact opgenomen, voorstel: toestel vervangen door iPhone 12
  • 4 November iPhone 12 ontvangen, met retourlabel voor de iPhone 11

Fijn!

heeft u wel een email gekregen of stonden ze ineens voor de deur?

ik vraag me namelijk af hoe het gaat als iemand niet thuis is en er geen tracking is. Hoe weer die persoon dan dat post nl is geweest?

gr

robert

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 5, 2022
  • 20 oktober Is er telefonisch contact opgenomen, voorstel: toestel vervangen door iPhone 12

Fijn!

ik vraag me namelijk af hoe het gaat als iemand niet thuis is en er geen tracking is. Hoe weer die persoon dan dat post nl is geweest?

gr

robert

Je kan toch zelf even de PostNL app downloaden en je aanmelden. Altijd handig met pakketjes. Meldingen ontvangen aanzetten en klaar.

#netzomakkelijkalsaanmeldenopditforum

Fijn!

gr

robert

Is idd een goede vraag!! Ben vooral benieuwd naar het antwoord!

• Topper
  • November 5, 2022

Fijn!

gr

robert

Je kan toch zelf even de PostNL app downloaden en je aanmelden. Altijd handig met pakketjes. Meldingen ontvangen aanzetten en klaar.

Ik heb die app. Maar er zijn ook mensen zonder melding die alsnog ineens een pakket kregen. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 5, 2022

Ik heb die app. Maar er zijn ook mensen zonder melding die alsnog ineens een pakket kregen. 

Belangrijk is dat de naam van de contracthouder goed in de PostNL app staat. Dan komt de melding echt wel goed binnen in de app.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • November 5, 2022

Belangrijk is dat de naam van de contracthouder goed in de PostNL app staat. Dan komt de melding echt wel goed binnen in de app.

Ik heb hem zeker weten goed gekoppeld, ik kreeg namelijk ook een glasvezel kastje van KPN binnen. die kwam wel op de PostNL app. Gister ineens zonder mail of melding in die app wel de bezorger voor de deur. 

• Helper
  • November 5, 2022

Hier ook een goed bericht. Heb gisteren de iPhone 12 ontvangen en geïnstalleerd. Heel tevreden! Nu nog de terugstorting van de abonnements kosten en alles is opgelost. Houd moed allemaal!  Komt goed. 

• Nieuwkomer
  • November 5, 2022

Beste KPN,

Mijn Iphone 11 heeft inmiddels ook ruim 2 weken kuren met de verbinding met het 4g en telefonisch netwerk. Ik heb zojuist dit forum gelezen en een profiel aangemaakt. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van jullie te horen om dit op te lossen.

Hartelijk dank alvast.

Hoi KPN,

Vorige week heb ik me aangemeld op dit forum. Zouden jullie kunnen bevestigen of ik op de lijst sta?

Bedankt alvast!

• November 5, 2022

Ik heb sinds augustus 2022 hetzelfde probleem als zovele…. ik heb het gemeld via een KPN winkel, en ze hebben daar aangegeven dat ik terug gebeld wil worden. Sta ik nu dan ook op de bel-lijst?

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 

• Deelnemer
  • November 5, 2022

Tuurlijk verwacht je dan actie. Excuses voor het lulverhaal, @John crouwel!

@SaskiaV80 hartelijk dank, ik heb jouw gegevens nu gevonden en een melding voor je geregistreerd.

ik ben tot op heden nog niet gebeld maar heb al wel maanden problemen

waarom zet KPN niet meer mensen in om dit fatsoenlijk en snel af te handelen….

Forum|alt.badge.img

Ik heb ook al problemen met mijn iPhone 11 sinds juni 

Dana R
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2022

I have no mobile internet since Oct 2022. I have iPhone 11 and i filled in my forum profile with my phone number and address details. 

• Nieuwkomer
  • November 5, 2022

Ik zou ook graag gebeld willen worden voor een oplossing voor het probleem met de iPhone 11!