Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • 5 november 2022
SaskiaV80 schreef:
Shyrin_ schreef:

Tuurlijk verwacht je dan actie. Excuses voor het lulverhaal, @John crouwel!

@SaskiaV80 hartelijk dank, ik heb jouw gegevens nu gevonden en een melding voor je geregistreerd.

ik ben tot op heden nog niet gebeld maar heb al wel maanden problemen

waarom zet KPN niet meer mensen in om dit fatsoenlijk en snel af te handelen….

Geduld aub, dit wordt opgepakt! 

• 42 reacties
  • 5 november 2022
tt201984 schreef:
Speedmaster schreef:
tt201984 schreef:
Ton Amsterdam schreef:
  • 6 oktober SMS dat ze gingen bellen
  • 20 oktober Is er telefonisch contact opgenomen, voorstel: toestel vervangen door iPhone 12
  • 4 November iPhone 12 ontvangen, met retourlabel voor de iPhone 11

Fijn!

heeft u wel een email gekregen of stonden ze ineens voor de deur?

ik vraag me namelijk af hoe het gaat als iemand niet thuis is en er geen tracking is. Hoe weer die persoon dan dat post nl is geweest?

gr

robert

Je kan toch zelf even de PostNL app downloaden en je aanmelden. Altijd handig met pakketjes. Meldingen ontvangen aanzetten en klaar.

#netzomakkelijkalsaanmeldenopditforum

Ik heb die app. Maar er zijn ook mensen zonder melding die alsnog ineens een pakket kregen. 

Dat was inderdaad bij mij het geval. Heb de post.nl app. Daar stond echt niets gemeld en totaal onverwachts werd de iPhone 12 bezorgd. Maar was er superblij mee! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • 5 november 2022
Dana R schreef:

I have no mobile internet since Oct 2022. I have iPhone 11 and i filled in my forum profile with my phone number and address details. 

Your number is not a KPN number as far as I can see. Please correct me if I'm wrong. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 27 reacties
  • 5 november 2022
Klant3 schreef:
tt201984 schreef:
Speedmaster schreef:
tt201984 schreef:
Ton Amsterdam schreef:
  • 6 oktober SMS dat ze gingen bellen
  • 20 oktober Is er telefonisch contact opgenomen, voorstel: toestel vervangen door iPhone 12
  • 4 November iPhone 12 ontvangen, met retourlabel voor de iPhone 11

Fijn!

heeft u wel een email gekregen of stonden ze ineens voor de deur?

ik vraag me namelijk af hoe het gaat als iemand niet thuis is en er geen tracking is. Hoe weer die persoon dan dat post nl is geweest?

gr

robert

Je kan toch zelf even de PostNL app downloaden en je aanmelden. Altijd handig met pakketjes. Meldingen ontvangen aanzetten en klaar.

#netzomakkelijkalsaanmeldenopditforum

Ik heb die app. Maar er zijn ook mensen zonder melding die alsnog ineens een pakket kregen. 

Dat was inderdaad bij mij het geval. Heb de post.nl app. Daar stond echt niets gemeld en totaal onverwachts werd de iPhone 12 bezorgd. Maar was er superblij mee! 

Ja was bij mij precies hetzelfde geen melding ect en ineens stond de bezorger met de nieuwe iPhone 12 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 5 november 2022

Vandaag dan eindelijk mijn iPhone 12 in ontvangst mogen nemen! Aankomende dinsdag zat ik op 4 weken, dus op de valreep :) 
Morgen eens kijken of ik alles goed over kan zetten.

Ik kreeg overigens geen melding per mail van PostNL maar checkte toevallig de app en zag het staan dat het vandaag kwam. Dus check echt goed je PostNL app. 

Maar thanks KPN ik ben weer happy :) 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 5 november 2022
Nancyvans schreef:

Vandaag dan eindelijk mijn iPhone 12 in ontvangst mogen nemen! Aankomende dinsdag zat ik op 4 weken, dus op de valreep :) 
Morgen eens kijken of ik alles goed over kan zetten.

Ik kreeg overigens geen melding per mail van PostNL maar checkte toevallig de app en zag het staan dat het vandaag kwam. Dus check echt goed je PostNL app. 

Maar thanks KPN ik ben weer happy :) 

iPhone 12 aanzetten, iPhone 11 in de buurt houden, krijg je vanzelf een melding voor het overzetten van gegevens.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 5 november 2022
Miriam28 schreef:

Graag ontvang ik ook nog reactie over wanneer ik dan eindelijk de abonnementskosten terug kan verwachten, want de incasso voor de afkoop van mijn abonnement heeft niet zo lang op zich laten wachten… 

Gaan we voor je navragen, @Miriam28.

@Lobbes626 goed dat je er hier een melding van maakt. Je gegevens staan bij deze genoteerd en worden meegenomen ter onderzoek en oplossing.

@Imax op het 06 nummer wat nu genoteerd staat in jouw forum profiel vind ik geen klantgegevens terug.
Als je gebruik maakt van een particulier KPN Mobiel abonnement, ontvangen wij graag het 06 nummer waarmee je de issues ervaart.
Een eventueel contact telefoonnummer mag je noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”. 

Kim12345 schreef:

Ik heb nu voor de 3e keer het forumprofiel ingevuld, zou wel fijn zijn dat eindelijk iemand kan reageren of contact opnemen sinds augustus.  Wordt steeds triester en abonnement loopt lekker door…..

Ik zie dat je nog niet eerder een bevestiging van ons ontvangen hebt: excuses hiervoor, @Kim12345. Je gegevens staan genoteerd en je wordt gebeld voor een passende oplossing.

Johan-1956 schreef:

…. dus ze regelen het maar 

en ja ben nu maanden bezig en abo loopt zo af en mobiel is dan ook betaalt en dan ? geld weg ?

maar ik laat het er niet bij zitten 

We zijn druk bezig met het regelen, @Johan-1956. Heb je ook het groen omlijnde bericht in het startbericht van dit topic gelezen?

Je gegevens staan ook genoteerd en worden meegenomen ter onderzoek en oplossing. Bellen naar onze klantenservice of voor dit issue langs gaan in de winkel is niet nodig: je wordt vanuit ons gebeld. Dat kan een x aantal dagen duren; iedereen waarvan de gegevens bekend zijn wordt door ons gebeld.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 5 november 2022
Meerbu schreef:

Hoi KPN,

Vorige week heb ik me aangemeld op dit forum. Zouden jullie kunnen bevestigen of ik op de lijst sta?

Bedankt alvast!

Ja hoor, je gegevens staat ook genoteerd, @Meerbu

@EllenvLoon We hebben jouw bericht samengevoegd met dit centrale topic. Vanuit de winkel is er inderdaad al een melding voor jou geregistreerd en staan jouw gegevens ook op onze bellijst. Dat geldt ook voor jou, @GrethaMK: via de klantenservice is er al een melding voor jou geregistreerd.

@AnnemarieBrandsen Ik zie dat je ook een topic geopend hebt: die sluit ik om het overzichtelijk te houden.

AnnemarieBrandsen schreef:

Ik heb sinds juni problemen met iPhone 11 waardoor ik ook hoge kosten heb gemaakt om telkens iemand terug te bellen om contact te krijgen krijg ik dat vergoed of iets

Ik ben benieuwd welke problemen je precies ervaart? En welke hoge kosten bedoel je precies? Je maakt namelijk gebruik van een Unlimited abonnement. Met een Unlimited abonnement kun je onder andere onbeperkt bellen binnen de EU. 

Shyrin_ schreef:

@AnnemarieBrandsen Ik zie dat je ook een topic geopend hebt: die sluit ik om het overzichtelijk te houden.

AnnemarieBrandsen schreef:

Ik heb sinds juni problemen met iPhone 11 waardoor ik ook hoge kosten heb gemaakt om telkens iemand terug te bellen om contact te krijgen krijg ik dat vergoed of iets

Ik ben benieuwd welke problemen je precies ervaart? En welke hoge kosten bedoel je precies?
Je maakt namelijk gebruik van een Unlimited abonnement. Met een Unlimited abonnement kun je onder andere onbeperkt bellen binnen de EU. 

bedrijven met 0900 enzo terug moeten bellen in de wachtrij staan omdat de verbinding ineens wegvalt of ik hun wel hoor mij zij mij niet geen 4g hebben of helemaal geen bereik 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 5 november 2022

@AnnemarieBrandsen en  die bedrijven hebben geen normaal nummer?

KPN heeft gewoon een gratis service nummer.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 5 november 2022
robbierzz schreef:

…. Zelf heb ik wel een eerste aanbod gehad, maar kon dit niet worden verwerkt door een fout IMEI nummer. Dat is nu meer dan 2 weken geleden. Sindsdien geen oproep gemist, en naar mijn idee niet eens een poging gedaan om mij te bereiken. Wanneer kan ik verwachten gebeld te worden? Een grove termijn (die realistisch is!) zou ik erg op prijs stellen. 

Ik snap dat je / iedereen dit op prijs zou stellen, maar helaas kunnen wij dat op dit moment niet geven.
Ik begrijp dat je al gebeld bent maar er sprake was van een fout imeinummer, @robbierzz. Staat het juiste imeinummer genoteerd in jouw forum profiel? Ik lees het graag even, voordat ik navraag voor jou ga doen.

Roos79 schreef:

@AnnemarieBrandsen en  die bedrijven hebben geen normaal nummer?

KPN heeft gewoon een gratis service nummer.

Andere bedrijven ik heb geen huis telefoon dus moet alles mobiel doen 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 november 2022

Gister de iPhone 12 mogen ontvangen waar ik uiteraard erg blij mee ben. Alles is overgezet en de iPhone 11 is vandaag op de post gegaan.

Bij het PostNL punt kregen ze het echter niet voor elkaar de bestaande sticker te scannen, omdat het om een antwoordnummer gaat hebben ze een nieuwe verzend label gemaakt en gebruikt. Kan dit kwaad voor jullie administratie? Ik kan evt het nieuwe track en trace nummer doorsturen. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 5 november 2022
bruudx schreef:

Gister de iPhone 12 mogen ontvangen waar ik uiteraard erg blij mee ben. Alles is overgezet en de iPhone 11 is vandaag op de post gegaan.

Bij het PostNL punt kregen ze het echter niet voor elkaar de bestaande sticker te scannen, omdat het om een antwoordnummer gaat hebben ze een nieuwe verzend label gemaakt en gebruikt. Kan dit kwaad voor jullie administratie? Ik kan evt het nieuwe track en trace nummer doorsturen. 

Bewaar goed je verzend bewijs!

Charmain JS Goedhart
Deelnemer

Gister heb ik ook heel blij eindelijk een nieuw toestel mogen ontvangen. Echter kwam ik er helaas achter dat ik in plaats van de beloofde 128 gb, 64 gb heb ontvangen..

Nu vraag ik mij af, hebben ze een fout hebben gemaakt? Of heeft de medewerker het verkeerd doorgegeven?

• Helper
  • 38 reacties
  • 5 november 2022

Hoe weten ze van wie de iPhone 11 is die opgestuurd wordt?  Je hoeft nergens je naam in re vullen.   

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 5 november 2022
Foontje11 schreef:

Hoe weten ze van wie de iPhone 11 is die opgestuurd wordt?  Je hoeft nergens je naam in re vullen.   

Je verzendlabel wat je ontvangen hebt is gekoppeld aan jouw gegevens. Daarom is het zinvol dat @bruudx zijn verzendbewijs goed bewaard en het nu gebruikte verzendlabel nummer in zijn profiel zet.

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 872 reacties
  • 5 november 2022
Charmain JS Goedhart schreef:

Gister heb ik ook heel blij eindelijk een nieuw toestel mogen ontvangen. Echter kwam ik er helaas achter dat ik in plaats van de beloofde 128 gb, 64 gb heb ontvangen..

Nu vraag ik mij af, hebben ze een fout hebben gemaakt? Of heeft de medewerker het verkeerd doorgegeven?

Hier moet een moderator voor aan de slag. Er zal een omruiling moeten worden gedaan

• Helper
  • 38 reacties
  • 5 november 2022
Speedmaster schreef:
Foontje11 schreef:

Je verzendlabel wat je ontvangen hebt is gekoppeld aan jouw gegevens. Daarom is het zinvol dat @bruudx zijn verzendbewijs goed bewaard en het nu gebruikte verzendlabel nummer in zijn profiel zet.

Oké, dankjewel!  

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 november 2022
Speedmaster schreef:
Foontje11 schreef:

Je verzendlabel wat je ontvangen hebt is gekoppeld aan jouw gegevens. Daarom is het zinvol dat @bruudx zijn verzendbewijs goed bewaard en het nu gebruikte verzendlabel nummer in zijn profiel zet.

Verzend label nummer heb ik zojuist in mijn profiel geplaatst. Op de doos heb ik als extra mijn postcode en huisnummer gezet als afzender. Daarnaast staan in de doos mijn naam en klant nummer. Lijkt me toch dat het dan goed moet komen. 

• Helper
  • 34 reacties
  • 5 november 2022

Sta nu inmiddels 2 weken op een lijst om gebeld te worden. Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren? Daarna nog 4 weken wachten op een iPhone 12? Dit gaat richting 2023 voor er een oplossing is….

@KPN: er moet toch een planning zijn?

Charmain JS Goedhart
Deelnemer
Speedmaster schreef:

Hier moet een moderator voor aan de slag. Er zal een omruiling moeten worden gedaan

Heyy, bedankt voor je reactie!

Zou ik hier maandag even over moeten bellen? Of is het bericht op dit forum voldoende?

Alvast bedankt!

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 november 2022
Speedmaster schreef:

Zou ik hier maandag even over moeten bellen? Of is het bericht op dit forum voldoende?

Alvast bedankt!

Ik had hetzelfde maar dan met 128 / 256. Ik zou zelf naar het 088 nummer bellen en uitleggen, heb ik ook gedaan. Werd na een paar dagen door een supervisor teruggebeld en moest de iPhone 12 terugsturen met het retourlabel. Na ontvangst zouden ze dan de juiste iPhone 12 toesturen. Vrijdag afgeleverd op t antwoordnummer dus nog even afwachten op een goede afloop.

Charmain JS Goedhart
Deelnemer
Gerald11 schreef:
Speedmaster schreef:

Alvast bedankt!

Ik had hetzelfde maar dan met 128 / 256. Ik zou zelf naar het 088 nummer bellen en uitleggen, heb ik ook gedaan. Werd na een paar dagen door een supervisor teruggebeld en moest de iPhone 12 terugsturen met het retourlabel. Na ontvangst zouden ze dan de juiste iPhone 12 toesturen. Vrijdag afgeleverd op t antwoordnummer dus nog even afwachten op een goede afloop.

Dankjewel!!🤍

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 5 november 2022
DSnijders62 schreef:

Sta nu inmiddels 2 weken op een lijst om gebeld te worden. Heeft iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren? Daarna nog 4 weken wachten op een iPhone 12? Dit gaat richting 2023 voor er een oplossing is….

@KPN: er moet toch een planning zijn?

Er staan mensen langer op de lijst en nee er is geen planning